det må være en spøk


“Han fuckings vant!!!!” – Pierre.

Den setningen våknet jeg opp til i dag. Valget i USA pågikk jo i natt, noe hele verden prater om og følger tett med på. Det er trolig verdens største valgkamp, og kanskje den mest spennende gjennom tidene? Vel, det endte noe sjokkerende. Kan noen please forklare meg hvordan i alle dager Trump kunne vinne valget? Altså, hvordan??? Det må være en spøk! Tenk at en rasist skal styre USA? Ikke bare er han rasist, men også kvinnediskriminerende. Usch, jeg blir oppriktig uvel. Pierre er veldig interessert i politikk, og holder meg oppdatert fra tid til annen. Jeg har fått med meg både det ene og det andre, men det at Trump helt seriøst kunne stikke av med tittelen som president hadde jeg aldri kunnet forutse. Nå går vi fra Obama til fuckings Tump, liksom. Snakk om kontraster, ass.

Jeg trodde at vi levde i en verden hvor vi strever etter menneskerettigheter og rettferdighet uavhengig av hvor du kommer fra, hudfarge eller hvem du forelsker deg i. Jeg tok tydeligvis feil, og det får meg til å innse hvilken fucka verden vi faktisk lever i. 

Jaja, nå gjenstår det å se om verden går til helvete eller ikke. 

79 kommentarer
    1. Jeg er såååå glad for at TRUMP vant han fortjener det fullt ut !! Han sa alt han mente uten å pynte på det 🙂 og sånne personer liker jeg. Han er absolutt ingen rasist men bevisst på hva amerika Og resten av verden trenger for å bli “Great again” 😉
      Jeg vet med sikkerhet at nå vil alt bli så mye bedre ! Håper Norge lærer noe av dette i tiden fremover 🙂

    2. Jeg er ikke for Trump eller Clinton. Men når det skal sies, hadde jeg håpet på Hillary heller. Ikke at dét er noe bedre, det var tross alt hun som kom på at muren skulle bygges opp ved grensen til Mexico for noen år siden. Jeg vet ikke.. Samme hvordan det hadde blitt, hadde det vært krise egentlig.. Hillary er likevel litt bedre 🙂 Huff..

    3. Ja det er ganske skummelt! Men Obama har ikke vært en så utrolig president som folk flest skal ha det til. Han har verdighet og er en god mann, men dronekrigen har har satt i gang i Syria er helt jævlig. Amerikanere sitter og styrer droner som bomber sivile og landsbyer i Syria for å ta knekken på IS. De som utfører dette har fått alvorlige traumer og tusenvis av uskyldige syriske barn er drept av dette systemet som Obama innførte nesten med en gang han ble president i 2012…
      Vil også legge til at Hillary antagelivis er mer aggressiv enn Trump i utenrikspolitikken. Hun har vært med på å bestemme mye dritt, og man kan se hvordan land som Irak, Libanon og Afghanistan har blitt etter USA sin innblanding. Det vil tvilsomt bli en krig oppe i nord i Norge, der amerikanerne overvåker Russland og tirrer Putin. Clinton ville antageligvis fortsatt med det…og jeg ønsker ikke mer uroligheter ved den russisk-norske grenser siden kjæresten min er i tjeneste der oppe.
      Trump er en ekkel type, som vil fjerne LGHB sin sikkerhet og privatisere (som vil føre til stort klasseskille, enda større enn det er). Det er forferdelig. Hele greia er bare et sirkus mellom to onder.

    4. Og du over, ikke vær frekk. Isabel er nydelig og virker veldig smart, og har ben i nesa. Håper du har en fantastisk flott dag videre, nydelige Isabel!

    5. Hei Isabell.. du er en kjempefin jente det skal du vite.. det er ihvertfall det inntrykket jeg har fått av deg👍.. du har operert deg igjen det spiller ingen rolle for det er din kropp og du bestemmer selv hva du vil endre på og ikke så jeg heier på deg.. du og Pierre er en kjempefin match så stå på.. jeg håper vi en dag får se dere gå opp kirkegulvet og da tror jeg Pierre dåner😀.. du kommer til å bli en helt nydelig brud… lykke til videre med livet begge to😀

    6. Norge: verden går under, krise faen shit!!!!!!!
      Usa: jaja, litt dumt, men han ble valgt av oss
      De norske mediene blusser det jo opp til de grader. Han kan ikke gjøre hva han vil alene uansett. Hillary er ikke perfekt hun heller

    7. Haha, Bella. Det ser virkelig ikke ut som du har en eneste peiling om politikk, så ikke prøv å få frem noe annet. Trump er ikke den potensielle president kanditaten, helt enig – men hva mener du om Clinton da? Nei, for du har ikke peiling. Hillary er en presidentkanditat som er jugd til FBI, kongressen, som ikke har en personlighet eller en side av seg. Det mener du er ok???????????? Hold deg innen for plastiskk kirurgi, fordi politikk er ikke helt din ting. bye

    8. Ja,det er skremmende at han vant. Han med sine kvalmende holdninger og syn på ting. En som tror miljøproblemene og global oppvarming er løgn. En som ønsker å trekke seg ut av Paris avtalen (global miljøavtale). USA som er en av værstingene med giftig utslipp…dette lover ikke bra.

    9. Blir litt irritert over at alle bare har bestemt seg for å “hate” Trump bare fordi media fra dag 1, har satt han i ett dårlig lys. Clinton er på ingen måter en bedre person enn han. Les dere litt opp, gå i bakgrunn å les, ikke bare se overskriftene som prøver å drite Trump ut. Selvsagt er ikke mannen perfekt, men les dere opp på alt det gode han står for! Helt ærlig, om han var så forferdelig, hvordan klarer han da vinne dette valget såppas “overlegent”? Grunnet alt hatet han har fått, så er det en stooor andel av hans velgere som ikke tør å stå fram med at JA, “jeg stemmer trump”. Fordi om man snakker høyt om det blir man sett ned på, å dømt for å støtte rasisme og kvinnehat. Mange vil verken ha Clinton eller Trump som president. Og kjempemange som stemte Trump, gjorde det kun fordi de absolutt ikke vil ha Clinton – ikke fordi de nødvendigvis heller vil ha Trump. Hadde denne mannen hatt som mål å ødelegge USA og resten av verden, hadde han da for faen ikke klart å dra denne seieren i land. Beste kandidaten vant. Synd at man fortsatt bare får reaksjoner fra de som er imot han. Når flertallet klart sier de støttet han – hvordan ellers vant han?

    10. Vet ikke hvem du er, men ser utifra bildene dine at du ikke skal legge deg oppi politikk. Hold deg til kropp og mote

    11. 09.11.2016 kl.13:05
      Har du operert nesa di enda mindre nå? Fysj…

      Hold heller kjæft, vest du ikje har no pent og si 🙂

    12. Maria
      09.11.2016 kl.13:26
      Trenger du virkelig at å legge kløf-bilder når du skal prøve å snakke om sånne saker?

      Træng du egn og blande dæ ? – Næi det gjør du ikje.. så pell dæ vækk 🙂

    13. 09.11.2016 kl.13:29
      Fått deg nye puper eller??!! HAHA

      Har du ikje no pent og si, så hold det før dæ sjøll eller rop det ut te værden 🙂

    14. Til Meg over her: Jeg vet det. Men jeg snakket om dronekrigen som ble satt i gang i etter borgerkrigen i Syria i 2011.

    15. Kjempefint at det bled Trump. Ingen andre er i posisjon til og blusse dette opp til det negative. Dessuten så har ikke verden vondt av litt handlekraftig energi.

    16. Når du skal snakke politikk blir det litt slutty å legge ved ballonger og duckface bilder. Smakløst.

    17. Jeg synes Pierre har en bråkete personlighet. Jeg liker deg godt, men han er så bannete og skrikene. Og liksomsmart. Bråkete person.

    18. Sååå fin topp du hadde på deg! Du har en utrolig fin stil, elsk😍
      Dump mr. Trump, for real. Håper verden overlever de neste 4 årene

    19. Nå er vel ikke USA et diktatur, og han kan ikke ture frem som han vil. Så det går nok helt sikkert helt greit.

    20. faktisk det første innlegget som du har lagt ut som har noe intelligens i seg, selv om det er lite ettersom du tydeligvis ikke følger med i politikk – noe du selv indirekte innrømmer her, og det er jo greit, folk har forskjellige interesser.
      Skulle bare ønske du kunne åpne sinne ditt litt til andre ting enn klær, veske til 50k og operasjoner. Det er så uendelig mye mer å skrive, fundere og lese om.
      Jeg har vært skeptisk til deg i lang tid, og jeg gikk inn på bloggen din etter at en venninne viste meg den som en spøk.
      Anyway, jeg tviler på at du er så “dum” som du viser deg til å være, og tipper du kan egentlig komme med smarte uttalelser om saker du bryr deg om.

    21. Egentlig tror jeg alle som hadde satt seg litt dypere inn i situasjonen hadde snudd seg fra Clinton til Trump. Det er faktisk ikke menneskelig å fortsatt skulle støtte Clinton etter å ha lest om alt; løgner, innvanderingen av Syria (hvordan tror dere IS kom til da, av fred og kjærlighet?), gitt våpen til Al-Quida, hisser opp Putin osv osv osv. Hun støtter opp om de rike ved å gi amnesti til USA’s 11 millioner ulovlige innvandrere, som gir økt arbeidsledighet og lavere lønn hos middelklassen (som igjen gagner de rikeste). Korrupt som få. Hva har egentlig Trump gjort galt, sett bort i fra å være litt rappkjeftet? HVORFOR går alle rundt og tror at verden nå skal gå til helvete? På grunn av overskrifter i VG? Spar meg

    22. Til deg som indikerer at jeg er så “duuuum” 😉
      Jeg er bare bevisst å ser ting Anderledes enn du . Du bør kanskje lære litt om livet før du får sånne innfall av spesielle kommentarer. Den som ler sist ler best 😉
      Tiden vil vise at jeg har rett. Foresten jeg går ut med fullt navn fordi mine meninger er sterke og det er noe jeg står for. Du derimot står ikke for noe siden du ikke engang er “anonym” 🙈

    23. Enig med Anna og dere andre. Det er så sant. Dessuten kan folk slutte med å komme med rasist kommentarer til både Trump og de som holder med han. Det er så janteloven over det der, man er rasist for ditt og rasist for datt. Spar dere, og finn på noe som ikke er så oppbrukt. Dessuten at Trump har en gang dasket ei dame på rompa kommer ikke opp i mot all det snusket Hillary har bedrevet. Dessuten så har kvinner fått godt betalt for å svarte Trumps rykte.

    24. Jaha, Isabel har ikke lov å ha en mening om politikk pga sånn hun ser ut? Javell, dere får ikke ha en mening om hennes utseende pga deres fucked up tankegang.
      Utseende hennes er irrelevant ifh til hennes politiske meninger, så shut the fuck up 😀

    25. Jeg synes det låter bra at han skal sende tilbake innvandrere, for jeg er så jævlig lei av “rasisme”-begrepet som brukes for alt det er verdt av innvandrerne selv, bare for å innta offerrollen når de selv gjør ugang. Jeg har aldri hatt noe imot utlendinger generelt, men jeg ser at de gang på gang oppfører seg dritt og har holdninger som ikke hører hjemme her. Så om Trump sender de tilbake har han gjort en god gjerning.

    26. Altså nå er det søren meg nok! Om dere kjære godeste hatere blir så forbanna kvalme og blir syke av å se på henne!
      HVORFOR I FUCKINGS HELVETE GIDDER DERE Å KLIKKE INN PÅ BLOGGEN DA? Hva søren får dere ut av det! Dere bruker tid og krefter på å lese alt hun har skrevet i innleggene i tillegg til kommentarene, altså wtf? Dere går nr 1 så inn i helvete i mot dere selv og deres meninger, og 2 hva faen vil du med livet ditt, Get a grip. Hva søren har det for en forskjell på ditt liv om hu bruker 100 000 kr på reise eller klær, hva gjør det med DEG! Ikke en fackings shit! Du sier hun er syk, vel newsflash to you, du som trenger psykolog hjelp om du ikke klarer å la være å snakke dritt på nett! Skaff hjelp, dere haters trenger det! Om dette er underholdning for deg så fin for deg, men faen meg skjerp deg! Du hadde ikke vært så tøff i tryne om du hadde fått opp til 100 negative mld om hvor jævlig stygg og kvalmende du er en Hel dag! dere kunne brukt de 15 min dere har brukt her inne på å trakassere en person som har valgt et yrke som hun liker og som gjør jobben sin slik som alle andre, på noe som å skaffe seg et ligg eller to ( nei vent, dere er for patetiske så ingen vil ha dere uansett) ja dette er mobbing til dere haters, kan tenke dere hvordan 100 sånne mld dagen påvirker deg! isteden for å få ut den jævlig smålige og patetiske aggresjonen her kunne dere søren satt dere foran speilet å blitt der, for dette blir for latterlig! Hun jobber som bare det, slik som alle andre gjør! Skaff deg en jobb sjæl og gjør noe med livet ditt!
      Og btw, desto mer dere klikker inn her desto flere lesere 😉
      Og Isabel
      Fortsett å gjør det du gjør, du står på og det synes, du gjør det du skal og må si er meget imponert over dere bloggere som holder ut med alt dette! Masse lykke til videre, stå på vakre deg❤️

    27. Altså, unnskyld meg. Men hva i alle dager får dere som skriver så utrolig stygge og unødvendige kommenterer ut av det? Føler du/dere at tdere får et bedre liv og selvtillit av å rakke ned på mennesker dere overhode ikke kjenner? Tenk hvis det var deres nærmeste som ble rakket ned på daglig på denne grusomme måten? Selv om dere faen meg ikke er enige om hvordan ei ung jente selv velger å leve sitt eget liv, så er det virkelig ikke greit å trykke ned andre mennesker på den måten. Jeg håper karma spiser dere levende opp, virkelig! Kvalmt.

    28. unnskyld meg din hodeløse dritt kjerring, hvorfor skal du egt bry deg om ting du egt ikke har rett til å mene om? du er god på en ting og det er å være en opprasjon dukke som virkelig trenger å holde kjeft. se på det innlegget du har skrevet, ser ut som en dritt unge på 10 år har skrevet.. vær voksen eller så gå til istanbul og opprer deg mer mens verden forsetter og ingen for høre mer dritt fra deg din idiot.

    29. Du som har skrevet klokka 18.40: Først og fremst, skal du kritisere skrivingen til noen, så rydd opp i din egen først. For det andre, vi mennesker har den ufattelige egenskapen at vi kan bry oss om flere ting. Til og med på samme tid. Fantastisk, eller hva? Tror du kanskje skal vokse litt opp og forstå at selv om noen liker sminke, klær og eventuelle operasjoner, kan de også bry seg om politikk og mene noe om hvordan samfunnet er, og vise bekymring rundt dette valget.
      Dette gjelder for øvrig til alle de andre som også kommenterer at Isabell ikke har noe rett til å mene noe om dette. Hvem faen er dere til å bestemme hvem som har rett til å mene noe om forskjellige saker? Nei, vet du hva. Ta dere en bolle og spør foreldrene deres om de kan hjelpe dere med litt nettvett.
      Jeg er også helt enig med deg Isabell, trodde det var en spøk først, men vi får bare håpe på det beste.

    30. Trur folk gjør lurt i å lese seg opp litt i bakgrunnen og ikke kun ser på det som blir blusset opp i “medianorge”. Han kan si og mene mye rart den mannen, men takk og pris for at den korrupte løgneren Clinton ikke vant valget! Fra start av har “trump tilhengere” blitt sett på som idioter, og først NÅ begynner folk og få opp øynene for hvilke fatale konsekvenser det hadde blitt med Hilary som president. Hun tapte ikke akkurat er lite nederlag heller. Og vær så snill, slutt å dra rasistkortet ved hver og en anledning. Flaut å lese hvor mye naivt og uvitende mennesker det er rundt om, LES folkens, lytt og gjør ordentlig research før dere leker så politisk vitende. Heia trump!

    31. Det flott at du etter en god stund med blogging endelig velger å skrive om noe viktig. Desverre skriver du så umodent at jeg ender opp med å fokusere mer på ditt ordvalg enn hovedtemaet. Det er synd. Et godt tips er å ikke skrive som du snakker, spesielt ikke i viktige politiske innlegg.

    32. Hahhaha ler så sykt av de bildene her, dette var pent i 2010, men det er faktisk 6 år siden. Ser jo ut som den bimboen med tacky klessmak.

    33. Trump mener global oppvarming er noe tull Kina har funnet på og han ønsker å trekke USA ut av miljøavtalene de har signert. Siden miljøutfordringene er de største utfordringene vi stor ovenfor i dagens samfunn på mange vis, vil jeg påstå at det er krise at han blir valgt… pluss at han er en kvinnediskriminerende narsissist da

    34. Lise, amen til deg.
      Jeg blir så jævlig kvalm av de usaklige kommentarene her, det er seriøst til å spy av.

    35. Huff eg beklage men jeg blir rett og slett flau av alle tåpelige kommentarer så folk klarer lire ut av seg, framtidens generasjon huff!!! Håpe du ikke tar til deg disse kommentarene, ønsker deg en fin kveld videre.

    36. Oi, kjære Bella, jeg tror du må stenge kommentarfeltet fordi dette er ikke bra for noen å lese. En ting er at det kan såre deg, men det kan jo søren meg såre folk generelt altså. Helt vanvittig mye dritt her.

    37. Herregud får vondt av å se at så mange klare å skrive ekstremt hat meldinger til ei jente som ikke har gjort noe annet enn å fremheve sin mening om en sak.
      Slutt å klikke dere inn hvis alt hun gjør og sier er så provoserende. Herregud blir fly forbanne her!
      Gud for en jævla vanskelig jobb du har

    38. mye bedre enn heksa hillary! fyfaen se litt nærmere på hva de står for enn å følge strømmen bare fordi folk kaller han rasist. Hun er jo en dømt kriminell og er for drap av barn, fysj.

    39. Jeg er enig med Isabell her at trump er noe drit. Og dere som mener at bra at sende innvandrere tilbake så burde han relativ send seg selv og. Som jeg husker er det indianere som egentlig er Amerikanske;)og hans gener egentlig tyske. MORSOMT er at han har akkurat samme holdningen som Hitler hadde. Bare at han hater muslimer og mexicanske ikke jøder. 🙂 jo han er en rasist og navne rasist kommer aldri til og bli oppbrukt så lenge det eksistere det i denne verden. At folk gidder og vær det fatte jeg ikke.:)

    40. Etter å ha lest gjennom dette kommentarfeltet hvor visse personer føler at de har nok politisk kunnskap til i det hele tatt å kommentere nattens valgresultater, klarer jeg ikke å la være å komme med en liten kommentar. Hvis dere hadde hatt noe som helst kunnskap videre enn fra wikipedia eller se og hør så hadde disse uttalelsene om Hillary og Trump aldri blitt postet. Ikke rakk ned på andre, og si at de ikke kan uttale seg om dette når det tydelig viser at dere har enda mindre å komme med . Sånne som dere er grunnen til at han vant i første omgang. Noe det dessverre er altfor mange av! 🙂

    41. Kjære Isabell!
      Når du har det så vanskelig som du har det så så hadde det kanSje vært best og stengt kommentarfeltet?
      Kan ikke være bra for noen og sitte og lese all den dritten alle slenger fra seg her. Hadde du vært en anonym blogger hadde du neppe fått all dritten slengt mot deg, synd folk skal behandle folk annerledes selv om de er mer fram i lyset enn andre.
      Håper det går bra med dere og at du klarer og se forbi all denne dritten! Det er ikke fortjent til noen….

    42. Hvordan kan folk kommentere at du ikke har lov til å utrykke deg om dette presidentvalget?! Må man være stygg for å ha en mening om noe nå plutselig 😯
      Du er så flott Isabel! Håper virkelig at du klarer å ta vare på deg selv og ikke lar deg bli brutt ned av negative mennesker.

    43. Lille venn. Kom deg på skolebenken før du går ut og uttaler deg om politikk.
      Blir flau på vegne av deg 🙁

    44. Jeg synes ikke du skal uttale deg om politikk når du ikke vet noe særlig om det. Det er mer å sette seg inn i enn om man liker en person eller ikke. Nei. Jeg er ikke tilhenger av noen og det skyldes aggressiv politikk og krigføring!

    45. Og pils…. Hvis du vil skrive innlegg så kutt ut de fjollete bildene. De får deg ikke til å fremstå spesielt klok!

    46. DERE SOM HAR SKREVET STYGGE KOMMENTARER, HVORFOR IKKE SKRIVE HELE NAVNET DERES?! SÅ VI KAN SE HVOR TØFFE DERE ER 😉 TROR DERE VIRKELIG DET ER KULT Å HØRE PÅ SÅNN PISS HVER DAG I KOMMENTARFELTET?! ER SÅ JÆVLIG ENKELT FOR DERE Å VÆRE ANONYME BAK EN JÆVLA SKJERM! SKJERP DERE SJALUE BITCHES! WOW SIER JEG BARE. Sykt hvor sjalue jenter kan være eller hva 😛 Isabell er pen og smart, er jo bare å følge hun på snapp og alt, hun er en intelligent person! Pen og smart er hun, og sjalu kan dere være…men dropp å skriv det her okei? FINT!! 😉 PS: kjør på å vær deg selv Isabell <3 <3
      (Skrev i store bokstaver for å få oppmerksomhet)

    47. Trump er bare en mann som var lei av å se USA “synke” at han ville redde det..
      Det er ingen feil tanke i det han mener:) men at folk er litt skeptiske er fullstårlig når det har kommet mye dritt ut om han.
      Vis dere leser hele artikler om president valget så ville dere fått med dere at Donald Trump aldri ville skapt krig eller ødelagt verden!
      (Jeg heide ikke på noen fordi at våres liv ikke vil bli forandret på at dem ble president i USA)

    48. Isabel snakker vel ikke direkte politikk i dette innlegget da 😒 hun kommer med ett par egne meninger om Trumf. Alle bør vel få ha egne meninger – uansett cup str på bh’n liksom.
      Se på USA’s nye førstedame da og resten av kvinnene i Trumf familien – de har vært under kniven noen ganger de også.
      Du er så vakker på disse bildene Bella – Pierre er nok kjempestolt av deg 💗

    49. Enig med Anna og noen andre her inne. Har dere bare lest hva som blir sagt i norsk media, så har det veldig lite hold for å uttale seg i så stor grad så mange gjør. Noen synes det er skummelt at Trump vant, andre synes faktisk det er skummelt hvor naive og lite opplyste de som snakker høyest er.

    50. Unnskyld meg, men vet du noe om hva du snakker om? Har du satt deg inn i politikken trump står for? Eller bare går du for enkleste utvei og sier som alle andre? Jeg tror den siste er mest realistisk. Dette er en storm i et vannglass, Trump fikk over halvparten av stemmene, så han har åpenbart noe for seg. Du kan si at denne halvparten er lavt utdannet, men du har vel ikke så veldig god utdanning du heller? Det er ikke sånn at du sitter med løsningen på hvordan å styre verden.

    51. Peder: For noe tull du sier. Trump står for veldig mye bra og noe ikke så bra. Men Hillarybitchen har ganske mye dritt bak teppet for å si det sånn. Dessuten folk er lei av politikere som juger og juger derfor syntes mange det var på tide med en som kanskje er annerledes og uten så mye politisk erfaring. Og hvem vet kanskje han trumfer det til det mer positive enn på lenge. Det bør ihvertfall bli slutt på folks naivitet. Go Trump! Jippi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg