Jeg kan ikke tro at jeg tillot det

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / klokke her

Jeg er helt overveldet. Dagen i går startet ganske kjipt etter at jeg slapp dette innlegget. Det kom så mye negative kommentarer, noe som virkelig fikk humøret mitt til å gå fra super glad og lykkelig, til nedstemt. Det å vise frem noe som er så stort for meg, og det å ville dele gleden min med dere lesere trodde jeg skulle bli en fin ting. Dessverre var jeg veldig naiv. I frustrasjon skrev jeg et oppfølgings-innlegg hvor jeg forklarte situasjonen, og hvordan jeg følte det. Da snudde det brått. Jeg møtte forståelse og godhet fra samtlige, og det setter jeg så uendelig stor pris på! Dere aner virkelig ikke hvor godt det var å lese deres oppmuntrende ord. Jeg ville så gjerne takke og svare på hver eneste kommentar, men da det til slutt ble over fire hundre kommentarer, velger jeg å takke dere alle i plenum. Smilet kom lurende tilbake, og jeg ble den glade Bella som jeg bruker å være. Tenk at jeg tillot alle disse negative menneskene å dra meg ned? Jeg blir så skuffet over meg selv.

Det er rart med det der, hvordan dere lesere kan styre humøret mitt. På både godt og vondt – selv om jeg aller helst skulle ønske dere kun kunne styre det på et positivt sett. Hehe! Nå er jeg hvert fall såpass heldig som har så utrolig godhjertede og oppløftende lesere, som gjør at alt det negative oppgulpet enkelte kommer med, forsvinner helt fra minnet. Jeg vet at jeg sier det ofte – men fy f*en så gode dere er! Og fy f*en så glad jeg er i dere! Tusen takk for at dere støtter meg og heier på meg. Dere er grunnen til at jeg har et åpent kommentarfelt. Dere er grunnen til at jeg har motivasjon til å blogge hver eneste dag. Dere er grunnen for at jeg er her jeg er per dags dato. TUSEN TAKK! ♥

65 kommentarer
    1. Du fortjener det beste Isabel, som alle andre!<3
      Må si du er utrolig pen, minsunner deg!
      Kos deg videre idag!

    2. Jeg tror det er puppene du har operert. Men tidligere når folk har kommentert dem har du alltid sagt at du var fornøyd med dem?

    3. jeg vil egentlig beklage meg for igår, skrev kommentaren du la ut på bloggen din.. ” du er spy materiale” osv. jeg ble provosert pga jeg å mange andre føler du er skikkelig høy på pæra med å legge ut summen du får i mnd, hva du bruker på klær og div.. å suns det var i overkant å kjøpe en veske til 50.000kr. MEN det er ikke min sak, ikke mine penger, det er ikke mitt liv! så jeg beklager veldig. jeg er en fast leser av bloggen din.. kjente på det med en gang jeg postet kommentaren at ” faen, det var i overkant”.
      håper alt er fint med deg, beklager igjen❤️

    4. Isabell, du kan ikke skryte av at du har kjøpt en veske til 50 000 og så ikke tåle kritikk etterpå.
      Så klart er deler av kritikken useriøs og barnslig, direkte stygg vil jeg si. Den delen forsvarer eller støtter jeg ikke.
      Men, det å bruke 50 000 på en veske er ekstremt, det å skryte av det er verre. Dersom poenget er å imponere andre, ville det 100% vært mer imponerende å gi de pengene til veldedighet. Tenk så mye det kunne hjulpet, og hvor mange du hadde inspirert!
      Du sier du gir til veldedighet, men er ikke det litt merkelig at det er det eneste du ikke skryter av når det gjelder pengebruk? Kan du bare ikke være helt 100% ærlig og si hvor mye du gir eller til hvilken organisasjon? Du har så mange muligheter til å påvirke andre i den situasjonen du er i.
      Det er greit du ser på det som en privatsak, men det er vel også et veskekjøp til 50 000? Spørsmålet hadde blitt reist til alle som skryter av slike kjøp, det er bare synd ingen tør å være ærlig.

    5. Anonym: Vet du hva, det går helt fint! Vi alle gjør ting vi kan angre på i ettertid, så det at du annerkjenner at det ikke var så fint skrevet setter jeg veldig stor pris på! Det er en fin kvalitet å ha 🙂 Takk <3

    6. Tina: Tina, om du leser bloggen min så burde du fått med deg at jeg har skrevet flere ganger at jeg donerer til Unicef og Kreftforeningen. For ikke lenge siden hadde jeg også en innsamling her på bloggen til et krisesenter i Senegal. Jeg har rett til å bruke mine egne penger som jeg selv har jobbet for på det jeg selv ønsker – det er ingen annens sak. Selvsagt vil jeg dele kjøpet på bloggen, for det har lenge vært en drøm for meg å eie denne vesken. Det er ikke skryt av den grunn.

    7. Kjære Isabel. Det finnes faktisk lesere som er interessert i hva du skal operere fordi vi bryr oss. Ikke fordi vi ønsker å disse deg. Det er synd at det går ut over oss som er glad i å lese bloggen din fordi den er interessant.. Håper du kan dele ting med oss fremover. Haters gonna hate..
      Klem! <3

    8. Fineste deg !! Det at du stadig vekk takker leserne dine og viser hvor mye du setter pris på de/oss er så ufattelig herlig å se, det er ikke mange bloggere som viser sin takknemmelighet like mye som du gjør altså! 50k for ei veske, ja det er mye, men nei en veske skal ikke skape så mye negativitet til en person altså! Og det er DINE penger og DU bestemmer akkurat va du skal gjøre med de. Du står på og jobber så ufattelig mye for det. Heier på deg altså, du virker så utrolig herlig!

    9. Sånn komme det alltid til å være ,det visste du vel? ,ikke alle komme til å gratulera folk som kjøpe seg dyre vesker og operasjoner osv

    10. Altså hvorfor sammenligne noe man ønsker seg, med at noen alltid må dra inn de fattige! Hvor mye gir du som selv driver å hater på isabel til veldedigheten? Tror ikke en shit tror jeg! Hvis man skal tenke på all klærne dere haterne har på dere, hvor fikk dere de klærne fra? Dere kunne heller ha spart de pengene og gi til veldedigheten og heller gått naken, men det ække det som er poenget! Du hater: hadde sikkert også ønsker, og valgte å kjøpe deg det klesplagget! Og det er jo fuckings det Isabel også gjør! Hvordan i helvete ble plutselig isabel et dårligere menneske når du gjør det samme? Isabel valgte å gi oss et innlegg som vi ønsket oss lenge, og det er det her hun får fra dere haterne?? Isabel, klem!!!!

    11. Glad i deg kjære Isabel! Ikke bry deg om de skinnhellige kommentarene. Jeg donerer ingenting i måneden og det gjør garantert ikke de heller så ikke hør på dem. Love❤️

    12. Skal du si hva du har operert eller? Vi kommer jo til å se det uansett, så hvorfor ikke lage et innlegg olm det? Jeg tipper rekonstruksjon av puppejobben fra Thailand.

    13. Synd å høre hvor myje negativitet kan såre… Vi er tros alt menneske. Stoooooor klem bella hold humøret oppe vi er mange som vil deg godt 🙂 besos

    14. Så fint å lese! 🙂 du har ingen grunn til å føle deg nedstemt. Et slikt vakkert ansikt med et så pent smil burde smile heletiden 🙂 Prøv å tenk på de stygge kommentarene til noe det bare er verdt å le av, og smil videre. Ikke gi andre ondskapsfulle og negative mennesker den tilfredstillelsen av å se deg trist. Stor klem!

    15. You know you that bitch when you cause all this conversation. Always stay gracious, best revenge is your paper 😉

    16. Hvor mye toll og avgifter på veska di må du betale? Alt over 6000 kr må du betale på og det ser ut til at du må betale 12 500 kr for den veska i avgifter… Sjekk selv på toll.no Hadde du husket på det?

    17. Har du noen gang tenkt på hvor barnslig du er Isabel? Hva skjer med deg og overskriftene dine på snap? Herre gud, tror du virkelig mange gidder å følge deg og klikke inn på bloggen din med de overskriftene din som hele tiden lurer leserene dine? Du overdriver alt for mye. Slutt å vær barnslig er du snill. Du virker som en 12 åring😂

    18. Jeg forstår ikke hvordan det kan bli så mye styr på grunn av en veske! Du må da kunne bruke dine penger på akkurat det du selv vil! Og jeg må si jeg synes det er bra du er så ærlig som det du er, til og med om prisen, det lurer folk alltid på 🙂 Mange andre kjøper også dyre designervesker, men fordi de ikke skriver noe om prisen får de ikke like mye kritikk. Stå på videre! <3

    19. Vet du.. eg blir heilt sjokka eg! Eg e medlem av ei gruppa så hette hønehjørnet og der ble det lagt ut et innlegg om ka folk syns om at du kjøpte den veskå t 50k! Så ufattelig mange stygge komentarer! Å komentarene ble liksm fra en veske til hvor stygg du var blitt etter alle operasjoner. Jeg ble så opgidd å skrev følgende: Eg syns hu har jort seg fortjent t det å kan bruka siiine penger på ka hu vil uten at folk så ikje kjenne na ska trykka na ner i driten:) å dokker så står her å skrive hu har øydlagt fjese sitt! Koss kan dokke sei d ut ifra et spørsmål om ei veska? Seie litt om dokke som personer så skrive sånt offentlig! Hu syns hu sjøl e fine å det e de som e viktig! Ikje løye d blir krig i verden for å sei d sånn når dokke tror de e greit å skriva koss stygge hu har blitt ut fra et spørsmål om ei veska!
      Isabell du jobbe hardt for detta! De kan me så har rundt 500 følgere dagligt sei trygt! Og du e så flotte å goe! Du fortjene ikje at folk ska trykka deg ner. Men bare tenk det at det seie mar om dei enn ka d jer med deg:-) stå på kjære fine du og ha en superfine uka videre <3 bare lyst å knipa deg!:-)

    20. For det første så skjønner jeg deg veldig godt, og jeg er helt enig med deg! Alle som skriver stygge kommentarer er bare misunnelige. Det lover jeg deg <3 Men jeg lurer på en ting... siden du kjøpte veska i utlandet, må du ikke betale toll da når du kommer hjem til Norge igjen? Og siden denne veska var så dyr, blir ikke det en helt syk høy toll da? Når jeg handlet i utlandet måtte jeg vertfall betale 25% av verdien av varen ekstra, som i ditt tilfelle vil bli 12500kr. Mulig jeg tar feil her, men jeg håper i hvert fall at du har tenkt på dette 🙂 Uansett, ha en fortsatt fin dag 😀

    21. Er jo så klart lettere sagt enn gjort når man forteller seg selv at man skal drite i alle negative kommentarer, så det er jo fullt forståelig at det noen ganger treffer skikkelig og spesielt så mange usaklige og ufine kommentarer du får! Jeg synes dog du klarer å håndtere det mye bedre enn hva jeg har sett av mange andre, og du er utrolig sterk som lar kommentarfeltet stå åpent! Det er ikke bare bare å ha en kjent blogg og bli netthetset på daglig basis.. Du må ikke bli skuffet over deg selv for at det går innpå deg because you’re only human! Det er menneskelig å bli såret eller nedstemt i humør på grunn av slike ting, men som sagt så er du sterk! Og det er inspirerende å se hvor mye tro du har på deg selv.
      Folk klager på at du er et dårlig forbilde pga diverse, som feks operasjonene dine men jeg synes du er et forbilde og en inspirasjon på grunn av din tro på deg selv. Det er så mange ting ved deg og din sterke personlighet som er inspirerende, og det vil jeg du skal vite<3 fuck them haters..

    22. Herreguuud kan folk bare slappe av!? Vær glad at hun i det hele tatt blogger, tar seg tid til at du som sitter bak skjermen skal ha underhodlning i hverdagen. Hun tar bilder, legger ut videoer(!!) og skriver utfyllende tekster. Du er unik og superflink Bella! Bare til å le de negative kommentarene av seg, det er bare barnslig å holde på slik som dem. Stå på videre babe <3

    23. Jeg kommenterer ikke ofte på blogger, men fysøøren isabel du er en fantastisk person 🙂 gratulerer med veska, den var utrolig kul og alle de som kommenterer dritt er jo fordi de er noen sjalu patetiske unger som ikke har et liv og føler seg bedre av å være ekle mot andre!! Du er vakker på alle måter <3 digger bloggen din, stå på videre <333

    24. Anonym: Hei søte! Jeg skjønner absolutt hva du mener, og jeg lover at jeg skal være like åpen og ærlig som det jeg har vært tidligere. Forrige gang var jeg bare veldig dum som fortalte alt mens jeg fortsatt var i store smerter og veldig psykisk nedslitt. Det er jeg nå også, og jeg vil ikke gå på samme smellen som forrige gang. Ha litt tålmodighet med meg. Klem! <3

    25. 21: Du har helt rett i det du skriver.. Jeg fremstår nok som mye sterkere enn hva jeg egentlig er. Det er ikke barebare å få så mye negativt slengt ens vei, men det er visst slik det er i denne bransjen jeg selv har valgt å være en del av. Men men! Tusen takk for oppløftende ord, jeg vil du skal vite hvor mye jeg setter pris på det! Klem <3

    26. Jeg tror det er lurt av deg å stenge kommentarfeltet og ikke bruke så mye energi og tid på å svare på kritikken. Det tror jeg ville føltes godt for deg, så får de som liker bloggen (eller ikke) lese den uansett 🙂

    27. Du fortjener på lik linje meg alle andre respekt, og selv om mange av de derre såkalte leserne oppfører seg som snørrunger uten oppførsel, så har de ingen rett til å drive med den slags mobbing. Du er en flott person og du kan med ditt vakre indre og ytre se ned på disse slemme trollene og tenke: ingen ting av det noen sier får noen gang trykket meg ned, det er de som seriøst burde ta seg sammen. De burde ikke ha tilgang på nett, det er de tydeligvis ikke voksne nok til! Kos deg med det fine livet ditt Isabel og hev deg himmelhøyt over disse rakkerungene.

    28. Stakkars deg isabell, fy så vemmelige folk er. Du tror ikke Martine og hun der andre som jeg ikke en gang vet hva heter😂 Holder på å legge igjen disse stygge kommentarene? Man kan vel tro det siden dere har hatt en så voldsom offentlig krangel. Stå på isabell. Hadde jeg kunnet gi deg en klem nå..❤️

    29. Til alle som er så misunnelig: Vesken koster total ca 62.000 innkl toll. Ble dere provosert nå. Haha

    30. Jeg kjøpte en veske i ca den prisklassen for 2 år siden. Har aldri hatt dårlig samvittighet for det og er kjempe glad i og fornøyd med vesken og kjøpet. Herlig at du unnet deg den skjønne lille saken Isabel

    31. Hei! Hadde du nettopp fylt på leppene igjen da dette bildet ble tatt, eller er det noe med lys og vinkel som gjør at de ser helt enorme ut? Kan ikke huske å ha sett deg med så gigantiske lepper før?

    32. Du kunne ikke tro at du tillot hvem å gjøre hva? Noen ganger skjønner jeg VIRKELIG ikke sammenhengen med overskriftene dine og innleggene dine.. Og hvor hysterisk alt høres ut på snap, blir liksom veldig voldsomt alltid? Virker som om det har skjedd deg noe ordentlig forferdelig, på lik linje med voldtekt, overgrep o.l
      Kanskje du kunne skrevet et innlegg om dette? Hadde vært interessant å høre hvorfor du gjør som du gjør, om det kun er for klikk og pengene, og om det går deg hus forbi at enkelte lesere føler seg snurt og lurt. Jeg merker hvertfall at jeg, som fast leser føler meg litt sånn, og at jeg mister litt den “tilliten” til deg.

    33. Anonym: Om du leste innlegget, har jeg ingen forståelse for hvordan du ikke kan få med deg hvem jeg prater om. Da er du nok dessverre bare veldig ignorant før du i det hele tatt har lest teksten.

    34. Hei 🙂 syns bare æ må skriv t dæ å si æ syns du pen ☺og at du virke som ei trivelig dame ☺ikke hør på kerr dæm skriv, mest trolig e dæm bare sjalu☺man må jo få gjør som man vil☺spennende å følge dæ å din kjære ☺håpe på flere pranks og challenges da 😉 ha dåkk prøvd den smoothie challenges ? Men du får prøv å kos dæ å lykke til me recovery tiden ❤

    35. At det er mulig å være så sykt frekke, er i sjokk. Folk henger seg virkelig opp i absolutt alt, altså det er ikke deres penger du bruker på en veske det er DINE som DU har jobbet hardt for og som absolutt er helt velfortjent! Du er virkelig en av de bloggerne jeg ser på som legger mest arbeid i bloggen sin. Flere innlegg daglig og som man ser du har lagt mye arbeid bak, derav har du så absolutt fortjent pengene du tjener som du kan bruke på akkurat hva du selv vil. Og for de som sier du burde gitt det til veldedige formål osv har ikke fulgt med på bloggen din bra nok for da burde de ha fått med seg at du gir penger til slike formål! Selv om 50k er mye for en veske skal du åpenbart få lov til å bruke pengene dine på det uten at folk skal legge igjen slike stygge kommentarer som går utover deg som person altså ærligtalt folkens voks opp.
      Må bare tilslutt tilføye at du virker som en fantastisk person Isabel og det skinner gjennom på bloggen din! Heier på deg og kos deg videre med din bestevenninne på tur, velfortjent !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg