vi ler og vi ler

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pjuh, endelig er vi hjemme! Vi har vært i Drammen og utført laserbehandling (jeg skriver mer om det senere), og etter det var vi en stund hos Daniel i studioet hans. Herregud som vi har ledd i dag, haha. Det var veldig koselig å være samlet, som alltid 🙂 Nå driver Pierre å mekker taco, mens jeg oppdaterer dere. Percy er på overnatting, noe jeg alltid blir like glad for. Det er virkelig ingen som sprer så mye glede som det denne lille firbente kompisen min gjør. Så god, og så søt! Nå kommer Daniel straks til oss, før vi skal dra videre. Her er det full kjør fra morgen til kveld, skjønner dere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er sliten nå jeg, ass! Litt mat og koffein vil nok hjelpe på energien, tenker jeg. Jeg må få ladet batteriene i dag, for i morgen er en ny dag med innspilling med Tv2. Spennende! 

39 kommentarer
    1. Du er så ufin! Seriøst alt du gjør er å sende stikk til ariel… du skriver plutselig så mye om Daniel og percy.. du er liksom sånn “hey bitch jeg har stjelt familien din.” Det er ikke lenge til så slår karmaen tilbake på deg og du sitter der alene.. ikke mobb folk. Jeg er ikke lenger en leser.jeg støtter ikke mobbere..

    2. Ikke lenger en leser: Jeg godtar ikke kommentarer angående henne sånn egentlig, men denne tenker jeg å svare på. Jeg stikker ikke noen, jeg er bare veldig glad over at vi endelig kan omgås uten masse drama. Og ikke minst at Pierre er overlykkelig! Kanskje derfor det ser ut som det kommer så “plutselig”, men nå er det som sagt ingenting mer drama i hverken mitt, Pierre eller Daniels liv. Det er alt jeg har å si om hele den situasjonen, nå er det på tide å gå videre. 🙂

    3. Åååååh may gådness! Det blikket på det første bildet tho :* #inlove baby!!
      I Love You:*****

    4. Du er vakker <3 Men hvorfor tar du deg i håret eller fjeset på aaaalle videoene du legger på mystory? 🙈 Bare et uskyldig spørsmål

    5. uuu, drit fint på ansiktet ditt på mystoryen din!! Har du vippeextenstion eller e det bare ansiktet ditt som e så mega vakkert😍😍👩‍❤️‍💋‍👩👩‍❤️‍💋‍👩👩‍❤️‍💋‍👩 I LOVE YOU BABY❤️❤️👩‍❤️‍💋‍👩👩‍❤️‍💋‍👩👩‍❤️‍💋‍👩

    6. På snapchat nå mener du at DU hadde selvironi fordi du la ut video av Martine. Selvironi har med deg å gjøre, at du skal le av deg selv å ikke ta deg selv så høytidelig. Folk med selvironi ler når folk lager parodier av dem, ikke sutrer over at du blir hengt ut, noe man ikke blir.

    7. Anonym: Nå misforstod du 🙂 Hun mente at jeg måtte ha selvironi når hun gjorde narr av meg på sine sosiale medier, og da fikk hun litt “selvironi” tilbake, uansett hvor tåpelig og barnslig gjort det var av meg. Selvsagt veldig umodent, som jeg også sier på snapchat. 🙂

    8. Jeg støtter deg uansett hva du gjør eller sier, har lest bloggen din siden den omtrent var ny og føler jeg “kjenner” deg uten å ha møtt deg haha.. du er et fantastisk menneske Isabel! Ikke hør på dem som prøver å dra deg ned, de er bare sjalu på både utseendet og livet ditt ❤️ Fortsett med det gode du gjør, u go girl!! Ha en fin dag!

    9. Hei, tenkte bare å tipse deg om en syk side som selger sko, siden du er shoppinggæren regner jeg med det faller i smak, hehe. Den heter “lolashoetique”. Veldig mye billige fine sko, men frakten veier opp, allikevel tror jeg du vil like den, )-)-
      Klem <3

    10. Kan du skrive et innlegg om vekt. Jeg er også litt som deg, spiser det enn jeg vil og jeg legger liksom ikke på meg 5 kg av den grunn. Men likevel har mine laaange perioder med boblemage og masse cravings. Hvor mange cm er du rundt livet?

    11. Martine har flere followers på insta enn deg, bare sånn at du vet, siden du var så cocky på snap. Enig at hun ligner på sid though, tenkte på det da PH gikk på TV

    12. Syns du skal slutte å alltid ta offer rollen når du gjør noe dumt. Du legger alltid skylda på andre. Dette gjorde jeg fordi hun/han gjorde noe annet først.. du er en sterk dame som jeg digger! Så stå fram som en også 🙂 selv når det kommer til motgang ! 🙂
      Ha en fin kveld 🙂
      Hilsen en fast leser ❤️

    13. Hei, elsker bloggen din, klarer meg ikke en dag uten! Haha<33
      Lurte virkelig på hvor den genseren din er fra?

    14. Skjønner ikke hvorfor folk skal være så frekke mot deg.. håper du selv prøver å ignorere det di skriver. Du er en vakker og sterk jente! Ser virkelig opp til deg! Du og Pierre har et så faktisk kjærlighet til hverandre, blir glad på deres veine!

    15. Ikke lenger en leser
      18.10.2016 kl.18:55

      No må du faen mæ ta og gje dæ de hæks !! Sånner som dæ e faen ikje værd nåkka.. kun HAT og det trur æ du veit godt skjøll også 🙂

    16. Haha uff, ting folk legger merke til og kommenterer altså 😛
      Du er nydelig !
      Kan du skrive mer om laserbehandling? Jeg vurderer det sterkt selv.
      ha en fin kveld :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg