jeg var for svak

affiliateslinker

JADA, JADA! Sorry Geir, jeg klarte ikke å holde løftet mitt… Jeg var for svak. Altså, HVA er greia med meg og klær? Det er en merkelig greie det der, altså. Det er en avhengighet jeg har hatt hele livet, vil jeg påstå. Hvert fall siden jeg begynte å tjene mine egne penger. Forskjellen nå er at jeg har en blogg, noe jeg ikke hadde før. Da blir jeg kanskje litt mer klar over mitt lille “problem”, men det hjelper visst ikke gitt! Jeg elsker klær og shopping – det vil trolig aldri forandre seg. 

CAN´T WAIT TO WEAR YOU 

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her


1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her
 

17 kommentarer
    1. Kan du legge ut spotify lista de? Eller ha et innlegg om musikk og åssen forhold du har til det, hva du hører på osv? 🙂 tror mange hadde blitt glad

    2. Stakkars deg! Når du verken har familie eller venner så bler vell klær som venner for deg hahahahaha! Heng deg selv isabell du er tragisk faen, gleder meg til å se hvor du er om et par år når pierre forlater deg osv, se på deg selvde stygge tennene dine som faen ikke passer til kjeften din hahahah, off du burde skjemst! Du er en skam for verden, jævla gjende

    3. Hva gjor du på VictoriasBeauty? 🙂 såg ut som vippeextensions men idag på snap såg det ut som du hadde dine egne igjen. Går der selv så ble litt nyskjerrig.

    4. Og forresten du anonyme som ber en anna person henge seg sjøl. Korleis klara du å være en så grusom person?! Tenk om noken hadde sagt til deg at dei ønsker deg død. Eg blir så lei meg når eg ser at mennesker kan være sann mot andre. Nettmobbing er heilt ekstremt her i Norge og du velge å være en av dei med å sei at ho bør drepe seg sjøl. SJUKT.
      Ønsker deg alt godt Isabell.

    5. For noen kommentarer.. Helt sinnsykt hva folk for seg til å skrive.
      Greit nok at man kan være uenige, men det der er IKKE greit.
      Håper du ser at slike mennesker sliter med seg selv, Isabel – deres usikkerhet utgjør slikt hat. Jeg kommenterer aldri på blogger, men nå fikk jeg helt sjokk!!
      Stå på, slikt hater fortjenter du aldri<3

    6. Uansett du kjøpe mye klær så ser man ikke forskjell på hvilke klær du bruke nesten,jeg ser ikke forskjell om dte er klær du har hatt i flere år eller nettopp kjøpt xD alt du kjøpe ser ganske likt ut,skjønne ikke at du gidde å kjøpe så mye likt

    7. Hei. Glemte det i sist kommentar STOOOOOOOOOR Klem til deg, det fortjener du. Haterne kan se seg i speilet, klem

    8. Er bare 2 stygge kommentarer? Who cares liksom ,måten folk legge seg oppi de så høres de ut som det er kjempe masse og det er det ikke

    9. 15:43, ville vært litt forsiktig med slike kommentarer da de etter en paragraf kan straffes etter loven! Man spøker ikke med andres liv! Onde menneske!
      Alt godt til deg, Isabel! <3

    10. Kan du legge ut bilde av den røde kjolen når du får den? Syns den var så fin! Men redd for om den blir litt kort og utringet..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg