jeg er herved verdens lykkeligste jente

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

CHANEL IS ALWAYS A GOOD IDEA

I går shoppet vi hele dagen, hvor mitt mål var å endelig unne meg noe jeg har siklet etter i så lang tid fra Chanel. Jeg fikk adrenalin når jeg endelig skulle dra kortet. Jeg er fortsatt i lykkerus, dere aner virkelig ikke gleden jeg kjenner på nå! Det er kanskje veldig overfladisk å si, for et er tross alt materialistisk lykke… Men vet dere, det er helt greit! Dette har jeg fortjent, og jeg er så forbanna stolt over meg selv som har jobbet og stått på, slik at jeg har muligheten til å kunne gjøre dette. Åh, lykke.. ♥ Området vi shoppet i heter forresten Istinye Park til dere som lurer. Her finnes alle designerbutikkene man kan tenke seg, i tillegg til et gigantisk kjøpesenter. Jeg viser dere skatten min senere, jeg er nødt til å løpe avgårde. Michelle og jeg skal nemlig på spa! Jippiiiii.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / støvletter her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

39 kommentarer
    1. Synes dette er velfortjent! Og så utrolig pen du er for tiden.. har alltid ment at du har vært pen, men nå med svart hår og den sminken + klesstilen din så er du finere enn noen gang 😍 Nyt ferien din!❤️

    2. Du fortjener dette og mye mer💛 TeamBella for alltid! Håper du koser deg i Tyrkia og nyter ferien, for er det en som fortjener det, sier det deg. Du legger med så ufattelig mye arbeid og tid for oss. Står på og jobber og jobber. Vi kan ikke en gang tenke oss hvor slitsomt det må være, men å se deg så glad og lykkelig nå, gjør meg så utrolig glad ❤️😘
      Gleder meg til å se skatten. Lurer på hva prisen ble? Har selv lyst på Chanel Boy Bag, men må nok spare penger en god stund. Gjerne skriv pris, slik at jeg vet hvor mye som må spares 💛

    3. Det er absolutt lov! Bare fordi du har penger og en del andre materialistisk ting, så tror folk du med én gang er overfladisk fordi en veske gjør deg glad. ALLE har kjent på gladfølelsen av å kjøpe en ting liksom, så ja 🙂 Velfortjent!

    4. Til anonym over:
      Ligger på, ja. Men ingen eksakt pris. Alt kommer an på størrelse, skinn etc. Noen ligger over 40.000. Jeg vil gjerne vite prisen på medium. Den klassiske

    5. Men hva med alle de tusenvis av kronene du bruker på shipping, resturanter osv ellers hver eneste uke? Blir ikke det akkurat det samme? Er dine penger, bruk dem på hva du vil, bare lurer på hva du mener gjør at du fortjener det så fryktelig mye? Føler du at lønnen du får tilsvarer arbeidet du gjør?

    6. Til Anonym 15:51 og Anonym 15:23
      Jeg er glad ingen av dere er mine venner gudskjelov! Ja det er lov å være glad på andre sine vegne. alt annet tilsier at du er en sjalu og bitter person som ikke unner andre godt. Og du som skriver “aldri har blitt elsket av familie” har du noen skruer løs? Tviler på at dere hadde vært så store i kjeften dersom dere fikk muligheten til å si dette face to face til Isabell.

    7. OMG, kan folk snart slutte og bruke ordet “sjalu/sjalusi” det heter i riktig definisjon “misunnelig/misunnelse”
      Lær dere forskjellen før dere hiver ut ord.

    8. Må du huske å betale skatt da av alle inntektene sånn at du ikke går i samme fella som sophie elise for noen år siden 😉

    9. Hvor mye vil det koste å ha med veska inn i Norge? Har selv vurdert å handle en merkeveske neste utenlandstur, men vet at alt over 6000 (?) må fortolles. Har du funnet ut hvor mye det blir for veska di?

    10. Hei Isabel!
      Jeg har bare et spørsmål til deg, som jeg virkelig håper du svarer på.
      Jeg liker bloggen din, og leser den hver dag. Jeg er ikke ute etter å spre kvalme, eller være bitch, men jeg lurer, og må derfor bare spørre.
      Det er kjempefint at du har god økonomi, og det er sikkert veldig gøy at du har fått kjøpt deg en råfin Chanel veske. Den unner jeg deg, for all del, så misforstå meg riktig her. Det jeg lurer på, hvorfor føler du et behov for å legge ut bilde av kontoutskriften din på snap, bare for å vise nøyaktig hvor mye veska koster? Alle vet at Chanel er dyrt, og alle vet at du har god økonomi, men er det nødvendig å legge ut bilde av kontoutskriften? Da går det liksom fra “er dritglad fordi jeg har fått meg Chanelveske!!” til “herregud, se hvor mye penger jeg har mulighet til å bruke på en Chanelveske fordi jeg har masse penger”. Og da går det fra glede til litt “ekkel” skryt, om du skjønner hva jeg mener.
      Vil avslutte med å si at jeg digger bloggen din, og kommer til å fortsette å lese hver dag, og jeg håper ikke du hater meg for dette spørsmålet, og jeg ønsker heller ikke å lage det kvalmt for deg. Jeg bare lurer 🙂
      Håper du får en kjempefin helg!
      Ingrid

    11. Synes det er så synd at du ikke blogger like mye som du har pleid å gjøre, bare fordi du og bloggen din er blitt så stor at nå er det “okei å ta en pause”.. Er igrunn ikke det med mindre du gjør som Marthe Borge å forklarer og beklager på forhånd at det blir litt stille fremover – nå virker det helt ærlig som du har begynt å gå lei, ettersom du har kommet så langt.
      Ellers håper jeg du koser deg på ferie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg