innspilling med Tv2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er det en spesiell sak jeg ELSKER å gjøre, må det være å spille inn TV. Det er virkelig da jeg er i mitt ess, og da jeg koser meg som mest! I går hadde jeg besøk av et super hyggelig TV-team fra Tv2, Mastiff. Jeg kan ikke si så mye enda, men vi spilte hvert fall inn til programmet Matkontrollen. Jeg lærte mye, om jeg kan si det slik haha. Jeg ble rimelig sjokkert en liten stund! Gleder meg til dere får se. Det blir å gå på TV 17. november. Jeg påminner dere selvsagt når det nærmer seg også! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En super dag, med en super gjeng! På mandag er det ny runde med innspilling, men da til et annet program. Jeg blir så glad når det er mye som skjer! Ingenting er bedre enn en hektisk og innholdsrik hverdag, fylt med jobb. Jeg elsker min jobb!
 

14 kommentarer
    1. Du er så heldig som for penger ut av å blogge.
      Ja jeg tror man lærer mye.av dette programmet men jeg skal nok være forsiktig når det gjelder mat programmer siden jeg har slitt med anoreksia

    2. Er ikke akkurat noe nytt at du er glad i å være på TV, da får du all oppmerksomheten du vil ha og ingen kan sette deg i dårlig lys, som for eksempel et intervju. Åh, men det stiller du aldri opp i:)

    3. Iiih, gleder meg 😀 Jeg elsker jo allerde matkontrollen, tv2 hjelper deg, helsekontrollen.. you name it! Blir ekstra stas nå som du er med i en episode!

    4. Hei Isabel,
      Har et spørsmål til deg som ikke er frekt ment og håper du kan svare på.
      Hvis du en gang får en datter som ikke liker sine bryster, nese, lepper og bakdel. Hun ser også at hennes kropp ikke er som din.
      Hvordan skal du få henne til å tro/skjønne at hun er bra nok som hun eller skal du bare be henne operere seg når hun er gammel nok?

    5. Du er rå! Stå på videre. Har ikke lest mange innlegg men en del har jeg lest, og alle de innavla idiotene som kun er på nett for å spre dritt i kommentarfelt irriterer meg grenseløst! Må si du er imponerende sterk som holder ut med alt. Stolt av deg❤ hils P og si at videoen om dama til broren hans osv var tøft gjort☺

    6. En fra Rhodosbm: Tusen takk! Nå har jeg sittet å holdt min munn i disse fire dagene hvor hun har holdt på, med sine 4 innlegg. Jeg har ikke sagt et eneste ord, eller nevnt noe som helst angående dette. Pierre fikk nok og det kokte over for han mens jeg var på brynstime, og derav videoen. Det er måte på hvor lenge man kan sitte å se en annen person henge og mobbe noen andre. Det er tragisk, og derfor prater ikke jeg om det på min offentlige blogg heller. Takk for støtten <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg