shit is going down

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wow. At Pierre ønsker at vi skal satse mer på YouTube har jeg vært innforstått med, men dette her hadde jeg ikke forventet. Jeg mener, hele leiligheten er plutselig rigget med tre GoPro´s. Jeg vet ikke hva han driver å planlegger, men jeg lukter ugler i mosen. Dette lover ikke bra, det er hvert fall sikkert og visst. Han har allerede pranket meg en gang, og det var lite hyggelig (se den her). Jeg mistenker at det er en ny runde med rampestreker. Det at han har satt opp kamera på soverommet gjør meg hvert fall urolig, for hva betyr det?? At han skal slå til mens jeg sover? Altså, jeg orker ikke. Haha.. Men babe, tro meg. Du vet ikke hva du gir deg selv inn på! We are two in this game 😉 Takk for at du setter opp kameraene for meg! Jeg får nesten litt PH vibes her hjemme nå, med kameraer over alt. Kanskje vi skal spille inn vår egen sesong, og invitere hjem deltakerne fra i fjor? Det hadde vært greier, det. Hah!

Sjekk det her, liksom!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Forresten! Jeg har en gladnyhet til dere! Jeg vet at dere har etterspurt sminkevideoer i lang tid, og vet dere? NÅ blir det sminkevideoer! Pierres bror, Daniel, har et supert set up til meg i overetasjen i studioet sitt med både sminkebord og supert lys. Nå blir det greier, dere! Godt når familien kan hjelpe meg ut, hehe 🙂 Er det noe spesielt dere vil se? Isåfall skrik ut i kommentarfeltet. 

Håper starten på uken har vært super. Min dag har vært helt fortreffelig! 🙂 Nå gleder jeg meg masse til i morgen, da skal jeg nemlig gjøre noe veldig spennende! Jeg forteller og viser selvsagt senere. Klem!

31 kommentarer
    1. Hei Isabel! Jeg har tenkt å spørre deg om noe og håper du ikke tar det frekt ment! Føler du at du er “avhengig” av Pierre? At du dreper deg selv om han hadde dumpet deg? Jeg har kjæreste selv og jeg føler meg så avhengig av han, at jeg trenger han rundt meg hele tiden og skal alltid vite hvor han er! Jeg er bare 17 år og føler meg innpåsliten og teit.. Har en usikkerhet over han fordi han drikker mye og er mye ute.. men uansett, det jeg spørte deg om lenger oppe, føler du deg på en måte avhengig?

    2. Jeg synes at det hadde vært spennende og se en sminkelook som passer til høsten eller din go-to look💗loveu!!

    3. Hei,jeg lurte på om du kunne fortelle meg hvorfor vi ikke kan se sending 7 av PH, hadde blitt kjempe glad om du svarte:D

    4. Ja, inviter tidligere deltakere og ha videoblogg med dem! Kanskje der hvor dere ser en episode sammen og reagerer på dem?

    5. du er så fin! håper virkelig du vet det❤️ser virkelig opp til deg og har mange felles ineresser og generelt lik tankegang haha. syntes det ville vært fin med en full sminkevideo hvor du viser en sminkerutine når du skal ut:)

    6. Hei fine Isabell. Jeg liker deg jeg. Pen før, pen nå. Sender deg gode tanker på denne ufyselige kvelden her, klem. Ønsker deg alt godt

    7. trenger svar: Hei! Vel, jeg vil nok si at jeg er avhengig av han i den forstand at jeg elsker han, liker å omgås med han og er veldig glad for å ha han i mitt liv. Jeg tror det fort blir sånn når man virkelig er forelsket, og det er ingenting unaturlig ved det 🙂 Håper ting ordner seg for dere <3

    8. hadde vært gøy med en sminevideo fra deg, venta på det en god stund nå haha😊 Digger deg, og håper du har det bra😊

    9. Kan være risk å ha camera der man har sex ,plutselig så filme dere dte og en av dere legge det ut på nett osv

    10. Hvorfor er du åpen om alt mulig men ikke det negative ? Du skrev jo helt tydelig at det var en fæl kveld og natt. Og nå er alt tipp topp? Er ikke sånn mitt liv funker hvert fall

    11. Hvorfor klager du over meg om at hun ikke deler alt om sitt privat liv, når du selv ikke legger ved navnet ditt? Lol

    12. Spennende prosjekt! Ser veldig fram til en eventuell sminkevideo! Håper på noen secret tips and tricks der<3

    13. Åå så gøy 😀
      Ka me og vise alle fargan du har te leppen og ta på alle så alle får se fargen i “levende live” 🙂 Hadde vært søtt <3

    14. Gjerne en partylook der du bruker litt farger på øyenskyggen, og viser hvordan du blender både på øynene og kinnbeina. Det hadde vært til stor hjelp da jeg ikke har peiling på hva jeg driver med.. Haha☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg