jeg skal reise!

let´s travel the world

Altså, tiden går så fort! Jeg klarer knapt henge med, jeg. Allerede neste uke reiser jeg fanken meg! Normalt sett er Pierre mitt faste reisefølge, men ikke denne gang. Min bestie Michelle og jeg reiser sammen! Jeg gleder meg noe fryktelig til å oppleve Tyrkia sammen med min babe. Vi skal shoppe, ta mange (!!) tyrkiske bad, spise god mat og nyte livet. Det skal bli deilig å komme seg bort for en stund, det skal jeg ærlig innrømme. Jeg har vært rastløs litt for lenge, og det merkes godt. Mark i ræva, vet du! Jeg klarer jo aldri være hjemme for lenge, det vet dere jo allerede. Jeg skal dog innrømme at jeg gruer meg litt også..

· Bilder fra tidligere turer vi har vært på sammen ·



Åh, nå blir jeg litt sentimental her haha. Så koselig å se tilbake på gamle minner, spesielt fra da vi var på vår første jentetur til Rhodos da vi var 18 år. Det er nesten 3-4 år siden vi var på en utenlandsreise sammen sist, så dette er absolutt på tide! 🙂

30 kommentarer
    1. Eg har vært i tyrika det er kjempe fint der og tyrika er min favoritt plass som reisemål😍 kose deg masse ser veldig opp til deg😍

    2. Åh, så koselig! Dette får meg til å ville dra på jentetur med venninnene mine igjen også 🙁 Er hele 5 år siden sist! Akkurat nå ville jeg hatt din lommebok og ikke denne studentlønna :p haha.
      Men kos dere masse og få koblet ut hodet ditt litt den uka <3 det trenger og fortjener du etter den uka her!

    3. Du som flasher penger her og der, skryter av mnd lønna di også er det Tyrkia du reiser til . Haha. Du fant ikke noe mer harry og billig sted å dra til ?

    4. Eeelsker tyrkia selv. Det er ikke harry! Man må ikke dra til sør Afrika, usa, Bahamas osv for at det ikke skal ikke skal ses på som billig og harry. Jeg er selv veldig avhengi av å reise både til varme land og storbyer. Og Europa vil alltid være favoritten. Spania, bulgaria, italia, frankriket you name it! Det hørtes veldig koselig å herlig ut isabel med tyrisk spa og jentetur, kooos deg så mye:-)

    5. Mark og silikon i rumpa er en god kombinasjon 😂 Lykke til med neste inngrep, håper det forløper uten seg komplikasjoner 🙈

    6. Hei! Jeg går gjennom en veldig tøff periode nå, så å se det ganske positive fokuset her på bloggen de siste dagene har vært ganske koselig, faktisk. 🙂

    7. Unskyld hvis spørsmålet virker frekt for det mener jeg ikke i det heletatt å være. men jeg har observert noe jeg lurer litt på . Du hadde veldig store øyne på paradice veldig åpne vakre øyne (du har forsatt nydelige øyne ) men de er ikke så store lenger. Forandret det seg etter operasjonen eller er det bare at de kommer mer fram på tv ? hilsen therese

    8. Kjenner jeg gleder meg veldig på dine vegne!!! :)) Er jo så gøy å dra på venninne turer!! Ønsker dere en fantastisk reise!! <3
      Selv hadde jeg aldri dratt til Tyrkia, det er jo et av landene som har høyest terror alert.. hadde rett og slett ikke turt!
      Håper du kommer til å filme da! Spent på om vi får se noe fra operasjonen.. 😉

    9. Isabel du er nydelig, kommentarene du får er tåpelig!
      Kroppen din er fin, fuck all hatet og slutt å grin!
      Det er du som rik og da får du bestemme at livet ditt skal være slik!
      Ikke bry deg om sjalue mennesker, de vil bare ha dine dyre vesker!
      Håper turen din til Tyrkia blir herlig, for det ønsker jeg inderlig!

    10. Eneste grunnen til at jeg ser innom bloggen din er for å følge med på om du tar en ny operasjon. Og alle clickbait overskriftene. Ellers er alt totalt uinteressant, faktisk. Du har tjent godt på å operere deg og å være dramaqueen.

    11. Du kan umulig tjene så mye som du sier du gjør. Du handler bare billig dritt på nettet (klær), du handler trash møbler (IKEA) og du reiser på BILLIGE charterturer til typiske turiststeder i syden.. Altså, hvis du har så mye penger, hvorfor ikke dra til USA, Maldivene osv??

    12. Kaja: Nå reiser jeg til Tyrkia av en grunn, ikke bare ferie. Billig møbler fra Ikea har vi nå, siden vi skal kjøpe hus til neste år og vil derfor ikke waste penger på mye dyrt nå, når vi likevel skal innrede et helt nytt hjem snart. Maldivene er vår neste partur! 🙂 Noe mer du lurer på?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg