Nå skal jeg bli meg selv igjen

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Woho, nå sitter jeg i frisørstolen! Jeg skal gjøre en stor forandring på håret, som jeg vil påstå at vil gjøre at jeg blir meg selv igjen. Hår har så mye å si på utseendet, det er jo helt merkelig. Jeg skulle jo bli blond, men ettersom håret mitt tok for mye skade av det, stoppet vi prosessen da hårets kvalitet var viktigere for meg, enn selve blondfargen. Jeg har vært brunette med litt lyse striper en stund nå, og ja.. Jeg vet ikke. Jeg trivdes ikke noe spesielt, rett og slett. Så, nå er det på tide å gå tilbake til å være Isabel 110% (hehe) igjen! Gleder meg til å bli svarthåret igjen 🙂 Viser dere resultatet senere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her

Nå er det ingen vei tilbake!

18 kommentarer
    1. Stor forandring? Tipper du velger å beholde lengdene, kun stusse det stakkars håret 5cm, og farge det sort. Ikke så veldig stor med andre ord…

    2. Som en sa tidligere i kommentarfeltet så kan du bruke blond parykk så slippe håret ditt å bli ødelagt og at du ikke trenge å bruke mye penger på farging + da kan du se om du egentlig passe blondt eller ikke uten å ødelegge håret undøvendig ,men kylie jenner farget håret blondt så kan vel håret ditt også tåle det?

    3. Hvem faen er dere over her til å sitte å stille Isabel diagnoser? Hva faen feiler dere egentlig?! Skjerp dere for faen. Begynner å bli dritt lei av å se hvordan dere behandler henne. Gå inn i dere selv, kanskje det er dere det er noe galt med som sitter å trykker andre ned. Klapp igjen. Dere er sikkert ikke ferdig med vgs engang så sitter moralpolitiet og leker psykologer, latterlig.
      Stå på Isabel❤️ Never give up!!

    4. Hvorfor kjøper du ikke en sånn proff parykk som Kylie Jenner alltid bruker, i blond?? De ser helt ekte ut! Hadde vært så utrolig kult å sett deg i blondt hår! 🙂

    5. https://sml.snl.no/narsissistisk_personlighetsforstyrrelse
      Til deg som postet den linken og skrev at Isabel lider av narsissistisk personlighetsforstyrrelse, vil jeg bare si at det er en STOR forskjell på en narsissist og hvem Isabel er. Da mener jeg med andre ord, at selvom Isabel er/virker veldig opptatt av utseendet sitt og ‘overfladisk’ (som mange kommenterer) så er hun ikke en narsissist selvom! Jeg har nemlig vært sammen med en narsissist, og tro meg; de ødelegger mennesker rundt seg psykisk fordi de ønsker å føle seg bedre, være bedre/smartere/dominere/kontrollere og psyke ned de nærmeste rundt seg. En narsissist har et svært manglende følelsesliv, de har altså 0 empati (bryr seg ikke om andre, og ser bare seg selv – gjør bare alt bedre for en selv, selv om det feks. kan gå hardt utover noen andre).
      Når Isabel skriver at hun skal “bli seg selv igjen”, så er det jo hovedsaklig bare at hun føler seg bedre med helt mørkt hår, og hvem trenger å være en narsissist av den grunn? Fordi man føler seg mer vell med en annen hårfarge…? Nei, vet du hva.

    6. Isabel har ivertfall ikke det, jeg synes det er stakkarslig at du har behov for å skrive slike ting til andre, og du kjenner henne sannsynligvis ikke engang. Isabel har sannsynligvis vært igjennom en del og da kan det være ok å ha litt annet å tenke på, som sminke og klær. Ingen er 100% politisk korrekte og seriøse hele tiden. Folk kan være opptatt av utseendet og samtidig bry seg om andre ting. Jeg tror heller du har en forstyrrelse. Jeg synes det blir litt som å kaste stein i glasshus at folk kommenterer slike ting.

    7. V.
      Å, det var en fin overskrift, Isabel. 🙂
      Jeg skulle bare ønske at den stemte!
      Jeg gikk på idrettslinja sammen med deg, vi var i samme klasse.
      På den tiden var du ydmyk og snill, jeg likte deg så godt. Du var selveste godheten, snill, varm og god på alle måter. 🙂
      Nå derimot, har du blitt så hard og kald etter mitt syn, alldeles ikke frekt ment altså.
      Men jeg lurer jo.
      Klem ifra din tidligere “klassekamerat.” 🙂

    8. Har man ikke noe fint å si, hold det for deg selv. Dere mener hun er fæl og trykker ned andre? Hva f*** gjør ikke dere da? Det gir absolutt ingen mening, når dere skriver hvor fæl hun er som snakker “stygt” om andre, så sitter dere anonyme å snakker dritt om henne fordi hun snakker dritt??? Skjønner det ikke. Tenk på at hun er en person alene og får høre dritt fra sikkert 100 forskjellige personer hver dag? Tenk litt på det, hun er ett menneske med følelser som alle andre. Alle gjør feil, til og med offentlige personer. Just get over it! Dere som skriver dritt er bare sjalue på at hun tør å være seg selv :)))))

    9. Hei Isabel:)
      Ville bare si midt oppi all denne crazyness som du er i : kill’em with silent <3 det er helt sykt hva enkelte er i stand til- jeg er sjokkert! Ønsker deg alt godt 🙂 Klem

    10. Marte: Tror ikke hu har det jeg heller. Men det du beskriver om han du har vært sammen med er det mye større sansynlighet for at han er enten “psykopat” eller “sosiopat” disse lidelsene er utrolig like med hverandre. Les deg opp litt på de to lidelsene så ser du rimelig fort tegnene neste gang du møter “en” av denne typen. Desverre finnes det ingen spesiell kur, men er man “sosiopat” kan kuren være og ærkjenne at man er det og deretter ta tilltak 🙂
      Vet ganske mye om dette etter mange år med en psykopat og senere en sosiopat + mye studie rundt dette. sistnevnte endret seg totalt etter han selv forstod at det var noe galt med han 🙂

    11. Du som svarte meg (anonym) over her: Takk for svaret ditt, og ja du har nok mer rett i at han jeg var sammen med var mer lik en psykopat/sosiopat, han fikk jo aldri noen diagnose fra egen lege, (De nekter jo for at det er noe galt med de, så de fleste som er slik har jo ikke fått diagnosen, det er det de nærmeste rundt som får kjenne på..!)
      Men ja, veldig trist å høre at du har opplevd å være sammen med en psykopat, men også godt å høre at han sosiopaten endret seg helt! Trist at man skal møte på noen slike mennesker, de er så ødeleggende og fæle mot andre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg