sminken min

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LET´S TALK ABOUT MAKE UP

Er det en hemmelighet at jeg elsker sminke? Det tror jeg ikke. Jeg elsker å sminke meg, og leke med farger. Det å se hvor mye sminke kan utgjøre på et ansikt er sinnsykt fascinerende for min del. Jeg virkelig elsker det! Det har vel egentlig blitt lite snakk om dette her på bloggen, spesielt det å prate om og vise frem produkter jeg bruker. Jeg vet ikke hva det er som har gjort at det har blitt sånn, men etter at dere har etterspurt det i kommentarfeltet ble jeg påminnet! Så, her kommer innlegget med mine aboslutte favoritter for øyeblikket. Disse produktene bruker jeg hver eneste dag, og det tror jeg at jeg kommer til å gjøre resten av mitt liv også. Haha, så fornøyd er altså jeg. Og bare så dere vet – alle disse produktene har jeg kjøpt fra egen lomme, så dette er på ingen måte reklame. Det er kun mine anbefalinger til dere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MY FAVOURITES ATM:

1. DIORSHOW BLACKOUT MASCARA. Denne har jeg sverget til i kanskje 2-3 år. Den gir for det meste fylde, men også lengde. Elsker denne!

2. NYX INTENSE BUTTERGLOSS i fargen «toasted marsmellow». En nydelig rosa farge i en kremete gloss. Denne er super behagelig på leppene.

3. CHANEL GLOSS i «46». Denne har jeg på lik linje med Dior-mascaraen, brukt i all evighet. Den er super til å blande sammen med hvilken leppefarge som helst.

4. MAC PRO LONGWEAR LIPGLASS i fargen «patience please». Denne bruker jeg i midten av leppene for å konture. En super fin lys rosa/nude farge.

5. DIOR ADDICT IT-LINE i svart. Dette er den beste våte eyelineren jeg har brukt ever! Den er kjempe enkel å jobbe med, noe som jeg har behov for. Jeg har begynt å gå med winged liner, og det hadde jeg aldri klart å få til hadde det ikke vært for denne.

6. URBAN DECAY NAKED 3 PALLETTE. Øyeskygge paletten jeg elsker! Den har alt. Behøver jeg si mer? Jeg mener, se på fargene da!

7. THE BALM – THE MANIZER SISTERS. Higlight pallette med Mary-lou Manizer, Cindy-Lou Manizer og Betty-Lou Manizer. Highlighteren som virkelig popper!

8. ANASTASIA OF BEVERLY HILLS – BROW POWDER i fargen «ebony». Hands down det beste brynspudderet på markedet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du noen produkter du ikke kan leve uten?
 

38 kommentarer
    1. Du godtok ikke kommentaren min? Lol
      Kom deg tilbake til det landet du kommer ifra, du og de overfylte neger leppene dine. Det hjelper ikke å opperere seg når man fremdeles ser like jævelig ut, om du skjønner hva jeg mener 😀

    2. Når du sier du liker eksperimentere med farger, mener du det da ? Føler du bruker nøyaktig samme øyenskygge farge dag inn og dag ut…

    3. Oi, det var mye! Jeg bruker bare mascara og litt på brynene, men jeg kan sitte i flere timer og se på sminkevideor på YouTube! Syns det er ufattelig moro og se på, men har ikke fantasi, penger eller ork til å prøve å eksperimentere selv! Haha

    4. Kan ikke leve uten bare minerals pudder, primer fra smashbox pore minimizer, estee lauder sin mascara sumptuomos eller hva den heter 👌🏻 😄👍🏻

    5. Julie :
      Isabel er ei pen jente. Høres ut som du bare er sjalu.
      Det er lett for folk som kan det å spore opp hvem som gjemmer seg bak stygge kommentarer på nett 🙂 Vis foreldrene dine den slemme meldingen du skrev til Isabel og be de straffe deg med null Internett og telefon.

    6. Isabel så veldig pen ut før operasjonen og etter operasjonen👌🏻 Du hadde ikke trengt å operere deg i det hele tatt når du er så naturlig pen! 🙂 Men det bestemmer du jo selv, og du er like pen 🙂

    7. Nei, du har ikke blitt et fnugg penere av alle operasjonene dine. Leppene dine ser helt forferdelige ut. Har du ikke speil hjemme?…
      Linda: rull inn puppen. Fortell datteren din at du leser fjortisblogger 😉 and get a life!

    8. Jeg er så drittlei alle de negative kommentarene som surrer over bloggen til denne jenta. jeg forstår ikke hvor mye hat ukjente mennesker kan ha for en jente de ikke kjenner en gang, men bare vet hvem er ut fra en blogg. Det er helt sykt hvor mye hat mennesker sprer og ikke minst har.. og vi spør oss selv hele tiden hvorfor det er mye krig i verden, det er vel pga dette! La jenta gjøre hva henne vil, la hu operere hva hu vil hvis det er det som får hu til å føle seg bedre, vi er mennesker alle sammen, og jeg er ganske sikker på at dere hadde gjort det samme hvis dere hadde hatt penger. Vi er mennesker, og vi lever i 2016, vi liker og endre ting fordi vi liker å føle oss bedre, og for noen er trene å føle seg bedre, men andre føler seg bedre av å fikse på seg selv. Respekter andre sine meninger og valg, å slutt og hat! Dette ødelegger ikke for noen andre enn dere selv, fordi deres barn kommer kanskje til å bli mobbet fordi dere foreldre mobbet! Det er ikke riktig, skjerp dere! Jenta er pen, og det skal hu ha for. Når dere kommer med spydige kommentarer som stygg, anoroksia , liten panne gjør det bare jenta sterkere. Fordi sånne mennesker som dere er mennesker som man vet ikke har fått en god oppdragelse og heller ikke er komfortabel med seg selv, så kanskje en operasjon hadde hjulpet dere med selvbildet slik at dere kan slutte å hakke ned på andre! Bare slutt, det får dere ikke til å bli bedre, det får dere bare til å se ut som hykler. Mobbing er ikke riktig! ingen mennesker er perfekte og sånn er det. Bare fordi denne jenta driver enn blogg betyr det ikke at hu skal takle å få respektløse kommentarer dagen lang, det handler bare om hvem dere som mobbere er som personer.. er dere virkelig mennesker med hjerte eller er dere mennesker som hater dere selv og vil derfor også hate på andre.. hvis det er sånn det er, anbefaler jeg dere som mobber å kontakte en psykolog , fordi det er rett og slett ikke normalt!

    9. Ida :
      Hei Ida.
      Jeg har ingen datter så kan ikke fortelle henne at jeg leser bloggen til Isabel. Jeg er 27 år og har en sønn på 3 da, men han vet ikke hva en blogg er.
      Vet ikke åssen jeg skal rulle inn puppen da jeg ikke har store hengepupper.
      Og du, dumt spørsmål å spørre Isabel om hu ikke har speil hjemme… Dette var et sminke innlegg om favoritt sminken hennes, hu sminker seg da foran speilet.
      Det er greit at du har en mening om Isabel sine lepper, men du trenger ikke å kommentere det her, i allefall ikke når du bare gjør det for å “trykke” noen ned. Blir du mobbet for utseendet ditt? Er det det som er problemet? Det hjelper ikke å mobbe andre fordi om.
      Jeg vet om en god psykolog som du kan få nummeret til om du trenger hjelp. 🙂

    10. Du påstår det at du godtar nesten alle kommentaret, vel, du har ALDRI godtatt en kommentar fra meg noengang! Mest sansynelig godtar du vel ikke denne heller. Synes det er ganske falskt og skrive en ting og gjøre noe helt motsatt.
      Ikke er kommentarene mine så jævlige engang

    11. Anonym: Om jeg ikke godtar dine kommentarer, handler de mest sannsynlig om drama som jeg ikke gir noe oppmerksomhet overhode, eller så er de ufine. Hadde det vært konstruktivt, hadde jeg godtatt.

    12. Kunne du skrevet hvor de forskjellige produktene kan bli kjøpt og evt hvor man kan bestille de fra nettet? Vil gjerne ha noen av de, men aaaner ikke hvor de blir kjøpt hehe… Forresten, ikke bry deg om de stygge kommentarene, de er bare jævlig misunnelige. Ikke så rart selvfølgelig, når du er så perfekt som du er <33

    13. Skjønner ikke at noen mener dette er mye sminke, Hahha
      Men bra sminke er det, har nye av det samme selv, men jeg får veldig tørre lepper av nyx selv om jeg fukter godt først, hvordan unngår du det?

    14. Hvorfor blogger du ofte om hva du skal operere og hvor du skal reise og klær men aldri sminke når du har like mye interesse for det???

    15. Hva syns du om at det er in å være naturlig nå? Mange dropper vippe og bryn fiksing nå og bruker mindre og mindre sminke. Du bruker jo en hel haug så du vil skille deg veldig ut

    16. Super sminke!! Jeg er helt obsessed selv!! Hehe Elsker å dolle meg å se ut som en barbie dokke! Har jeg ikke sminke på vil jeg helst ikke ut av huset, og gjemmer meg bak solbriller eller håper jeg ikke treffer noen kjente, haha 😉
      Anastasia dipbrow er et must for øyebryna!! Jeg har i fargen taupe siden jeg er platina blond. Ellers elsker jeg brunkremen og pudderet til Dolce Gabbana! Og favoritt mascaraen er Better than sex fra Too Faced! Beste jeg har prøvd, og den lever opp til navnet for å si det sånn, hehe 😉 Har sett andre bloggere har skrytt av den og.

    17. Det kommer nok en mer naturlig look ja, men da tenker jeg mer på at leppene vil komme til og ikke være fullt så svære og det samme gjelder vippe extentions som heller ikke er bra med limen! Man kan fortsatt ha barbie look, altså spesielt den porefrie huden, men unngå direkte drag queens look, hehe. Synes virkelig ikke Isabel sminker seg mye, hennes er jo perfekt!! De som synes det, digger isåfall ikke sminke..

    18. Herregud og mye ufyselige kommentarer… blir helt satt ut. Jeg er ikke enig i alt isabel mener og tenker og kunne nok aldri hatt en livstil som henne. Men ærlig talt folkens, Hu viser frem og tipser om hvem sminke henne bruker, fordi hennes lesere har spurt om det! Istedenfor og spy ut masse stygge kommentarer så voks opp, få dere ett liv og litt mindre fritid til og sitte og skrive dritt til ett annet menneske!! Det er godt vi alle er forskjellige ellers ville dette vært en kjedelig verden! Hold heller stygge meninger om jenta for deg selv!
      Isabel: hvor har du kjøpt øyenskyggen og highlighter? 🙂

    19. Kan du lage sminkevideo? Vet at du har lagt ut på snap, men lettere å øve om du legger ut på youtube.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg