uken som gikk

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ

Gjesp! Klokken er mye, men likevel er jeg latterlig trøtt. Det føles som om at jeg har sovet maks fem minutt i natt. Søvn har så mye å si for humøret mitt, at dette ikke er helt optimalt haha. Jeg får styrte en Red Bull og prøve å få opp energinivået. Jeg skal straks på cafédate, og så er det tid for en shoot. Hold dere fast!

UKENS OPPTUR

Jippi, denne ukens opptur er definitivt at turen jeg skal på sammen med Michelle er booket og klar! Nå er alt i boks. Det gjelder å smøre seg med tålmodighet, for aller helst vil jeg reise akkurat nå. Helst i går. Haha! Blir jo helt ivrig vet dere.

UKENS HØYDEPUNKT

Både Pierre og jeg har et ekstremt stort temperament, så når vi først krangler, eksploderes det fra begge kanter. Overraskende nok klarte vi å diskutere som “vanlige folk” denne uken, hvor begge to faktisk holdt seg saklige og rolige. Haha, litt av et høydepunkt, men shit.. Det er fremgang, altså! Vi ble så stolte over hverandre i etterkant, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lignende kjole her

UKENS CRAVING

*Trommevirvel*… Bella har begynt å like sushiiiii! YES, endelig er jeg med i klubben! Hvorfor har ikke noen introdusert meg for kylling maki før? Hva da laks? Hva da scampi? Hva da rå fisk? Kylling maki er SÅ godt. Har spist det tre dager på rad siden første gangen jeg smakte det. Haha! Yum. Når jeg tenker meg om, skal vi faktisk ha det til middag i dag også. Så det så!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Behøver jeg utdype dette punktet…? Folk, altså.

UKENS TANKE

Jeg er utrolig skuffet over meg selv, når jeg la ut den teite snappen på min snapchat. Jeg lærte av det, og fikk satt ulike saker i perspektiv. Hvor dobbeltmoralsk er det ikke av meg å gjøre noe slik, når jeg selv vet hvordan det føles? Jeg har hatt dårlig samvittighet til de grader, og vært ordentlig skuffet over meg selv. Jeg har lært meg en real lekse, noe jeg hadde godt av. Som sagt; det å kunne innse sine egne feil, og be om unnskyldning er en veldig fin egenskap. Vi er alle mennesker, og vi alle gjør feil. Jeg håper at noen av dere lærte av min feil, også. 

UKENS NEDTUR

Det har vært unødvendig mye negativitet og drama denne uken, som har resultert i kjipe dager. Heldigvis har det ført til at vi som holder sammen, har fått et enda tettere bånd, og tilbrakt mye tid sammen. Familie! ♥

UKENS INNKJØP

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her


1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

UKENS MEST LESTE INNLEGG

INNSPILLING MED TV2

DRAMA & BEKLAGELSER

JEG SAVNER MITT GAMLE UTSEENDET

19 kommentarer

Siste innlegg