ukens spørsmål

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lignende topp her og her

.     .      .

Hvordan tar du på deg linser med lange negler? Ødelegger det ikke linsen?

– Du, det var litt vanskelig i starten, men det blir man fort vandt til. Man må bare passe på at man bruker toppen på fingeren, og ikke komme borti med neglen 🙂

Når begynte du å drikke alkohol og hvordan var du i russetiden?

– Første gangen jeg drakk alkohol var sommeren til 10ende klasse. Litt vel tidlig, og noe jeg ikke anbefaler andre å gjøre. Man er altfor ung til å håndtere alkohol i den alderen. I russetiden hadde jeg kjæreste, så jeg var nok ikke den mest crazy, hehe. Jeg festet med jentene, var på kroene og feiret selvsagt det hele på landstreffet. Shit så gøy det var!

Savner du videregående?

– Ikke et dugg. På VGS var jeg veldig usikker på meg selv, gikk gjennom en ekstremt vanskelig periode i livet med tanke på at jeg slet med anoreksi. I tillegg var jeg ikke særlig god på skolen, så karakterene mine ble også deretter. Skole er viktig da, men på den tiden var det veldig vanskelig for meg å fokusere.

Hvor gammel er Pierre?

– Han er ett år eldre enn meg, altså 23 år. 1993 modell.

Har du og Pierre noen planer om å gifte dere? Isåfall når? 🙂

– Vi har pratet masse om det, og det er absolutt noe vi begge ønsker. Akkurat når det blir å skje, vil tiden vise. Vi er tross alt veldig unge enda, selv om man selvsagt kan gifte seg i ung alder også, altså. Jeg gleder meg til dagen det faktisk skjer. Herregud, vårt bryllup kommer til å være ekstra-ordinært. OMG, får sommerfugler i magen bare av tanken. Hihi!

Er du fornøyd med brystene etter du fikset de? Syntes de ser merkelige ut på flere bilder, men de er gjerne finere i virkeligheten.

– Det skal du absolutt få lov til å mene, hehe. Selv er jeg veldig fornøyd, ja 🙂

Du drev med fotball før, men sluttet. Har du sluttet med all trening?

– Det stemmer. Før var jeg veldig aktiv, jeg trente to ganger daglig hver eneste dag. Det ble sykelig etter en stund, og derfor sluttet jeg da jeg var redd for å havne tilbake på anorkesi-vogna.. Nå trener jeg så og si ikke, annet enn mageøvelser på stuegulvet. Sex er en fin form for trening, da. Haha.

Du sier hele tiden at du er åpen mot oss, men du er jo ikke det når du ikke gidder å fortelle om en operasjon som du har tatt?

– Jeg er åpen med dere, kanskje litt for åpen. Det kommer en video angående hele dette opplegget. Bare vær tålmodige med meg. Som sagt – jeg forteller når jeg selv er klar. Og ja, jeg har også forklart hvordan jeg angrer på at jeg i det hele tatt har fortalt om denne operasjonen. Jeg er ikke mentalt der jeg ønsker å være akkurat nå, og da er det veldig vanskelig for meg å åpne meg for mine 30.000 lesere. Det er ikke barnemat.. 

Er du med i nordic screns – youtube nettverket i norge? Dere jobber jo så hardt, så dere fortjener å få det betalt på youtube for å si det sånn.

– Vi er med i Nordic Screens, ja. Takk for det søtnos!

Hvordan har du det?

– Åh, men takk som spør! <3 Akkurat nå er jeg i en veldig emosjonell periode, hvor jeg lett kan knekkes. Det skal ikke mye til før tårene strømmer, noe som er så ulikt meg som det bare er mulig å bli. Jeg er veldig glad for å være tilbake i Oslo, så nå skal jeg sette av masse tid fremover til å ta vare på meg selv. Det tror jeg er viktig akkurat nå. <3

__________

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

37 kommentarer
    1. Tusen takk for at du svarte på spørsmålet mitt! Har så lyst til å sette på negler, men har alltid lurt på om det kan være skadelig for linsen:)
      Du fortjener alt godt:)) du har vært gjennom så utrolig mye og er det ikke deilig å se hvor fint og lykkelig du har det nå? Livet er litt rart på den måten, at du aldri vet hva som skal skje i fremtiden…
      Du fortjener bare det beste:)) du har stått på så hardt og har virkelig jobbet for det:)) Du har virkelig et godt hjerte og fin personlighet:))

    2. Er du emosjonell IGJEN??? Etter å ha tatt operasjon nr. (?) ja, jeg har falt ut i tellinga.
      Kanskje det hjelper å legge seg under kniven enda en gang. 🙂 Da vil du nok føle deg bedre. 🙂

    3. Fab blogg, leser hver dag, skulle ønske du la ut masse mer skjønne deg!
      Om du kunne ønske deg tre ting, ikke rikdom, utseende eller noe materialistisk, hva ville du ønsket deg?
      Ikke la oss starte om håret ditt engang, OMG gurl! Det er lekkert! Du har jo hatt langt hår lenge, men kan du fortelle hva du kurer med eller bruker i håret?😍

    4. Låt dig inte stressas av alla som tjatar om operationen utan ta det lugnt tillsammans med Pierre tills ni båda känner att det är dags att berätta även om det blir först nästa år. Dina läsare har ingen rätt att tvinga fram ett besked utan låt nerverna och sinnet komma i balans först. Det är det viktigaste.
      Klem!
      Henrik

    5. Hvorfor byttet du navn til Isabel, og tok ditt egentlige navn som mellomnavn? Er det en spesiell grunn til dette?

    6. Hva skjer med neglene dine egentlig ? Sett de på snapp i ukesvis nå . Ser jo helt forferdelige ute . Fikser du de aldri lenger ?😳👎

    7. Kan du fortelle om din opplevelse med anoreksi? Mulig du har skrevet om det før, men jeg har ikke fått det med meg før nå.. Er du helt frisk nå? Tenker du fortsatt på hva du spiser i forhold til det å holde deg tynn?

    8. Eetersom jeg så snappene din har du muligens operert puppene dine igjen enda større. Jeg kunne se plaster ved brystene dine når du filmet deg og Pierre han badet. Å du sa at du ikke kunne fordi du hadde operert 🙂 har jeg ikkje rett ?

    9. Ser folk sier mye dritt til deg i innleggene dine, uansett hva du skriver.. Utrolig dumt å rakke ned på andre, så jeg håper virkelig at folk bare kan slutte å blande seg inn. Hvis man ikke har noe fint å si, så hold kjeft. Konstruktiv kritikk er bra, men det meste er ikke konstruktiv kritikk av det som deles her. Selv er jeg ikke helt for alt det du driver med av operasjoner, meen jeg respekterer dine valg og syns fortsatt du virker som en flott jente! Håper du føler deg litt bedre snart psykisk, og at du fortsetter og være sterk <3 stor klem

    10. Er Kim K forbilde ditt?
      Hvorfor opererer du deg så mye når du bare er 22 år?
      Hva er det beste med å være toppblogger?
      Du er en fantastisk jente, synd du ikke ser det selv bestandig! <3
      Å du er tøff som daglig klarer å lese alle de stygge kommentatene som kommer inn!
      Din blogg er den eneste jeg leser, nettopp fordi du er så ærlig!
      Stå på, du er god! 😘

    11. Når skal du ta din neste operasjon? Og du trenger ikke å si hva du skal operere i bloggen din. Men si ifra når du reiser til Istanbul igjen da, Isabel! 🙂 Da skjønner vi tegninga! Jeg koser meg ihjel her på bloggen din. Skumleser de kjedelige og selvopptatte innleggene dine. De er : Unnskyld meg, ganske så uinteressante. (Snork og atter snork.) Men å lese kommentarfeltet derimot, gir meg stor glede. 🙂 ALDRI SLUTT Å BLOGGE, Isabel. Jeg skal fortsette å klikke meg inn, og gi deg penger. For det er kommentarfeltet verdt! 🙂
      Klemseklams. 🙂

    12. Kommentar kl.01.29:kva for eit liv har du?sitte oppe så seint for så å spy ut grums,og toppen av feighet å gøyme seg bak tastaturet med å være anonym!!!
      Sørge kjedelig liv du har,mest av alt synes synd i deg…

    13. Hvorfor lager du ikke mer salater? svære digge salater med masse forskjellig godt i! Det metter og er supersunt!

    14. Hva er det som gjør at du er et emosjonelt vrak da? Om det er pga operasjonene så burde du slutte å kontakte en psykolog heller.

    15. Unskyld mæ du over hær.. kontakt psykalog skjøll te dæ om det e så viktig.. som æ ser det så træng ho det ikje og træng værtfall ikje høre det fra drittonga sånn som dæ, frøken 12:20.. det du træng e og lære dæ og behandle folk me respækt, VÆLDI VIKTIG ! 😀

    16. Håper jeg får komme med en liten anbefaling! Leste i et tidligere innlegg at du føler deg veldig trøtt og sliten om dagen, og du tror det kommer Av variert kosthold, men her kommer tipset: ta deg en aldri så liten treningsøkt kanskje to ganger i uken, kan gjerne bare være løping. Du vil føle du har så mye deilig med energi etterhvert! Virket for meg!

    17. Jeg hadde lyst til å hive meg på bølgen og skrive akkurat hva jeg synes om ditt og datt ved Isabel, men så tok jeg meg i det. For alle har forskjellig smak hva gjelder både utseende og livet generelt, og hvem har gitt oss tillatelse til å sitte å påpeke feil med henne? Dette er mobbing! Hadde dere sett ei jente på bussen som dere ikke likte, så hadde dere aldri turt å gå til personangrep på henne. Så hvorfor gjør dere det over nett? Da kan dere heller droppe å skrive noe i det hele tatt.
      Jeg kommer i alle fall ikke til å skrive en eneste nedlatende kommentar igjen, og gjett hva? jeg føler meg mye bedre enn jeg gjorde etter å ha prøvd å trykke ned en annen.
      Peace

    18. Jeg mener ikke å påpeke at du har noen form får diagnose.. men det kan jo virke som om du har bipolar .. siden du har en del svigninger som du mener er mer enn normale…

    19. Ingen kan stille en diagnose ut i fra kæm ho e.. det burde du ” 23:22 ” skjønne.. det e FRÆKT og no KUN en læge kan gjøre !!!

    20. Hei, jeg digger bloggen din og deg!!! Du er et godt forbilde og jeg elsker deg!!! Mitt spørsmål er; ser du på skam?❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg