uken som gikk

AKKURAT NÅ

Jeg kom akkurat hjem fra en liten svipptur innom hos familien. Jeg har savnet søskna mine noe enormt, så det kunne jeg ikke vente med lenger, selv om jeg har hatt en fullstappet dag med både vippetime og diverse jobb. Det å være bortreist resulterer alltid i litt stress når man er tilbake igjen. Så fort jeg er ferdig med dagens tre innlegg, skal jeg og P ha en ordentlig kosekveld. Vi skal fyre i peisen, koke opp varm sjokolade (med masse krem.. mmm), se på film og bare myse. Åh, jippi! <3

UKENS OPPTUR

Det må nok være at operasjonen herved er gjennomført, og at den gikk knirkefritt. Jeg er i super god form nå, noe jeg ikke trodde ville skje så fort som det har gjort. HURRA!

UKENS HØYDEPUNKT

Jeg og Michelle har tilbringt en del etterlengtet kvalitetstid sammen forrige uke, noe som virkelig gjorde godt for både sjelen og hjertet mitt. Herre, hvor glad er det mulig å bli i en venninne? Faktisk er hun mer enn bare en venn, hun er søren meg familie. Sister from another mister 😉 Vi har rundet X Factor Uk, shoppet, snakket om livet, fundert over fremtiden og bare nytt hverandres selskap. Tenk at vi bodde sammen i ett år, og nå ser vi hverandre kanskje hver 3-4 måned? Krise.

UKENS CRAVING

Okei, dette er ekstremt sært. Dere vet solsikkefrø? Vel, det ble en greie i Istanbul. Jeg og Michelle satt å knasket i oss en hel pose mens vi så på serier hele forrige uke. Det er tidenes tidsfordriv, i tillegg til å smake godt. Men altså, hvem f*en spiser solsikkefrø? Vi kjente oss passe rare der vi satt, haha.

UKENS VIDEO

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Vel, det er kanskje ikke akkurat et irritasjonsmoment men mer.. Jo, det er faktisk det. Et ordentlig irritasjonsmoment som jeg har skapt for meg selv. Jeg angrer så ekstremt mye på at jeg i det hele tatt har fortalt noe som helt angående denne operasjonen. Jeg har vansker med å få meg selv til å åpne meg om hva slags inngrep jeg har utført, i tillegg til å grue meg til å ta bilder til bloggen. Jeg vet jo fra tidligere erfaringer at slik skaper ekstreme reaksjoner og jeg blir dømt herfra til helvete.. Argh, skulle ønske jeg holdt kjeft fra første stund.

UKENS NEDTUR

Savnet er definitivt den største nedturen forrige uke. Jeg savnet Pierre så innmari mye, men det vet dere jo allerede. Jeg mener, jeg har jo allerede mast om det x antall ganger her på bloggen, haha. 

UKENS TANKE

Hvorfor drømmer jeg så fælt om dagen? Jeg skjønner det virkelig ikke. Jeg har hatt mareritt flere ganger, hvor temaet er det samme hver kveld. Det er så utrolig frustrerende å våkne opp i full panikk mens man kaldsvetter av angst. Fysj! Mon tro hva det kommer av?

UKENS MEST LESTE INNLEGG

DETTE HAR JEG VENTET LENGE PÅ

JEG TRODDE IKKE AT DET KUNNE BLI SÅ ILLE

DERFOR ER IKKE PIERRE VED MIN SIDE

37 kommentarer
    1. Heii! anbefaler deg å stenge kommentarfelt i innlegg der du snakker om inngrepet:) Blir ikke like mange reaksjoner da de ikke kan være anonyme:)

    2. Steng nå kommentarfeltet på innlegget når du deler hva du har gjort.. Noen innlegg er kanskje det greit å ikke la hvem som helst sitte kommentere her på:)

    3. Om du angre sånn; koffer skrive du om det i hvert innlegg? Då gir du det jo ny oppmerksomhet heile tiden?🤔

    4. Men i alle dager. Du kan jo rett og slett bare la vær å fortelle det om det er noe som faktisk er noe du ikke ønsker å fortelle. Med mindre ikke klikkene det vil gi betyr for mye. Det er uansett ditt valg, vil du ikke fortelle det så ikke gjør det. Vil du fortelle det så gjør du det. Men kanskje sutre et hakk mindre om at angrer så færlt og ikke vil fortelle det. Forresten syntes jeg du skriver mye bedre nå enn en tid tilbake. Vil også si at du framstår som veldig søt og reflektert jente på videoer (om du ser bort i fra enkelte Snapchat videoer.) uansett bra du har kommet deg mye fortere enn du forventet. Ønsker deg en fin uke videre!

    5. Syns ikke du trenger å snakke om/skrive om noe du ikke vil. Kanskje det går over at folk maser om det etter en stund hvis du bare ikke nevner det mer. Burte holde og si at man tar en operasjon uten at folk skal legge seg opp i hva det gjelder. Utrolig fin med sånne fletter by the way, var egentlig det jeg skulle kommentere xD

    6. Så bra at du kom deg fort etter operasjonen, og jeg er så glad på dine vegne for at du endelig har komt deg hjem til din Pierre!<3 lengter etter et like sterkt forhold når jeg blir eldre<3 skjønner godt at det tar psykisk med all kritikken etter operasjonen, og jeg tror at både jeg og mange flere respekterer ditt valg om når du ønsker å fortelle oss mer om inngepet. Det er tross alt en personlig sak, og selv om folk er nysgjerrige, så har de å respektere dine valg angående dette<3 ha en super uke videre<3

    7. Jeg har veldig mye mareritt en periode i syklusen min, uken før mensen melder sin ankomst ca. Kanskje det har noe med det å gjøre 🙂

    8. Jeg synes det er dårlig stil å fortelle om noe, hele tiden gi små drypp og forhåpninger om at du skal fortelle hva du har gjort, for så å ikke fortelle det. Tror mange lesere blir skuffet, og jeg kjenner selv at jeg ikke gidder lese mer på bloggen din hvis det er sånn du skal holde på. Men selfølgelig er det ditt valg.

    9. Hei:) skjønner at du egentlig ikke vil snakke om inngrepet men i og med at du kommer til å skrive om det snart uansett (slik jeg forstått det) ville jeg bare spørre om noe.. lurte bare på om det er en synlig forandring? Om du ikke hadde sagt noe, hadde vi lagt merke til det tror du? Så bra formen er fin, det høres ikke noe deilig ut å ha vondt.. god tirsdag!

    10. Hei Isabel, du vet jeg digger deg men jeg syntes det er litt kjipt at du alltid forteller om hvor mye du angrer at du fortalte oss det… jeg mener vi hadde vel lagt merke til det uansett? Og du sier alltid at du skal være ærlig og når det er så mange som også hadde støttet deg og har støttet deg tidligre inkludert meg selv, syntes jeg det er veldig kjipt at du sitter å sier det du sier…

    11. Kjempe smart idé å stenge kommentarfeltet når du velger å fortelle om det, på akkurat det innlegget!
      Men jeg lurer igrunnen på hva som er vitsen med en operasjon om den ikke merkes/kan sees. Altså forbedring av noe.

    12. Det er kanskje lurt hvis du skal utføre inngrep i fremtiden, å ikke fortelle at du skal til Istanbul. Det blir veldig lett for leserne dine å gjennomskue hva du skal gjøre der. Jeg forstår utrolig godt hvorfor du helst ikke vil dele dette med hele verden, for det blir et stort stressmoment for deg, og det kommer til å presse deg lenger ned. Slik som nå blir dette noe du går rundt og tenker på hele tiden, og det er ikke bra for helsa heller.
      Men nå blir det jo sånn, uansett om leserne vet hva du har operert eller ei, fordi de vet allerede at du har gjort et nytt inngrep som de kommer til å mase om helt til du sprekker.. Ser ut som du har vært heldig med rask recovery, stå på videre! Du må ikke føle deg presset til å snakke om ting du ikke er klar for å fortelle, det synes jeg ingen kan forvente heller.

    13. Å spise solsikkefrø er jo helt vanlig og noe man får kjøpt på dagligvare butikker. Både i frø/nøtteblandinger, saltete og usaltete.

    14. Hei. Du er skjønn uansett. Vil du ikke fortelle så forteller du ikke. Har ikke sett på makan til nysgjerrighet hos folk.
      Ha en hyggelig kveld, klem

    15. Som fast leser av denne bloggen håper jeg jo du kommer til å fortelle hva du har gjort… Som du sier har du jo hintet ganske lenge om denne operasjonen og selv om du angrer syntes jeg på en måte du “skylder” leserne dine å fortelle om det. Men du gjør det selvfølgelig på din måte, og jeg syntes det er en god idé å stenge kommentarfeltet på innlegg som omhandler operasjonen. Fortell om det når du føler tiden er inne, men som sagt håper jeg du skjønner at vi trofaste lesere har veldig lyst til å lese om operasjonen. Det er jo ditt valg til syvende og sist men det er nå min mening. Ha en fin kveld <3

    16. Hvis du drømmer det samme gjentatte netter kan man sjekke de tydligste symbolene i drømmen og hva de betyr. Drømmetydning er veldig spennende, og har som regel en mening. Dårlige ting kan ofte også bety noe bra, så om man har en stressende drøm trenger det ikke være en kjip grunn. Uansett spennende å se om man kan finne noe mening i det!

    17. Så hold kjeft om operasjonene dine neste gang. Vanskeligere enn det er det ikke, og hvis du synes det så anbefaler jeg deg å operere elr gjøre noe med hjernen din. Du er jo ute etter klikk og sykt oppmerksomhettssyk. Det er derfor du kun ligger på 23 000 lesere og ikke 30 000 som du alltid sier. Give me a break.

    18. Drømmer er tanker man ikke vet man tenker på
      Hvorfor snakker du baby stemme når du er med P
      Tipper han syntes du er litt for gammel ttil å leke ” søt ” nå. Du nærmer deg 30 med stormskritt og å vokse opp er noe du snart burde tenke på før du ødelegger livet ditt i form av medmennesker og penger . Ellers en stor klem for vellykket oprasjons men igjen slutt å lue leserne

    19. haha, er ikke rart å spise fuglefrø når mange utlendinger i Norge spiser det. Det er blant annet veldig populært i Tyrkia og utlandet, så tror ikke folk så rart på dere haha. Fuglefrø blir blant annet solgt overalt, og persere spiser det de også.

    20. Fin uke 🙂 ♡
      Men husk, du må ikje lægge ut om opprasjon.. ingen som kan tvinge dæ tel nåkka.. vil du at ingen ska vite det.. så holl det inni dæ.. det kjæm te og kom mer hælvett når du har lagt det ut og det vil trøkke dæ ned igjæn.. no MÅ du opp på TOPP ! 😀 ♡

    21. Du må ikke føle deg presset om å dele operasjonen! Det er din kropp, din blogg og du bestemmer❤️ Du deler når du er klar, om det så er i morgen eller om flere måneder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg