hello stockholm

Og vipps så var vi i Stockholm! Herlighet som jeg driver å flyr frem og tilbake. Vi er her i forbindelse med et stort og super spennende prosjekt som vi er i full sving med. Jeg gleder meg sånn til dere får vite hva det er vi skal begi oss ut på.. Dere kommer til å bli rimelig sjokkert, tror jeg. Uansett – vi har vært på møter siden vi kom hit i 16-tiden, og endelig er vi på hotellrommet og kan slappe litt av. Puh, det tar på å stå opp grytidlig, for å så sitte i intensive møter hele dagen, som krever din fulle oppmerksomhet. Er helt sliten i huet nå, jeg! Kveldens planer er følgende: 1. kino, 2. roomservice, 3. bubblebath & champagne. Jepp, her skal vi kose oss! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er andre gang jeg er i Stockholm faktisk, og jeg eeelsker virkelig byen! Det er så sinnsykt fint og flott her! Flyet vårt hjem går ganske sent i morgen, så da tenkte vi oss ut på en date med noen venner. Vi blir nok å tilbringe masse tid i Stockholm over nyttår, og det gleder jeg meg til, for som sagt – jeg elsker denne byen. 

26 kommentarer
    1. Isabel, nå må ta vare på deg selv. Vært mye for deg i det siste. Huff, jeg synes du stresser så, ikke bra. Nyt kvelden ❤️

    2. haha “prioritere jobb” …. alt du gjør for å unngå kjente folk, redd for å bli dreten ut? stakkar

    3. Anonym: Om du leste innlegget, så skjønner du kanskje hvorfor jeg er her? Dette er det største som pågår i livet mitt akkurat nå, og da er det vel helt klart og tydelig at jeg må prioritere det fremfor en kjendisgalla. 🙂

    4. Nå må du ikke stresse for mye! Du har tross alt nettopp operert! Vil jo ikke du skal få komplikasjoner heller. Men hva vet vel jeg om det, som såvidt tørr å ta blodprøve og gå til gynekologen..de to verste tingene jeg vet!! Uansett, husk å ta vare på deg selv skjønne! <3

    5. Anonym: Du har helt rett – jeg må roe ned, og det lover jeg at jeg har planer om. I morgen reiser vi hjem igjen, og da skal jeg KUN sette av masse tid til å pleie meg selv og ta det med ro 🙂 Takk for omtanken, søtnos. Klem <3

    6. Jaha . Det er klart P visste at du kom da. Ikje mye suprise da? Når dere hadde møter og alt dere skulle på. Du overdriver og lyver til leserne dine. Mistillit er svært dårlig buisness

    7. Isabel har jo uansett ikke no grunn til å måtte dra på kjendisgallaen, er jo ikke sånn at hun er nominert til noe akkurat

    8. Ååh var i stockholm en stund siden, og fyttikatta for en by. Ååh herlige utsikter og ikke minst utrolige herlige mennesker! Kos dæ

    9. Tror du burde få noen til å lese innleggene dine før du poster dem, du kan ikke blande svensk, norsk og talemål. Med mindre du vil skrive sånn du snakker som ikke er korrekt iforhold til skriftspråket.

    10. Anonym: Behøver alt være så korrekt i forhold til skriftspråket, da? 🙂 Dette er tross alt min dagbok på nett, og da synes jeg ikke at det er så innmari viktig å være så pirkete på det, som man vanligvis er.

    11. Du sier hele tiden at du er åpen mot oss, men du er jo ikke det når du ikke gidder å fortelle om en operasjon som du har tatt?
      hvorfor sier du bare ikke hva det er? Er det fordi du er flau over operasjonen. Du burde stå opp for det du gjør og drite hva andre synes og fortelle dine lesere hva det er du har operert.I det minste burde du ikke snakket om det i det hele tatt, hvis du ikke hadde fortalt oss..
      Jeg er en daglig leser av bloggen, men sånne ting irriterer meg og mange andre.

    12. Du ” :: ” la ho bestæm sjøll, det e hænnes blogg og respekter at ho ikje e klar.. e ikje no gøy før ho og få masse dritt når ho har vært oppi no sånn og det må vi respektere 🙂 Hadde du likt og bli præssa te og si no du ikje vil si enda ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg