når livet brått tar uventede vendinger

Men heeei fine lesere! Jeg har så dårlig samvittighet over at jeg ikke har fått satt meg ned og virkelig fått oppdatert dere på alt som har hendt i livet mitt de siste dagene. Det har rett og slett bare vært så latterlig hektisk, og saker har plutselig bare skjedd. Hvor skal jeg begynne?

Etter innspillingen til God Kveld Norge, fikk vi en telefon fra et produksjonsselskap i Sverige. Vi har fått et stort tilbud, som vi er veldig frem og tilbake med. Skal vi, skal vi ikke? Vi er veldig usikre, men etter mye prat har vi blitt mer og mer giret. Jeg kan naturligvis ikke fortelle noe mer om dette enn så lenge (heller ikke om vi blir å delta, hva det er snakk om osv). Dere vet jo hvordan hele den greia fungerer. Nå tørr jeg ikke skrive mer angående dette, hehe. Det er jo rett før jeg bare vil skrike ut alt, vet dere. Disse hemmelighetene suger alltid like mye å gå å bære på…

Foruten om det har det vært mye jobb med stiftelse av mitt eget AS, men nå er det rett før det er i boks! Herregud som jeg har flydd frem og tilbake for å fikse alt som fikses må.. Føler meg så voksen, altså! Haha. Men det vil jeg jo tørre å påstå at jeg er også, litt hvert fall.. Jeg mener, jeg har mitt eget firma!!! Hvor surrealistisk er ikke det?! Altså.. WOW! Jeg er søren meg stolt over meg selv, jeg! Shit så stolt jeg er!

Jeg føler at det er så mye som skjer “bak kulissene” som jeg er nødt til å være stille om, men åh.. Jeg har så lyst til å fortelle dere alt! Dere er jo som mine venninner, som jeg vil åpne meg for å dele det hele med. Tro meg, dere vil få med dere både det ene og det andre når tiden er inne. Nå er jeg som sagt i Tyrkia med min bestevenninne Michelle, og her skal vi være en liten stund. Etter at vår lille “ferie” er over, bærer det rett hjem for en dag, før vi blir flydd til Stockholm. Hektisk, men veldig gøy! For en tid jeg har i vente.. Jeg får sommerfugler i magen av bare tanken. 

43 kommentarer
    1. Du vet at alle kan lage sitt eget enkeltmannsforetak? 🙂
      No hate, har nettopp gjort det samme selv, og det ble gjort i en lunsjpause typ.

    2. Gratulerer så mye med alle positive ting du har i vente! Så hardtarbeidende og flink som du er, har du virkelig fortjent suksessen. Stå på videre og kos deg masse i Tyrkia<3 stor klem til deg, fine Bella :)<3

    3. Det er ikke lenge igjen av året nå, bare en måned nå så er vi i desember!!! Så du har ikke akkurat så veldig mye tid igjen på deg å fortelle oss alt, hehe ;))

    4. Wææ!! Skal du til Stockholm? Hvor lenge blir du her, og hvor i Stockholm skal dere være? Jeg bor her selv, hadde vært sykt gøy å møtt deg. :)<3
      Kos deg i Tyrkia

    5. Gratulerer med ditt eget firma 🙂 Kan du fortelle meg hvordan man får et eget firma? Hva kan man gjøre å få det osv? 🙂

    6. HYYYYL! Er det e nytt bitte lite intervju igjen?
      Åh, så spennende, som vanlig.
      Er det sant at du ennå driver på å starte ditt eget AS? HYYYYL!
      STORE nyheter. Jeg har ventet i spenning på hva du hadde å fortelle.
      Kvelden er reddet! 🙂

    7. Det er mye mer arbeid å opprette et AS enn et enkeltmannsforetak. J har eget firma, var først et enkeltmannsforetak før jeg oppretta et AS. Enkeltmannsforetaket ble oppretta på en to tre, men AS’et tok mye lenger tid og det var ei papirmølje uten like i forhold. Så ikke sitt her å prat om ting dere tydeligvis ikke har peiling på, blir så lei av forstå seg påere som sier hva som helst bare for å krenke Isabel selv om dere ikke har peiling på hva dere prater om!

    8. Hun er nok i Tyrkia pga operasjon, men jeg skjønner godt at hun holder tilbake nå med tanke på all hån og drittslenging som nettrolla har hatt ut av seg tidligere når hun har skrevet om operasjonene. Uansett Isabell, kos deg i tyrkia og masse lykke til med en eventuell operasjon. Digger at du er så ærlig på bloggen din 🙂

    9. Må le av enkelte kommenterer. Hvis dere tror det er så enkelt og kan gjøres over en “lunsjpause”, så please show me! Da hadde nok 90% av Norge drevet med AS vil jeg tro.
      Gratulerer Isabel, du viser at hardt arbeid alltid lønner seg! 🙂

    10. Hahahhaha er du klar over at du tar på håret ditt hver gang du snapper? Jeg skjønner ikke denne trangen din til å leke med håret ditt hver gang du snapper. For Gods sake, stop.

    11. Altså det er faktisk ganske enkelt og starte AS og spesielt når man har en regnskapsfører 🙂
      Man trenger også et minimum beløp på 30,000 kr. Så, så lenge papirene er i orden går det relativt kjapt.
      Men enig i at det kan være et styr, for er ett lite papir fylt ut feil får du det i retur og må sende inn på nytt osv så kan fort bli forsinkelser.
      Grunnen til at mange velger enkl foretak er fordi de slipper det typ “depositum” på 30,000kr 🙂

    12. Gratulerer så masse med AS – dyktig er du og du har all grunn til å være stolt av deg selv 😚
      Jeg venter i spenning om hva som skal skje i Tyrkia 😀 Hva det nå enn er så lykke til !!!

    13. Teit å si at hun drar til Tyrkia for å ta igjen på Pierre. Hvis hun skulle ha hevnet seg på alt han gjorde i Barcelona, så hadde hun nok dratt til et annet sted enn et boligstrøk i Istanbul.

    14. Hvorfor svarer du ikke på kommentaren over ?
      Hvor er det innlegget du siktet til da du snakket på snap ???

    15. eg e 16 år å he mitt egent as ekje så vanskli å få men det kreve arbeid i å få dettan firmae te å gå fram øve å det vett eg isabell kjeme te å klara

    16. Okey. Jeg likte deg ekstremt godt en periode der du faktisk delte litt. Men når du får oss oppmerksom på at du har gjort noe spennende eller noe spennende skjer, så forteller du ca 1% av det og resten blir en “hemmelighet” hva om du bare ikke forteller noe før det faktisk skjer? Det tror jeg hadde vært litt lurt for din egen del. Du mister lesere av den type ting. Også en ting til, du har sagt lenge nå at det skal skje masse kule ting osv videre. INGENTING har skjedd. what’s up with that?
      For all del, du er en kul blogger, men ikke be oss trykke inn på bloggen din, når du ikke har noe å komme med.

    17. Slapp av over der 🙂 Jeg som resten av leserne til Isabel er dritspent på alle disse hemmelighetene, men jeg klikker meg ikke inn på bloggen kun av den grunn. Isabel er den eeeneste bloggeren jeg har klart å følge med på hver jævla dag helt siden paradise og det er ikke fordi jeg er spent på alle hemmelighetene hun skriver om, det er rett og slett fordi hun er en jævla bra og flink blogger. Som har vokst så mye på den tiden jeg har fulgt med. Og når det er snakk om disse hemmelighetene som jun ikke kan dele med en gang så vet vi jo at det er ikke fordi hun velger selv å ikke fortelle, det er fordi hun ikke kan. ENDA! Så vis litt respekt for det og heller vær glade for at hun deler såpass som hun gjør allerede.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg