kjøpe leilighet i Sverige?

Throwback thursday! Dere vet jo hvor godt både jeg og Pierre trives i Sverige. Vi er som kjent ofte på besøk hos svigermor i Falkenberg, rett utenfor Gøteborg. Hver gang vi er der, blir vi helt i sjokktilstand over de svenske prisene. Jeg mener, man kan fylle opp både kjøleskapet OG fryseren for 2000 kroner, mens i Norge får vi kanskje halve kjøleskapet til samme sum. Kanskje litt overdrevet, men dere skjønner tegninga. Det samme gjelder prisene på bolig, de er latterlig lave i forhold til det norske markedet. Nei, dere. Nå som vi er i full sving med et stort prosjekt i Sverige, har vi tenkt tanken på å etterhvert investere i en leilighet i Stockholm også. Selvsagt blir vi å kjøpe hus her i Oslo først, men i fremtiden kunne det definitivt blitt aktuelt. Vi elsker jo både Oslo og Stockholm, så et hjem i begge byene hadde vært utmerket. 

· Tilbakeblikk til forskjellige Sverige-turer ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

46 kommentarer
    1. Forskjell på Falkenberg og Stockholm. Boligprisene i Stockholm er enda drøyere enn i Oslo, og det vil nok ikke snu med det første 🙂

    2. Hei fine Isabel!
      Jeg har et spørsmål som jeg inderlig trenger svar på.. skjønner visst det er noe du ikke vil svare på, men føler jeg må prøve det jeg kan! Jeg har veldig komplekser for nesen min og har tenkt på å operere den i mange år.. jeg vil ikke gjøre det i Norge da jeg ikke føler man får det man betaler for her.. så jeg har sjekket litt opp i forskjellige steder i utlandet, men syns det er så vanskelig å stole på alt når det ikke er mulig å kontakte noen med erfaring fra de ulike klinikkene.. Kan du fortelle hva klinkken du utførte din neseoperasjon på heter og er du fornøyd med operasjon og servicen ellers? Trenger sårt hjelp da jeg ikke kjenner noen som har tatt neseoperasjon og håper inderlig på svar! klem

    3. Hvem er denne vakre jenta, tenkte jeg da jeg så isabel for første gang. Hun har en spesiel beauty og er på sikt mye klokere enn dere som er full av negativitet mot henne. Slutt å hver så fordomsfulle og bitre alle dere bondekjærringer der ute. Ta dere heller en tur på treningsstudie og få drømmekroppen, bli slanke, kjøp dere Dior make up og neste gang dere klikker inn på bloggen til a Isabel så skriv noe hyggelig:-)

    4. Du er nydelig!
      Du jobber hardt, og det lønner seg, men viktig å også ta vare på seg selv. Pass på sånn at du ikke blir utbrent. Stå på, jeg heier på deg<3

    5. likevel er det mange svensker som kommer til norge for å jobbe, selv om det er mye billigere i sverige. litt rart

    6. Jeg tror kanskje hun har operert underlivet, eller hoftene kanskje. Hennes forbilde er Kim K, og hun vil jo ligne på henne mest mulig virker det som.

    7. Jeg lurer på hvordan du holder ut. Det må være fryktelig å bli latterliggjort av alle du møter, det er ingen som respekterer deg, du opererer deg for klikk, du har90% haters og de resterende 10% er 12 år gamle jenter som ser opp til ett “plastikk-forbilde”. Tenk på Sophie Elise, hun har tatt de fleste operasjonene som deg, men likevel blir hun hyllet opp og ned i mente, folk er oppriktig gla i henne og hun er Norges mest mektige kvinne i media. Hvordan er det å stå i skyggen til alle bloggere/jenter/gutterom virkelig har oppnådd noe. Hvordan er det å føle at ingen respekterer deg og at hele den norske befolkning peker og ler av deg?

    8. Her i Stockholm er det ikke billig å kjöpe leiligheter eller hus. Det er ekstremt dyrt her,så revurder den tanken. Og en annen ting,det meste er dyrere her enn andre steder i Sverige. Så om det er billig i Falkenberg,så er det noe annet her. Og jeg har snart bodd her i 10 år. Så jeg vet hva jeg snakker om.

    9. 🙂 Sverige er fantastisk! Har selv bodd 4 år i Gøteborg-nydelig by!
      For en drøm å ha hus både i Oslo og Stockholm !
      Stå på!

    10. Flyttet til Sverige utenfor Gøteborg for noen måneder og angrer absolutt ikke 🙂 Visst er det mye billigere å bo (spesielt her) og leve i Sverige enn i Norge. Men så tjener jeg ikke like bra som jeg gjorde i Norge, i tillegg til at arbdagen er lenger.. Det er vel verd å tenke på før man drømmer om å bo i harryland! (((:

    11. Ville bare si at jeg digger bloggen din!!❤️ Alt du skriver og bildene du legger ut er så utrolig bra gjennomført! Desidert den beste bloggeren i Norge. Det er alltid noe nytt😘 Stå på videre så kommer du langt! Du er en nydelig person! Ville også si at dine outfits er goals ass!

    12. Hun har ikke 10% ikke haters bare. Hva vet du om hvem som liker henne? Hvor gamle de er osv. Jeg er 29 år og syntes Isabel er herlig! Og veldig veldig mange respekterer isabel, og det fortjener hun. De som ikke eier respekt for henne er bare sånne tapere som deg stygge Kaja. Det er ingen som skal si at man nødvendigvis må like et annet menneske, men å derimot vise respekt for folk som ikke har gjort deg noe burde alle inkludert Kaja forstå. Og når du ikke en gang kan oppføre deg normalt og høflig ovenfor andre så er det DU som er en respektløs taper som burde gå inn i deg selv før du slenger med den stygge kjeften din.

    13. Kaja: peker og ler av Isabel. Vi er en jentegjeng på 26,28 og 30 år som sitter å ler av deg Kaja. Du høres latterlig og ond ut. Ha ha ha det er sånne som deg som ikke fortjener respekt.

    14. Hei! Lurer også på om hvor du har tatt botox/fillere i ansiktet nå? Øyenbrynsløft/kinnben osv eller kun leppene nå?:-D
      Takk for svar!

    15. Absolutt!! Det må du gjöre.
      Jeg bor i Stockholm og har presis kjöpt leilighet her for 3 dager siden og er stor fornöyd!! Prisene er sååå mye billigere her enn i Norge. Kjöpte en leilighet på 2rom for 1,9mill den er ny renovert og såå fin!! Gleder meg til å flytte inn dit snart❤️

    16. Hadde nok vært artig 😀
      Men du ?
      Det øverste bilde me dæ og joggeklær va kjæmpefint, bude gå sånn oftere 😀
      Og tilbake på no anna –
      Ska dåkker ha advendskalænder og kordan isåfall ?
      Ska dåkker feire jul hjæmme hos din mor eller hos mora te Pierre ? 🙂
      Har du tatt nån bilda me iPhonen som du kan lægge ut hær ? 🙂
      ♡♡♡ KLÆM.

    17. Kaja
      10.11.2016 kl.19:50
      Jeg lurer på hvordan du holder ut. Det må være fryktelig å bli latterliggjort av alle du møter, det er ingen som respekterer deg, du opererer deg for klikk, du har90% haters og de resterende 10% er 12 år gamle jenter som ser opp til ett “plastikk-forbilde”. Tenk på Sophie Elise, hun har tatt de fleste operasjonene som deg, men likevel blir hun hyllet opp og ned i mente, folk er oppriktig gla i henne og hun er Norges mest mektige kvinne i media. Hvordan er det å stå i skyggen til alle bloggere/jenter/gutterom virkelig har oppnådd noe. Hvordan er det å føle at ingen respekterer deg og at hele den norske befolkning peker og ler av deg?
      —-
      Æ ler av dæ, det må være godt 🙂 Et mer teitere menneske enn dæ må man leite længe ætter før de fins ikje på denne planeten og at du tørr og har samvittighet te og skrive detta e sjukt… altså hallo.. har du hjærne eller tænke du me ræva ? – Tippe det siste før sånner som dæ har ikje hjærne, e sånn det fungere 😀 HAHAHAHAH finn dæ en psykalog før det træng du, før det e forseint <3 LOL !

    18. Hei Sara jeg er en jente som har opperert min nese i norge men jeg er ikke fornøyd:( hvor har du tatt din opperasjon? Du ser jetti fint 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg