den gang da..

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

THROWBACK TIME

Torsdag! Dere vet vel hva det betyr? 😉 Throwback thursday! Denne ukens tilbakeblikk er vår ferie vi var på i august, da vi var i Bulgaria. Jeg får en slik god følelse av å se tilbake på den tiden – vi var så lykkelige! Det er vi for så vidt nå også altså haha, men det var liksom sol og sommer, ferie og bading.. Dere vet, på ferie er man jo alltid som lykkeligst! Det var denne ferien jeg overrasket småsøskna mine med. De ble oooverlykkelige, noe som selvsagt gjorde godt i storesøsters hjerte. 🙂 Vi trivdes overraskende godt i Bulgaria. Maten var nydelig, befolkningen var SÅ vennlige og gode.. Nei, hit skal vi definitivt tilbake!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Body her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bikini her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / shorts her / sko her

86 kommentarer
    1. Savner sommer allerede, spesielt av å se disse bildene… Får bare slite meg gjennom en vinter først så blir det vel bedre tider igjen hehe😊

    2. I dag ga kjæresten din meg en skikkelig oppvekker. Har hele tiden trodd at ariel har snakket sant, litt med tanke på bakgrunn av hva som skjedde med deg og Martine, men innser faktisk nå etter en video som forklarer jo fuckings alt at: neh det er faktisk ariel som gar vært ei ****. Bra kjæreste har du, og syns jævlig synd på han. For dette er ikke sunt

    3. Jag har just lyssnat till Pierres långa videoinlägg. Jag är djupt och starkt imponerad av hur han redogjorde för allt som varit samtidigt som han betygade Dig sin stora kärlek.
      Pierre är verkligen någon att hålla i handen när det stormar. Hoppas att många går in och lyssnar. En svagare person hade kanske gett upp av allt strul, men Pierre fick nästan ursinnig kraft av det hela.
      Jag önskar Dig och Pierre all lycka i framtiden. Vårda kärleken och ta vara på varandra.
      Jätteklem,
      Henrik

    4. Hei du! Jeg bare lurer på en ting, hvordan kan du se så bra ut, ikke trene, og hvertfall sånn jeg forstår det; spise akkuratt det du vil! Ikke misforstå altså dette er ett kompliment haha, du sier jo ofte du spiser godteri og mat fra delideluca osv og spiser ute hele tiden! Har du noe tips, eller er du liksom bare sånn? Klem:):))

    5. Isabel, jeg må bare få sagt hvor fantastisk du er!
      All den dritten du får, kommer kun fra de som bare klikker innpå i ny og ne, men som ikke leser det du skriver og følger deg fast. Jeg var også skeptisk på deg etter rykter, helt til jeg begynte å lese bloggen din. Inntrykket mitt er helt annerledes, og du er nå en av de få jeg klikker innom hver eneste dag. Hvordan kan folk si du ikke er en toppblogger? Du skriver profesjonelt, deler mye av ditt privatliv, er ærlig, og ikke minst oppdaterer oss ofte. Og det er akkurat de tingene jeg ser etter i en blogg jeg vil følge fast. Folk kan gi faen med å si at Paradise Hotel har gjort suksessen for bloggen din, fordi du KAN dette med å blogge. Dette er det perfekte yrket for deg, og du mestrer det så sinnsykt bra. Aldri slutt å blogge, uansett hvor mye pes du måtte få på veien! Vi alle vet sjalusi er hva som bringer hat frem, så slik jeg ser det er hat positivt å få! You go girl <3

    6. Seriøst så mye av det samme på bloggen din heletiden! Samme header! Samme bilder og innlegg nesten hele tiden. Ja altså du blogger for penger. Men gi litt mer og nytt til dine lesere a

    7. Jeg må si meg enig med ei over her. Har hele veien trodd Ariel var den gode, og du den onde. Men etter å ha sett hele Pierre’s video må jeg jammen innrømme jeg ble svært usikker.. Og jeg tror Ariel ikke har helt selvinnsikt og tror hun ganske snart innser at hun har driti seg ut. Dere har nok begge gjort feil, og synes også deg var modig av deg å beklage deg til Martine.
      Du er i allefall veldig heldig som har Pierre!! Ta vare på han, ikke kontroller han og ikke ta han forgitt! For en fyr! Og det virker også som om han er veldig fornøyd med sin kjæreste 🙂 Jeg tror mange ønsker det dere har, ser ut som om dere har det fint sammen selvom mange sier det kun er utad… Man kan se at dere er glad i hverandre.

    8. Amen til Pierre🙌🏼🙌🏼
      Håper at dere snart får fred, for dette har pågått så utrolig lenge. Hvilken jentegjeng med damer på langt over 20 år sitter å bitcher som om de går på ungdomskolen, get the fuck over it liksom?? Det blir så mye negativ stemning, tilogme for oss som bare ser en liten del av det evige dramaet.
      Isabelle og Pierre er et powercouple. At dere står så sterkt etter alt dette er helt utrolig! Creds sier jeg bare.

    9. Veldig bra Pierre! Håper det blir stille nå, men har min tvil… Enten ble hun redd eller så kasta du bensin på bålet…

    10. TAKK til Pierre som snakker ut og ligger alt på bordet! Har alltid heiet på deg og Pierre <3 Stå på, ikke la dette ødelegge for dere 🙂 Good vibes only <3

    11. Ok jeg må få dette ut Isabelle. Jeg var tidligere en hater av deg, men etter du la ut snappen der du nesten gråt fikk jeg vondt inni meg! Og det var så fint å se menneskelig side av deg (sorry hørtes brutal ut nå). Men jeg tror du fremstiller deg HELT annerledes enn hvordan du egentlig er. HVORFOR gjør du det når du vet du egentlig ikke er sånn? Eksempel du legger ut provoserende innlegg eller kaster penger her og der, men du ER JO egentlig ikke sånn? Nå som du har en stor leserskare hvorfor ikke være den snille og søte Isabel uten all den arrogansen som skinner gjennom på blant annet snap og innleggene? Jeg hååååper og håååper du kan endre deg etter dette og bli sterkere! For nei jeg tror ikke du er en fæææl og ond heks slik som muligens en viss annen blogger har fremstilt deg på. Jeg må innrømme hver gang jeg klikket meg inn på bloggen ble jeg irritert av måten du skrev på, jeg tror ikke du vil leserne dine skal gå med irritert sinn inn på bloggen din. Jeg har skrevet myyyye dritt til deg, og angrer! For jeg tror ingen menneske hadde likt å fått slengt i trynet at man er fæl og heks og ondskapsfull osv… fyfaen altså! Jeg hååper bare du kan endre deg til det bedre nå, og plis høre på dine lesere. Takk for meg

    12. Hei, P sin video var flott. Jeg har alltid følt på meg at du er den beste her. Stå på videre. Dere er flotte, respekt.
      Klem

    13. Isabel, please.. Jeg er en trofast leser og jeg har ikke snap eller Instagram, jeg følger deg kun her.. Skjønner at du ikke vil gå i detaljer, men hallo? Kan du iallfall svare helt kort på hva som skjer og hvordan du har det? Syns det er urettferdig når jeg følger bloggen din og blir holdt utenfor pga jeg ikke har de andre sosiale mediene… Stor klem og tenker på deg . <33

    14. Nydelige du!
      Har fått så ekstremt stor respekt for deg de siste dagene.
      Ikke fordi jeg velger sider i bloggdramaet, men fordi du har fått så masse ufortjent dritt mens du fortsatt står med rak rygg. Du er så sterk og jeg beundrer deg så sinnsykt. Fortsett slik, det er helt idiotisk å legge ut som hun andre gjør. Hold bloggen din fri fra den bitchen, for hun skal ikke få tjene noe på at hun prøver å knekke deg.
      Herregud for et fantastisk menneske du er, aldri glem det.
      Fortsett som du gjør så når du langt!

    15. Isabel, ikke mer om saken nå, ikke på snapchat heller, har sagt det før og sier det igjen taushet svir mest, klem😊

    16. Hei Isabel. Jeg må si at jeg syntes veldig synd på deg og alt du må gå imellom
      Pga m og a, det er helt utrolig hvordan de oppfører seg! Spesielt A. Trur vi fleste som
      Har lest bloggen din en stund og ariel sin har sett at hu hater deg! Noe som jeg syntes er utrolig barnslig av hun. Men som du ser selv, hun er opptatt av å være midtpunktet. Hun er opptatt av kun seg selv. Hu er ego! Noen må stoppe henne! Syntes så synd på Daniel som må sitte å si at denne jenta er xen hans. Stå på Isabell, jeg liker deg bare mer og mer og heier på deg! Jeg er så glad for at du er mer voksen enn hva ariel er:) att du tørr å si unnskyld til Martine syntes jeg er veldig voksent gjort av deg! Jeg er 20 år selv og kunne aldri Sitti å vært så barnslig og mobbete som det ariel gjør! Det er sånn man holder på i fjortis perioden!!!
      Klem til deg og Pierre

    17. Hei, Isabel. Jeg må innrømme at jeg har begynt å like deg bedre og bedre i løpet av den siste tiden. Jeg har fått med meg alt dramaet som har vært, og jeg skjønner at det må svi, og at du ikke har det bra om dagen. Men vær så snill, det beste du kan gjøre er å heve deg over det her på bloggen. Dette er ingenting vi lesere har noe med, og denne krangelen vil aldri stoppe hvis begge fortsetter. Så langt har du vært “the bigger person”, fortsett med det! Jeg heier på deg

    18. Jeg fikk fryktelig vondt når jeg så snappen din og virket som du var på gråten. Jeg er så glad for at jeg bare har lagt igjen gode kommentarer her, for du er så menneskelig og god! Håper flere innser at man haar jo flere roller i hver setting, INGEN er jo den samme på jobb/fest/med familie eller venner. Man setter ubevisst på seg en rolle (trenger ikke være veldig drastisk forandring). Og du har din rolle gjennom bloggen som er din jobb, det er jo ikke deg personlig og det burde folk snart forstå 🙂 Pierre er heldig og du er heldig som har en så god og støttende mann <3 stå sterk sammen!

    19. Du kler svart hår så sykt! men har alltid hatt lyst å se deg med blondt hår også! Håper alt dette dramaet ordner seg. Jeg som trodde Ariel pratet sant, men ettwr videoen til Pierre innså jeg at det e hun som har ett stort problem. ikke dere! vondt å høre det Pierre sa på videoen at du har gråtet mye i det siste.. det var vondt å høre! Alt pågrunn av den lille Sid kommentaren liksom. Du ga bare payback etter det hun gjorde mot deg. Hvorfor skal Ariel blande seg…. fysøren, dette her er helt sykt. Virker jo som at Martine ikke klarer å forsvare seg selv egebtlig.. siden Ariel skal skrive så mange teite innlegg. Er det ikke nok med ett hver liksom? der du får forklare saken og hun får. Men så forrsetter hun… jeg blir serriøst så flau! off.. håper det tar slutt.
      Håper det ordner seg mellom dere alle. Du og Pierre er to gode og hærlige personer❤️ Jeg så deg på Justin Bieber konserten, men jeg turte ikke gå bort.. det angrer jeg på! Du var like pen i virkeligheten som på bilder. Du og Pierre fortjener hverandre så sykt mye! Håper dere fortsatt for en fin kveld/natt!

    20. Du er ei utrolig sterk dame og utrolig flink blogger! Fortsett fremover akkurat sol du har gjort til nå, ikke la noen stå i veien for deg og fortsett å vær deg selv❤️ Du er kjempe bra akkurat som du er! Håper virkelig at du ikke lar usikre og sjalue sjeler få ødelegge for deg, selv om det er tøft når en står midt opp i det..
      Husk at du har så utrolig mange som er glad i deg av både venner, familie og fans i hele Norge❤️ Du er bra nok Isabel! Håper virkelig at du fortsetter med den jobben din som en av Norges beste toppbloggere, for bloggverdenen hadde fått et utrolig stort tap om du en dag forsvant…
      Heier så masse på deg! Stå på!
      ( og deg da P, rimelig tøft å legge ut en så ærlig video og støtte sin kjære på en så bra måte! Amen to that)

    21. ELSKER DEG ISABELL!!!! Du aner ikke hvor mange du har i ryggen <3 Stå på, ikke la noe av dette gå inn på deg (klarer ikke en gang å skjønne hvor vanskelig det må være), det er de som sitter igjen å ser dumme ut. Hold ut, du er så mye bedre likt enn henne/de. Stå på, de er KUN sjalue og ekle mennesker! Jeg synes det er så fantastisk gjort av deg hvordan du har taklet disse dagene, du har vært så utrolig mye bedre enn de og du har ikke kunnet taklet dette på noen bedre måte!! Aldri gi deg, husk på hvor mange som er glade i deg, vær med de, det er de som betyr noe! <3 Sender varme tanker til deg oppi denne ubehagelige situasjonen. Huff, helt tragisk hvor ekle jenter spesielt kan være, skikkelig psykisk vold. Klarer ikke å forstå hvordan noen kan holde på slik mot et annet menneske!
      Husk på hvor bra du er, så må du bare fortsette å stå på! så får de se hvor mye bedre du er enn de som har dummet seg ut så mye.

    22. Isabel, det er sååå mange som heier på deg og Pierre. Stå sammen, dette greier dere<3 <3 full støtte fra meg

    23. Anonym: Tusen takk! Nå har jeg sittet å holdt min munn i disse fire dagene hvor hun har holdt på, med sine 4 innlegg. Jeg har ikke sagt et eneste ord, eller nevnt noe som helst angående dette. Pierre fikk nok og det kokte over for han mens jeg var på brynstime, og derav videoen. Det er måte på hvor lenge man kan sitte å se en annen person henge ut og mobbe noen andre. Det er tragisk, og derfor prater ikke jeg om det på min offentlige blogg heller. Takk for støtten <3

    24. Det er så sykt barnslig av henne og gå til angrep som hun gjør!!! Trodde liksom at når du kom til en viss alder var du over den “ungdomsskole-oppførselen”! Jeg synes så sykt synd på deg som må sitte å ta inn alt dette! Du har mange gode lesere som støtter deg igjennom dette!! Jeg tror ikke et sekund på det. Det er bare fullt av løgner og barnseligheter!! Stå på som du er!! Det er merkelig det der når du er i et forhold blir du liksom tatt som en og samme person, Pierre sin fortid har vell ikke du noe skyld i?! Hvorfor gi DEG skylden for det som skjedde både med Ariel og Daniel og med Martine og Pierre?! Du har da ingenting med det å gjøre! Hadde de vært voksne hadde de gitt faen og moved on… men tydeligvis skal hun gjøre mot sine egne ord hu her Ariel, for jeg vil si hun mobber like mye hun med det hun legger ut på bloggen sin… STÅ PÅ DU ER GOD SOM DU ER!! 😍 Digger både deg, pierre og bloggen!💕

    25. Hei Isabel. UNNSKYLD. Jeg var den som sendte inn kommentaren, der det sto på slutten at du var sikkert ikke tøff nok til å godkjenne den. Jeg har ikke sett om den ble godkjent eller ikke. Etter å ha sett vloggen til Pierre er det ikke vanskelig å forstå at det er mye som er “usnakket” blant oss lesere. Vi får med oss kanskje 60 % av hva som skjer.
      Jeg må få beklage på det sterkeste for den kommentaren jeg skrev. Jeg hadde ikke sett vloggen til Pierre da, jeg hadde bare lest og lest og lest på bloggen til A, og trukket konklusjoner ut fra hva man leser der. Og ettersom at du/dere ikke har svart tilbake har det virket svært troverdig, fra hennes side. Jeg håper at du skjønner det, nettopp at det er så lett å trekke konklusjoner. Jeg er SÅ glad for at jeg fikk sett vloggen til Pierre. Jeg føler at endelig er alt kommet ut i lyset. De fleste venter vel bare på hvilket svar som kommer tilbake…. Jeg håper dere heve hodet høyt og absolutt ikke svarer tilbake når den tid kommer. Dere er SÅ mye mer voksne, dere er bedre og det vises at dere er mentalt eldre enn henne.
      Tusen takk for at du og Pierre endelig valgte å dele hele deres historie. Det er mange sider av en sak, og alle mennesker kan gjøre feil. At dere prøver å rette opp i det er flott. Og her er meg som prøver å rette opp i kommentaren jeg sendte til deg tidligere.
      Jeg beklager på det sterkeste. Du og Pierre er fine folk. Dere er goals. Og jeg skulle ønske vi alle hadde en mann som Pierre. Respekt! <3
      Store varme klemmer til begge dere to. Og igjen, beklager..
      go #teambella #teampierre <3

    26. Isabel, jeg vil bare fortelle deg noe. Jeg synes du gjør riktig i denne saken, du holder kjeft og viser at du faktisk er voksen nok til å la være å si noe. Alle driter seg ut en gang i blandt, men hun har gått for langt. Under hele “krigen” så har jeg tatt ditt parti, og videoen til Pierre forsterker troen min på deg enda mer. Du har vokst så utrolig mye Isabel, du har all grunn til å være stolt av deg selv og det du har fått til!
      Ariel bli uansett gjennomskuet nå, hun har tapt for lenge siden. Tenk at du har en så fantastisk kjæreste som stiller opp så sinnsykt mye for deg, det kaller jeg ekte kjærlighet! Håper du har det bra, og at du ikke har det så fælt, fordi det fortjener du faktisk ikke, kjære Isabel❤️

    27. Først må jeg bare si wow! Du er heldig, for en mann som stiller opp slik som din finnes det ikke mange av. Jeg ser nå at jeg har fordømt deg og ikke satt meg selv inn i hele dette “dramaet” det beklager jeg virkelig isabell. Både du og ariel får nok mye dritt for alt dette, og det er veldig synd. Håper det går greit med deg, hilsen ei som beklager seg for å dømme noe en hverken har noe med eller har sett flere sider av.
      Keep going, det er voksent av deg å ikke blogge om dramaet og faktisk heller holde bloggen som normalt. All creds til deg for det 😊 Klem!

    28. Isabel og Pierre dere trenger ikke bevise noe. Jeg håper Daniel har bra, kan ikke være lett for han heller dette. Ta vare på hverandre dere tre.

    29. Jeg har aldri kommentert på din blogg før Isabel, men i dag vil jeg bare gi deg en stor visuell klem. Jeg ble dårlig når jeg så frustrasjonen til Pierre, og skjønner at dere må ha vært gjennom et helvete det siste året. Jeg vil ikke heie på noen, fordi dette først og fremst er utrolig trist. Men jeg syns både du og Pierre kan legge dere med et rent hjerte. Nå unner jeg dere og deres familie at dette tar slutt. Ikke gråt, det er tårene dine for mye verdt til. Sov godt ❤

    30. Først tenkte jeg shit så dårlig av deg å prøve ødelegge, MEN Daniel virker nå som er sykt oppegående og bra fyr så merkelig Ariel sin historie skulle vært helt sant, han virker ikke som en person som lar sånn ødelegge. Altså dritt har dere nå begge komt med, men at du har måttet tåle så jævlig mye drittslenging fra det som skal være en del av din kjæreste sin familie er vondt og utrolig trist å se. Nå mere enn noengang viser jo dette bare at A er ute etter å ta deg. Hun lever jo på bloggen av å trykke deg ned, og innta offer rollen som en uskyldig part.
      Håper både du, Pierre og Daniel slipper mere nå. Dere har fått nok drama for et helt liv utfra en jævla blogg.
      Når jeg såg uttrykket ditt på snappene dine ikveld ville jeg bare gi deg en stor klem!
      Men Heia dere, heia kjærligheten ❤️

    31. Jeg har selv opplevd noe lignende. Det er ikke lett. Spesielt når det er så mange involverte og du har nesten ingen kontroll over saken:( Men du har virkelig klart deg bra så langt💕 She’s trying hard to break you down. People like that always ends up breaking themselves down! Og vet du hva Isabel, don’t say a word. She’ll fade away sooner or later;) Er helt sykt hvor sterk du er som person! Jeg har vært fast leser lenge uten å kommentere så mye. Men dette her ble veldig Flash back for meg:/ Stay strong!💕 Og til Pierre, RESPECT til deg🙌🏽

    32. Jeg vil også si unnskyld for å ha trodd
      at du var den slemme.
      All ære til pierre som stiller opp for deg.
      på den måten.
      Jeg visste ikke at det var slik, men da jeg
      så videoen og tok meg tid til
      å se hele, så skjønner jeg at stakkars dere.
      Ikke bra det du og p gjorde mot m, men
      jeg tror fult og helt på p ang hvordan
      det må ha vært.
      Unnskyld igjen og jeg beklager virkelig.
      Ønsker dere lykke til 🙂

    33. Hei Isabel! Jeg pleier som regel ikke å kommentere på bloggen generelt, men det betyr ikke at jeg ikke leser bloggen din. Du skriver mye bra og jeg elsker måten du presenterer deg selv som person. Jeg personlig vet ikke mye om “dramaet” som foregår i livet ditt akkurat nå. Det jeg vet er at du stresser deg kanskje litt for mye over det. For det første så skal du ikke la dette påvirke deg. Hvorfor skal du la det? Ja, livet har mange store og små bagateller å by på. Det finnes mange ulike mennesker som skal komme og distrahere deg fra det du gjør, men da gjelder det å ikke gi opp. Med andre ord: gi faen i alt og fortsett å bygge opp suksessen din. Akkurat som du gjør. Slutt å bry deg om negativiteten rundt deg og heller fokuser på positiviteten. Jeg synes du som person er utrolig sterk. Jeg kommenterer aldri på bloggene jeg leser, men etter å ha sett snapchatstoryen din og Pierre sin kunne jeg ikke la vær. Nå som jeg kommenterer så kan jeg også si at du er utrolig vakker som person. Det stråler ut av deg ikke fordi du er pen utseendemessig, men fordi personligheten din glitrer. Nå synes jeg du skal kose deg videre og ikke la disse tingene stresse deg eller gjøre deg deprimert. Life is full of bullshit, men det gjelder å takle det med høye hæler på en classy måte 😉

    34. Kjære Isabel, du er utrolig sterk og jeg beundrer deg. Jeg må innrømme at jeg var litt i tvil om hvem jeg skulle tro på etter å ha lest innleggene og instagrammen til Ariel. Men etter videoen til Pierre så ble jeg overbevist. Synes du virker som en tvers igjennom god person. Og Pierre er en flott mann som stiller opp og forsvarer kjæresten sin. Ta vare på hverandre, dere fortjener alt godt 🙂 Stå på videre, fine du

    35. Jeg er uenig med de over her. Jeg synes du virker som en pill råtten person, men den videoen til Pierre var troverdig. Selvsagt er han opprørt, dette handler jo om både dama hans og broren hans. Men det at han virket ekte, betyr ikke at jeg tror på forklaringen. Du løy om at broren til kjæresten din var utro for å ødelegge hans forhold. Sånt gjør man bare ikke. Og selv om Pierre satt og snakket i 40 minutter, så klarte han aldri å forklare den biten. Du er avslørt.

    36. elska de svarte håre ditt <3
      men ditte inlegge minnte mej på at du aldri viste oss den luftmadrassa du skulle 🙁

    37. Stine: Det ligger veldig mye mer bak det. Han prater ikke om den delen av den grunn + at han da ville lagt ved printscreens av syke greier hun også har skrevet. Pierre ønsket ikke å fortsette dette, derav drar vi ikke inn nytt shit. Etter å ha holdt kjeft i 4 dager, er vi så lei av å bli hengt ut på denne måten. Det er absolutt ikke okei, hvorfor i alle dager skal lesere ned i 12 årsalderen bevitne sånn pinlig oppførsel? Har du sett meg skrive et ord om dette?

    38. Alle jenter skulle hatt en Louis ❤❤ fantastiske gutter med en kjempe fin oppdragelse. Hold sammen, for en så nydelig jente som deg kunne ikke fått bedre. Hilsen en små sjalu leser

    39. 20.10.2016 kl.23:51
      Ok jeg må få dette ut Isabelle. Jeg var tidligere en hater av deg, men etter du la ut snappen der du nesten gråt fikk jeg vondt inni meg! Og det var så fint å se menneskelig side av deg (sorry hørtes brutal ut nå). Men jeg tror du fremstiller deg HELT annerledes enn hvordan du egentlig er. HVORFOR gjør du det når du vet du egentlig ikke er sånn? Eksempel du legger ut provoserende innlegg eller kaster penger her og der, men du ER JO egentlig ikke sånn? Nå som du har en stor leserskare hvorfor ikke være den snille og søte Isabel uten all den arrogansen som skinner gjennom på blant annet snap og innleggene? Jeg hååååper og håååper du kan endre deg etter dette og bli sterkere! For nei jeg tror ikke du er en fæææl og ond heks slik som muligens en viss annen blogger har fremstilt deg på. Jeg må innrømme hver gang jeg klikket meg inn på bloggen ble jeg irritert av måten du skrev på, jeg tror ikke du vil leserne dine skal gå med irritert sinn inn på bloggen din. Jeg har skrevet myyyye dritt til deg, og angrer! For jeg tror ingen menneske hadde likt å fått slengt i trynet at man er fæl og heks og ondskapsfull osv… fyfaen altså! Jeg hååper bare du kan endre deg til det bedre nå, og plis høre på dine lesere. Takk for meg

    40. Til Isabel og Pierre
      Vet ikke om dere kommer til å lese dette siden det nærmest har vært den lengste stormen, nei vent.. orkan som har truffet de siste dagene, men jeg vil bare fortelle dere.
      Først vil jeg si at dere er bare helt fantastiske begge to. Dere får så sinnsykt mye ufortjent shiit at det gjør meg kvalm. Skulle ikke tru at det var mulig en gang!
      Til deg Isabel jeg virkelig beundrer din styrke. Noe jeg syntes flere burde åpne øynene å se. Det eneste folk bryr seg om er om en kan ta deg på noe. Javell om du har valgt og ta noen operasjoner, men jeg syntes du var pen både før og etter operasjonene. Du er en veldig pen jente uansett, men vet du hva som gjør deg så fantastisk? Det er det du stråler fra innsiden. Du er så sterk som klarer å ta imot alt sånn shiiit å jobbe videre målrettet med det du brenner for. Du har oppnådd så mye mer enn de fleste får til uten at det går på bekostning av noen andre enn deg selv. Du holder fokus, står på for det du ønsker og oppnå og ikke minst du har et veldig godt hjerte. Jeg syntes du heller burde få en klapp på skuldra for alt du har gjort. Ja du har kanskje gjort et par feil, men hvem har ikke det?! Det er mennskelig akkurat som du er. Og ikke minst du driver en profesjonell blogg. Du blogger om ditt liv og ting du både står for å elsker, selvom klarer du å holde deg målrettet å ikke blande for personlige ting. Derfor så liker jeg både deg og din blogg. Du må ikke glemme på vanskelige dager hvor fantastisk du er og hvor mye du har fått til fordi du er deg.
      Og noen ord til Pierre. Jeg syntes du også skal ta med deg hvor fantastisk mann du er. Du gir virkelig håp til alle andre at det finnes virkelige menn der ute med et så stort og godt hjerte. Det at du virkelig står opp og støtter dama de. Det burde virkelig flere der ute ta til lærdom av. Du viser så mange gode sider. Du har jo også klart å gjort noen mennskelig feil, men du har vist at du har lært av det og det at alle kan drite på draget rett å slett. Men jeg syntes dere begge gjør hverandre som bedre versjoner av dere selv. Dere er virkelig et godt eksempel på hvordan kjærlighet kan være. Så sterk, så ekte..
      Dere jobber begge opp mot det dere har oppnådd og jeg mener all suksessen er vell fortjent, det unner jeg dere virkelig begge to!
      Har veldig trua på at dere begge og at dere kommer til å nå langt. Gleder meg til å følge dere videre.
      Ønsker dere all lykke fremover og håpe snart orkanen gir seg.

    41. Jeg vill først begynne med å beklage!
      Jeg beklager virkelig Isabel, skulle ønske jeg var klar over hvordan ting egentlig var!
      Trist at det ikke kom ut før nå, men jeg tror nok det var rette tidspunkt uansett!
      Jeg har skrevet så mye dritt til deg, jeg har vært forbanna på deg, å rett og slett misslikt deg sterkt!
      Jeg har synes synd på Ariel, jeg har kjendt meg igjen i det som hun har forklart på bloggen.
      Jeg har selv opplevd å gå inn i et forhold, ble tatt godt imot av alle utenom søstera til kjæresten min…
      Hun ville ikke hilse på meg en gang, overså meg, det endte opp med at jeg ikke orka åpne munnen når hun var der, hun terroriserte meg.
      Jeg prøvde å ta dette opp med foreldrene hans da jeg ikke orka komme på besøk mer å fikk slengt i trynet at jeg var en drittunge som fant på ting…
      Det gikk nesten ett år før han innså at hun ville ødelegge for oss, hun er ute av bildet nå…
      Jeg så filmen til Pierre i dag å tårene rant…
      Jeg føler meg som en idiot, å tårene renner mens jeg skriver dette, jeg er så forbanna lei for jeg har hata på deg!
      Jeg trodde jeg kjendte meg igjen i Ariel, men så viser det seg at det faktisk er du jeg kjenner meg igjen i. Alt er en missforståelse..
      Jeg ønsker ikke noe medlidenhet, jeg vil bare beklage!
      Du er heldig som har en kjæreste som Pierre!
      Ta vare på hverandre, de som ikke har fått øynene opp nå er det faktisk bare synd på!
      Igjen, beklager Isabel!
      Det er merkelig å gå fra å misslike en person, til å sitte å kjenne på den samme personens smerte.
      Jeg legger meg langflat og må si jeg har gått fra å hate, til å heie!
      Lykke til videre <3

    42. Kjære flotte deg <3
      Hold ut og stå i denne driten som skjer rundt deg om dagen! Uansett hvilke bevis som blir lagt frem så tror jeg vi alle kan kjenne oss igjen i situasjoner der vi har sagt ting vi ikke burde sagt, overdrevet eller ting har kommet feil ut. Hold hodet høyt og ikke synk til deres nivå, så skal du se dette er over om ikke så lenge. Du har en fantastisk gutt og selvom det sies av den andre parten at du hverken har lesere eller noen som støtter deg utenifra så kan jeg forsikre deg om at det har du! Du har nok ditt å slite med fra før av, og ingen av oss andre kan forestille oss hvordan det er å få privatlivet sitt spredd rundt for alle andre å se og mene noe om.

    43. Stå på Isabel og Pierre! Jeg tror man møter på mennesker som ikke unner andre suksess uansett hvordan man er som person. Hold hodet hevet, og fokuser på fremtiden og hverandre. Det er til syvende og sist hun som blir sittende alene og bitter. Ikke gi henne mer oppmerksomhet. La det bli med videoen Pierre la ut – den forklarer hele situasjonen veldig fint. Dersom A fortsetter nå virker hun bare mer desperat og bitter, og det er veldig lett å gjennomskue slike personer. Jeg synes dere takler denne situasjonen veldig fint, og jeg håper hun gir seg nå.

    44. Ville bare si at jeg syns du er veldig flink til å heve deg over det dramaet som skjer <3 Du legger ikke ut innlegg på bloggen om alt med deg og ariel, i motsetning til Ariel! Og det er tommel opp!

    45. Får nesten litt dårlig samvittighet over at jeg trodde på ariel så nå vil jeg si unnskyld for det.. drit i hva hun har å si, nå har Pierre lagt ut den videoen, og ser jo hvor opprørt han er.. håper tiden fremover blir bedre for dere! Stor klem fra meg til dere begge 🌺

    46. Hei begge to😊 Eneste måten å få tvilerene til å tro helt på dere etter alle løgnene A har kommet med er om sannheten kommer fra Daniel også, dessverre.. Ser i kommentarfeltet til A at mange tror du Pierre gjorde dette bare fordi Isabel sa du skulle gjøre det, at du er hunden til hennes…

    47. Hei isabel
      Jeg har hvert din leser over 1år nå, jeg digger din blogg. Du er en trofast blogger og har sterk personlighet selv om jeg ikke kjenner deg så godt. Jeg er 19-år og snar 20-år. Jeg tror på det Pierre sa på videoen, angående dramaen. Du er så sterk person, stå på👍🏽. Hadde jeg vært deg, kunne jeg stilt opp på intervju og lagt til alt kortene på bordet, og ikke bryd deg om Ariel. Jeg ser hvor ille hun er, fyfaen. Måten hun utsenger vedkommende er ikke greit i det helle tatt. Det er direkte mobbing. Håper du står på og bli like sterk. Negativiteten og alt det dramaet har ført til at du og Pierre har blitt sterke😊😘😘

    48. Jeg trur det er så enkelt at Ariel vil egentlig ha Pierre. Så driver hun slik for å ødelegge for han fordi hun vet at han aldri vil ha henne. Så enkelt trur jeg dette henger sammen. Siden dette ikke er første gangen hun ødelegger for hans kjæreste. Har ikke hatt noe å si hvem han har vært sammen med. Hun har gjort sånn uansett.

    49. Jeg så videoen av Pierre. Jeg har mistet all min respekt for hu her Ariel. Det er flertall som støtter deg, Isabell, så ingen fare.

    50. Hei!
      Jeg digger Pierre! Man ser jo helt tydelig at han snakket sant i videoen. Husker også fra paradise når Ariel var med at jeg ikke fikk en helt god følelse av henne… Godt å finne ut hva som var sannheten!=)

    51. Dette trenger du ikke legge ut hvis du ikke vil, men jeg kunne tenkt meg et utsagn fra Daniel også på det her. Men jeg skjønner hvis han ikke vil.

    52. Seriøst, for en suppe for unger….Inspo om klær, style, etc, drukner jo i noe jeg ikke gidder å mene noe om. Dere er sikket flinke, dyktige og jobber hardt, men det kommer ikke akkurat fram nå om dagen. Takk for meg, og lykke til videre med hva nå enn denne bloggen skal inneholde

    53. Kunne også likt å høre Daniel uttale seg, men om det ikke kommer mer fra Ariel nå så er det nok best å la det ligge.

    54. Bravo Pierre!!!👏👏👏 Får så utrolig vondt av dere som har måtte slite med denne A hele tida! Og stakkars Daniel! Det er jo tydelig at hun lider av ekstremt psykiske problemer! Sånne folk vil aldri forandre seg og de innser ikke sine feil, i motsetning til hva Isabel og Pierre gjør. Hun er rett og slett skummel! Og trenger hjelp! Men siden hun helt sikkert ikke innrømmer det, så er det veldig vanskelig! Masse love! <3

    55. Anonym: Takk for støtten <3 Med det sagt vil jeg bare påpeke at jeg ikke ønsker at dere skriver nedlatende om den andre personen heller. Jeg vil ikke ha et kommentarfelt hvor en annen person blir mobbet. Håper på forståelse på den fronten! 🙂 Klem.

    56. Til Isabell og Ariel
      (Dette handler ikke om hvem som har gjort hva, eller noe om selve temaet i kranglingen.)
      Dere sier begge at dere ikke ønsker å fremme mobbing eller hate på noen, men desverre er det dit det har kommet nå. Blant unge jenter (og gutter) i dagens samfunn er det alt for mye mobbing. Disse ungdommene trenger forbilder som viser de en vei å gå uten mobbing, ikke noen som fremmer det. Noen av disse unge jentene ser også opp til dere to. For noen av de er dere forbildene, og det dere kjøper, bruker og gjør er også det de vil kjøpe, bruke og gjøre. Er det ikke derfor trist å tenke på at ved å legge ut denne kranglingen og håningen offentlig, er dere kanskje med på å påvirke at en jente blir mobbet på skolen i dag? Fordi når deres forbilder henger ut hverandre vil de også gjøre det, fordi da er det det som er «kult».
      Det er normalt å krangle osv, men kan dere ikke ta det utenfor det offentlige? Dere har begge sagt at dere ønsker å ta det utenfor blogg og sosiale medier, så hvorfor ikke legge inn en ekstra innsats for å få det til? Møt hverandre og snakk ut og deretter bli enig om å aldri nevne hverandre offentlig igjen, ta med advokater om det er det som skal til, bare få det bort. 

Dere kan si dere ikke har valgt å være forbilder, men med valget om å være en offentlig person kommer det også noen som ser opp til dere, uansett. Vær så snill og prøv å ta litt ansvar ovenfor dette. Å gjøre uthengig populært er virkelig ikke greit.
      En slik mobbe-kultur vi har i Norge i dag ødelegger liv!
      Vi trenger sterke, innflytelsesrike kvinner (som dere selv) som kan motvirke denne kulturen, ikke fremme den.
      

Fra jente (22).

    57. Du er nydelig med svart hår, og spesielt opp i sånnen hestehale som på det første bilde! Forresten så kles du matt leppestift sjukt bra! Fine deg 🙂

    58. Hei Isabel.
      Håper du leser denne kommentaren. Du har IKKE fremstått som den “onde” hele tiden. Det skal neppe en liten Istid bilde/sammenligning til for at en person skal bryte slik ut. Det er tydelig at mye har foregått i kulissene og jeg mener skal forholde seg til kulissene.. Det er oppriktig vondt å lese hva som har blitt skrevet om deg og hadde det vært meg som hadde fått alt det, vet ikke om jeg hadde klart det.
      Håper alt går bra med deg, P og D 🙂 Du fortjener ikke alt driten som står din retning og utrulig gjort av P og lage en video for å vise sin støtte til deg. Hadde alle jenter hatt en slik mann. Du er heldig der 🙂
      Du virker som en gal, sprø og glad menneske som lever livet (gal og sprø er egentlig positive ting).
      Hadde jeg sett deg på gaten, tror jeg nesten jeg hadde gitt deg en klem bare.. Får helt ondt inni meg når jeg tenker på de siste dagene..
      <3 Ta vare på hverandre, alle gjør feil. Det er helt menneskelig. Eneste som er dumt i ditt tilfelle er at tydeligvis får hele Norge dette med seg. Er ille nok å gjør feil uten at alle vet det.
      Husk at du har mange lesere rundt deg og at det er mange som ikke støtter det den andre har gjort. Det er direkte uthenging for å såre deg og P.
      Er så tydlig at hun prøver å komme i mellom deg og P.
      Håper du får et smil når du leser de FINE kommentarene og at de hjelper deg litt.
      Ønsker deg all hell å lykke og håper denne orkanen er over.
      Du og alle dine nærmeste vet at du er en god person! Det er det viktigste 😀 <3

    59. Mari: Helt enig med deg, og det er nettopp av den grunn at jeg ikke har skrevet et ord tilbake på min blogg. Dette er flaut og latterlig. Etter 4 dager fylt med fire innlegg om meg, fikk faktisk Pierre nok til slutt. Hvor lenge skal man sitte å se på at et annet menneske henger deg ut, og mobber? Derfor kom videoen til Pierre i går.. Vi ønsket virkelig ikke å gi dette et sekund oppmerksomhet, men i og med at dette aldri ga seg og pågikk dag på dag fikk vi ikke noe annet valg..

    60. Synes det er veldig voksent og kjempe bra av deg! 🙂 Men det er ikke mobbing å skrive at en person trenger psykisk hjelp! Det er jo mange som gjør det. Er jo helt soleklart her i dette tilfellet hvertfall. Er så utrolig trist når de som sliter med psyken mobber for de ser det jo ikke selv.. og at andre må lide av dette!! Du er hvertfall utrolig sterk, Pierre og!! <3

    61. Kjære Isabel!
      Jeg har fulgt deg siden du ble kjent som Icequeen på Paradise, og må si at det ser ut som du virkelig har vokst opp siden den gang. Du skal være stolt over alt du har fått til! Desverre så er det ikke alle som klarer unne andre noe godt, noe to andre personer er et godt eksempel på. Jeg håper og vet at du klarer og heve deg over, og ikke la de plage deg mer nå. Vi som følger deg på snap har jo sett screenshots, og vet at de to andre personene ikke er så voksne og flotte mennesker som de skal ha det til. Håper for din skyld at det roer seg nå slik at du kan fokusere på andre ting. Heldigvis trenger ikke du å starte slikt drama for å få pr, men det ser ut som en jeg ikke skal nevne navn på har behov for det 😉 stå på, Isabel!

    62. 12:48: Han jobber med det tekniske bak bloggen, jer engasjert i youtube-kanalen deres og har andre prosjekter på gang. Uansett hva han gjør eller ikke gjør syns jeg det er artig hvor mange som henger seg opp i hva han jobber med. Han er 21/22 år. Ro ned.

    63. Hang in there! ❤️
      Fikk endelig respekten for deg tilbake!!
      60% av min ‘vennekrets’ er venn med Ariel.
      Jeg hadde et svakt øyeblikk. Men I know a drama queen when I see one!
      God helg – gjør noe hyggelig!

    64. Jeg kjenner til den type menneske som Ariel er.
      De lever og ånder av oppmerksom og reaksjoner
      uansett god eller dårlig.
      La oss håpe hun har gitt seg nå, men hvis ikke
      så ikke gi noen reaksjon på det hun gjør.
      Jeg vet det høres urettferdig ut og er drit
      vanskelig(snakker av erfaring, jeg slet i 4år før det ble helt stilt..det var tungt!!), men så
      lenge dere viser henne at dere reagerer på
      et vis, det er det hun vil.
      Hin ønsker å få reaksjoner det hun sier og
      gjør mot dere og så lenge hun får det vil det
      aldri slutte.
      Det med Dramaqueens som med barn: all oppmerksomhet
      god eller dårlig er fortsatt oppmerksomhet.
      klem❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg