Jeg gjør som Kim K

sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· lets talk about hair removal ·

Rett før jeg reiste til Istanbul var jeg og Pierre på NewShapeClinic i Drammen, og fikk utført laser hårfjerning. Jeg har ganske mye hår, i tillegg til at jeg har veldig lavt hårfeste, noe som har irritert meg grønn i flere år. Etter at jeg fikk med meg at Kim K har utført laser rundt hårfeste, fikk jeg idéen om å gjøre det selv. Nå har jeg vært på en behandling så langt, hvor vi tok for oss hårfeste i første omgang. Etterhvert kommer vi til å gå over til kroppen også. Mitt mål er å bli hårfri over hele kroppen! Tenk så deilig å slippe å shave leggene, da? For alltid! Hvem takker nei til det? Jeg har veldig lav smerteterskel, så derfor ba jeg om å få bedøvelseskrem. Jeg kjente absolutt ingenting av hverken ubehag eller smerte. Behandlingen i ansiktet tok rundt 20 minutter bare, så det gikk fort og smidig. Jeg er super fornøyd så langt, og gleder meg til å bli hårfri!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· Slik ser maskinen som blir brukt ut ·​

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Man må gå til behandling mellom 5-8 ganger før alle hårsekkene er blitt “deaktivert”. Dette er fordi at man skal kunne nå inn til hver enkel hårsekk, uansett hvilken “fase” den er i. For det har seg nemlig slik at det er tre faser, og derfor må man gå til behandling flere ganger. Antallet avhenger også hvor på kroppen behandlingen skal utføres, og hvilken hår- og hudtype du har. Laser er ikke effektiv der det ikke er pigment, det vil si at hvitt, grått og rødt hår er ikke egnet.

Pierre utførte også en behandling. Han fjernet en rød flekk i ansiktet som aldri har villet forsvunnet. Vi visste ikke at det var mulig å fjerne den med hjelp av laser, så når flinke behandleren vår informerte oss om det gjorde Pierre det på sekundet. Og nå er den borte! På en liten behandling, som typ tok fem minutter. Jeg anbefaler dere å dra hit om dere ønsker laserbehandling av en eller annen form. De fjerner blant annet tatoveringer også! Vi er storfornøyde, og drar tilbake for behandling nummer to om en uke. Prisen er super rimelig her i tillegg, i forhold til på andre klinikker.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· KONTAKT ·

Les mer om behandlingene de tilbyr og pris på nettsiden deres her.

Adresse: Lierstranda 82, 2 etg, Drammen.

Book time på tlf-nummer: 932 37 385. 

36 kommentarer
    1. NEINEI NEI!
      Dette falt deg ikke inn før leserne begynte å påpeke det. Isj, duuu.. så unødvendig m penger for slik .. tenk alle kreftsyke eller andre syke som gjør alt for å få hår. Trodde du hadde sterkere psyke enn som så. Og for guds skyld ikke bland pi3rreh inn her for å lette samvittigheten fordi han ikke var enig med deg bella mor;-(♢♡♡♡♡

    2. Skriv at det er reklame når det er det da, alle ser jo det. Slutt med alt du gjør. Du er ugjennkjennelig

    3. Hahaha, anonym da! Det er ikke en operasjon:-D Det er en behandling for velvære, rett og slett en behandling.

    4. Hei! Du er fin, herlig, og en super blogger. MEN: jeg syns du, og andre bloggere kanskje burde bli litt forsiktige med hva dere velger å markedsføre. Det er greit at du velger å gå gjennom slike behandlinger, men det er skremmende hvor “normalisert” dette blir. At det omtales etter hvert som noe så enkelt som å gå på matbutikken, mener jeg at skaper en negativ trend. Det er vel kanskje ikke dette man ønsker at femten-åringer skal spare til?
      Men som sagt, du er flink og bestemmer selvsagt helt selv!

    5. er dette operasjonen pierre ikke ville være med på? Dette er ikke noe big deal forhold til dei andre operasjonene dine

    6. LOL Isabel, du har fått kommentarer på det lave hårfestet ditt flere ganger og da har du sagt at du er fornøyd med hårfestet ditt. Og nå er du liksom ikke det lenger? Viser bare at du tar drittkommentarer til deg. Du er jo snart et annet menneske når du endrer alt på deg.

    7. Anonym: Jeg formulerte meg kanskje litt feil, men det er ikke selve hårfestet mitt som plager meg. Det er det faktum at jeg har supermasse mørke babyhår rundt, som gjør at det ser mye lavere ut enn det faktisk er! 🙂 Så mitt egentlige hårfeste er jeg fornøyd med, bare ikke alt det som ligger “rundt”, om du skjønner.

    8. Wow, spennende!!! Jeg vil også gjøre dette! Selvom jeg er lys, men har veeldig lyse brune hår på bein og under armene. Er jo en drøm å slippe å barbere seg ever again! 😉

    9. Åhh d er deilig d. Aldri shave igjen, men d r veldig dyrt da. 3000kr for å fjerne barten😕 Men du er heldig da, men vet du at Kim K har sagt at hun angrer på at hun fjerna babyhårene?

    10. Selv om man fjerner alt håret så vil det etter en tid komme mer hår fordi nye hår-sekker utvikles. Men det blir jo så klart sykt mye lettere! Jeg har alltid ønsket meg dette, men det er dyrt!

    11. Hvorfor var du ikke på kjendisgallaen der alle bloggerne var? Ble du ikke bedt? Forstår at du ikke har blogget så lenge som mange av dem men du er jo langt oppe på lista og over mange av dem, forstår ikke hvorfor du ikke var der da?:) klem og stå på videre:)

    12. Må du betale for hver time eller bare prisen som du betaler du engang? Hvis en behandling koster 300, 300 for hver time eller 300 totalt?

    13. Fy fader å folk skal pirke på hva du gjør. Jeg leser ALDRI kommentarfeltet til bloggere, men din derimot må jeg lese. Blir så oppgitt når folk er så frekke og respektløse. Og noen ganger tror jeg ikke engang folk leser innlegget ditt og heller klikker inn her for å se bilder og for å kritisere. Operasjon ja, dette er ikke en operasjon, det er en behandling. Og jeg hadde LETT gjort det samme selv. Håper alt står bra til med deg Isabel 🙂

    14. Pass på å ille endre for mye av deg selv? Husk at en ikke kan flykte fra seg selv. Litt bekymret for alle endringene dine. Sier dette ut fra omtanke.

    15. Dette er i Lier? Vi som er fra Drammen ser på Lier og Drammen som to vidt forskjellige ting, noe det er. Skjønte ikke hvor dette kunne være, helt til jeg så adressen Lierstranda. Ikke for å være en bitchy kjærring, men feil informasjon er litt irriterende..

    16. Nei nei!! Tipper at alle som har kommentert hårfeste ditt har vært jævelig sjalu pga det.. Det et perfekt slik som det er!! Ikke fjern noe hår der!

    17. Du husker sikkert også da Kim sa på KUWTK at å fjerne babyhårene var det eneste hun angret sårt på at hun hadde gjort da hun mente man så yngre ut med det.
      Ellers veldig deilig å bli kvitt unødvendig hår! 🙂 Stå på, elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg