dette har jeg ventet lenge på

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

STILL GOING STRONG! Dag to, og vi klarte å stå opp tidlig i dag også. Dette ser lovende ut, haha. Vi kom oss til og med i seng i god tid, noe som er veldig uvanlig til oss å være. Ordentlige nattugler begge to! Jeg jobber tusen ganger bedre sent på kvelden, enn hva jeg gjør på dagtid. Det er som om at hjernen min er i hvilemodus frem til klokken slår 22:00. Tikk tokk tikk tokk… 

Akkurat nå sitter vi på café og nyter hver vår kaffe, før vi straks skal kjøre til en spennende avtale. Dette er noe jeg har hatt lyst til å utføre SÅ lenge! Jeg er med andre ord veldig glad og forventningsfull. YAY! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Look at this handsome guy… ILU!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.. YUMMIE!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ønsker dere en fortreffelig dag videre! KICK SOME ASS!
 

21 kommentarer
    1. Så bra!! Jeg også er nattugle, og jobber mye bedre sent enn tidlig! Rart det der.. Ha en strålende dag! <3

    2. Du burde legge ut den videoen som du er med i, NRK P3 tar saken 🙂 slik at folk kan få et bedre syn på nett mobbing.

    3. Lurer jeg også på, hva har du ventet så lenge på? Hvis du faktisk BRYR deg om leserne dine og ikke bare er ute etter klikk, så er det kanskje på tide å snart skrive en sammenheng mellom overskrift og innlegg.. Blir veldig ofte skuffet når jeg klikker meg inn her medtanke på overskkriften og det som faktisk står i innlegget. Du har selv skrevet at du vil bli bedre i det du driver med, hvis du hadde gjort noe med akkuratt dette hadde du allerede kommet en lang vei på å bli bedre. Så kanskje skriv et innlegg om hva du har ventet så lenge på, bortsett fra at du står opp i normal tid og er på kafe.

    4. Vet du, Isabel: Vi klikker oss ikke inn på denne bloggen for å få vite når du står opp, og når du legger deg. Når pussa du tennene og kosta håret ditt da? Hjelpes!!!

    5. Litt enig med H der altså! Blir ofte fælt gira av overskriftene dine, også daler det raskt ned igjen. Du burde tenke litt over det.. for skjer det ofte er det nok endel som lar seg irritere kraftig, og tilslutt ikke gidder mer. Blir litt som å rope på ulven på en måte.. ikke særlig pent å gjøre mot dine trofaste lesere hvertfall! Du kan godt ha slike overskrifter, men da må du også leve opp til de! 🙂

    6. Jeg kjenner at jeg også er enig med H. Du sier du vil bli bedre, men fra mitt synspunt så går det nedover. Du skriver om ting som er uinteressante og lager fortsatt, til den dag idag, overskrifter som er helt urelevante. Når ble du for opptatt med å svare på mail og tjene penger, enn å svare oss i kommentarfeltet? Det synes jeg at du iallefall kan bli bedre på.
      Dette er ikke noe hat, bare konstruktiv kritikk.

    7. Hva har du ventet på lenge? Svar gjerne i dag, siden overskriften og påfølgende inntekt faktisk gjaldt for i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg