endelig holdt hun kjeft

Søvn er tydeligvis undervurdert her. Jeg sover så ekstremt dårlig om natta, sovner etter utallige timer med stirring i veggen mens tankene blafrer. Jeg har ikke sjanse å koble ut, og gi meg selv fred. Jeg fungerer ikke uten mine 8 timer med søvn per natt. Jeg blir et emosjonelt vrak som hverken klarer å prestere, eller å i det hele tatt fungere som normalt. De siste fire døgnene har jeg fått minimalt med søvn, selv om jeg har lagt meg og alt for så vidt har vært tilrettelagt for en god natts søvn. Først er det min egen hjerne som er problemet, frem til morgentimene melder sin ankomst og det er fult sirkus både i villaen og ikke minst utenfor. Det er nemlig en dame her, som er her sammen med ei som skal gjøre et inngrep, og dere fatter ikke hvor høylydt hun er. Jeg blir så irritert når andre ikke kan tenke seg litt om, og ta hensyn til andre. Jeg mener, vi er mange personer her – hun er ikke alene, som det tilsynelatende virker som om at hun tror at hun er. I dag var hun oppe å gaula allerede rundt 06! Ikke tok det stopp heller, før det hadde gått et par timer. Da holdt hun ENDELIG kjeft (beklager språket), og jeg sovnet. Hvordan er det mulig? Det er mennesker i denne villaen som ligger på sykesenga, og at denne damen da kan være så lite omtenksom gjør meg frustrert. Argh! Ja, dere hører jo – jeg er ikke akkurat blid haha. Dette er nettopp hvorfor jeg behøver søøøøvn!

Fra det ene til det andre.. Hva er deres helgeplaner? 🙂 Del det gjerne med meg, så kan jeg prøve å fokusere på litt annet enn denne verdiløse natten. Her skjer det ikke så mye, annet enn at jeg skal en tur på check-up om en liten time. Shit hvilket glamorøst liv jeg har for øyeblikket, haha. Faen.

57 kommentarer
    1. Jeg og kjæresten min skal på byen i kveld å spise god mat med ei vennine av meg å kjæresten hennes for å feira hans bursdag, så skal vi på en pub å drikke å kose oss ☺️ Ønsker deg og veninnen din en super helg❤️

    2. Du sier du er et godt forbilde og en ærlig person. Hvorfor? Du skriver overskrifter for å lure leserne dine til å klikke seg inn, du forteller ikke om operasjonen din. Greit, du sier du vil vente fordi du ikke orker kritikk mens du er i smerte, men hvorfor har det seg sånn at du sier på NRK at all kritikken er verdt det da? Kan du ikke bare fortelle det nå mens alle lurer? Nei, du vil vell vente fordi det er det eneste sikre du kan skaffe deg flere lesere på.

    3. Får lillebroren min på besøk i helgen, noe som blir utrolig koselig siden man ser familien sin så sjeldent 🙂 da blir det ut å spise 🙂
      Håper at damen til slutt lærer seg å ta hensyn slik at du får skjønnhetssøvnen din, ha en fin helg ☺️

    4. Mine helgeplaner er først å reise på shopping med min mormor, ingen kan klage når man kan få gratis klær! 😛 Så skal jeg hjem igjen til min kjære mamma, som da forhåpentligvis har laget min yndlingsmat, kyllingburger med aioli! <3 NAM det er sååå godt. Det må du prøve engang om du er glad i hvitløk da, hehe. Si ifra om du vil ha oppskriften, super enkelt å lage! Passer sikkert fint for deg 😛

    5. Åh off, vi har det helt likt når det gjelder søvnen.. klarer aldri sovne før etter 2 timer etter at jeg har lagt meg.. Håper du får nok søvn i natt!<3
      Skal faktisk jobbe i helgen, og på søndag treffe mitt nyfødte fadderbarn:D God helg til deg fine!

    6. Er utrolig dumt når andre ikke kan ta hensyn ja, spesielt på en slik plass du er! Hadde det vært meg hadde jeg faktisk tatt det opp med personalet. I helgen skal jeg være med kjæresten min, også skal vi kose oss med film og mye godt. Kjekt med en rolig helg der man bare kan slappe av 🙂

    7. Uff – søvnløse netter er ikke bra – noen som aldri klarer å ta hensyn dessverre 🙁
      Noen som aldri klarer å slutte å klage også ser jeg- hinter til Lena lengre opp her akkurat nå da ..
      Uansett innlegg så må noen klage – hva er greia lissom.
      Journalister har jo alltid fanget lesere med litt “overdrevne” headlines – slik er det i magasiner, aviser, nyheter osv osv .
      Ikke rart at jenta kvier seg til å legge ut om operasjonen sin – dere klager jo og “glefser” til for den minste ting. At dere gidder å være så negative – helt ufattelig !!!!!

    8. Isabelle, jeg bare lurte på om du enda interesserer deg for fotball? Eller om den interessen er falt helt ut? Klem 🙂

    9. HVORFOR! Kjære kjære deg. Hvorfor (!!!!) kan du ikke ta deg én time, bare EN time hos en makeup artist som kan lære deg å legge øyenskyggen din rett?? Jeg forstår ikke!! 😭😅
      Blir helt stresset som makeup artist selv av å se øynene dine… Jeg ser fargevalget ditt og forstår at du liker den kombinasjonen som kan være SÅ lekker! Men jeg forstår bare ikke at du kan legge så mye tid og penger i frisør, klær, operasjoner, negler … You name it. Men ikke sminke?? Ta deg et kjapt 2 timers kurs (du får det garantert sponset også) slik at du kan LEGGE ØYENSKYGGEN RIKTIG!
      Det er jo helt krise! Please! 😁😁😁
      klem fra fast leser som faktisk bryr seg og kun ønsker forbedring:) 😘😘

    10. Huff, høres ikke ut som natten din har vært alt for bra! Sånn oppførsel er lett frustrerende.. spesielt på et sted du gjerne ønsker ro og fred! Ønsker deg masse lykke til, og håper du får en bedre natt ikveld 🙂
      Jeg bare lurer på når du har tenkt å komme ut med hva du har fikset på? Mange som er veldig nysgjerrig, deriblant meg;-) skjønner du er nervøs for kritikken som hagler inn hver gang du deler sånt, men du må bare la deg løfte av de som støtter deg. Slike nedlatende mennesker er ikke verdt å ofre en tanke på, husk at deres utsagn stammer fra sjalusi!
      Klem og god helg Isabel

    11. Hahah du prøver å skrive så komplisert norsk men det blir bare sykt teit og feil, blir du ikke flau over deg selv noen ganger

    12. Når har du egentlig tenkt om å fortelle om operasjonen? Folk er nysgjerrig og du har jo snakket om operasjonen lenge. Synes du burde holdt kjeft om det siden du ikke vil fortelle hva du har gjort.

    13. Skjønner godt hva du mener, sliter med søvnen selv og det er helt forferdelig. Går på medisiner for å få sove, heldigis noen som ikke er avhenginghetsskapende, og da går det som regel greit. Men uten får jeg aldri sove før etter mange timer. Man føler seg helt forferdelig uten søvn og det er ikke noe som er verre enn å stirre ut i lufta mens man plages av egne tanker… håper du får sove bedre i natt <3

    14. Haha æ bli og sint når æ ikje får tel og søv.. sånn som no.. har vært våken i 20 tima og ikje sove et sekund.. jævlig slitsomt… :-S
      Håpe æ og du får søv ikvell da 🙂
      <3

    15. Åååh hva er så vanskelig å forstå når hun sier at hun forteller om operasjonen når hun er klar?? Hun har sagt at hun angrer på å ha fortalt om den og at hun tar det på hennes kappe, men hun SKAL fortelle om det NÅR hun er klar. Bit i dere tålmodighet og la det ligge. Jo mer dere maser, jo mindre klar vil hun føle seg.
      Ah sorry for at jeg klikker men jeg fatter ikke hva folk tror de vil få ut av å mase.

    16. Hej.
      Hvor har du fået lavet din næse? Jeg er godt klar over at det var i Istanbul, men hvor og hvilken læge? 🙂 min veninde skal nemlig ha lavet sin og jeg synes du har fået så flot et resultat 🙂
      – Mercedes

    17. Jeg er enig med ei over ang valp/hund generelt. Jeg tror ikke en hund ville fått det den trenger hos deg, da du ikke er typen til å gå lange turer i naturen og stå opp midt på natten for å lufte en valp som tripper foran døren. For ikke å snakke om all skvettingen inne de første ukene. Du har ikke plass til noe annet enn utseende i tankene dine, så valpekjøp tror jeg ville vært overveldende for deg.
      Jeg kjøpte hunden min når jeg var 18, og jeg kan si så mye som at den har blitt så avhengig av meg (og jeg av den) at jeg ikke har tatt noe videre utdanning etter vgs. Nå gjelder jo ikke dette for deg, men du virker veldig opptatt med reising og møter og alt det der, og sånt blir det lite tid til med hund. Den vil helst være sammen med deg konstant, følge etter deg over alt, og forventer å få det samme tilbake. Tro meg, de har sterk vilje! Så jeg har bestemt meg for å droppe å reise til jeg ikke har hund mer, og det er jo mange mange år til. Tenk deg nøye om..

    18. Du over her, det er ikke normalt å la hunden bli så avhenging av deg (og du av den) at du dropper ut av vgs og lar være å reise fordi du har hund…
      Ja, hund tar mye tid og man må være klar for det. Men man skal ikke la seg binde totalt av hunden. Jeg har selv hund og har funnet en fin balanse der jeg både får vært mye med hunden og tatt vare på den, men også setter av tid til andre ting. Hunden må få kos, lek, tur og mat, men den har ikke vondt av å være alene hjemme noen timer om dagen heller.

    19. Amen til make up artisten sin kommentar litt lenger opp. Skjönner ikke helt tanken bak öyenskyggeleggingen din. Finnes masse tips på feks youtube. Men håret ditt er fint! Det skal du ha for

    20. Man kan legge øyenskyggen sin som man vil. Isabel legger den i hele globalen, og det kan man. Det gjør jo at øyet ser mer “rundt” ut. Kanskje ikke alle som foretrekker det, men jeg ser virkelig ikke hvorfor folk synes det ser feil ut. Noen har eyeliner under øynene og ser superkule ut, uten at den teknikken nødvendigvis er “riktig”.

    21. Herregud stopp og mas om at Isabel ikke kan ha hund, blir så provosert!!! Syns jeg ser dere sier det samme til noen som skal få barn?? Slapp nå helt av!! Sånn løser seg. Take a chill pill!!

    22. Hei 🙂
      Jeg lurer på hvor jeg kan se paradise hotel 2015?
      Jeg har ikke sett denne sesongen 🙁
      Du er forresten sinnsykt pen!!
      Klem fra meg <3

    23. Anonym: Du har helt rett! Jeg har vokst opp med hund i familien, så jeg vet ganske mye om dette. Det blir nok ingen problem, men jeg avventer det selvsagt til jeg er helt klar for det! Nå er jeg jo obviously ikke det, og det tar jeg jo hensyn til selv om jeg aller helst ville hatt en liten søtnos helst i går. <3

    24. Lise: Ikke sant! Skikkelig frustrerende ass.. Jeg har skrevet at jeg angrer på at jeg har delt noe om det i det hele tatt, da jeg virkelig ikke er klar for å gå ut med detaljer enda. Jeg er mentalt utslitt, og orker ikke å få all den kritikken og hatet som følger med en slik greie.. Jeg skal fortelle når jeg føler meg klar. <3 Klem!

    25. I helgen skal vi feire bursdagen til min sønn som blir 2 år ☺har baka 2 kaker som han ønska sæ ☺han sa 2 ord når jeg spurte hvilke kaker:pikachu og traktor ☺ da ble dt nå sånn da 😃

    26. Kjæresten er hjemme fra militære i helga 😍 Andre gang jeg treffer han på 89 dager. Så her er det ingen planer, bare nyte hverandre til det fulle!

    27. Kjære “E”, håpe du bli flau av dæ sjøll.. hadde æ vært dæ så hadde æ shæmtes og det e ikje tull… :-S

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg