en slik dag

Sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter en uke i Istanbul, hvor utseendet ble sterkt nedprioritert, behøvde jeg virkelig en ordentlig pamper-day. Så i dag startet vi morgenen med en tur til vår faste frisør Ann Beate på MOODstudio. Jeg fikk en etterlengtet kur, og Pierre fikk seg en klipp. Jeg skal som sagt la håret mitt få hvile fremover, og gjør alt i min makt for å gjennoppbygge det etter blekingen jeg nylig utsatte det for. Gode produkter hjemme hjelper på, men det å få en ordentlig dyp og god kur i salong inn i mellom er verdt gull. Det er noe jeg gjør, og det anbefaler jeg samtlige til å tenke på, også. Spesielt nå som vinteren er her, og håret fort blir tørt og livløst. 

Med andre ord var det en skikkelig deilig og avslappende start på dagen. Takk til Beste Ann Beate for å alltid se til at mankene våres ser smashing ut!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oooog dere? Jeg har en gladnyhet! Ved å oppgi “Isabel” i kassen får dere 20% på fargebehandling ut hele november måned! Hvor fantastisk er ikke det? Wuhu. ♥ For å booke time: ring 22 69 61 53, eller send sms til 922 59 736. Du kan også booke tid via nettsiden her.

7 kommentarer
    1. Hvilket kamera er det du har? Ønsker meg kamera til jul og lurer veldig på hvilket du har! Håper du tar deg tid til å svare!😊

    2. Synes virkelig Pierre at du er pen nå?
      Du har gått altfor langt med operasjonene dine!
      Herre Gud, Isabel!!!

    3. “Etter en uke i Istanbul, hvor utseendet ble sterkt nedprioritert”. Really?? Det var jo akkurat derfor du var der, for å fikse på utseende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg