surprise!

Hei, og god søndag fininger! Beklager at det ble dårlig med oppdatering, annet enn det ene innlegget, på bloggen i går. Det har seg nemlig slik at jeg overrasket min elskling med å fly hjem litt tidligere enn forventet. Jippiii! Altså, savnet har vært uutholdelig, så med det samme jeg fikk grønt lys til å booke fly hjem, gjorde jeg det på sekundet. Både Michelle og jeg har storsavnet kjærestene våres. <3 Dere kan jo derfor gjette dere frem til hva hele dagen min gikk til i går.. Kjærestekos, Pierre disket opp tidenes middag til meg, og så avsluttet vi kvelden med film i sengen. Herregud SÅ godt det er å være tilbake i armene hans! Jeg føler meg ikke komplett når vi er fra hverandre. Hater det så innmari mye. Nå har vi blitt enige om at vi ikke skal reise på ferie uten hverandre sånn eveeer again! Haha. Lenge leve denne kjærligheten, ass. ♥

Så ja, dere! Nå er frøkna tilbake i sitt kjære Oslo. Det finnes ingenting bedre enn norsk mat, ens egen seng, sitt eget bad.. Borte bra, hjemme best!

Ps. Blogg.no har litt tekniske problemer som gjør at det ikke er mulig å laste opp bilder. Så da blir det et innlegg uten bilder for første gang i løpet av min bloggkarriere. Haha. 


 

13 kommentarer
    1. Hei kjempe fin blogg du har og masse fine bilder . Lurer på når du vil fortelle oss hva du har operert ? Kanskje det er noe på ansiktet siden du ikke har lagt ut nye bilder anyways så synes jeg du alltid har vært fin og håper du selv kan innse hvor vakker du var uten operasjoner men hvor vakker du også er enda !

    2. Herregud så nydelig bilde av deg der du står på badet i den rosa badekåpen:) klær så godt å ha håret med bølger i,må fortsette med de:)

    3. Hva gjør du hvis det oppstår komplikasjoner etter en opperasjon i et annet land ? Har du forsikring ? Tøft gjort å ikke opere seg her hjemme.

    4. “I sitt kjære oslo” Men det virker jo ikke som om du kjenner byen i det hele tatt? Syns du bare henger på fridays og oslo city når du først forlater leiligheten? Det er jo ikke akkurat de fineste stedene byen har å tilby. Jeg ville lest meg opp på Oslo, det er sååå mye mer å utforske enn det du har sett virker det som! 🙂 og særlig siden du trodde Nighthawk lå på alexander kiellands plass, da er det på tide å friske opp i hovedstadskunnskapene 🙂 Kos deg!

    5. Hvorfor er du aldri på sosiale blogg eventer eller med i blogg awards osv? Ikveld er jo det en blogg greie men kanskje kun for de som har blogget lenge? Lurer også på om du har du noen venner i blogg miljøet (utenom Pierre.. :P)

    6. Venner meg her og venner meg der, kan alle som spør om Isabel har flere venner enn Pierre bare holde kjeft!?
      Å ha få venner eller å foretrekke å være bare sammen med kjæresten sin er helt greit, det betyr at man er introvert. Introverte foretrekker å være i sitt eget selskap eller sammen med nære relasjoner, som f eks kjæresten. Man blir veldig knyttet til de som står en nær og kan lett få et slags avhengighetsforhold til typen. Det betyr ikke at man er asosial eller ikke vil være med andre, men at man blir sliten av å omgås mye folk!
      Jeg er introvert selv, og selv om jeg har mange venner å finne på ting med, sitter jeg hjemme helg etter helg med lørdagsgodtet mitt og tv’en som utkikkspost.
      Innse at noen personer er sånn uten at det er noe galt i det!!

    7. Slapp du å fortolle vesken eller, siden du brått bbestemte deg for å dra og ikke skrev noe om det på bloggen? ☺

    8. Eg spyr, den dagen Pierre går fra deg komme du te og slida… Tenk på ka andre ting som e viktig du istedenfor kun eksen te eks bestevenninå di

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg