MEG PÅ SNAPCHAT

Mine seneste snaps! Jeg elsker å snappe – faktisk tror jeg at jeg er irriterende aktiv på den kanalen, haha. Jeg liker konseptet med å kunne vise dere hverdagsglimt fra livet mitt på en litt mer privat måte, enn her på bloggen. Spesielt er jeg flittig med å filme, det er i grunn det jeg liker best. Dere som følger meg der vet at jeg bruker å bable i vei super lenge inn i mellom, hvor jeg bare snakker om aktuelle saker. Det er ikke alt jeg ønsker å prate om/ta opp her på bloggen, og da bruker jeg som regel å gjøre det på snap istedenfor.

· LEGG OSS GJERNE TIL ·

«ISABELSRAAD» & «PI3RREH»




14 kommentarer
    1. Av og til er det så kjedelig å höre på.Tar jo aldrig slutt. Og hva med håret, slutt å dra og holde på med det. Virker så fjortis.

    2. Det er såååå gøy!! Fortsett med det! Elsker når du legger ut mye, spesielt videoer! Så utrolig koselig å se på, om noen ikke vil se så er det bare å ikke se? Elsker deg

    3. Har helt glemt å fortelle deg dette men kom på det nå da denne saken med Martine kom opp! Hun moren til Martine e en slange ! Hun kom innom stasjonen hvir jeg jobber for å kjøpe burger etter fyllaturen sin på byn i lillestrøm 😂 Og no skal du høre !! Hun kom marsjerende inn på bensinstasjonen og eoper ut, eg e martine sin mamma hun som vant paradise med han forbanna narkisen. Tenkte woww !!! Sier hun sånne ting ???? Det var så sykt flaut for henne! Hun sa mye dritt om deg også. Blant annet hun e en tøs, hakke et liv, har ingen venner osv osv ! Fy faen for en idiot !!! Skjønner fort kor martine har personligheten sin ifra

    4. Jeg har aldri lagt igjen en kommentar hos deg før, men dette må jeg bare si. Jeg beundrer deg SKIKKELIG for at du står imot all den dritten du får! Jeg leser ofte gjennom kommentarfeltet ditt av ren nysgjerrighet, og det er mye så hate. Jeg hadde aldri klart det! Du burde være STOLT av deg selv. Du er tøff og har pågangsmot. Det kommer du langt med 🙂 Og ikke minst er du veldig pen. Skjønner ikke hvorfor så mange tillater seg å legge igjen stygge kommentarer. Har du ikke noe fint å si så ikke si det!
      Ha en super dag videre!
      Hilsen fast leser som er innom flere gange om dagen 🙂

    5. Klarer ikke like dialekten din haha sorry isabel haha 🙂 og hvorfor tar du deg altid I håret på snap haha :p

    6. Hei, bare lurte på om du kunne fortelle om ditt kosthold og treningsrutiner ? Du har jo en helt sykt kropp. Er sjeldent jeg leser om kostholdet ditt eller treningen. Hva er hemmeligheten ?

    7. Taushetsplikt når en fyllik kommer inn, hahaha. Dessuten sa hun jo ikke hvilken stasjon. Hadde dette vært Justin Bieber hadde det vært første sida på vg! ;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg