det beste som finnes

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

FINALLY WE′RE BACK HOME

Nå er vi godt plasserte tilbake i sofaen hjemme i Oslo. Det er virkelig det beste som finnes, det å komme hjem igjen etter å vært bortreist. Vi har jammen blitt hjemmekjære, altså. <3 Det har vært en ekstremt hektisk tur til Stockholm hvor vi hadde fullt skjema fra sekundet vi satte foten vår i byen, til sekundet vi måtte kaste oss i en taxi til flyplassen for å reise hjem igjen. Vi fikk nå hvert fall gjennomført alt vi skulle, så vi konkluderer med at det var en vellykket og produktiv tur! Gud som jeg elsker Stockholm.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har vi akkurat disket frem dette deilige måltidet + hvitløksbaguetter. Altså, finnes det noe bedre enn sistnevnte? Jeg eeelsker hvitløksbaguetter over alt på jord. Kunne helt seriøst levd på det, uten å tulle. Yummi! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg spise, og så skal jeg gjøre klart «ukens spørsmål» til dere. Det kommer ut senere i kveld! Klem enn så lenge. <3

21 kommentarer
    1. Velkommen hjem igjen! Gleder meg til å høre om prosjektet i Stockholm 🙂 Og jeg er veldig enig i hvitlølsbaguetter, jeg kunne lett levd av det, haha!

    2. Jeg også elsker hvitløksbaguetter med hvitløkssmør, hahaha ;))
      Ja nå må du riktig slappe av skjønne!! <3
      Blir vel snart tur til Maldivene på dere med denne kulda, hehe!! ;D

    3. Velkommen hjem ❤️
      Jeg må bare spørre! Hvilket kjøtt er det? Kjøpt i Norge? Det ser bare sååå godt ut!

    4. Ååå så koselig 😀
      Ka har dåkker laga ? 🙂
      Så kjæmpe godt ut <3
      Har dåkker kjøpt dåkker advendskalænder ? 😀 Isåfall kordan ? Eller ska dåkker kjøpe ? 🙂
      Klæm <3

    5. Hva var det Pierre var så imot at du skulle operere denne 4. gangen?
      Isabel, nå har du kommet hjem, og du er vel ikke i SÅ store smerter lenger. Du har jo vært i SVÆRE møter i Stockholm, det største som har skjedd i ditt liv… Når skal du fortelle? Når er du klar?

    6. Jeg skjønner ikke helt. Var det hårfjerningen som var oprasjonen som ble gjort i Istanbul? Det du ikke ville snakke om. Lurer bare på, ikke noe hat.
      klem

    7. Så kjempe godt ut 🙂 Jeg elsker også Stockholm! Utrolig lenge siden jeg har vært der nå, men var der masse i oppveksten. Pappa er derifra 😉

    8. Din kjære er så fin❤️ (Du er også fin altså!😊) du er utrolig heldig som har en så søt kjæreste som elsker deg så høyt!!! God natt til dere begge to❤️❤️❤️

    9. Jeg digger også K. Hun er alltid så snill og vennlig mot Isabel. 🙂 Hvorfor mener du at hun trenger å starte sin egen blogg, du som skrev kommentar her kl. 21.08?
      Begynn å blogge selv du! Så kanskje vi kan begynne å like deg. 🙂

    10. Det e jo en grunn te at æ like ho Isabel da, se på ho.. omg ho e sååå fin 😀 <3 Den pærsonligheta ska man leit længe ætter, det e få som har den ho har <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg