jeg blir så glad!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 SIMPLE THINGS THAT MAKES ME HAPPY

_________

1. Det å komme hjem til en nyvasket og ryddig leilighet! Finnes det noe mer gledende enn nettopp det? Altså, hjertet mitt hopper av glede når det skjer, haha!

2. Når søsknene mine forteller meg at de er glade i meg. Mine tre søsken betyr verden for meg, og det å få vite at man blir satt pris på er en veldig god følelse. Familie er så fint, altså. Kjærlighet!

3. At Pierre forteller meg at han vil ha barn sammen med meg NÅ. Selv om jeg ikke ønsker barn før jeg er 40, varmer det godt i hjertet å vite at han faktisk er så seriøs med sin kjærlighet til meg, at han faktisk vil ha barn sammen. Han er den første mannen som har sagt det til meg ever, og ja.. Tårene presser jo litt på i et slikt øyeblikk, snufs.. Haha ♥

4. Det å se at alle jeg er glad i har det bra, er den beste følelsen i verden. Jeg er en person som setter mine næreste langt over meg selv, og jeg gjør alt i min makt for å kunne hjelpe de i vanskelige, eller tunge stunder. Alt jeg vil er at de skal ha det bra.

5. DERE! Kjære lesere, vet dere i grunn hvor mye glede dere gir meg i løpet av en dag? Dere er så fantastisk fine, at jeg blir helt overveldet. Tenk at dere gir meg så mye godhet, uten å faktisk kjenne meg på ekte. Dere leser jo bare bloggen, og det at dere liker meg for den jeg er, verdsetter jeg SÅ høyt at dere aner ikke. Jeg elsker dere!

6. Reising! Det kom vel ikke som et sjokk? Nå er det en ny reise som står for tur om ikke så veldig lenge. JIPPI! Helst vil jeg være i Turks and Caicos akkurat NÅ.

7. Tirsdager! Det er min store serie-dag! Da ser jeg de nye episodene som har kommet ut av de seriene jeg er avhengig av, som forøvrig er KUWTK, Rob and Chyna, Real Housewives, Ex on the Beach og Teen mom. 

8. Nye negler, vipper og bryn! En dag hver 3-4 uke har jeg ulike dager hvor jeg fresher meg opp. Det er nok noe overfladisk, men shit så deilig det er å føle seg fin! Who´s with me?

40 kommentarer
    1. Mener du der helt seriøst at du skal vente helt til du ee 40? Da tar du en risk. Da kan det hende du ikke blir gravid. Kommer du i overgangsalderen tidlig kan det være for sent. Pluss at svangerskapet kan bli for tungt for kroppen.

    2. Kjære Ida! Nå må ikke du gjøre unntak til hovedregel! Det er faktisk naturlig å bli gravid! Det er ikke et mesterstykke! Går helt fint selv om du er 40!!

    3. Isabel!! Please gjør et innlegg om prevensjon. Hvorfor du byttet til p-pille og sluttet med å ta temperaturen din. Please please ❤️

    4. Du bør se på Pretty Little Liars, en av de beste seriene jeg vet om! Du er best, Bella! We all love you

    5. Hei fantastiske du!😄 Jeg har ikke MTV lengre, og får ikke med meg noen episoder av teen mom lengre!! 🙁 hvor ser du det?

    6. du tenker maybe på at det er lettere å takle barn når du blir 40 ogsånt, men har du også tenkt over konsekvensene da kjære baby? for det første tar du risk og det blir sannsynlig at du ikke blir gravid, det blir tungt og ikke minst så går det en rykte om hvor tidligere du føder et barn, jo finere blir det barnet. Eks: mammatilmichelle, og flere jeg kjenner. kanskje det var tilfeldig, men ikke i mitt tilfelle. vi prøver bare å overtale deg, ikke ment kritikk elns.. vi vil jo det beste for deg baby! tenk litt over dette punktet baby! vi vil jo ikke at du ikke føer i det hele tatt, eller at barna dine skal bli mindre pene fordi du valgte å ta dette valget. Loveyouuuu<333

    7. Trodde du skulle si at du var gravid eller no siden du hadde hånda på magen😅
      Og hvorfor vente til du er 40 med unge? Vil du bli sett på som gammel med unger ? Da kan du like greit ta det i 30 årå for da blir du ikke sett på som bestemora til ungene når dei er i ungdomsårene

    8. Hei, hvor ser de Rob and Chyna? Kunne du sendt til en link? Finner ingen steder å se på nettet…. Håper på svar;)

    9. Anonym: Haha, å nei du! Det er lenge til 😀 Vel, jeg vet ikke.. Jeg har jo lyst på barn, men jeg kan virkelig ikke se for meg å få barn før om maaange år.. 🙂

    10. Du er nok ikke en konemateriale når du ikke ønsker deg barn før du er 40. Hva er vits med barn når du er 40. Lol. Og du skriver mye av det samme på bloggen din heletiden. Ganske tørr og kjedelig blogg. Du bruker mye av de samme klærne også når du shopper så mye da.
      Men du har utrolig fint hår!

    11. Hei 🙂 Jeg har et spørsmål som kanskje er upassende, i så fall kan du bare slette kommentaren. Spørsmålet lyder: hvordan hadde det vært for deg om barnet ditt hadde lignet på deg og f.eks. hatt din nese? Grunnen til at jeg lurer er fordi du åpent har snakket om operasjon og komplekser, og jeg er nysgjerrig på hva du tenker. Er det slik at kompleksere er begrenset til deg? Jeg har selv noen komplekser jeg er redd for at fremtidige barn skal sitte med selv. Klem!

    12. Hehe jeg ser også real housewifes of new jersey 🙂 Helt avhengi og det er min saboers kryptonitt haha, heldigvis reiser han mye så jeg får min “guilty plesure” hehe. 🙂
      Akkurat dette med vipper og bryn syntest jeg ikke er overfladisk i det heletatt. Unner meg selv og farge og nappe bryn og vipper hver 4.6 uke da jeg gjør dette for både meg selv og sambo <3 Hjelper g føle seg litt fin selv om man ikke skal noe spesielt 🙂

    13. Jeg får det ikke til på watchseries.ac 🙁 hva gjør jeg? Må jeg lage en bruker for at det skal gå?

    14. Hei.
      Må man betale for å se på serier på watchseries.ac når man oppretter bruker? Står de ikke trekker deg, men tror lite på det.
      Takk for svar.

    15. Endelig har du satt på vipper, du ser tusen ganger bedre ut med vipper! Har prøvd å sagt det, å endelig har du funnet det ut. Du hadde ikke fine vipper naturlig de var klumpete.. men Extensions vipper kler deg meget godt!

    16. Åå håper virkelig du og Pierre holder på hverandre for alltid, for fy søren så fine dere er! Misunner det forholdet dere to har <3 men så sies det jo at den beste (og fineste) fortjener det beste!

    17. Bitch nr 5: shit dette gjør meg skikkelig provosert og sint.. snakk om å være arrogant.. det er faktisk mange der ute som ikke har penger eller råd til å ta vipper og som kanskje ikke har egne vipper i det hele tatt. Du tror selvtilliten deres stiger med slike kommentarer?:-) Nå snakker jeg ikke om Isabel men generelt, og i dette tilfelle så har jo hun faktisk lange naturlige. Tenk deg litt om før du poster noe offentlig, slike kommentarer kan faltisk såre andre.

    18. Mamma var 43 når hun fikk meg, gikk helt fint. Foreldrene mine er begge over 70 nå og de sprekeste pensjonistene jeg kjenner . Pappa løper seniormaraton og mamma trener hver dag. Tror at man holder seg ung lengre om
      Man får barn sent 🙂

    19. Så herlig du er!!! 🙂 <3
      Synes nok det er litt rart du alltid sier du vil vente til 40 med å få barn, for det er veldig få som sier det, max 35 kanskje. Da har du kanskje ikke så lyst på.. Men hvem har vel den store lysten i en alder av 22.. For meg er det ikke så farlig hvor lenge jeg venter, for jeg har igrunnen ikke lyst på.. så hvis det skulle skje, så tenker jeg at det var en mening med det liksom. 🙂 mannen min og meg har mer enn nok med våre 3 hunder: 2 små pomeranian og en svær rottweiler 😉 Det er barna våre enn så lenge 🙂

    20. Synes det er flott at du går litt imot strømmen og samfunnets normer ved å vente til du er eldre med å få barn. Forstår ikke hvorfor alle skal være så imot det. Det er ditt valg og stå for det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg