ha det, norge!

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

t-skjorte her / jakke her 

Nå er jeg innom for en kjapp oppdatering til dere. For øyeblikket sitter vi på Gardermoen og venter på boarding. Michelle og jeg reiser aller straks til Tyrkia! Vi har akkurat snopet en del på taxfree’n som jeg selvsagt skal vise dere senere. Jeg elsker taxfree! Hihi. Vi krysser fingrene for at flyturen går over all forventning. Stakkars Michelle har flyskrekk, så jeg skal prøve å berolige henne så godt jeg kan. Jeg har ikke fortalt så mye om denne reisen enda, men det kommer. Jeg har så mye å fortelle dere som har hendt i livet mitt de siste to døgna, atte hjelp! Det er hel vanvittig hvilken retning livet plutselig kan ta, helt uforventet. Hold dere fast, for shit – shit is happening!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ønsk oss god tur, så skrives vi når vi har landet. Klem!

47 kommentarer
    1. Siden du har så mye penger spanderer du på venninnen din? FKS betaler sminka/parfyme og div ting hun kjøper ?:)

    2. Anonym: 20 grader er jo mye bedre en hva det er i Norge. Og hvem vet, kanskje det er nå neste operasjon skal gjøres??
      Kos dere!

    3. Kan du ha anbefalinger av leppestifer? Og hvis dine topp 5 favoritter kanskje?
      Vise litt forskjellige type merker og slikt! Jeg ser etter noen fine matte leppestifer, ‘en er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe 🙂

    4. Anonym over her…jeg tror ikke Isabel bryr seg om at det ikke er så varmt der når hun ikke drar til Tyrkia for ferien skyld, for grunnen til at hu drar dit er jo fordi hun skal operere seg der..for var jo der hun opererte seg sist, så ganske sikker på at det er dit hun skal operere seg igjen..! Er ikke noe å lure på engang..

    5. La ikke merke til dte med det førsta at du farget håret :p men du passet svart bedre enn dte du hadde 😎

    6. Hola! Hadde vært gøy om Pierre kunne hatt en typ ‘tatto tour’ på video!! Vist han vill dette selv da ofcourseeeee!? Bare et forslag. Noe dere kunne ha lagd?:))

    7. Synd Pierre nektet å være med som støtte under denne operasjonen.
      Men fint at din veninne kunne bli med. 🙂
      Lykke til. 🙂

    8. Skjerp dere jenter og damer. Dette er mobbing på høyt nivå, kjenner jeg blir helt uvel av dere. Håper Isabell stenger kommentarfeltet sitt eller slutter å godkjenne slike som dette. Tenk personlighet fremfor utseende og operasjoner for en gang skyld. Voks opp!

    9. Folkens, jeg syns det er skikkelig teit å sitte bak en skjerm og gjette hånlig hva Isabel skal gjøre i Tyrkia. Hva så om hun skal gjøre et inngrep, spiller det egentlig noen rolle for dere? Er vi ikke fri til å gjøre hva vi vil, og er ikke det bare helt fantastisk fint? Vet dere at dere kan endre på det dere er misfornøyd med dere og, så slipper dere kanskje å sitte hjemme og rakke ned på Isabel for å føle dere bedre? Eller er dere for feige til det? For det koster litt guts å tørre å gå gjennom et inngrep. Det er utrolig tøft gjort. Tenk på det.

    10. Så frekke dere er i kommentarfeltet! Hadde dere sagt det dere skriver “face to face ?”
      Det tviler jeg sterkt på..
      Små misunnelige nettroll, det kaller jeg sånne smålige kommentarer.
      “Klippekort på operasjoner” og “synd ikke Pierre støtte deg” osv osv. Får disse kommentatene dere til å føle dere bedre ?

    11. Omg… Rart det er krig i verden. Koss folk sitte her å lager seg sine egne historier. Vi vet da skammelig lite om hvorfor hun reiser og hvorfor det er venninnen som er med. Er en grunn til at det ikke har blitt nevnt muligens. Det at Pierre ikke er med vet vi ikke grunnen til, og da syns eg det er rart at folk sier at han nektet å være med. Hva vet du som kommenterte dette???
      Ha en fin tur og kos dere masse 🙂

    12. Men hvis du skulle tatt flere operasjoner vedder jeg på det hadde vært brystløft eller rettet på nesen din, noe som folk ikke burde klage så mye over siden resultatet ikke er 100%. Men pass på, du ser eldre og eldre ut for hver dag og du ser faktisk ut som du er over 30 nå.. Ser for deg hvordan du ser ut når du faktisk er 30?

    13. Lurer på hvem som sitter oppe til 02:31 om natten og kaller Isabelle for hore. Det er helt utrolig. Personen har sikkert ikke hverken jobb eller går på skole

    14. Det heter “ha det”, ikke “hade” som du over her kommenterte. Det er nok du som har skrevet det feil hele livet, dessverre. Gjør litt research neste gang 😉

    15. Å si at Isabels allerede gjennomførte operasjoner ikke er 100% syns jeg er dårlig gjort. Tenk hvordan det føles å få høre det. Personlig syns jeg alle operasjonene ble skikkelig bra, dessuten er det umulig for dere nettroll å sitte å “rette” på kroppen hennes ut fra en blogg!! Unnskyld meg, ha litt verdighet og kommenter noe dere ville sagt i virkeligheten eller finn på noe bedre å gjøre enn å “henge” her. Isabel tjener uansett på bloggen sin og har et fint liv, dere derimot – er jeg redd det går verre med.

    16. Hei, jeg lurer på hvor kofferten din er fra?
      Jeg leter etter ny koffert, men synes det er så dyrt flere steder.. :/ Vil jo helst ikke kjøpe en koffert for 3-4000 hvis jeg finner en bra en til rundt 1000 kr f.eks.

    17. Fy F… ass – for noen kommentarer enkelte poster- FÅ DERE ETT LIV !!!
      Jeg leser denne bloggen daglig- men har latt være å lese kommentarene på ei stund – jeg blir rett og slett kvalm av enkelte kommentarer.
      Du som kun skriver ordet ” hore” – du kan vel neppe være mer enn 10 år og du trenger jaggu profesjonell hjelp altså . Synes synd på deg jeg ‘- du må ha ett fattig liv.

    18. Sier ikke dette for å hate på deg elns liker bloggen din,men hver gang jeg leser bloggen får jeg dårligere og dårlige selvbilde ,og jeg kan ikke noe for det. Forteller dette fordi jeg er ganske sikker på at mangr har det på samme måte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg