fuck, hun leser min blogg

– Ja, jeg leste det på bloggen din!

Dette med nye bekjentskap er ikke barebare når man er blogger, spesielt ikke i mitt tilfelle som er veldig beskjeden av meg i store folkemengder og generelt når jeg møter nye mennesker. Jeg er veldig tilbaketrukken, og ikke så frempå som det jeg er her på bloggen. Dette er tross alt min lille boble som omhandler meg og mitt liv, så da er det naturligvis ikke så rart at jeg kan oppfattes som “mye” gjennom å lese her inne.

Jeg var nylig på et vorspiel hvor jeg på forhånd kjente tre stykker. Etterhvert som kvelden utviklet seg, kom jeg i prat med flere av de andre jentene som også var til stede. Mens vi pratet, la jeg merke til hvor mye de allerede visste om meg. De visste hvilket syn jeg har på ulike saker, hvor kjolen jeg hadde på meg var kjøpt og hva jeg hadde gjort dagen før. Det er så absurd når slik skjer. Misforstå meg ikke – det er jo en selvfølge at leserne mine vet det meste, men jeg forventer nok ikke at mennesker jeg møter på i ulike settinger faktisk leser bloggen. Det er så merkelig at en person jeg skal bli kjent med, allerede vet mye om meg – mens jeg ikke vet noe om den andre. Hvor rart er ikke det, sånn egentlig? Haha, jeg blir alltid satt ut når det skjer. Hvorfor, vet jeg ikke. Jeg er jo veldig klar over hvilket yrke jeg har, og hvor mye jeg deler med alle leserne mine. Det er jo klart at mange vet mye om meg og mitt liv. Jeg bretter det jo ut frivillig, hehe.

Når en slik situasjon oppstår, blir jeg alltid satt ut. Jeg har et merkelig liv, dere. Haha!

 

37 kommentarer
    1. Hvorfor sier du “min blogg” og ikke “bloggen min” det høres ganske rart og ikke-riktig skrevet ut. Dette er kun konstruktivkritikk

    2. Ja det kan jeg godt forstå må være kjempe rart!! Nesten sånn litt skremmende! Men det er jo prisen man betaler for å være kjendis og i søkelyset. Det må jo være verdt det da. Samtidig når man velger et slikt yrke, må det jo være veldig smigrende også, det at andre bryr seg så mye om akkurat deg. 🙂

    3. “Heisann, det er du som er isabel ja. Du som har sex med pierre 3-4 ganger daglig. Hyggelig å møte deg.”
      Vil du virkelig at alle skal kunne alle detaljer om ditt sexliv når du møter folk?

    4. Hadde synes det var sykt rart om folk jeg aldri hadde sett eller snakket med visste mye om meg hahashit. Synes kanskje det er litt kult og “modig” at de viser at de leser bloggen din, istedet for å late som om de ikke leser den og oppfører seg superkul og det bare føles rart pga de egentlig leser den men vil ikke at du som blogger skal føle deg så kul fordi du får høre at hver person du snakker med leser den, hvis det ga mening haha. Kan se for meg at mange er sånn, at de inni seg er tenker “ohshit det er Isabel fra paradise/bloggeren!!!” men så skal de vise at de er så kule og at de er bedre enn deg, så synes det er litt kult at folk sier det. Kan dog skjønne at det må ha vært sykt rart. Elsker forresten at du skriver om småting som dette her, synes det er så interresant!! For noen unødvendige kommentarer her over da ugh…

    5. Ja jeg leste innlegget. Hva var hensikten med å skrive et innlegg om det ?
      Altså har du så lite å skrive om for tiden ?

    6. Meningen løse innlegg , hva skjer med dine innlegg om dagen de suger jo , alle sier det det er jo faen ikke rart du ikke er i ramme lyset eller at du blir kåret til den dårligste bloggeren i Norge .

    7. Du får se det på som at du slipper hilser runde med alle de vanlige spm.at hvis folk vet hvem du er og gjerne vil spørre om noe,så er det rett på sak.hvis jeg skal si det sånn.folk kjenner deg jo ikke 100%,så de kan fortsatt la seg overraske😊

    8. Jeg må tilstå at jeg sliter med å forstå poenget her.
      Når man blogger om seg selv er det vel ikke unaturlig at folk
      leser og at man kan treffe på dem ?

    9. fy faen for noe dritt, kjeften stygge fitte hore. slutt å lek at du er så fucking’s populær stygge faen, legg ned blogging for godt, dritt gjennom alt.. stakkers folk som leser dette dritte hverdag.

    10. fy faen for noe dritt, kjeften stygge fitte hore. slutt å lek at du er så fucking’s populær stygge faen, legg ned blogging for godt, dritt gjennom alt.. stakkers folk som leser dette dritte hverdag.

    11. For noen latterlige kommentarer! Dere har selv gått inn på denne bloggen, dere har selv valgt å bruke tiden deres til å lese innlegg på denne bloggen(oog slenge dritt kommentarer). Dette er Isabel sin blogg, og hun kan skrive om det hun vil! Om du mener du har bedre ting å gjøre enn å lese denne bloggen, så værsågod, for hvet du hva? -Ingen tvinger deg!
      Du er en fin person du, Isabel, du stråler av godhet<3 Don't let it get to you! Du er så mye bedre enn disse menneskene som velger å bruke sin tid på å såre andre..

    12. Hei,
      Første gang i mitt liv at jeg har lest noe på en blogg og kommentarene oxo..Og noe jeg aldri aldri gjør er å kommentere på nett…men bare må nå..folk skriver jo de tåpelig tingene..
      ..for det første hva så om det er skrive feil?? Er du som leser sensor i norsk eller??
      Og til de som synes det er uinntr.
      IKKE LES BLOGGEN HENNES DA..
      og til Khan…slutt å lek gæren på nettet..alle skjønner du er keen på henne og hun aviste deg…så finn deg en dame i din liga..og la henne være i fred..
      Isabell…kommer nok ikke til å lese noe mer blogg for er ikke min greie å være så nysgjerrig på ukjente liv..men kult at du gjør din greie! Fortsett med det!! Og til resten av dere negative, bittre folk..begynn å tren og skaff dere ett eget liv…

    13. Er så deilig med “Kjedelig” og “Ali Khan” her, som om de ikke skjønner at om de vil jenta skal legge ned bloggen, så hjelper det ikke gå inn på siden hennes og generere flere klikk, og dermed også flere reklamepenger, eller lange provoserende kommentarer, som igjen skaper trafikk på siden og mer penger til bloggeren.
      Vil dere at bloggeier skal legge ned? Da er den beste metoden å holde seg unna den bloggen.
      Bare et tips der Kjedelig og Ali Khan

    14. “Jeg er jo veldig klar over hvilket yrke jeg har, og hvor mye jeg deler med alle leserne mine”
      Hvilket “yrke” er det du sikter til?

    15. Hahaha ja Ali Khan er nok du som har fått litt for lite fitte tenker jeg, hahahahahahaha, makan! Ingen tvil der!!!! ;)))

    16. Tror enkelte må lese seg opp på hva ett “yrke” er.
      Å skrive ned noen ord i løpet av dagen er ikke noe “yrke” på noe vis..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg