nå sier jeg stopp

Jeg kjenner ikke meg selv igjen. Den siste tiden har jeg blitt et emosjonelt vrak, noe som virkelig er ulikt til meg å være. Jeg hater det. Pierre og jeg var på restaurant og spiste et nydelig måltid da vi var i Stockholm, og plutselig strømmer tårene mine nedover kinnene. Det er ingen spesiell grunn til det heller – det bare skjer. Det er som om jeg fylles opp med en slags tomhet, eller kanskje tristhet.. Jeg vet ikke. Det eneste jeg vet at jeg er psykisk langt nede for tiden, og at jeg er nødt til å ta det seriøst. Det går veldig opp og ned, plutselig er jeg i godt humør, og vipps så sitter jeg gråtende i et hjørne uten å vite hvorfor. Jeg vet at det er normalt for mennesker å ha oppturer og nedturer i livet, at man ikke alltid er på topp. Det eneste som bekymrer meg, er at livet mitt er supert på absolutt alle plan. Det er ingenting som plager meg, eller tynger meg. Men utifra min psyke å dømme, stemmer gjerne ikke det. Jeg må finne ut av det. Og det fort. Jeg klarer ikke ha det slik mye lenger, jeg holder på å miste det. Det største problemet er at jeg er eeelendig på å ha det dårlig. Jeg er skikkelig dårlig på det, jeg klarer helt ærlig ikke å håndtere det. Det er rart det der, hvordan man plutselig finner seg selv langt nede på bunnen. Pang sier det, og plutselig har det skjedd – uten forvarsel.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg se til å sette av tid fremover, hvor jeg skal prioritere meg selv først. Jeg skal ta vare på meg selv, og omgås med min kjæreste og familien. Det har vært hardkjør i nærmere et år nå, hvor jeg ikke har roet ned et eneste sekund. Kanskje jeg har blitt utmattet? Kroppen sier gjerne i fra, at nå er det nok? At nå må jeg gire ned fem hakk? Jeg tror kanskje det. Det verste er at jeg påtar meg masse jobb, i full vitenhet om at jeg er utslitt. Hvor smart er jeg egentlig? Kan jeg helt seriøst ikke bare ta hensyn til meg selv for en gangs skyld? Er det en ting som er veldig typisk meg, må det være at jeg alltid må lære på den harde måten.

Jeg tar ikke hintet før det har gått for langt.

146 kommentarer
    1. Jeg tror et par dager/uke(r) med fri hadde vært veldig godt for deg! Trenger ikke nødvendigvis være helt fri, men bare roe ned litt. Du har jobbet utrolig hardt nå lenge og kroppen og hodet har godt av fri innimellom! Husk og alltid lytte til kroppen din, det kan slå hardt tilbake på deg senere om du ikke lytter, been there done that..
      Ha en fortsatt fin uke vakre deg!

    2. Jeg synes personlig at d går litt vel langt . Synes d blir bare innlegg om d å prioritere seg selv hele tiden. Etter mitt åsyn ser d ut til at du har prioritert deg selv i mengder. Blir litt for mye d å synes synd i seg selv her.

    3. Det er godt mulig at du er utslitt – at nå sier psyken rett og slett “chill!”. Det du beskriver høres ut som meg når jeg er utslitt/stressa, eller når jeg har en seriøs depressiv periode. Gå til legen og be om råd og ikke gi deg hvis de prøver å si at “du må bare slappe av”, for det er jo ikke alltid så lett som folk tror det er! Lykke til! <3

    4. Vil du ikke si at det å reise til utlandet for å operere deg, er noe du utelukkende gjør kun for deg selv, og at du på den måten prioriterer deg selv og dine (noe syke) behov?
      No hate, men du gjør mye som kun er “ditt”. 🙂

    5. Har du tatt en graviditetstest? Kan være at du et gravif og veldig emosjonell.
      Håper det blir greit. Vil du skal ha det bra! Ta det med ro, Isabel. Du trenger ikke å gi 100% av deg selv hele tiden. Ta deg en pause, slapp av med kjæreste og familie

    6. Kroppen trenger hvile, ta vare på deg selv oppi alt. Vi vil fortsatt være her når du kommer tilbake fra pausen isåfall. Du er sterk og flink Isabel!!!

    7. Du sier at “kroppen sier stopp”, men har du tenkt på at den kanskje sier stopp til alle operasjoner o.l.?

    8. Tydeligvis har du skjønt det! Synd at du må “lære på den harde måten” som du selv kaller det, for at du skal ta deg sammen! Hvor mange er det ikke som har skrevet i kommentarfeltene dine at du må roe deg og ta hensyn til deg selv? Idk, men det er mange!! Å gå til psykolog er ikke en skam om du tror det, det er mange som går ukentlig bare for å få orden i tankene sine for bare å føle seg bedre.. Så hvis du ikke klarer å fikse det på egenhånd burde du ty til en hjelpende hånd, for ditt eget beste!

    9. Høres ut som du er deprimert :/ Jeg også kan være i godt humør, og plutselig er jeg nedfor og føler for å gråte. Kan også bli irritert og ta meg nær av de minste ting. Hvis jeg har vært sosial og hatt litt å gjøre over litt for lang tid, går jeg rett i kjelleren. Anbefaler deg å begynne å gå til psykolog. Så får du nøstet opp i det som ligger og skurrer i underbevisstheten 🙂 Lykke til <3

    10. Håper du kommer deg raskt ut av denne tunge perioden. Hadde en periode sånn selv når jeg var i 20 årene. Det er tøft, men det går forhåpentligvis over raskt 🙂
      Sender deg en god klem.

    11. Kjenner meg igjen, jeg kan også sitte på restaurant og begynne å grine helt ut av det blå! Det høres ut som angst. At du mister deg selv på en måte? Føler du at du ikke har kontakt med følelsene dine/din egen kropp? Det er isåfall en jævlig følelse.
      Det som hjalp meg var å slutte å sminke meg (liksom, gi faen!), slutte å prøve å prestere på alle plan, slutte å please andre. Finn på ting fordi det er gøy, fordi det er givende, ikke fordi du må eller fordi det forventes. Gjør noe skikkelig gøy og glem alt og alle for en stund.
      Steng kommentarfeltet. Selv om du synes det er interessant å lese så tror jeg det sliter deg ut. Ingen takler å få så mye stygt slengt i trynet hver dag, ingen! Du har vært tøff for lenge, jente, nå må du sette ned foten og ta livet ditt tilbake. Steng kommentarfeltet og kjør ditt løp, uten å la deg påvirke av det folk skriver.
      Folk kan tro at de har bloggen din som “underholdning” nå, men utnytt leserne dine nå og ta rikdommen og så kvitt deg med dritten deres. Kjøp deg et fint hus, ta vare på deg selv og dine, kjøp deg en hund som du kan kose deg med og som vil elske deg, og for all del steng kommentarfeltet. Blogg om hyggelige ting istedenfor operasjoner. Gjør ting for din del uten å blogge om det.
      Jeg er ingen blogger, men jeg har hatt det vondt, og dette hjalp meg. Glad i deg <3

    12. Du er så fin du isabel, fin på innsiden og utsiden, jeg er helt ærlig beundret over at du fortsatt kan stå på to bein etter alt dritet du får høre hverdag, stå på fine deg, du er sterk❤️❤️

    13. Jeg er egentlig ikke en særlig fast leser, egentlig ingen “fan” heller, men nå må jeg kommentere.
      IKKE ta deg til av dumme kommentarer!! Hvorfor skal mennesker du ikke kjenner ha rett til å snakke dritt om deg og dine rundt deg? Hvorfor skal det bety noe? Det viktigste er at du har gode mennesker rundt deg som er glad i deg og bryr seg om deg, som du kan snakke med å støtte deg på. Å være psykisk syk/dårlig er ikke noe noen bør behøve å gå gjennom. Spesielt ikke mennesker som deg har mye innflytelse og mange som følger livet ditt daglig. Så; stå på og gjør det DU trenger for å bli frisk/glad/bedre 🙂 Det viktigste er ikke hva dine lesere mener om deg, det viktigste her er jo kun degselv. At noen gidder å bruke tid på skrive dritt til en som ikke er frisk og føler seg jævlig er jo helt patetisk! Stå på!:)

    14. Slik har jeg det også
      Sykmelder meg aldri
      Lærer ikke en gang når kroppen sier ifra
      Ikke bra
      Men jobben din er vel ikke utmattende i samme grad somandre akkurat . Du har jo ingen jobb heldiggris

    15. Håper du finner ut av det og ting løser seg. Ingen fortjener å ha det vondt(…) stå på.
      -ps: kunne vært lurt å oppsøke en psykolog, dersom ting ikke går bedringens vei

    16. Hva med psykolog? Det er kanskje ikke det svaret man ønsker, men jeg er nødt til å anbefale det, da det har hjulpet meg helt enormt mye. Det hjalp ikke å bare slappe av, og omgås med gode mennesker, for det var noe underbevisstheten min reagerte på, som jeg selv ikke skjønte. Tror alle kan ha godt av å snakke med noen, en som er litt nøytral til alt, og kanskje få tanker og følelser litt mer på plass. Så jeg vil faktisk anbefale det, enten man sliter mye eller bare litt. Jeg tror nemlig alle har godt av det en eller annen gang i livet sitt 🙂 Uansett, så ønsker jeg deg god bedring og håper at ting ordner seg for deg! Ingen fortjener å føle seg slik.

    17. Dette er ikke ment som en negativ melding kjære isabell.
      Du er sjef over ditt eget liv så du vet selv hva som er best for deg, men når du sier at du sliter sånn for tiden så lurer jeg bare på om det er så lurt med operasjoner og utseende forandringer? Jeg syntes at du bør ta det litt rolig fremover, både med bloggen og alt. Finn deg selv igjen, da mener jeg at du må finne den lykkelige isabell som jeg vet du kan være. Du må prioritere din egen helse litt, så noen dager borte bra negative kommentarer kunne kanskje vært godt for deg.
      Ønsker deg alt godt! Klem

    18. Eg tror du må ta ein pause.Isabel 🙂
      Eg har ikkje folgt deg så lenge men eg ser når du trenger vile.
      Alle vi e har altid for deg 🙂

    19. Jeg synes du skal ta deg et par dager fri fra bloggen, tilbringe tid med familien din og den gode kjæresten din, jeg. Tror å få litt avstand og perspektiv på ting vil være bra for deg og et par dager fri fortjener du virkelig! Klem❤️

    20. Gudameg.. gå til en psykolog, snakk ut med noen enn å dele hver lille nedtur du har i det tåpelige livet ditt som så mange liker å følge med på, fordi du gjør deg selv til latter. Get a life..

    21. Kanskje det er fordi du tror at alle disse operasjonene skal gjøre alt bedre – gi deg det “perfekte” livet, også skjer det ikke? Du innser sakte, men sikkert at å fikse på det ytre ikke hjelper.. mener ikke dette som kritikk, men tenk over det. Det kan ligge noe i det.
      Synes uansett absolutt at du skal oppsøke psykolog. Det er ingen skam i det. Selv har jeg gjort det flere ganger i slike tøffe perioder. Det hjelper å ha en profesjonell, utenforstående og snakke med.

    22. Hvor kan man stille spørsmål til ukens spørsmål? Ihvertfall lurer jeg på dette: er d langt fra deg å gå til moren din sitt hus?

    23. Husk at man tilfører kroppen ekstra hormoner ved bruk av prevensjon. Min erfaring er at noen p-piller har gjort meg slik du beskriver, imens andre pillemerker har passet meg ypperlig uten å påvirke humøret i særlig stor grad. Kan kanskje være en idé å bytte til piller med annen hormondose. Funket for meg 😉

    24. Dette var rett og slett trist å lese.
      Jeg vil at du skal vite at du virker for meg som ei vakker, klok, engasjert og ærlig dame. Jeg kjenner deg ikke, men føler på en måte at jeg kjenner deg litt likevel gjennom bloggen. Du fortjener overhodet ikke all den kritikken som du har fått.
      Ønsker deg god bedring og håper på det beste for deg!

    25. Uffda Isabel, det var ikke godt å høre..
      Men da er det viktig å virkelig jobbe med seg selv fremover og bruke masse tid på deg selv og de menneskene du har rundt deg. Prøv å finn ut grunnen til hvorfor du er så nedfor og sliten. Kanskje det hjelper å slappe av, kanskje det hjelper å snakke med noen om det som feks en psykolog. Uansett hva du velger å gjøre, håper jeg at du vil føle deg bedre ganske snart! Husk at alt kan ikke bare gå oppover i livet, man må dessverre ha noen nedturer også.. Det skal ikke være lett å leve.. Bare pass på deg selv og ta en liten pause fra alt. Ikke la de negative leserne dra deg ned, fokuser på oss positive som kun vil deg godt! Kanskje du føler deg litt bedre da? ❤️
      Masse lykke til Isabel, håper du finner ut av det! Vil kun at du skal ha det bra.
      Klem❤️❤️

    26. Kära Isabe!
      Låter som om du har räkat ut för akut utmattningssyndrom. För att bli besvärsfri krävs lugn och ro samt att koppla bort allt som har lett fram till detta t.ex överprestation, psykisk påfrestningar (allt kring operationen).
      Du måste komma bort från det som är jobbigt. Ta med Pierre på en 14-dagars resa till Kanarieöarna och låt Macen
      vara kvar hemma alternativt bara använd den 30 minuter om dagen.
      Du måste bryta det onda mönstret.
      Du är bara 22 år och måste. ta. hand om dig NU. Du är inte odödlig!!
      Klem till Dig och Pierre.
      Henrik

    27. Ja du har et grusomt liv. Er ikke normalt å være så opptatt av penger, og å fikse så mye på seg selv som det du gjør

    28. Vil bare si en ting, å det er at ingen er flinke på å ha det ille. Altså, ingen er født til å være flinke på å ha det vondt. Bare noe som poppet opp i hodet på meg når jeg leste at du skrev du var elendig på å ha det dårlig😅😬

    29. Hei Isabelle. Så trist at du føler det slik. Du ser helt fantastisk ut, ja helt nydelig. De aller fleste kan bare drømme om å se ut som deg. Du ser tydeligvis ikke dette selv og føler deg nødt til å ta den ene operasjonen etter den andre, så selvtilliten din er åpenbart ikke på topp. Det er trist at du ikke ser selv hvor bra du ser ut, så den følelsen er noe du bør ta tak i. Kanskje er det noe fra barndommen som ligger bak, behov for bekreftelse. Håper du blir bedre og at du får den hjelpen du trenger. Du er fantastisk, heier på deg. Stor klem

    30. Høres ut som du reagerer slik jeg gjorde på P-piller! Anbefaler hormonfri kobberspiral (gynefix 200), redda livet mitt <3

    31. Snakk om å tråkke på mennesker som er nede over jer.
      Jeg blir VELDIG nedstemt når jeg skal ha mens, kan nesten sammenlignes med depresjon den perioden. Og virker som du titt og stadig har slike nedturer, kan det ha noen sammenheng, i tillegg til at du jobber utrolig mye?
      Håper i allefall du finner ut av, og finner noe hjelper deg <3

    32. Herlighet! Jeg blir rett og slett kvalm av å lese noen av disse kommentarene over her, der enkelte rett og slett ikke eier respekt. Når du åpner deg såpass mye og forteller hvordan du har det, så kan jeg VIRKELIG ikke fatte hvordan enkelte har hjerte til å rakke ned på deg, er det mulig å være så kald?! “Ingen er bare det du ser” tenker jeg, og det skulle visse enkelte forstått også.
      Enklere sagt enn gjort – men prøv å ikke bry deg! DU er bra nok ♡

    33. Mange unødvendige kommentarer ovenfor. Selv har jeg opplevd det å bli utmattet, utbrent. Jeg ble så sliten at kroppen ikke orket mer, jeg falt inn i dyp depresjon. Jeg tok på meg masse arbeid selv når jeg ikke orket, jeg ville aldri si nei til folk, jeg tenkte aldri på meg selv. Endte opp med å være sykemeldt nesten i 1 år pga jeg var så utmattet. Ta vare på deg selv Isabel! Å ikke hør på haterene, helt seriøst, de er sikkert noen små drittunger som ikke vet bedre, å om de er voksne mennesker så ja, da er jeg flau av menneskeheten

    34. Steng kommentarfeltet ditt snille.
      Selv om du mister de leserene som er inne på bloggen din for å more seg over hva som blir skrevet her, er det ikke verdt det.
      Jeg tror du ville ha fått det mye bedre om du stenger det, senn blogge om hva du vil/kjenner for. Kanskje åpne det når du føler deg bedre.

    35. Ville bare si at det er helt normalt
      å kjenne på slike følelser etter et
      inngrep med anestesi.Det går nok
      snart over💗Kansje du ville
      fått det bedre om du brukte like mye
      tid på å fikse innsiden av deg selv, som du
      bruker på utsiden?

    36. Dette høres ut som utbrenthet. Jeg har nettopp vært gjennom disse symptomene. Og jeg var utbrent. Måtte gjøre en endring i hverdagen. Dvs ta en pause fra studiene da jobb og barn var mer enn nok. Det satt langt inne, men du og da så godt det er å ha mindre stress i hverdagen. Tenk litt på den, og ta deg gjerne en prat med legen din.
      Det er helt menneskelig å oppleve utbrenthet, de aller fleste gjør det en eller annen gang i livet.
      Ønsker deg lykke til, Isabel!

    37. Hvordan klarer dere å spy ut dritt når hun snakker om noe vanskelig? Makan til oppførsel! Og ikke kom med forslag på “hva hun har”, kanskje hun ikke har noe spesiell diagnose som depresjon, angst osv. Det går an å ha det vanskelig uten at det må finnes en diagnose. Men som mange andre også sier, gå til lege/psykolog, det trenger ikke være noe galt med deg! (selv om det IKKE er ille/galt å ha eventuelt psykiske lidelser). Kanskje du bare trenger å lufte tankene til noen som er nøytrale, som ikke kjefter som en håpløs tenåring i et kommentarfelt for hver minste ting du sier og gjør! Du fortjener som alle andre å ha det bra, selv om du føler at livet ditt er perfekt så det kan det være noe underbevisstheten vil ha frem som du ikke klarer å sette fingeren på 🙂 Jeg holder en knapp på å snakke ut med en fagperson, jeg er så forkjemper for psykisk helse og at alle skal ha det bra innvendig! Så jeg håper du tar tid til hjelp, og ikke tenker at “dette går nok over”, for er dessverre ikke alltid det gjør det, og det kan i verste fall bli verre.
      Jeg håper det ordner seg for deg, fine du <3

    38. Høres ut som du har fått en liten smell! Gått litt på veggen rett og slett, og det er jævlig. Ingen kan uttale seg om det før de har vert gjennom det selv, ingen! For det er grusomt… Å det kan være 1000 grunner til at det skjer, men det har skjedd meg selv og nære rundt meg, og det er helt jævlig.
      Hadde jeg vert deg, så hadde jeg stengt kommentarfeltet, gitt faen og tatt en god pause! For er det en ting jeg kan si deg, så er det at – det vil bli bedre 🙂
      Stå på!
      Klem

    39. Det hjelper ikke så mye å lage et innlegg her på bloggen. Ikke fordi du ikke skal få uttrykke hva du føler, men fordi det vil alltid komme negative kommentarer som vil gå mer innpå deg enn hva de positive vil, spesielt som du selv sier, at du ikke er helt deg selv. Jeg ville rådet deg å dra til en psykolog. Det er ingen skam i det, og du vil muligens få en diagnose eller hvert fall mer givende hjelp enn hva du vil finne i et kommentarfelt.
      God bedring i alle fall. 🙂

    40. Du vet at “flink-pike-syndromet” som mange med deg sliter med, tilslutt kan resultere i dyp depresjon, ME og det som verre er?
      Nå må du seriøst ta vare på deg selv, Isabel. Dette er ikke bra i deg hele tatt.
      Klem fra sykepleier ❤️

    41. du prioriterer jo operasjoner, frisør, bryn/vippetimer, restaurant besøk. Shopping fysisk og på nett. Reiser, jobb som du elsker. Har lesere du elsker. Familie, venner, kjæreste som du elsker. Kropp, leilighet- alt fordi du har prioritert det. For deg selv. Så ganske naivt og tro at du er nedstemt pga mangel på egen prioritering. Du gjør jo alt for seg selv… enkelte ganger er man deprimert, når alt er fint er det vanskeligere å forstå og godta. Men så snart du gjør det, får du det nok bedre. Ganske uetisk av legen å operere en så usikker og psykisk tilside satt person synes jeg.

    42. Råder deg til å ta deg en tur til fastlegen din. Vet av egen erfaring at bagasjen du bærer på kan slå tilbake for fullt nettopp når livet føles perfekt. Akkurat som at kroppen skjønner at nå, nå er du over det verste og har overskudd til å ta tak i gamle sorger. Så ta deg en tur til legen, og luft litt tanker og følelser der. Ikke del det med oss, men la det være ditt innerste, hemmelige rom som er bare ditt.
      Ta vare på deg selv, og vit at uansett hvor trist du er, så går det over. Du får det bedre. Klem til deg😊

    43. Hei! Så trist å høre Isabell, håper det blir bedre snart<3 vil bare fortelle deg at jeg også fikk en skikkelig knekk etter en kosmetisk operasjon. Alt gikk bra, og jeg var dritfornøyd. Men i tiden etter følte jeg meg helt tom og lett til tårene, sånn som du beskrev. Vet ikke hvorfor det er sånn.. når man er deprimert er det lett å tenke at man må ha mer tid til seg selv. Ofte gjør det underverker å hjelpe andre, jobbe frivillig. Få perspektiv på livet. Ønsker deg alt godt <3

    44. Elske d!!!! Stå på! forbilde mitt!!!! at du tør å dele alt når du veit du får dritt t bake!!! Du e rett å slett fantastisk

    45. Hei! Så bra du tipset om den klinikken i Lier! Jeg skal så dit og få tatt hår på overleppen. Og, håper du kommer deg! 🙂

    46. Jeg syntes du skal legge bloggen på hylla for en periode. En blogg er vel ikke viktigere en et menneskeliv? Finn deg selv, snakk med noen, bruk tid sammen med de nærmeste og kom heller sterkere tilbake om du fortsatt ønsker å blogge. Du får utrolig mye negativt i kommentarfeltet på bloggen og det er klart at det tar på vil jeg tro. Men du har skapt en slik type blogg som fører med seg utrolig mange meninger. Det må du nesten stå for, da alle kan ytre sine meninger i en offentlig blogg, på samme måte som du mener ditt og datt(ofte det motsatte fra lesere). Du må ta et valg, ønsker du virkelig å blogge? Gjerne prioritere youtubekanalen å bli større innen det området? Hva ønsker egentlig leserene dine av deg? Slutte å dele de mest private ting? Begynne en ny og frisk blogg med annet fokus, IKKE KROPPEN men feks sminke, hår, reise, motetips? Håper du finner ut av det. Lykke til!

    47. Du er fantastisk som deler så utrolig mye sårt og privat. Håper at du slipper mye negative kommentarer, du fortjener kun det beste, i og med den perioden du er i nå. God bedring, håper det fikser seg og at du blir bra snart. Føler jeg kjenner deg gjennom bloggen din, noe som gjør det sårt for meg også å lese slike drittkommentarer i blandt. Men ikke tenk på det, du er bedre enn det! Lots of love :*

    48. Kun folk som sliter med noe (kan også være ubevist) velger å fylle livet sitt så mye med operasjoner, jag om penger og materialistiske gleder. Det i seg selv er tydelige tegn på at du egentlig neppe har det godt, selv om man lett kan tro det selv.

    49. Hei flotte du <3 har du tenk øve om det kan ver ein salgs reaksjon på mørketider? du kan då kanskje fått prøvd terapi lys lampe, kan hjelpe deg mot utmattelse, søvn, tristhet osv.

    50. Jeg vet akkurat hva du mener med det du skriver…
      Gå i terapi, nå – før du møter veggen og blir utbrent.
      Jeg kjenner igjen symptomene du beskriver.

    51. Det er alltid viktig å sette seg selv først. Har du kanskje vurdert å stenge kommentarfeltet en stund? kanskje spesielt etter du eventuelt forteller om din siste operasjon? Syntes det er hyggelig at du har åpent kommentarfelt og svarer på spørsmål, men med hensyn til egen helse er det kanskje en lur ting <3 Stor klem

    52. Søk hjelp. Det gjorde jeg for sent. Gå til legen din, og fortell vedkommende det du forteller oss.
      Det kommer til å bli altfor mange ganger tøffere senere om du ikke gjør noe nå.
      Hilsen en som har vært der selv.

    53. Det er ikke lenge siden du gjennomgikk en ny operasjon. Jeg fikk en psykisk knekk etter en plastisk operasjon tidljgere i høst. Tror det var etterreaksjon av narkose, beroligende og smertestillende. Pluss å venne seg til den kroppslige forandringen. Jeg hadde angst og følte meg deperimert. Det gikk over.
      Kan det være operasjonen som gjør det ekstra ille for deg nå?

    54. Stå på! Litt “meg tid” har ingen vondt av:) nyt det!! And be strong;) det er bare du selv som velger hva du tar innover deg. Vet det ikke er lett, men de som rakker ned på deg har bare dårlig selvtilitt og selvbilde selv! Du er bra som du er;) det vet jeg, selv uten å kjenne deg

    55. Helt ærlig? Jeg tror du er deprimert. Jeg hadde akuratt de samme symptomer da jeg fikk diagnosert depresjon. Kontakt lege og få en psykolog time, tror det vil hjelpe veldig <3 Mange i denne bransjen(er i samme bransje som deg selv) sliter faktisk en del psykisk. God bedring <3

    56. Du er deprimert. Hadde du det ikke sånn rundt forrige operasjon også? Det er jo et psykisk problem det du har når det gjelder operasjonene dine også. Du er smell vakker, men finner alltid noe. Du er aldri fornøyd. Sikkert sånn på andre plan i livet ditt også. Har du kanskje fått litt blod på tann? Prøv å ro ned..husk å vær ekte! Husk å føl og tenk ekte. Realistisk! Ting ordner seg til slutt!

    57. Kjære Isabel. 🙂
      For Guds skyld: steng kommentarfeltet ditt. Når du er så psykisk syk, så kan det umulig være godt for deg å lese alle de negative kommentarene du får i tillegg. Her er det jo nesten ingen støtte å få. 🙁 God bedring.

    58. Muligens på tide å fokusere på psyken og det indre, istedet for å være helt fiksert på det ytre og apell.

    59. Jeg er så lei av folk som kommenterer at “vi som legger igjen negative kommentarer er bare usikre og barnslige”
      Er man ung, dum, usikker og kjip fordi man tydelig sier ifra om et forvrengt kroppsbilde?

    60. Ser helt ærlig ikke hva du jobber så hardt med. Du skriver ett par innlegg til dagen på bloggen og deler svært få personlige ting om deg selv utenom operasjonene du har tatt som er den eneste grunnen til at du faktisk greier å holde leserantallet ditt såpass høyt oppe. Du deler kun innlegg som omhandler om sponset klær, rabaott koder materialistiske ting , fasade og penger og kanskje det er problemet? Ser virkelig ut som alt har godt helt til hodet på deg og at du har mistet deg selv ved det konstante søket på å se bra ut. Syns du burde søke hjelp, er absolutt ingen skam i det 🙂

    61. Off får så vondt kjære deg! Det er only so much anyone can take! Du trenger nok veldig å få snakket det ut! De færreste hadde takla dette presset! Sender varme klemmer! <3

    62. du har fått nok, men du sitter kl 23:55 og godkjenner kommentarer?? Seriøst… Ikke noe bedre å bruke tiden på? Gjøre som du sier og ta vare på helsen kanskje?

    63. Du kan jo begynne med å være deg selv, framfor å prøve å være “perfekt” og noe du ikke er. Du er ikke en kardashian, du blir heller aldri det! Du blir heller ikke rik og eier av mansion i LA. Du må våkne opp av drømmen din, begynne leve et vanlig liv som de fleste mennesker gjør. Kom deg ned på jorden! Bli voksen! Du er bra nok som du er!

    64. Du har problemer utover det kroppslige. Nesten alle innleggene handler jo om akkurat DEG. Kanskje du bør fokusere på andre/andre ting og ikke deg selv? Du fremstår i mine øyne som en meget egoistisk, deprimert og “gal” person. Stakkars kjæresten din…eller stakkars begge to hvis dere er sånn begge. Hva er egentlig ekte meg deg lengre utseendemessig? Jeg leser bloggen din av pur underholdning (kanskje jeg som er den dumme, siden du tjener på det…?) men nå er det nok, du har tråkket over en grense som sier stopp for meg. Du har issues

    65. Kjære deg. Du føler deg deprimert fordi du hele tiden har tenkt “om jeg bare opererer det og det så vil jeg bli lykkelig”. Og så sitter du her, og har fikset på det meste som går an å fikses på, – og føler ingen glede – og blir av den grunn deprimert når du innser at operasjonene heller ikke ga deg lykke. Klisje å si, men Det er fordi lykke kommer innenfra. Det må jobbes med, og det tar tid. Veldig mye av livet ditt er overfladisk, og det er det helt naturlig å bli deprimert av. For hvis livet kun handler om å Fikse på utseende , reise på fancy luksusferier, kjøpe de dyreste veskene etc ; – hva er livet da? Er det det som er livet liksom? Nei, og jeg vil at du skal innse det<3 og ja, vet du har sagt at du absolutt ikke trenger noen psykolog, og nei det er ikke sikkert du absolutt trenger det, men det kan hjelpe! En psykolog vil kunne hjelpe deg med å sette tankene dine litt på plass, og få et overblikk over hva du egentlig føler og tenker. Plis hør på meg, vil bare ditt beste <3

    66. Synst dette hadde vore eit utruleg passande tid til å påminne dine lesere om hvor viktig psykisk helse er. Det er ikke alltid at nedturer er bare nedturer, noen ganger ligger det noe som kan fikses ved å snakke til ein helsearbeidere eller noe lignende. Isabel jeg ønsker deg lykke til og håper du finner ut av det. Jeg har selv levd med depresjon og har alltid ønsket at noen fortalte meg hvor normalt dette er. Stå på!<3

    67. Jeg skjønner at du har det vanskelig fordi det er ikke lett å være kjendis nå i dag pga alt presset osv. Men du for ha god bedring.

    68. Håper ting går bra for deg, det fortjener du. Du er veldig flink uansett 😊 tror du blir utslitt av negativiteten til mange mennesker som kommenterer her. Selvom folk har slengt mange stygge kommentarer her så blir man fortsatt aldri vandt med det. Og noen som kommenterer her er virkelig stygge. Og det fortjener ingen! Verken du, jeg eller noen andre. Du er en flott og fin jente og jeg digger bloggen din. Sov til du våkner og start en rolig morgen så tar du gagen steg for steg og ikke stresse mye. Ha en veldig fin dag ❤

    69. Det som gjør dæ syk e all negativen du får på blogg.. og det e ikje bra før dæ.. æ har nætt vært i deprimert deln og e før nån daga sia færdi me det, det ble før tøfft.. men ætter mye kakao og marsmelows, så gikk det over av sæ sjøll.. prøv det 😀 <3 Æ vil ikje at du ska ha det sånn hær ! Psykalog kan hjælpe, men anbefales ikje 🙂

    70. Sraad
      Kjenner til følelsen av å gråte og deppe, men så tenker du over livet ditt og ingenting er galt med det. Du har alt du ønsker deg, men du har vondt inni deg og vet rett og slett ikke hvorfor. Men noe er galt.

    71. “Prioritere deg selv” Hvor mange ganger har du ikke skrevet det? Og det er jo det eneste du gjør. Deg og Pierre, det er alt livet ditt handler om. + en del operasjoner her og der siden du ikke har baller nok til å finne en selvtillit som passer deg. Er det ikke flaut å operere seg hele tiden?

    72. Du er ett elendig forbilde. Uansett hva du sier og mener så ser små jenter opp til deg. Hjelper ikke at mødrene dems sier at det ikke er sunt og normalt det du driver med, når du holder på sånn her. Og nå må du vel slutte med disse clickbaits overskriftene, ser du virkelig ikke hvor dumt det er? 95 % av overskriftene og snappene dine er jo bare tull. Jeg blir så klein at nei huff, har du ikke selvinnsikt?

    73. Vell, alle innleggene du skriver er jo det samme kjedelige – er jo bare om deg og P hele tiden. Du har ingen insiparsjon eller innspill å komme med, du sitter og skriver og drar ut den jævla operasjonen din som folk er så jævla lei av. Du snakker kun om deg og utseendet ditt, så fokus på deg selv har du massevis av fra før av – så slutt med dine sutre innlegg. Du er fuckings 22, og ser faen meg 30 ut hvor kroppen din er helt ødelagt. Jeg likte deg så mye bedre før. Den eneste måten du får lesere på er å skrive om operasjoner. Det er kun det bloggen din handler om. Er det en dag du ikke nevner det (som før du dro til Istanbul med Michelle) så hadde du rundt 20 000 lesere. Synd at du opererer deg for PR, flere lesere og bedre selvtillit – men virkelig isabel, du ser fanken ikke ut. Sorry.

    74. kanskje du burde gå til psykolog for å fikse opp tankene dine rundt deg selv før du legger deg under kniven og dummer deg ut nok en gang som alle x antall ganger.

    75. Hvis du aldri stopper opp og slapper av (du slapper ikke av selv om du ligger inne en hel dag men likevel tenker på tusen ting), så sier kroppen stopp for deg på en eller annen måte. Høres ut som du er i ferd med å bli utbrent, om du ikke roer ned nå så kan det bli enda verre. Psykiske plager kan også føre til fysiske plager, stress kan for eksempel utløse eksem. Så høres ut som du bør roe ned litt før du møter veggen helt!

    76. Psykolog!
      Det kan hjelpe mye.
      Og kanskje de kan hjelpe deg at det å operere seg ikke hjelper på en dritt. Og det å skrive høyt om det og få så mye dritt i retur for det hjelper heller ikke

    77. Nå håper jeg at du virkelig har forstått at det må skje en endring, eller så går det dårlig for deg. Vær snill mot deg selv, ta dette seriøst, oppsøk hjelp, og ikke legg ut et innlegg i morgen hvor du bare bagatelliserer – det har du gjort mange nok ganger nå.

    78. Du er overdramatisk og krever for mye oppmerksomhet. Du legger ut klikkinnlegg på den jævla IG profilen din hver jævla time. Du burde vurdere om blogging faktisk er et yrke for deg. Jeg personlig mener du burde søke hjelp, for du ødelegger deg selv.

    79. Veldig mange prevensjonsmiddel medfører disse bivirkningene. Om du går på p-piller, p-stav, minipiller, p-ring osv så kan dette virkelig påvirke hormonene. Jeg vil anbefale å prøve å bytte til noe mindre hormonelt om dette er tilfelle

    80. Isabel, det å ha et fjes utad som du har, der du må smile og hele tiden “lyve”, antageligvis om alt som er viktig kan gjøre enhver syk og faktisk, noe psykotisk. Du er bare et menneske. Jeg tror også at du er et godt menneske og da går det ikke i lengden å leve på en løgn. Slutt med det her. Du har penger nok. Lev i sannhet. Lykke til.

    81. Kjære Isabel. Jeg håper du vil komme til det punktet at du søker hjelp, for din egen del, ingen skal være nødt til å gå rundt å ha det sånn som du har det nå. Det er godt for alle å ha noen å prate med, åpne seg opp til. Jeg er ingen psykolog, jeg skal ikke stille noen diagnoser. Jeg ønsker det beste for deg og håper du prøver ut en eller annen form for terapi, kanskje det kan hjelpe deg nå og på sikt sånn at du slipper å oppleve å ha det sånn. God varm klem❤️

    82. Selv om du kanskje ikke ser den, er det en spesiell grunn til at du føler som du gjør. Det kan være noe som har skjedd nylig, eller følelser du har båret på lenge. Uansett er det ikke noe du selv kan finne ut av, eller noe som forsvinner ved å slappe av noen uker. Vær så snill å ta dette på alvor, og oppsøk noen som kan hjelpe deg, det seg være en psykolog, en gestalterapeut, en meditasjonslærer, eller en musikkterareut.

    83. Bare lurer på en ting, Er det “du” som er K Bella? Har lagt igjen flere komentarer til denne K, men di blir ikke godtkjent. Så bare lurer på om du har tatt en L-K Eriksen og komenterer for deg selv for og støtte deg selv?
      Og over til dette innlegget, Jeg er ikke noe helsepersonell, men har selv hatt mye depresjon som kan minne om ha du beskriver, nå finnes det jo mange grader og typer depresjon, men kansje gå til legen ( uten og fortelle det på bloggen ) Dette med og prioritere deg selv høres rart ut i mine ører for jeg føler det er det eneste du gjør. Men kansje prioritere andre kan være en god plan. Hva med og dra på butikken og kjøpe masse matvarer og gi bort det de hjemløse i Oslo. Hva med og besøke en barneavdeling på sykehuset Eller bare det og donere klær et sted. Husk at handling sier mer enn ord 🙂

    84. Hei
      Hva med p-piller? Da jeg startet på p-piller fikk jeg plutselig sånne enorme gråteanfall, der jeg ble uendelig trist og ikke skjønte hvorfor. Jeg var helt tom innvendig. Og da klarte jeg ikke slutte å gråte! (Stakkars typen min…)
      Jeg kunne bli så ektremt trist, og hadde ingen grunn til det. Og kjenner meg veldig igjen i hvordan du beskriver det.
      Så snakket jeg med venninner, og det var SÅ UTORLIG mange som sa at: “herregud, men du går jo på pilla. det er normalt!” (det skal nevnes at det var ganske mange som rett og slett ikke kunne gå på p-piller, nettopp av den grunn – de ble for triste, og ALT endret seg da de sluttet.
      Nå har jeg byttet p-piller, og det ble mye bedre 🙂
      TIPS: sjekk det ut 🙂

    85. Trude: Ja du høres ut som en hyggelig dame må jeg si.
      Haha du er sikker ei sånn dame som hadde nektet typen din og ha kontakt med noen andre damer fordi du er så usikker på deg selv. Høres ut som du er litt gal selv når du mener jenta har tråkket over en grense hos deg med og si at ho ikke har det bra. Lykke til med livet som singel 😉

    86. Kanskje begynne å fokusere på noe annet enn deg selv hele tiden! Du er jo bare eit forbanna stort ego! Skriv lit mer om deg selv det hjelper sikkert eller rein opprasjon til? Da blir nok alt mye bedre skal du se!

    87. Det er en sykdom. Som kalles å være en patetisk, egoistisk, bortskjemt jævel. Ta deg sammen!!! Blir så flau på dine vegne at du faktisk tør å publisere noe sånt! HAHAHA, stakkars IQ’en din

    88. Egenomsorg er utrolig viktig.. kanskje du trenger noen dager? Uker? Til og bare ta vare på deg selv.. ta en dag du ikke setter på vekkeklokke, kjøp inn god frokost.. ikke smink deg, men ta på deg en god joggedress.. prøv å koble av, finn en ny serie å se på.. planlegg en god middag med kjæresten din, og ikke gjør noe for en gangs skyld.. virker som du gjør noe hele tiden, viktig at kropp og sinn får hvile litt en gang i blant.. ta deg en gå tur og nyt naturen, naturen er helt fantastisk! Hør trærne blåse, nyt stillheten.. nå mener jeg ikke en tur i byen, men et sted det er fint og koble av.. tenk på 5 ting du er stolt av deg selv før du legger deg, gjærne si det høyt.. gjør ting som gjør deg glad og avslappet… bare det å holde rundt din kjære en hel kveld kan jo være ganske avslappende.. kjenn på kjærligheten! Er ihvertfall noen ting som har hjulpet meg litt på veien til å komme meg opp fra grøfta.. har tatt et steg videre, og blitt lagt inn på Modum bad, for å få hjelp også.. er så mye man går med der hjemme, som man ikke vet hvorfor skjer, hvorfor man går rundt med en tristhet, angst, hat osv.. her har øynene virkelig lukket seg opp.. dem små tingene teller så utrolig mye, uansett om man ikke tror det selv.. stå på, og lykke til!

    89. Alt folkens? ” Du ser da ut til å ta var på deg selv”
      “Operasjonene er jo kun for deg selv og ditt”
      Altså, hva gir dere meg a? Forbanna tapere..
      Alle skjønte her hva hun mente? I hope so.
      Blir så jævla flau på dere andre sine vegne.. Det er liksom om å trykke folk så langt ned det bare går, og ikke engang å skrive deres eget navn i kommentarfeltet tørr dere? Jeg støtter heller ikke opp under alle operasjonene til Isabell – men jeg har mitt eget liv som jeg lever og gidder da ikke å bruke min tid på å prøve å få henne til å føle seg dårlig igjennom en kommentar. Isabell, you go girl! Fuck thoose bitches 🙂

    90. Kjære Isabel.
      Jeg har lest bloggen din lenge men kommenterer sjelden. Jeg liker deg egentlig godt, men akkurat nå klarer jeg ikke å la være med å kommentere. Har du tenkt på at du kanskje bruker for mye tid på deg selv, at du fokuserer for mye på deg og ditt og alt som ikke er så perfekt som du ønsker? Du fikser mye på utseende, ikke bare operasjoner, men botox, Restylane, falske negler osvosv. Sier ikke at det nødvendigvis er noe negativt, jeg har også ting jeg vil endre på. Men kanskje du rett og slett må løfte blikket opp litt og se verden og ikke bare deg selv. Alt du gjør i forbindelse med bloggen av møter osv gjør du jo for deg selv og for at du skal tjene penger. Kanskje du kunne jobbet frivillig på Frelsesarmeen en gang eller to. Det er nok sunt for oss alle 🙂 jeg tror du trenger å få fokuset vekk fra deg selv for en liten stund. Klem

    91. Hei 😊 Du burde Google ustabil personlighetforstyrrelse å se om du kjenner igjen noen symptomer. Dette sliter jeg med og jeg også kan Plutserlig begynne å gråte uten noen grunn. Noen dager går det fint, mens andre dager er jeg heilt nede i kjelleren. Er absolutt noe du burde finne ut av. Lykke til 🙂

    92. Virkelig, hvilken del av livet ditt er det som IKKE handler om deg? Reiser, shopping, bloggingen, fiksing på utseendet osv…tror ikke jeg vet om noen som bruker så mye tid på å fokusere på seg selv som deg. Helt ærlig tror jeg du trenger å få fokuset bort fra deg selv og ut av den lille boblen du lever i som er i ferd med å sprekke. Da vil du se at det faktisk finnes ting som gir mening i livet. Helt åpenbart at du ikke har det bra med deg selv, og din løsning er å fokusere ennå mer på deg selv og gå enda mer inni den narsissistiske boblen du lever i. Kom deg ut av den og fokuser på ting som er viktige og det som er mer ekte i livet. Ikke minst, kom deg til psykolog! Det er så tydelig at du trenger hjelp.

    93. Jeg var akkurat slik da jeg var gravid! Lurte og lurte på hvorfor jeg bare gråt og gråt uten grunn hele tiden. Ta en graviditetstest og sjekk deg i tilfelle

    94. Vi ser jo på bildene at du er sykt sliten, ikke bare pgs operasjoner… I forhold til hvordan du var på paradise? Det kan virke som det har gått 10 tunge år i forhold til ett 🙁 Ikke bra. Kanskje du skal vurdere å få deg skikkelig venner? Eller få et liv utenom bloggen?

    95. Hehe utfra bloggen prioriterer jo du kund eg selv? og pierre seff haha. Kanskje du skal prioritere andre

    96. Ja men herregud
      Du velger dette selv!
      Du velger å eksponere deg, du velger å brette ut livet ditt og flashe alt du vil, du velger selv å operere deg og du velger selv å fake den “lykken” din.
      Du tar ALT som kritikk selv om noe er advarsler om at du burde si stopp, men du gidder ikke høre etter. Du overkjører Pierre til og med. Så når du bare tenker på deg selv og alt du vil ha så må det jo kræsje.
      Kanskje på tide at du skjerper deg.
      Du er åpenbart ikke den du utgir deg for å være og det har vi alle skjønt for lenge siden.
      Kjøp og operer alt du vil, det er bare synd i deg..

    97. Ser flere over her har kommentert med tanke på p-piller, og det er virkelig noe å tenke over! P-pillene ødela livet mitt (ikke overdrevet), men fant heldigvis fort ut at det var de, og fikk byttet til hormonfri prevensjon 🙂 Jeg synes du skriver annen hver dag at du har det helt topp, og så at ting er dårlig. Det er ikke normalt, og du må ta tak i det. Lykke til 🙂

    98. Du gjør jo ikke annet enn å prioritere deg selv og dine ting. Du har akkurat kommet hjem fra en “ferie” hvor du nok en gang opererte DEG. Har du tenkt på at kanskje livet ditt gir mer mening hvis du setter fokus på noe annet enn deg selv?

    99. Skjønner ikke hvorfor du alltid snakker om at du må sette av tid til deg selv og ta vare på deg selv osv, er det ikke akkurat det du gjør da? Hele tiden? Det er blogg hele tiden, hvor du skriver om deg selv. Operasjoner, utseendefiksering og reiser. Sier ikke at det er noe negativt, eller prøver ikke å hate på deg for den saks skyld, men begynner å lure hva du egentlig mener med det. Blir litt forvirret. Uansett, ikke ta deg nær av dem som skal rakke med på deg. Du er nydelig!

    100. Du tror at operasjoner kan fikse deg innvendig. Det kan det ikke, det flytter bare fokuset over på noe annet. På tide at du får fikset det som skjer inne i hodet ditt, fremfor å tro at operasjoner er løsningen på psykisk helse. Det har gått for langt nå, man kjenner deg ikke igjen.

    101. Hei!
      Så flott at du ser situasjonen din, og er klar for å gjøre noe med det! Ikke alltid enkelt å se selv hvis man er helt på bunnen..
      Helt enig at du bør koble av og ta litt ordentlig fri. Men kanskje du kan prøve ut en ny form for avkobling og ferie? F.eks legge vekk alt av luksus, ta med deg pierre eller søsknene dine ut i skogen, lei ei helt uluksuriøs hytte uten innlagt vann og strøm. -Ja det kan kanskje høres litt slitsomt ut, men det gir deg muligheten til å bare VÆRE. Samtidig som du prøver å drite i hvordan du ser ut, og være tilstede i nuet:)
      Vi mennesker er ikke bare kultur, men også natur. Og noen ganger kan det være nettopp den sammenhengen man trenger å føle på kroppen!
      Mulig det høres ut som et lite fristende forslag, men det er absolutt verdt et forsøk!:)
      Uansett; god bedring!

    102. Kanskje blogging ikke er for deg da du bare klarer å legge inn ca 1 innlegg hver dag og tjener 200 000 i måneden, og er “utbrent” etter å liksom ha gjort det. pleas liksom, vi har folk som jobber 8 timer dagen 4 uker i måneden på å plukke søppel for kun 1% av den lønna du tjener. SORRY ISABEL, men du er sykt bortkjemt….

    103. Jeg har vært akkurat sånn i det siste jeg og! Har ikke hatt det så bra som jeg har det nå på lenge .. men allikevel får jeg sånne plutselig “anfall” (?) hvor jeg blir skikkelig trist og hodet mitt begynner å tenke på “hva om”, “dersom”, “hva hvis”. Det er utrolig slitsomt og jeg skjønner ikke hvorfor det skjer. Klarer ikke styre det heller.

    104. Noe jeg ikke skjønner er hvorfor du alltid må påpeke at “jeg er så dårlig på å ha det vondt” “jeg tåler ikke smerte” osv. Altså? Det er like vanskelig for alle mennesker, du har det ikke verre med å takle smerte enn andre. Du fokuserer jo faen meg på deg selv hele tiden.

    105. Depresjon er en helt normal reaksjon man kan få etter og ha utført kosmetiske operasjoner, og du har gjennomgått ikke mindre enn 3. Ta deg en tur til fastlegen din å få henvisning til psykolog 😄

    106. Dette kommer fra et oppriktig sted, men kanskje du skal vurdere å skaffe profesjonell hjelp? En time hos en psykolog kan gjøre undre!
      Tenker tilbake til begynnelsen av ph, hvor du var så fornøyd over at alt ved deg var ekte. Det er ikke normalt å skulle ønske å endre nesten hele seg selv Isabel, og jeg sier ikke dette for å være fæl. Det er en ting å ha komplekser, men det er en annen å skulle endre på nesten hele seg selv via operasjon.
      Som Sophie Elise nylig sa, det gjør ikke en dritt for selvfølelsen

    107. Jeg var i en sånn fase selv når det gjelder gråting, stress og hele meg var i ubalanse.
      Jeg kan fortelle en historie, så begynner jeg bare å gråte.
      Uten grunn tror jeg, men etter å ha gått i kognitiv trening har jeg skjønt at alt dette skjedde fordi jeg ikke var tro mot hvem jeg var. Jeg levde i en verden som jeg trodde var bra for meg og var sånn det skulle være. Nå har jeg byttet jobb, og prøver hele tiden å tenke på om det jeg gjør er virkelig i tråd med meg selv som person. Lykke til!

    108. #denfølelelsen – når det går opp for deg at nok et inngrep ikke har gjort deg lykkeligere eller “fikset” de vonde følelsene dine. Jaget om lykke, “hvis jeg bare gjør det”, “hvis jeg bare oppnår dette”, FUNKER IKKE!!!
      Tomrommet du febrilsk prøver å fylle med materielle goder, suksess, kjendisstatus og penger vil aldri løse det du søker, nettopp det å ha det bra med seg selv og elske seg selv. Godta deg selv som du er, og vær glad for den fine jenta du var i PH. Husker jeg så deg og tenkte wow, for en ekte og naturlig vakker jente med bein i nesa og hue på riktig plass som ikke skrek om oppmerksomhet. Så feil kunne jeg ta…
      Anbefaler deg å ta et dypdykk i anettemaries blogg som har gått stien før deg og blant annet fått opp øynene til Sophie Elise med flere. Tar du aktiv styring og kontroll over ditt liv og skifter kurs kan du kanskje slippe å se tilbake på 10/15 år hvor du tenker: Faen at jeg kastet bort alle de årene på å ha det dritt.
      Tenk på din og våre alles lillesøstre som ser deg som er forbilde og nettopp tenker: “Hvis jeg bare blir som Isabel…”
      Gode klemmer og vel ment hilsen Vestkantfrue på 35 år.
      Håper dette kan være et steg i riktig retning på veien for deg til å snu kursen

    109. 08.11.2016 kl.22:30
      Kom deg til en psykolog, det trenger du

      Næmmen så bra at du træng psykalog, det e det nok mange som træng.. så du e ikje aleina.. kjære dæ 🙂

    110. Prøv healing, det vil hjælpe dæ og komme langt på TOPP, koste mye pæng.. men det e såå jævlig værd det !! 😀 <3<3<3 PRØV DET, DU BLI ET NYTT MENNESKE ÆTTER FÅ DAGA, UKE OG MÅNEDA !! 🙂 ABSOLUTT VÆRD DET !! <3

    111. Healing fræmfør psykalog ville æ sagt, men det e fordi healing hjælp så mye mye mer enn psykalog.. før healing kan du få vær dag og katti som helst på døgne uten no tull, det får du ikje hos psykalog.. dær e det tima man må holde sæ tel.. så næi anbefale det ikje 🙂
      Ska du fikse dæ healer, så bli æ gla inni sjela mi <3

    112. Det at sophieelise sier at det ikke gjør noe for selvfølelsen er BULLSHIT når hun sier det rett etter hun har tatt rumpeoperasjon. En operasjon og å fikse på utseende kan ha UTROLIG mye å si på selvfølelsen, men selvfølgelig ikke bra å operere hver eneste del av seg selv bare for å bli finere, men at selvfølelsen blir bedre om det er komplekser er det ikke tvil om

    113. Dette viser bare nok en gang at penger ikke kan kjøpe lykke.
      Og at å være pen og tynn ikke gjør deg lykkeligere.
      Godt å vite, for alle. Jeg blir bare mer og mer fornøyd med megselv jo eldre jeg blir.
      Mer fornøyd med livet generelt også (jeg er 27). Håper at du også vil kjenne på dette etterhvert.

    114. Jeg har bekymringangst og panikkanfall. Dette har jeg hatt i flere år og det har vært utrolig slitsomt. Jeg hørte at å slutte på ppillene kunen gjøre enn lettere til sinns. Så jeg tenkte hvorfor ikke? Det finnes alltid annen prevensjon. Jeg sluttet for 3 mnd siden, og har faktisk aldri hatt det bedre:) så hvis du går på pillene er det gjerne verdt et forsøk å slutte? Bare et lite tips <3

    115. Nå må folk seriøst se til å ta seg sammen her. Det at Isabel har gjennomført de operasjonene hun har valgt å ta, det er hennes sak. Og jeg tror hun var fullstendig klar over at dette ikke kom til å gjøre henne lykkelig, men faktisk hjelpe henne et stykke på veien. Jeg har selv lagt meg under kniven for å være mer fornøyd med meg selv, og det har gjort meg så glad, og hjulpet meg på veien til å bli lykkelig.
      Isabel er ikke så dum at hun tror at slike overfladiske ting kan gjøre henne lykkelig, hun beviser jo gang på gang at hun faktisk har noe i topplokket, når hun svarer på alle latterlige kommentarer dere haters kommer med. Og dere som sier hun trenger psykologhjelp? Vel, hvem er det som sitter å gjemmer seg bak en pc-skjerm for å rakke ned på andre, anonymt? Dere er bare så sinnsykt misunnelige fordi det ikke er dere som sitter å troner blant topp 5 på blogg.no og har råd til både det ene og det andre. Men vet dere hva? Hvis dere hadde kommet dere ut i arbeid og brukt tiden deres på noe mer fornuftig enn å snakke stygt og nedlatende om andre mennesker, så kanskje dere hadde hatt råd til det dere ønsker dere, dere også.
      Seriøst folkens, ta å voks opp a. Jeg trodde vi hadde kommet lengre enn dette når vi nærmet oss 2017.

    116. Unnskyld mg, men operasjonen var jo kjempevelykket! Hvis man vil se sånn ut, så er det jo perfekt. Selv synes meg mindre bryst er enklere å kle seg til og jeg slipper å bruke bh, men super jealous på de som har “alt”. Hvem ville vil ikke ha en perfekt byste om de kunne? Det er vondt å operere, igjen kunne aldri turt det, men at Isabel gjør det, det er hennes valg, og dt ser fabolous ut.

    117. 09.11.2016 kl.16:50
      oppsøk psykolog!

      Ja gjør det ættersom det ser ut som du træng det ættersom du si at Isabel træng det, så gjør det skjøll 🙂
      Det e frækt og si “oppsøk psykalog” om du ikje veit det fra før av, så har du isåfall lært no nytt idag 🙂
      Du kjenne ho ikje en gang..

    118. Hahah, Isabel… dette er det et enkelt svar på, for jeg ser meg selv i det du skriver. Dette er bivirkninger fra prevensjon, p-piller. Jeg hadde de verste humørsvingningene som virkelig tok knekken på meg. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd noe annet. Etter å ha prøvd utallige forskjellige p-piller byttet jeg til hormonfri p-ring, som har endret livet mitt totalt! No more humørknekker, bare frihet! haha

    119. Hei Isabel. Jeg har aldri kommentert på bloggen din før, men føler jeg må nå. Jeg ville på det sterkeste anbefalt deg å prøve å slutte på p-piller/hormonprevensjon. Det du beskriver er de samme bivirkningene mange kvinner har, men som forveksler det med depresjon eller dårlig psyke. Og selv om du har brukt samme prevensjon i mange år uten problem så kan du plutselig reagere. Vi er mange kvinner som har det mye bedre psyskisk nå enn vi noen gang hadde trodd var mulig kun fordi vi har sluttet på en pille som får deg til å gråte mens du vet at du ikke har noe å gråte for eller intense følelser som kommer ut av det blå. Håper du finner ut av det 🙂

    120. Kjære deg.❤️
      Vet det er vanskelig, og at det et lettere sagt enn gjort, men; gi faen. Gi faen i de sjalue jævlene som prøver og dra deg ned. Du vet bedre og du er bedre enn de noen gang kommer til og være!
      Foreslår du tar deg ett par dager fri, ikke stress, vi vil være her når du bestemmer deg for å komme tilbake!💋
      Men som mange har sagt, sjekk litt med det p-pille greiene.. Helsa kommer først av alt vet du!
      Håper virkelig du blir bedre!!
      U go girlll

    121. Jeg har følt på mye av det samme som deg, det som reddet meg var den nye valpen min! Så mye glede i en hund som elsker deg, helt annet enn å passe andres! Pluss at man kommer seg ut mye som er veldig godt for psyken:) kanskje du skal tenke å på kjøpe den valpen dere vil ha nå?

    122. Du har vært med på paradise hotel, noe som gjorde at du ble satt i rampe lyset. Da skjedde det mye som gjorde at du la på ett skjold og stenge dumme og negative ting ute, og kjeftet og smelte på de som mente noe annet enn deg. det klikket rett og slett for deg. Og du hadde nettopp mista en venninne, du hadde nettopp fått en kjæreste du ikke helt visste du kunne stole på, du gikk igjennom den “nye” fasen om å bli berømt. Det skjedde mye negativt, samtidig som det bygde seg opp på ting du har hatt problemer med før, som du tror og føler du har komt deg videre fra – men som du egentlig ikke har.
      Er ikke bare bare å gå igjennom en turbulent, usikker og kald barndom. Kald barndom, og du ser alle andre som får den fine, gode, varme barndommen et hvert barn, en hver ungdom, et hvert menneske fortjener. Det er ikke noe du har klart å gi slipp på – som man aldri gir slipp på. Admit it, det er ikke så lett. Uansett om man snakker med psykolog så klarer de aldri å endre det faktumet at du husker, du vet og du har gått igjennom alt du har gått igjennom.
      Du har aldri komt deg igjennom det, kjære, fine isabel.. Du har satt det på pause. Pause – du har ikke komt igjennom det. Det er fordømt vanskelig å ikke føle seg verdsatt hos en forelder – en forelder som skal verdsette, elske og gi deg varme. Gi varme til sitt egent barn, gi alt de har, slippe alt de har i hendene for å passe på sitt barn. Kanskje dette har noe med å gjøre at du ikke vil ha barn selv enda? Kanskje selve barndommen, ordet “barn” skremmer deg?
      Jeg vet ikke, jeg vil ikke sitte her å påpeke ting over et kommentarfelt på en blogg. Men det her er slik jeg har oppfattet det. Du trenger ikke godkjenne denne kommentaren hvis du ikke vil, vil bare si dette til deg så kanskje du tenker litt på det.. det faktumet at du ikke har komt deg igjennom de vanskelige periodene og traumatiske opplevelsene du så inderlig vil gi slipp på, du har bare satt på pause. Og nå smeller alt deg i trynet. Og det er jævlig. Som om de tunge skuldrene bare bygger seg på – enda verre enn det – det var i starten.
      Vil som sagt ikke påpeke noe her, dette er bare noe jeg tror. Kanskje jeg bare er skikkelig rar, og ikke helt vet hva jeg prater om. Men det kan også hende dette får deg til å tenke.
      Ønsker deg en fin kveld og håper du har det bra. Kos deg med pierre ikveld, se en god film, en serie episode og spis noe godt. Masse klemmer fra meg <3

    123. tror du er sliten jeg isabel , jeg ser en jente på egen alder med et tom rom i brystet , som prøver kjøpe lykke for penger og forandre seg selv me utallige oprasjoner.
      Er så synd du ikke ser verden som meg, jeg som er like gammel som deg, jeg har selv hatt spise forstyrrelser, jeg har selv tenkt på silikon, men gjorde jeg de.. nei jeg har en mann som elsker meg uansett, hvorfor skal jeg operere meg ??
      vet ikke om du tror på de spirituelle men . jeg ser du sliter virkelig. du prøver fylle tomrommet ditt me materalisme, bak masken du har her på bloggen sitter en ulykkelig jente,ja nemlig du isaabell.. du må finne en mening me livet og drite i dine falske veninner som bare vil knulle typen din eller ødlegge livet ditt!! de måtte jeg. sorry for harde ord

    124. Mange som blir humørsyke av p piller! Jeg byttet nettopp p piller og gikk over på en spiral som heter Gynefix 200. En bitteliten kobberspiral, uten hormoner. Har du nok D vitamin? Man blir slapp, deppa og lite energisk om mam mangler viktige næringsstoffer. Spessielt D vitamin er viktig nå om vinteren. Kanskje ta en blodprøve å sjekk om du har alle næringsstoffer på plass?
      Stoooor klem. Er såå masse positivitet og kjærlighet i verden og i livet ditt. Man velger selv hva man vil fokusere på. Where the focus goes, energy flows❤️❤️❤️❤️

    125. Jævla haters… dere kan bare holde kjeft! Dere kjenner ikke Isabel, dere vet ikke hvor mye det kan såre henne! Det værste er at jeg vedder på at dere ikke hadde vært like tøffe ansikt til ansikt!

    126. Jeg tror ikke at en person som ikke har kjent på det du kjenner på nå vil kunne forstå hvor du kommer fra når du sier at du trenger å prioritere deg selv. Det handler ikke om å operere seg (selv om det er noe du fysisk gjør for seg selv) eller å kjøpe seg fine klær. Det handler om noe dypere enn det, og alt det materialistiske er jo bare et plaster på et blødende sår. Jeg har slitt mye med psyken selv, og håper du klarer å finne ut av hva som plager deg 🙂

    127. Hei kjære deg!
      Jeg hadde det sånn i sommer, og skjønte ikke hvorfor jeg plutselig kunne være i strålende humør for så å hylgrine. Tenkte ikke over at der kunne være p-pillene, men sluttet for å sjekke. Etter jeg sluttet har jeg vist blitt en helt ny person ifølge kjæresten min. Hadde gått på de i flere år uten bivirkninger før de plutselig kom. Så kanskje noe så enkelt som det kan hjelpe. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg