min handlekurv er lastet med..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· lets get healthy and fit ·

Da jeg kom hjem fra Istanbul å sjekket kjøleskapet, var det ikke innholdet mye til å skryte av. Mannfolk hjemme alene = takeaway (akkurat som frøkna selv..). Derfor fikk vi unnagjort mat-handelen til den kommende uken allerede i går – på en lørdag. Ingenting slår følelsen av et fylt kjøleskap. Vi prøver å være semi sunne her hjemme, spesielt med tanke på at Pierre har begynt å trene for fullt, og jeg føler meg veldig slapp og trøtt i hverdagen. Jeg tror at det kommer av et lite sunt og variert kosthold, så nå får vi ta et lite skippertak!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

YUMMIE!
 

22 kommentarer
    1. Hvor er all middagsmaten? Kjøtt, fisk osv. Ser nesten bare tilbehør/pålegg osv:) Hva pleier dere spise til middag egentlig? om dere lager selv.

    2. Wow…. Det var mye! Hvordan holder du formen hvis ingen lager mat til vanlig?! Er ikke mye der på bordet,greit med litt middag osv.

    3. Det er faktisk ganske gøy å lage mat når du får øvet litt! Da kan du trylle frem akkurat det du har lyst på, og smaksette maten slik du liker den! Og det gir en voldsom mestringsfølelse når du får til noe du ikke har fått til før 🙂 Ikke minst er det veldig romantisk å lage mat sammen med kjæresten 🙂

    4. Nå blir jeg forvirra her… er ikke dere i sverige? Lite vits å handle så mye når alt råtner til dere kommer tilbake da 🙄 Og hvis pierre er så opptatt av trening er det lite lurt med takeaway liksom…

    5. Hva er greia med at alle bloggere legger ut “min handlekurv” og et flust av sunne varer? Virker lite troverdig. Reklame??

    6. Digger hvordan du er så avslappet til det med mat og trening! Det er noe jeg virkelig liker godt ved deg! I dagens hysteri kan man fort bli tullete! Det er mange som tar operasjoner som fortsatt er hysteriske på både mat og trening. Så det er bra at du kan være avslappet der hvertfall, det synes jeg er veldig bra! Stor klem! <3

    7. Er du blitt vegetarianer, siden dere ikke har handlet inn noe kjøtt/fisk til middagsmat? Masse flotte grønnsaker. 🙂 Sunt og godt. Jeg ser du har blitt vesentlig tynnere på bildene du har lagt ut i det siste. Men du er kjempevakker altså! 🙂
      Er selv veganer, og har vært det i mange år. Jeg slet (MYE) i starten, men etter hvert gikk det veldig bra. Herlig å ikke spise kjøtt. 🙂

    8. Smør, kremfløte, fanta, fløtegratinerte poteter. Joda. Dette var kjempesunt. Hehe. Greit her er med en bunt brocolli, jordbær, knaskegulrøtter. Hva i alle verden lager dere av dette?

    9. Du skriver at dere er opptatt av å være sunn, så hvorfor kjøper dere popcorn og brus? Kan dere ikke heller spise sunn snacks?

    10. Ikke noe veggis der igården nei 😉 er du blind?? Ser du ikke egg, melk, smør, kremfløte, viltsaus og kalkunskiver!!! :))

    11. Hei søte deg. Vær snill å kjøp økologiske egg (den grønne pakken) <3 Alle andre egg kommer fra burhøns som har det helt grusomt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg