en uventet start på dagen

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

Hvem skulle tro at jeg, som har grått mye den siste tiden, skulle gråte av glede i dag tidlig? Jeg er helt overveldet over responsen jeg fikk på mitt seneste innlegg i går kveld. Dere aner ikke hvor mye dere har varmet hjertet mitt det siste døgnet. Nå fikk jeg bekreftet nok en gang hvorfor jeg har kommentarfeltet åpent, og hvorfor jeg faktisk orker å drive med blogging. Det er kun på grunn av dere, kjære, fine lesere. Tenk at dere frivillig ønsker å spre så mye glede og kjærlighet til meg, som dere ikke en gang kjenner, utenfor denne bloggen? Det for meg er vanvittig rørende. Dere har gitt meg det lille sparket i ræva som jeg så inderlig trengte. Dere har gitt meg ny motivasjon og livsglede til å fortsette å kjempe på. Herregud, nå renner tårene igjen.. Dere er så fantastisk fine!!! ♥ Jeg skulle ønske jeg kunne gitt hver og en av dere en ordentlig varm og god bamseklem. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; dere er som mine bestevenner. Dere heier på meg, støtter meg gjennom vått og tørt og viser meg kjærlighet konstant. Tenk at jeg er så heldig? Det er overveldende å tenke på. Fy f*en så heldig jeg er. 

Tusen, tusen, tusen takk for at dere satte tilbake gliset på denne frøknas ansikt. En bedre start på dagen kunne jeg aldri ønsket meg. Dere er gode som gull! Takk for at jeg får ha dere i mitt liv. Jeg er evig takknemlig! ♥

76 kommentarer
    1. Skulle bare mangle så åpen og ærlig du er med oss og for en fantastisk skribent du er! ❤️ Håper du får en fantastisk dag og uke, gleder meg til å følge deg videre!🌸❤️

    2. Det er helt naturlig å være følelsesmessig nede eller ustabil etter en operasjon. Kroppen din har gått igjennom et traume 💕💕💕 det blir bedre med tid, klem

    3. Ikke la de menneskene som bare sprer negativitet og krenkende kommentarer knekke deg.. Du er vakker, godhjertet, snill, empatisk, jobber hardt, ja – du er ett flott og nydelig menneske Isabell! Du har kjempet hardt for å komme hit du er idag, og det har du all grunn til å være stolt over! Håper du får bedre dager, og så er jeg glad for å lese at du smiler idag. <3 God klem til deg. Nyt dagen så godt du klarer, og ta vare på deg selv <3

    4. Du skall se att allt blir bättre. Du har många fler som tycker om dig än vad du tror.
      Stor Klem till dig och Pierre.

    5. Det vil alltid finnes hatere der ute, uansett hva du gjør. Men det finnes også vi som ikke synker til deres nivå. Ja, du har operert deg, men vi kaller deg ikke for ting. Vi liker ikke å se deg falle- vi prøver å dytte deg opp igjen.
      Vit at vi er her for deg.
      Stå på! 😀

    6. Er ikke sikkert du kommer til å lese denne meldingen. Eller noen gang ser den. Men om du gjør. Vil jeg bare fortelle deg hvor fantastisk jeg føler du er. Du gjør så utrolig mye bra, og jeg misunner mange av de egenskapene du har. Alt det du har gjort for søsknene dine, er helt utrolig. Og all den dritten du får er er ikke fortjent på noe som helst måte. Bare fordi du velger og endre på utseende blir du hengt ut overalt på sosiale medier, og så si mobbet. Det er blitt så utrolig mange som velger og gjøre dette. Og ifølge mange blir det automatisk sånn at man blir et forferdelig menneske og dårlig forbilde bare fordi man opererer seg. Du har gjort et så voksent valg og faktisk dele det med leserne dine. Og tipper det er en del bloggere som ikke gjør det, for å få slippe de stygge kommentarene som du får. Poenget mitt er hvertfall ikke la deg falle, hold deg oppe. Du er forbilde mitt på så utrolig mange måter. Og jeg håper du holder på bloggen så lenge som overhodet mulig. Og hev deg over alle de forferdelige menneskene. Klem en fast leser! ❤️❤️
      Sendte denne til deg på Facebook, men du har nok ikke fått den

    7. Jeg tror mange glemmer at du har følelser akkurat sånn som alle andre. Ja, jeg er uenig i mye av det overfladiske. Og jeg skulle ønske du brukte makten din på noe viktig. MEN jeg er ingen fan av all mobbing og hets som du blir utsatt for. Med tanke på din fortid har du vist at alt er mulig, og det burde du være stolt over. Ja, det finnes andre jobber som fortjener like god lønn som du har. Men det er jo ikke din feil at forskjellene er som de er. Stå på Isabell, og ikke hør på alt hatet. Det er mennesker som burde vært innlagt som sprer slik eder og galle.

    8. Stå på Isabel!❤️ disse haterne er bare sinnsykt sjalu, ikke noe mer enn det! Du har nådd lengre enn mange bare kan drømme om. Jeg heier på deg✨💥

    9. Kjære Isabel! Jeg har aldri lagt igjen en kommentar på bloggen din før, og kommeterer svært sjeldent på blogger. Jeg vil uansett legge igjen en kommentar nå.
      Det forundrer meg over alle de stygge kommentarene du har fått. Hvor kommer alle disse nettrollene fra? Hva tenker de egentlig når de sitter og ramser opp alt de mener du gjør feil? Tenk å måtte ha behov for å gå inn på en blogg og legge igjen en kjip kommentar. Det må være en utrolig kjip situasjon å være i. Stakkars de.
      “Du er et dårlig forbilde. Gå til psykolog. Du lager bare klikkinnlegg. Du gjør jo ikke annet enn å prioritere deg selv”. Jeg blir kvalm av å lese kommentarene du får. Hvem er lesere til å dømme at du er et dårlig forbilde? Hva så om du tar 5 operasjoner, 10, 15 eller null? Du legger sannheten frem, og ærlig talt, nå er det på tide å slutte å legge alt denne skylden på bloggere. Har folk virkelig så lite makt over seg selv at de sitter og vurderer operasjoner etter du har gjort et inngrep? Ja, jeg forstår så godt at unge jenter kan bli påvirket av dette, men hei. Da er det kanskje en prat hjemme som også må tas, og slutte å legge alt dette presset over på sosiale medier. For til syvende og sist så er det oss selv som bestemmer over vår kropp. Ingen tvinger oss til operasjoner, og det er ganske så fjernt at folk legger skylden på blant annet deg. Usikkerheten sitter i en selv, og man må selv endre tankegangen.
      Du trenger ingen operasjoner, Isabel, for du er fin akkurat som du er. Men allikevel, det er dine valg. Kan vi ikke heller bli flinkere til å heie hverandre frem? Å skrive en blogg blir av mange sett på som en enkel jobb, men jeg skulle gjerne sett disse menneskene gjøre det samme. “Uff, så slitsomt å gå på cafe og frisørtimer hver dag”. Jeg skimter misunnelse lang vei. Du har fått til noe, og det er en grunn til at du ligger på topplisten. Det er ikke rart det blir krig i verden når kommentarfeltet skal ose av hetsing. Jeg synes ikke synd på deg Isabel, men jeg synes synd på alle “haterne”. Det er de som ikke burde få sove om natten. De liker gjerne å påpeke at du har problemer fordi du fikser på utseende, men kanskje er det på tide at de går inn i seg selv også.
      Dette ble en mye lenger kommentar enn jeg i utgangspunktet hadde tenkt, men jeg kjente jeg ble lei av å lese om alle disse menneskene som ikke har bedre å gjøre. Stå på videre, Isabel! Håper alt går bra med deg 🙂

    10. Hei Isabelle, dette er rart for meg siden jeg aldri har lagt igjen en kommentar på en blogg. Men jeg syntes du fortjener en. Da jeg så på paradise fikk jeg er dårlig intrykk av deg for hvordan du snakket om andre mennesker som at du var bedre. Jeg har forstått at du inså dette og tok en runde med deg selv og faktisk skjerpet deg utrolig. Jeg leser bloggen din hver eneste dag flere ganger og ser stadig forandring hos deg til bare det positive. Jeg syntes det er trist og vite at du får mye hat, både for hvordn du ser ut og oppfører deg, jeg kunne såklart ønske at du var en av de som kunne se hvor vakker du er med og uten opperasjoner slik at DU kan føle deg fin i din egen kropp. Jeg vet uteolig godt hvordan det er og ikke trives i egen kropp og stadig føle for og forandre noe, til syvende og sist er vår kropp vår egen kropp og man kan gjøre hva man vill så lenge det er for seg selv og ikke andre. Jeg liker godt at uansett hvor mye hat du kan få, så står du alltid for det du har lyst til fordi det er det DU vil. Jeg syntes også det er trist at alle snakker om det overfladiske, fordi dette er en blogg, det er et sted hvor du tjener penger på at vi trykker inn og leser, det er din jobb og få oss inteissert i og ville lese mer og trykke inn. Alle har feil og ingen lever det perfekte liv, men utifra hva jeg forstår er livet ditt faktisk så bra som vi får med oss. Vi leser også om at ting er tungt til tider slik alle kan ha det og er derfor enda en grunn for meg til og tro på det positive i livet ditt. Du har en fantastisk kjæreste som du også har fått mye motgang med men dere holder sterkere en alltid. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver alt dette, jeg vet vell bare veldig godt hvor tungt det kan være og få hat pågrunn av sjalusi. Jeg vill ikke virke høy i hatten og påstå at andre er sjalu på meg. Men husk, så lenge du får hat for og være deg selv uten og gjøre andre vondt eller fremstå som en egoistisk person men lite positivt og komme med. Så er det ig vil alltid bare være en gjeng sjalue mennesker som skal dra deg ned for og få seg selv til og føle seg bedre. Jeg beundrer deg for ditt harde arbeid, positive instilling og dott varme hjerte. Skulle gjerne hatt et liv eller en venn som deg 🙂

    11. Isabel du har skjønt det. Du har skjønt hvordan du skal sko deg her i livet for å kunne leve som en prinsesse ( selvfølgelig velfortjent). Du tjener masse penger og jobber deretter. Det at du lager deg et perfekt ytre er en stor del av hele opplegget, og tro meg det er så vellykket! Du har gått din egen vei, en vei jeg syntes er veldig klok. Jeg har selv heller aldri vært interessert i å leve et såkalt a4 liv så jeg gikk min egen vei og lyktes med det. Man vet ikke om man lever mer enn en gang, så hvorfor følge strømmen når man stå ut sin indre drøm. Den veien man kjenner inne i seg at man virkelig drømmer om å gå, uansett hvilke det er, bare man selv er tilfreds og ikke minst lykkelig det er det som teller!

    12. Jeg er en av haterne og jeg finnes ikke sjalu på deg. Jeg synes synd på deg som hater deg selv så ille at du må forandre på absolutt alt og strebe etter fet uoppnåelige.
      I hvilken verden slår plastik naturlig skjønnhet?
      Du kan fikse alt du hæler, men du vil nok føle dæ like dritt innvendig.
      Beklager snuppa, noen her er nok litt sjalu, men det finnes en hel horde av oss som klikker inn for å le av deg og for å se når du ska våkne opp…

    13. Tror mange syns det er så lett å slenge dritt fordi du er en offentlig person og de kan gjemme seg bak skjermen sin mens de skriver dritt.
      Personer som gjør skriver dritt til deg er feige. De er så tåpelige og stakkarslige at det bare er å synes synd på dem.
      Jeg skjønner at det blir mye for deg, for hvor mye dritt skal et menneske tåle å høre om seg selv før det er nok?
      Jeg syns du er så søt Isabel. Kjør på videre med dine meninger og ta dine egene valg.
      Ingen av oss kjenner deg på en ordentlig måte. Så ikkr la dem dra deg ned. De menneskene du har i livet ditt har du der for en grunn og de forblir i livet ditt av en grunn.
      Ta vare på deg selv, søta. Du har bare et liv, og slik jeg ser det så lever du livet ditt til det fulle!
      Håper du får en fin dag <3

    14. så bra isabell, jeg vet ikke om du har søkt etter de spirituelle enda i livet men de burde du , mulig du har forbannelser på deg ser jeg av sjalu mennesker.. desverre … mitt råd til deg er og kvitte deg me alt som ikke gangner deg i livet ditt som dårlige venner, gjenstander du har negativ opplevelse med, alt sammen, da kutter du båndene dine til negativitet:)

    15. Nei, du trenger ingen psykolog. Man har iblant bare godt at å gå til en terapeut. Bare å få en utenforstående til å veilede deg litt. Du er fortsatt veldig ung, og du er i dine mest forvirrende år. Der må vi alle igjennom. Ville anbefalt deg å gå til en gestalterapeut! Så deilig å prate med et sånt menneske, det hjelper for sjela ❤️

    16. Du er faktisk ganske sterk som enda har kommentarfeltet åpent etter all piss, og nettmobbing du gjennomgår! Det er så mye jeg ikke er enig med deg i, å blir veldig oppgitt over, men uansett så trykker jeg deg ikke ned i dritten for personen DU velger å være. Det er ditt liv, og jeg har ingenting med å blande meg oppi det! Du står i dritten, du verdsetter det positive ovenfor det negative, å spørr du meg så kreves det faktisk en del baller for å gjøre! Stå på Isabel. Ikke la svake mennesker styre livet ditt!

    17. Hva med å ikke poste de negative kommentarene du får? Ikke godkjenn de, da gidder ikke folk til slutt…
      Du har jo ikke noe å bevise med å godkjenne negativitet på DIN blogg? Du er skjefen 😊

    18. Du er så herlig Isabel! Du må jo være en av de bloggerne som får mest hat og som absolutt ikke fortjener det! Elsker også hvordan du viser støtt og stadig hvor mye du setter pris på leserne dine, helt fantastisk – er ikke rart jeg er fast leser! 🙂 ha en fortsatt strålende dag kjære deg!

    19. Vil bare si at du er fantastisk!
      Jeg synes du gir mye av deg selv og det står det respekt av:) FUCK de som sender deg stygge kommentarer, de synker så lavt.. enkelt for de å hjemme seg bak internett å gi deg masse hat.. .. noe som du absolutt ikke fortjener ! Mobbing er ikke lov!
      + du er amazing på snap som takker leserene dine <3
      Ps: ville bare si TAKK for at du er så åpen om oprasjonene dine.. Kjenner endel som har tatt men er redd for hat, så de tørr ikke si det til noen.. forstår ikke hvorfor det skal være så tabu her i norge.. Har man lyst har man lov og INGEN burde få dømme deg for det..
      Selvfølgelig er alle vakre sånn man opprinnelig er, men har man blitt mobbet for små lepper, eller pupper eller noe annet så er det jo andre sin feil at man har lyst til å endre på det.. og/eller om man bare er missfornøyd selv så skal ingen få lov til å dømme deg å si at du ikke for lov.. Håper du skjønner hva jeg mener.. Jeg synes du var flott før og nå men så lenge du føler deg bedre er det det som er det viktigste liksom
      Masseklemmer 😀

    20. Du ser ut som en dragqueen med all sminken din og de altfor store leppene dine. De ser hovne ut, er de det? Bruk mindre sminke, for du ser faktisk ikke ut med sminke

    21. Fuck the haters! Tenk hvor fæle de er på innsiden, som føler at de må hetse andre bare for å føle seg litt ovenpå. Stå på og lev livet ditt slik du vil! ❤️

    22. En av haterne? Høres ut som du er stolt av å hate henne og samtidig le av henne. Du som skrev dette 13.55, har du virkelig ikke annet å gjøre enn å klikke inn på en side til en jente du hater, for å så være med på å sørge for at hun får feite utbetalinger. Er jo så dobbeltmoral som det kan få blitt. Dessuten når man erkjenner at man klikker inn på en side for å gjøre narr av en person så er du ganske stakkarslig og dum. Men noen må jo være det og!

    23. Hva faen skal vi egentlig finne på til dere “haterne”? Sånn at dere blir litt mer tilfred og får det litt bedre inni dere, alle som har behov for å hate har det aldri bra med seg selv. Har dere aldri lært og hørt det at det er alltid mobberne som det er noe galt med ikke mobbeofrene selv. Og nydelige Isabel er faktisk et mobbeoffer pga alle dere hatere og de stygge tingene dere føler dere må ytre. Så nå er det nok på tide å begynne og aktivisere og underholde dere ” hatere”. Begynn med ridning, sangkor, malerkurs, språkkurs osv. Det er det samme, bare gå inn i dere selv og forstå at mobbing er ikke akseptert i dette samfunnet, ikke av noen. Jeg skjønner at dere må ha det grusomt med dere selv eller hjemme. Men det er hjelp og få hatere!

    24. Du har så utrolig skjønn personlighet Isabel. Det bare stråler av deg når du smiler, og det virker som det bor så mye godt i deg. Glad for at du har det bedre i dag, fikk så utrolig vondt av deg i går.

    25. Ida: Hei Ida! Jeg leser alt av positivitet som plinger inn her på bloggen, den skal du vite <3 For en nydelig kommentar du har lagt igjen til meg.. Jeg blir helt målløs over hvor fine lesere jeg har! Shit hvor heldig jeg er... TUSEN TAKK!! Klem <3

    26. Hei Isabell! Jeg vil starte med å være så ærlig å si at jeg ikke har vært din største fan, helt siden ph har jeg fulgt deg og lest bloggen din nesten daglig. Det som har gjort mitt inntrykk noe dårlig er vel mest måten du promoterer innleggene dine på, at overskriftene ofte virker mer “dramatiske” enn hva som faktisk kommer frem i innleggene. Men jeg ser jo også at det faktisk funker, da det skaper en nysgjerrighet hos leserne dine som igjen gjør at de klikker seg inn på bloggen for å lese. Men på en annen side tror jeg faktisk at følgerne dine fortsatt kommer til å klikke seg inn og lese uansett. Jeg synes også det er trist å se at du sliter sånn med selvbildet ditt når du er såpass ung, og jeg tror oppriktig at operasjoner ikke er løsningen. Men jeg respekterer dine valg, og jeg håper for din del at du en dag klarer å finne deg selv og bli fornøyd med den du er. Du er ei vakker jente, det var du også før du valgte å fikse på utseendet med operasjoner. Jeg har hatt et tøft liv selv, på andre måter enn deg, men jeg vet hvordan det er å vokse opp med motgang. Jeg er nå i 30-årene og sliter hver eneste dag med å takle det livet har kastet mot meg, så jeg vet hvor vanskelig det kan være. Jeg tror nok at mange av de som skriver nedlatende kommentarer til deg er sjalu på deg, og det kan jeg gjerne innrømme at jeg selv er også. Jeg jobber i helsesektoren, og det er et krevende yrke på mange måter, og vi føler vel mange av oss som jobber lange dager i forskjellige yrker at vi er underbetalte i den jobben vi har i forhold til det ansvaret vi sitter med. Mange tenker nok at du er bortskjemt og har det veldig lett når du tjener så mye penger på å skrive innlegg, dele bilder og “bare” være en offentlig person. Men det mange glemmer er hvor mye det faktisk kreve å dele så mye av seg selv, hvor man hele tiden må stå til ansvar for det man skriver og deler av livet sitt. Du er veldig ung, og jeg vil tro at det til tider kan være vanskelig å beholde bakkekontakten, så jeg håper du klarer å tenke litt fremover og spare litt av de gode pengene du tjener nå mens du er på topp. Det kan jo komme en dag hvor bloggkarrieren kanskje sier stopp, og da vil du hvertfall være glad for at du har tenkt fremover og har spart deg opp en god buffer som da vil hjelpe deg videre i livet. Misforstå meg rett, jeg håper for din del at du klarer å ha bloggen som levebrød i mange år til, men det skader jo ikke å være på den sikre siden. Jeg skriver ikke dette for å være verken nedlatende eller negativ, det er kun ment som velmente råd. Det er ikke mange som klarer å slå gjennom som blogger, og det har du min fulle respekt for! Jeg synes oppriktig du virker som et godt menneske, og det varmer hjertet mitt å se hvor flink du er til å ta vare på småsøskene dine blant annet. Pass bare på at du ikke lar kjendistilværelsen gå til hodet på deg, og behold de gode verdiene jeg vet at du har. Eller, det er det inntrykket jeg har fått av deg i alle fall etter å ha fulgt deg både på blogg, snap og instagram. Ikke mist deg selv på veien, og ta vare på deg selv, vennene dine, familien din og kjæresten din. Penger og luksus betyr egentlig så lite i den store sammenhengen! Det ble litt langt det her, men jeg vil avslutte med å si at jeg har troen på deg Isabell! 🙂 Du er god nok som du er, ikke la noen ta fra deg det♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg