det var på tide

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God lørdag, alle sammen! Håper dere har det fint? ♥

Det har vært mye hodebry de siste dagene, som har resultert i lite søvn og for mye negativ energi. Jeg har stått på og jobbet, vært på møter og avtaler, og ja.. Jeg kan vel si at jeg har slitet meg ut denne uken. Jeg har konstant vært trøtt på dagene, og hatt lite energi til overs. I går og i natt derimot, fikk vi virkelig ladet opp batteriene. Det var på tide.. Vi var en gjeng som samlet oss i går kveld, og så på film frem til midnatt. Etter det fikk vi besøk av Percy som har sovet som en sten mellom Pierre og meg. Gullungen! Jeg kan vel bekrefte at vi er mer enn klar for å få oss vår egen lille bebis snart. Apropos det – mange lurer på når det vil skje. Vi har veldig lyst til å skaffe oss en nå liksom, men ettersom jeg reiser bort snart, og vi skal på enda en ferie i desember, tenker vi å vente litt med det. Vi må bare få reist litt fra oss før vi går til anskaffelse av en hund. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shorts her / lignende topp her

Hva skal dere i dag? Selv skal jeg fortsette å jobbe et par timer, og så skal jeg på vorspiel og ut på byen senere. Jeg gleder meg til en festlig lørdag med en god gjeng! 🙂 Åh, som vi skal kose oss!

25 kommentarer
    1. Hvis du en gang får en datter som ikke liker sine bryster, nese, lepper og bakdel. Hun ser også at hennes kropp ikke er som din.
      Hvordan skal du få henne til å tro/skjønne at hun er bra nok som hun eller skal du bare be henne operere seg når hun er gammel nok?

    2. Hva skjer med å poste en dustete meningsløs kommentar? Hørtes ut som en perfekt høstkveld lørdag Isabel, kos dere 😊

    3. Man kan vel gå ut en gang iblant selv om man har sluttet å feste hver helg… Folk skal nå pirke på alt…

    4. Ohh GUD, at folk skal være så pirkete på alt! først “sa ikke du at du ikke likte sushi, også eter du sushi nå”… “sa ikke du at du ikke skulle feste mer” osv osv…
      La nå jenta være.. man kan forandre meninger iblant og plutselig gjør man noe for å variere på hverdagen.
      Du er så utrolig Isabel <3
      I LOVE U :*
      Kos deg så mye ikveld, det fortjener du.
      Jente på 23år 😉

    5. Kos deg masse i kveld! Det fortjener du <3 jeg skal bare slappe av hjemme og kanskje ta igjen litt tapt eksamenslesing! Ikke drømmelørdag akkurat, men høyst nødvendig 🙂

    6. Du er så søt! Må si du virker som en veldig koselig og ålreit jente.
      Stå på!
      Ønsker deg en fin helg <3

    7. Bare husk på at en hund trenger stabile eiere med jevnt over godt humør. Jeg er ikke bekymret for Pierre, men desverre deg, Isabel. Hvis du er lei deg, er mye sint og sur og sliter psykisk, så kommer hunden til å bli nervøs, usikker og redd. Hunden merker veldig godt hvordan energien din er. Og det smitter over på den.
      Flott at dere reiser ifra dere før dere får dere hund. Og husk at hunden kan bli med på turer rundt i verden også. Bare ta hensyn til vaksinering. 🙂
      Lykke til.
      Klem. 🙂

    8. Kos deg masse ikveld ☺️
      Ikke hør på negative kommentarer, alltids noen som skal legge seg opp i filleting de ikke har noe med.

    9. Full forståelse for at du tar litt tid unna skjermen for tiden, men likevell burde du ha mer en et innlegg om dagen – blir kjedelig for oss faste lesere som klikker oss inn fleeeere ganger daglig at vi blir møtt med det samme innlegget gang på gang. Ellers heier jeg på deg, stor klem <3

    10. Kjenner mange som har operert seg alt fra litt til mye, og flere av dem har døtre. Og det du over her sier om operasjoner og barn er bare så teit og høre på. De jeg kjenner har aldri hatt noe problem ang det med sine døtre. Og faktisk alle de som har operert seg til det vakre har hatt mødre selv som aldri har operert eller brukt fillers og sånn. Så det er lite vits i å lage noe problem uten nødvendig.

    11. Barn,jenter som har mødre som har tatt plastisk kirurgi er ikke mer i faresonen for å ville dette selv i fremtiden. Tvert imot, det er veldig mange jenter i norge i dag som fikset på ting uten at mødrene deres har gjort det. Alt handler om at i 2016 må alle få gjøre det de vil for å føle seg bra, og det er bra.

    12. ^ Det er vel kanskje fordi de som har døtre på 18-22 år er litt oppi åra og ikke vokste opp hvor fillers og operasjon var normalt da? Fantes jo ikke så mye av det når de selv var 18-20 år 🙂 De hadde heller ikke media som påvirket dem som ungdommer har i dag. jeg er ikke imot operasjon, folk gjør hva de vil! Men det er bare et svar på hvorfor ikke mødrene til unge jenter er operert når de selv er det.

    13. 17:29, Herlighet de som sliter psykisk må jo få lov å ha hund de også, så lenge de ikke er voldelige eller veldig mentalt skada! Det å ha et dyr hjelper nemlig veldig på psyken, det er det forsket på! Blir så lei av sånne bedrevitere!

    14. Hvor har du kjøpt det som er i bollen på bordet? .. Har lett så lenge etter noe å ha nedi annet enn frukt..

    15. Kan jeg spørre hva slags blomster du har oppi den “bøtta”?
      Jeg har samme.. og synes det du har gjort der er utrolig fint!

    16. Hei! Slenger meg på og spør hvor du har kjøpt blomstene som er i de sølv “bøttene” eller champagnekjølerne?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg