kjærlighet & pep-talks

affiliateslinker

FRIYAY! Åh, endelig er det helg! Hvor deilig er ikke det? Morgenen min startet så utrolig bra. Beste Liza (som castet oss til Paradise) ringte, og vi pratet sammen lenge. Herregud så godt det var å høre stemmen hennes igjen. Hun er virkelig som en ekstra mamma for meg, som gir meg pep-talks og pusher meg. I love you, Liza! Nå har vi akkurat spist sushi i godt selskap, og nå sitter vi bare å slapper av. Jeg føler meg lite fresh her jeg sitter, helt sminkefri. Jeg skal nemlig på en beauty-behandling om en liten stund.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / jeans her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

…YUMMIE!


Jeg satte forresten på vipper til en photoshoot her om dagen! Flinke Mari la et fint sett på meg. Hun heter @foxylashesbymari på Instagram. Dere kan kontakte henne på SMS på 40547962 for booking. Hun er kjempe dyktig!



Nå skal jeg legge bort macen og være sosial. Jeg oppdaterer dere mer senere. Åh, jeg er så glad i dere! Tusen takk for alle fine ord dere skriver til meg. Vit at alt settes SÅ stor pris på! Elsker dere. ♥

30 kommentarer

Siste innlegg