bilkjøp og spa

Har noen av dere testet tyrkisk bad før? Det hadde nemlig ikke vi, men etter å få det anbefalt fra x antall personer, skjønte vi at dette var noe vi definitivt måtte få med oss. Vel, vi angrer ikke! Jeg skjønner hva all denne hypen handler om nå, hehe. Det er altså en spabehandling hvor du blir skrubbet fra topp til tå, etterfulgt av en “såpemasasje”. Det var så sinnsykt avslappende og deilig! Vi har nok aldri følt oss så rene før, haha. Vi går rundt her å skinner som to diamanter, begge to 😉 


Det var dagens aktivitet, og nå er vi godt plasserte i sengen med hver vår mac i fanget. Michelle driver å ser etter drømmebilen som hun skal gå til innkjøp av, mens jeg oppdaterer dere. Hun bestod nylig sertifikatet! Gjett om vi begge har strevd like lenge, da? Haha, jeg er sååå misunnelig. Flinke jenta mi!! 🙂 Nå gleder jeg meg til hun får gjennomført bilkjøpet, og kan komme kjørende opp til Oslo for besøk. Det spørs jo om jeg tørr å sitte på, haha. Neeeida!

10 kommentarer
    1. Ikke at jeg nødvendigvis er så fan av metoden selv, men det å klage på clickbait-overskrifter er så unødvendig når omtrent 99% av media bruker samme metode. Isabel bruker samme type overskrifter som VG og ELLE, altså blikkfang-overskrifter som skal få deg til å ville lese resten… 🙂 Det at dere irriterer dere over det beviser bare at Isabel mestrer metoden!

    2. Thea: ja, hun “mestrer” metoden, men hva er poenget i å mestre en metode som gjør alle blogglesere forbanna? Det er jo bare jævlig irriterende, og jeg ser ikke på det som en god metode ovenfor lesere. “Bilkjøp” kan jo bare handle om en ting, right? Vi driter i om venninna driver å leter etter bil, det blir bare for voldsomt å clickbaite så sjukt

    3. Og- nå går vi, du og jeg, denne og denne, de og de, vi var og handlet…
      Å- dra, gå, kjøpe, handle, gjøre…

    4. Synes det er så synd at du ikke blogger like mye som du har pleid å gjøre, bare fordi du og bloggen din er blitt så stor at nå er det “okei å ta en pause”.. Er igrunn ikke det med mindre du gjør som Marthe Borge å forklarer og beklager på forhånd at det blir litt stille fremover – nå virker det helt ærlig som du har begynt å gå lei, ettersom du har kommet så langt.
      Ellers håper jeg du koser deg på ferie 🙂

    5. Clickbait. Du vil snart miste dine lesere av denne type oppførselen. Det får du vente å se på. Men du når ikke langt med denne karrieren. Det ser man godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg