JEG HAR FORANDRET MEG

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SATURDAY NIGHT IN

Om du tidligere hadde spurt meg hva kveldens planer er på en lørdag, hadde svaret vært å feste. Hver eneste helg. Nå derimot, har saker og ting forandret seg drastisk. Jeg føler at jeg har vokst opp, på ekte. Nå liker jeg ikke å dra ut på nattklubber, vaske champagne og drikke meg full. Jeg foretrekker mye heller å være med gode venner, kjæresten eller familie hvor vi finner på noe hyggelig sammen. Fest og fyll er ikke lenger det jeg synes er gøyest. Å lage mat, nyte et glass vin og tilbringe kvelden i Pierres armer i sofaen mens vi prater om fremtiden er de kveldene jeg verdsetter mest. Tro meg, jeg trodde aldri disse ordene skulle komme ut fra min munn, for jeg var jo selveste Party Bella! Vel, ikke nå lenger. Nå har jeg nesten blitt en real wife som liker å ta vare på mannen sin, og tilbringe kvalitetstid med de som betyr mest for meg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Betyr det at jeg har blitt kjedelig? Kanskje. Jeg er nok blitt kjedelig og kjip for de vennene jeg alltid dro ut med, og de som fortsatt elsker å dra ut på byen både torsdag, fredag og lørdag. For all del, en fest en gang i blant er jeg absolutt up for, men virkelig ikke slik som før. Tjueto og gammel kjerring allerede, gitt. Haha, hvem hadde trodd? Jeg vet det er mange som undrer seg over hva som har skjedd med meg, men jeg tror helt ærlig at jeg bare rett og slett har vokst litt opp. Jeg har fått viktigere verdier i livet, og dermed har alkohol blitt ekstremt nedprioritert.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / skjørt her

Vi har akkurat spist en nydelig middag bestående av kylling wok, og vært på en powerwalk med lille Percy. Resten av kvelden skal vi koble av, kose oss i hverandres selskap og bare nyte lørdagen. Jeg elsker slike kvelder! Avslutningsvis ønsker jeg dere en god helg, så skrives vi igjen om ikke så alt for lenge. Klem!

25 kommentarer
    1. Er 18, og allerede på det stadiet, haha! Et tegn på at eg starta altfoor tidlig? Nææhsj, stortrives slik:-)

    2. Var helt lik deg da jeg var 21, men jeg var ikke like heldig som deg for jeg fant ikke min kjære før jeg var 28, så da var det bånn gass party on før den tid, hehe! Men jeg kunne gjerne slått meg til ro som 22 åring, selvom jeg elsket å feste! For jeg er en syk romantiker, velger lett bort festing da!
      Ha en fortsatt strålende helg! <3

    3. Hahahaha det er MYE sjeldnere at du skriver at du holder deg hjemme, enn å feste. De fleste lørdagene drar du ut en eller annen plass og drikker, og så snapper du hele kvelden og natta om det. Så du fester mindre ja, men du fester mer enn å ha slike kvelder som dette.
      Kilder: bloggen og snappen din

    4. Hallooo 20:23, Isabel er jo for det meste hjemme om kveldene, og det er det hun foretrekker!! Så du har ikke akkurat fulgt med nei! Haha

    5. Jeg er også 22 og er akkurat der hvor du er. Jeg er lei alkohol, jeg er lei byen, og jeg er lei av det samma gamle som et hver gang man drikker. En fest er morsomt innimellom, men ikke for ofte. Jeg liker aller best og bare være med kjæresten og familien, og slappe av og bare være i en god atmosfære.

    6. Festingen kommer nok tilbake om du blir singel, altså ikke “vokst opp” men heller forelsket? Kveldene er ikke like koselige i lengden om du er singel

    7. Ja, for det har utrolig mye med at du har vokst opp å gjøre! Feste og drikke å være sosial, versus sitte hjemme med kjæresten 😂

    8. Helt enig! Har blitt sånn selv 🙂 selvom en fest i ny og med er kjempe moro!
      Haha btw, moro at du sitt med sånne type klær når du er hjemme en lørdagskveld. Med en gang jeg kommer inn i hus og vet jeg ikke skal ut igjen, er det av med alle klær og inn i joggebuksa og håret i en dott! Godt folk er forskjellige :p

    9. De fleste som er ny i forhold vil heller være med kjæresten enn å gå på byn for å drikke og pule,du er ikke alene om det

    10. Det som er gøy med å ha blogg er jo at du kan lese det som du skriver her om fem år, og tenke tilbake på den tiden her, og hvor mye du trodde du visste :-p da kommer du til å føle deg gammel, da!
      N

    11. Fine selvutløser bilder 😂 Føler du har skrevet akkurat det samme innlegget bare for noen mnd siden. Jeg og kjæresten har vært sammen i 3 år og vi digger ikke å gå ut på byen og dra på random fester, men vi drar og drikker i leiligheten til venner, hører på musikk, chiller, spiller kort og snakker, virker som dere ikke har så mange nære venner dere kan henge med sammen, og derfor sitter inne for dere selv..

    12. Først vil eg si at du har langt å gå når det kommer til VOKSEN. Måten du skriver på bloggen din og oppfører deg er ikke voksent. En voksen person i din alder tenker lenger en bare klær, penger og operasjoner. Det er kjempe bra at du har penger til alt dette men en dag vil det ta slutt. Så det du skulle gjort vist du var voksen er å tenkt på framtiden. Utdanning, leilghet/hus, førerkort.
      De som er uenig her med meg nå er alle de 14-15 åringer som ser opp til deg som ikke vet hva voksen er ennå.

    13. Så godt å høre at det ikkje bare er meg som er blitt sånn 😉 Vi har nettopp fått valp og kosa oss ihjeeeel med han <3 Eg har sett at du og p har fått "kritikk" og "hat" mot at dere skal få dere hund, men så omsorgsfulle som dere er klarer dere det med GLANS!
      KLEM FRA MEG

    14. Føler det samme jeg også! Før elsket jeg å feste nå orker jeg aldri.
      fin blogg du har og du er kjempe vakker <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg