uken som gikk

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ

Etter en turbulent kveld og natt, trekker jeg endelig litt på smilebåndet. Vi har vært å kjøpt calzone, godteri og brus som vi nyter i skrivende øyeblikk. Jeg skal straks fikse litt på sminken, for vi skal nemlig på kino om ikke så lenge. Vi skal se Bridget Jones Baby, og for å si det sånn.. Når Pierre blir med på den kinoen, da har han vært bad boy.

UKENS OPPTUR

Du, det må bli at jeg endelig åpnet nettbutikken og fikk lagt ut mye av garderoben min ut for salg. Det meste ble kjøpt på sekundet, men det er fortsatt litt igjen. Du finner link til nettbutikken min og all informasjon her.

UKENS HØYDEPUNKT

Michelle fikk fri fra jobb til å bli med meg på en “reise” om ikke mange dagene. Jeg er så glad over at hun skal bli med meg! De dagene jeg blir borte er det viktig for meg å ha med en person jeg kan støtte meg på, og som jeg er trygg på. Det at hun ønsker å bli med meg på dette varmer hjertet mitt. For en fin bestevenninne jeg har. 

UKENS VIDEO

GU-juxlrfP4
 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Du vet at du har hatt en grei uke, når det største irritasjonsmomentet er at negldesigneren min er på kurs utenlands, og jeg ikke får fikset dem. Haha! For et liv.. Noen som vet om en dyktig negldesigner jeg kan gå til denne ene gangen? Det er krise tilstander her!

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / skjørt her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

topp her / choker her

UKENS TANKE

Hvor mye skal jeg dele angående min neste operasjon? Den finner sted om ikke lenge, og jeg kjenner at jeg begynner å stresse. Stresse med nerver, at jeg gruer meg og nettopp dette med hvordan jeg skal gå frem på bloggen. Som sagt – det å være ærlig og åpen er veldig viktig for meg, og det kommer jeg aldri til å slutte med. Så noe kommer jeg selvsagt til å si, men hvor mye? Jeg ønsker jo for alt i verden ikke påvirke mine lesere i et negativ retning, så derfor tror jeg at jeg skal dempe litt ned på informasjon og hvor mye jeg prater om det når det blir aktuelt. Hva tenker dere? Jeg vet jo at dere er nysgjerrige, det hadde jeg også vært haha.

UKENS NEDTUR

Husker du da jeg fortalte at jeg hadde synstest hos optikeren? Veeel, jeg glemte å fortelle dere hvordan det gikk. Hva tror dere jeg har i styrke nå, da? Jeg hadde jo -8,5. Nå har jeg søren meg -10,5. WHAT THE HEEEEELL!! Og jeg som trodde jeg var blind før… BUHU. Enda verre er det at fargelinsene jeg bruker kun lages i maks -8 i styrke. Noen som har andre linsemerker å anbefale?

UKENS INNKJØP

Jeg har storshoppet på Nelly, nok en gang. Når jeg fikk pakken i posten, tok jeg bilder med alt påkledd. Hele innkjøpet finner du her! Favorittene er hvert fall dette:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Adias topp her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

UKENS HUMØR

For å være helt ærlig har jeg vært nokså nedfor denne uken. En del negative greier som har hendt på privaten som naturligvis går utover humøret.. Jeg er så lei av å føle på denne negative energien! Jeg vil kunne føle meg oppriktig glad igjen snart, slik som jeg er sånn egentlig. Hvor er du, blide Bella?

UKENS MEST LESTE INNLEGG

MEG FOR ET ÅR SIDEN

SÅ MYE TJENTE JEG I 2015

JEG HAR FIKSET PÅ DET YTRE

53 kommentarer
    1. Du er veldig inspirerende i hvor ærlig og oppriktig du er i forhold til mange andre bloggere, også når det gjelder temaer som samfunnet ser på som litt “tabu”, som f.eks. operasjoner, noe som egentlig er latterlig fordi det har blitt så mye av det uansett, så hvorfor lyve?
      Jeg syns du bør kunne dele alt det du er komfortabel med, både fordi det er interessant for leserne dine å lese det, og fordi man alltid kommer lenger med ærlighet uansett.
      You goo girl !!! digger deg

    2. Du e så fin 😀
      Btw veit du kor man kan ha gratis nettbutikk og sælge bort klær og sko ? 🙂
      Håpe på svar, takk !

    3. Jeg håper du deler så mye som mulig om operasjonen. Jeg elsker å lese bloggen din og jeg føler at jeg liker å lese bloggen din mer enn noen andre blogger fordi du er så åpen og du forteller ærlig om det meste. derfor hadde jeg likt om du vlogget på operasjon dagene( som du gjorde før). Jeg elsker at du ikke skjuler det du gjør. Jeg elsket deg og bloggen din isabel ❤️

    4. Ikke bry deg for mye om det negative. Bare se så mange flere hyggelige kommentarer du får enn negative! Det sier sitt om hva folk generelt mener om deg 😊 Husk på det når du tenker i mørke baner. Dessuten har du flest unge lesere. De fleste negative kommentarer kommer utrolig nok fra folk i 20-årene. Da trodde jeg man var gammel nok til å holde meningene for seg selv. Stå på du!!<3

    5. Håper virkelig du er ærlig og åpen slik du alltid har vært med dine operasjoner 😀 tenker alltid høyt om personer som blogger om seg selv og ikke er redd for å ha bein i nesen! Du er selvfølgelig en av dem, og derfor digger jeg deg! Er innom bloggen din hver dag og kikker, men har ikke turt å skrive kommentar før nå…
      Stå på! klem!

    6. Jeg mener at du kan dele operasjonene dine, du gjør ikke noe galt med det! Er bare utrolig kjekt å se at du blir fornøyd med dine ingrep❤️ Håper vi får vite hva du gjør

    7. Har du tenkt å åpne opp ordentlig om privaten / psyken: negativiteten / Pierre dramaet etc ? Helt OK hvis ikke, men ønsker svar. Iallfall når du titt og ofte legger ut hint sånn som her, og med ryktene og hva vi ser og hører fra venner og bekjente. Bare lirer veldig på om du tenker å ta d opp på bloggen eller ikkje, hvis ikkje så skal jeg ikke spørre fler ganger. Klem

    8. Du er herlig <3
      Lurte egentlig bare på hvor man får sett ph sesongen dere var med i? Jeg finner den ingen steder! :/ håper du svarer med på denne!
      Heier på deg :*

    9. Del så mye du føler deg komfortabel med! Hvis det er et synlig sted, vil vi jo legge merke til det og trenger ikke all verdens med informasjon 🙂 jeg tenker også litt at det spørs hva operasjonen er, noe er kanskje greit å holde litt tilbake på? Jeg personlig blir ikke påvirka av noe som foregår på media, men tenker mange andre blir jo det. Men, ingen vits å skjule det hvertfall, ærlighet varer lengst og det er det folk setter pris på! 🙂
      Ha en fin kveld videre <3

    10. hvor kan vi se sesongen av paradise hotel bårnes du og pierre var med??? har lust å se alt på ny, var såå kjekk sesong😍 plis svar!!

    11. Du er ikke den eneste som har fått svakere syn i det siste:/
      Har merket at jeg har ganske “blurrete” syn på høyre øye, men ikke på venstre. Fryktelig irriterende.
      Blir nok en tur til optiker på meg også.

    12. Hei, elsker bloggen!Du ser dritbra ut.
      Stilte samme spørsmål i et tidligere innlegg, men prøver igjen. hvor mange ml tar du i kinnbena?

    13. dempe ned på snakk om operasjonene dine?klarer du det?trooor du får en utfordring der.men hadde vært kult isåfall.når jeg hører ordet operasjoner,tenker jeg på deg.det er sykt.ikke fordi du er full av dem, men fordi du snakker så mye om det:/ du er og var nydelig med eller uten operasjonene.det er viktig å få sakt da:-) lykke til! <3

    14. Hvis du liker å være ærlig og åpen, kan du ikke åpne om hvordan du egentlig har det? Tenker på deg, godt at du har en venn som Mitchelle. Klem

    15. Er det ikke rart “kleint” å se tilbake på PH sesongen,i forhold til at du sammen med Pierre nå ? haha du hadde vel ikke så mye intimkontakt som Martine og pierre på PH hahah, for hans del gjør det vel ikke noe å se deg på ph, men kan tenke at det er ubebhagelig for deg å se pierre på ph

    16. Jeg håper virkelig du kommer til å dele slik som før, med youtube video, er jo så utrolig spennende!! 🙂 du får jo mange fler lesere slik også! Men jeg skjønner ikke hvorfor Pierre ikke blir med deg, han er jo din trofaste støttespiller gjennom alle operasjonene du har tatt.. er jo selvfølgelig utrolig hyggelig av bestevenninna di å bli med! Men det blir allikevel ikke det samme.. føler jeg da.. Stor klem!

    17. Hei! Har litt lyst til å bestille den svarte genser-kjolen fra Nelly, men lurer litt på noe og tenkte du kanskje kunne svare haha. Hvor lang tid tar det før pakken kommer? Og kommer den med hentelapp så man må dra å hente den eller rett hjem?

    18. Tydelig at du ikke har det bra for tiden. Du ser helt utgrått og veldig sliten ut på det øverste bildet.
      I tillegg så har bloggingen din gått helt i stå. Du har ikke noe vesentlig å gi til leserene lenger…
      Hva skjer?

    19. Tja… tror det er enten vaginal operasjon eller at de knekker av dæ begge beina for å gjøre dæ høyere. Kanskje du ska operere rumpa enda større eløer kanskje et ansiktsløft. Du burde fylle smilerynkene dine også
      Fake er du uansett
      Naturlig skjønnhet vil alltid danke deg ut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg