jeg har bestemt meg

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Body her / jeans her

Hei fininger! Etter disse dagene har jeg som kjent vært veldig nedstemt, og jeg har gått inn i meg selv for å finne ut hvilke moment som tynger psyken min enda mer enn det jeg orker akkurat nå. Jeg har bestemt meg for å slutte å lese kommentarene som tikker inn her. Jeg har fått meg en moderator, som vil si at det er en utenforstående som blir å lese gjennom mine kommentarer, for å så luke bort alt driten, og slippe de konstruktive og fine kommentarene gjennom. På slutten av dagen vil jeg da lese gjennom mitt kommentarfelt og gi en respons på det som er godkjent. På det viset slipper jeg å få med meg alt det negative som blir skrevet om meg, og heller kun få lese det positive. Det tror jeg vil hjelpe på, spesielt i denne perioden. 

Hvorfor stenger du ikke bare kommentarfeltet, tenker kanskje du? Vel, jeg har vært inne på tanken opptil flere ganger. De aller største bloggerne har stengt sine kommentarfelt for lengs, da det dessverre er veldig “normalt” å få så mye oppgulp slengt sin vei når man er såpass stor. Det er visst en del av gamet. Grunnen til at jeg ikke stenger mitt kommentarfelt, er helt enkelt fordi at jeg elsker det å kunne kommunisere med mine lesere. Jeg liker å kunne svare på spørsmål dere måtte lure på, og ikke minst takke for fine ord. Det er utrolig viktig for meg. Jeg setter så utrolig stor pris på dere, så den muligheten til å kunne vise dere det, vil jeg ikke luke bort. Nettbøllene får ikke ødelegge det for meg, det tillater jeg ikke. 

Nå vet dere hvordan det blir på bloggen fremover! Jeg er helt sikker på at det vil bli mye bedre for både meg, og ikke minst dere. Det er ikke gøy å lese hat for hverken meg eller deg. Det gjør ikke annet enn å skape dårlig energi, og dessuten; hat skaper hat. Det vil vi ikke oppfordre til. Så, med det sagt gleder jeg meg til å fortsette å blogge som normalt. Det blir deilig å ikke måtte grue seg til å logge seg inn på bloggen, av den enkle grunn at jeg vet at jeg blir å møte mange ufine ord. Nå er det stopp på det! 🙂

65 kommentarer
    1. Bra! Det høres fornuftig ut 🙂 Og veldig hyggelig at du ikke stenger. Er noe som mangler når man ikke kan kommentere på folk’s blogger syns jeg da 🙂

    2. Good for you ! ☺️ Håper du føler deg bedre når dette blir gjort. Ingen fortjener så mye dritt som du har måtte gjennomgå i det siste! Synes det er bra at du gjør det på denne måten. Du får fortsatt de fine kommentarene, og får luket bort det onde. Viktig å tenke på seg selv også. Lykke til videre! ❤️

    3. Det gjør du helt rett i! Koselig at jeg kan fortsette å kommentere! Jeg lurte på om du kunne hatt en “50 fakta om meg”, kanskje du har hatt lignende før men har ikke fått det med meg. Klem <3

    4. Kjempe bra valg, Isabel! Dette tror jeg blir godt for deg, og også for oss leserne som vil kommunisere og oppmuntre deg istedenfor å måtte bruke tid og krefter på å “kjefte” tilbake på de som spyr ut dritt!
      Jeg vil også nevne at du har blitt kjempe flink til å skrive tekstene dine i det siste! Ikke at du var dårlig før, men nå er det så ryddig og mer rett oppbygging av setninger osv 🙂 Stå på, fine!

    5. Åhh, så bra for deg Isabel! <3 Har fulgt deg lenge, og jeg tror virkelig du trenger å bare stenge alt bullshitet ute. Du får like mye hate nå som Sophie Elise og de fikk i starten, problemet er bare at de hadde en gradvis "road to fame" om du skjønner, og du får bare alt slengt på deg etter Paradise! En skal ha litt av en stamina for å tåle det! Jeg synes det du gjør calls for respect! Du er en fantastisk person som er utrolig flink på det du driver med, akkurat å blogge. Du oppdaterer og kommenterer mer enn noen annen blogger, og fysøren det er imponerende, for jeg vet hvor mye tid det tar! <3 Stå på, jeg heier på deg, og hvis du noen gang er i København, si til, så viser jeg deg mer enn gjerne byen! <3

    6. Sara Bjørnevik: Takk søtis! Ja, du har rett i det du skriver.. Blir litt mye til tider, det er det ingen tvil om. Tusen takk for fin kommentar, jeg setter uendelig stor pris på lesere som deg. Klem! <3

    7. Vet det er veldig enkelt for meg å si dette, men værsåsnill å ikke ta til deg frekke kommentarer. Det er så mange der ute som bare er ute etter å trekke deg ned fordi de rett og slett er sjalu på deg. Du er en fantastisk person og du er utrolig nydelig, aldri la noen få deg til å tro noe annet!
      Love you <3

    8. Vil bare si at som du sikkert selv er klar over så deler du mye privat og personlig med en hel nasjon og da må du liksom kunne forvente at andre kommer til å ytre en mening på godt og vondt om det du skriver om

    9. det å få slengt stygge og nedlatende kommentarer til seg hver eneste dag må være en stor byrde, og jeg skjønner godt at det å være blogger ikke bare er en dans på roser. håper du vertfall tar til deg de fine kommentarene du får, stygge kommentarer over nett er så absolutt ikke greit samme hvem det gjelder.
      sta på<33

    10. Pleier ikkje kommentere her, men nå må eg bare❤️ Eg syns du et så fornuftige Isabel eg tror det var ein smart avgjørelse du tok her. Du har vert for sterk for lenge. du er nydeli nå og du var nydeli før opperasjonene😍 nettmobbere burde bare holde kjeft. Forstår ikkje at dei klarer og spy opp så mykje dritt når noen er så langt nede. Det er trist. Men nok om det håper du har ein nydeli kveld videre og koser dg med Pierre.
      PS: Du e idolet mitt, ingen e sterkere en dg Isabel❤️ STÅ PÅ BELLA!!!

    11. Hei. Jeg synes det er bra at du tar valg- jeg sliter veeeldig med å ta valg selv. Good for you 🙂 Elsker forresten at du vil inkludere kontruktive kommentarer i tilegg til de som er fine. Uansett hva du inkluderer og ikke- bra for deg at du tar valg. Det er oppmuntrende lesing på en vanskelig dag for min del.

    12. Bra valg, så du slipper all driten<33 Du fortjener faen ikke at folk skal slenge drit til deg når de ikke engang kjenner deg?!<3 Støtter deg ved valget ditt og du er så sterk og tøff og modig og alle de tingene der:)<3 Stå på videre Isabel du er best!!!!<3 you go girl!!

    13. Veldig bra avgjørelse!💙 Elsker at du svarer på kommentarene og sånt. Bloggen din er best! Jeg blir heldig inspirert av stilen din og handler nå en goooood del på Nelly, får å si det sånn😬😬 de har så utrolig mye fint der! Jeg lurte vare på hva du skulle gjøre i Julen?💙 Håper du koser deg videre i kveld Bella😘

    14. Riktig valg! Sett munnkurv på haterne. Å stenge kommentarfeltet sitt syns jeg er litt å gi etter for haterne, men det du gjør var veldig fornuftig!

    15. Som man kan si “are haters really haters when they spend all their time on you” liksom de har det vell ikke bra når de bare rakker ned alle uskyldige mennesker som ikke har gjort dem no. Du fortjener bedre enn drittkommentarer, så støtter valget ditt 100% ❤️

    16. Åh så godt at du har kommet fram til en løsning! Helt utrolig hva folk kan få seg selv til å skrive til et annet menneske.. Jeg blir oppriktig kvalm, sint og får vondt inni meg av å lese enkelte kommentarer, det er ikke greit! Jeg skal ikke være en hykler å si at jeg aldri har slengt en ekkel kommentar til noen for å være stygg, fordi det har jeg gjort jeg også.. Føler meg ekkel bare at jeg skriver det nå, men jeg har i hvertfall lært. Enkelte klarer bare ikke å vokse fra det, og trist er det..
      Du er en utrolig god person, og jeg håper virkelig at denne nye løsningen hjelper på og at du har det bra. Stå på videre fine deg<3

    17. jeg nominerte deg til vixen blogg awards som årets livsstilsblogg. oppfordrer alle til å gjøre det samme. Vet ikke om du vil det da men. Syns du er absolutt den som burte få den prisen.

    18. Kjempegod ide! 😄 Det er faktisk ikke vits å lese de verste kommentarene, de gir deg jo absolutt ingenting! Synes du er god som har holdt ut så lenge som du har gjort😊 du er virkelig en sterk person og det er en veldig god egenskap du har💪 Stå på videre! Det er så mange som støtter deg og vil deg alt godt! Husk det, fine du😄

    19. Det hørtes ut som en god plan! Det må være overveldende å få kommentarer som er skapt for å såre. Håper likevel du slipper igjennom spørsmål og konstruktiv kritikk, for det tror jeg du kan vinne mye på.
      Håper du også benytter anledningen til å gå i deg selv, og hvordan du prater/Skriver om og til andre mennesker. Vi har alle forbedringspotensiale når det kommer til oppførsel på nett og i sosiale medier!
      Ronja

    20. Har fulgt deg og bloggen din siden paradiseperioden, og jeg må jeg si at du er utrolig tøff! At du har klart frem til nå å stå i mot alt av netthat, forteller hvilke person du er. Håper at du får det bedre med deg selv nå, og at du snart føler deg slik som du fortjener. Kan ikke fatte at folk kan oppføre seg slik som dette i 2016, vi har alle sett hvor langt det kan gå ved bare noen kommentarer på internett. En ting er konstruktiv kritikk, men om folk misliker deg så fælt, kunne de virkelig holdt seg for god for alle ekle kommentarer. Masse lykke til Isabel, gleder meg til å lese om hvordan du får det når du endelig slipper alt piss.

    21. hadde ikke orket lese masse drit hver dag om meg selv jeg asså!!bra plan, ville ellers om jeg var deg begynt og søke etter ting som gir mening, ikke bare kjøpe deg materalistisk lykke, du burde finne ekte lykke, hva me og få en hobby som maling, tegning, eller pole dance? trene? hjelper psyken masse,klem:)

    22. Hei Isabel
      Eg synes det er bra at du har ordna det sånn! 🙂
      Dei som snakker stygt til deg, er berre missunnelig, for du e ei utrulig fin dama og virker veldig snill og god 🙂 <3 har fulgt deg ei stund både på bloggen og snap 🙂
      Mvh Elisabeth 🙂

    23. Stå på, digger deg!!!! De med stygge kommentarer har ikke noe annet å gjøre i livet enn å være nettroll – det er ukult! Du er ei tøff og flott jente, ikke la dumme folk prøve å ta det fra deg.
      Har fulgt deg på snapchat og her i det siste, spennende å følge med 🙂 jeg ønsker meg veldig masse en sminkevideo, eller en sånn hverdagsrutine med hår og sminke hihi 😀
      Ha en super dag, klem <3

    24. Da håper jeg du kan fortelle om operasjonen snart, sprekker snart av utålmodighet hahah.. Opperert eller ikke, jeg skulle ønske jeg var deg. Du er så vakker og utifra hva jeg ser har du en sinnsykt bra personlighet! Jeg heier på deg, Isabel! Stor klem <3

    25. Kan dere ikke ha stavmixer konkurranse, den første blander 3 ingredienser i stavmikseren og så må den andre smake og gjette hva de forskjellige ingrediensene er, den som får flest riktige vinner

    26. Det høres ut som en lur plan 🙂 Men jeg håper du og din moderator klarer å se forskjell på kritiske kommentarer og nettmobbing. Jeg er redd for at bloggen din skal bli: du som kommer opp med nye ting å operere med en heiagjeng som skriver hvor nydelig det ble. Jeg er redd for signalene det vil sende ut for unge jenter, og det vil selvsagt bidra til å normalisere skjønnhets-operasjoner enda mer. Unge jenter trenger å vite at flertallet ikke synes det er normalt, positivt eller nødvendig – men skjønner selvsagt at du ønsker å luke ut det ukonstruktive oppgulpet her 🙂

    27. Hat skaper hat, helt riktig! Jeg syns du har kommet opp med en kjempe bra ide. Det er fint for lesere å kunne komme med kommentarer om ting, det føles litt irriterende om man vil si en ting og så går det ikke for kommentarfeltet er stengt.

    28. Der satt du en viktig grense for deg selv!!Gratulerer til deg,vi må alle ta vare på oss selv og beskytte oss mot andres negative tanker og energier.
      Synd de ikke vet at denne dårlige energien de prøver å legge på andre går rett tilbake på dem selv.
      Men hurra for deg og din voksende selvrespekt!!

    29. Så fint at du fant en ordning som passer deg.
      Du er ei så flott jente, Isabel, og at du i det hele tatt klarer å stå opp om morningen for å blogge for “oss” er utrolig modig og sterkt. Du får så mye ufortjent hat, jeg blir helt målløs av å lese alle de stygge kommentarene som renner inn her og egentlig ikke hører hjemme noen sted.
      Isabel, du er utrolig sterk! Dette blir du bare sterkere av. Jeg har trua på deg <3
      Ha en aldeles strålende helg <3 klem!

    30. Så bra beslutning. Og til den som kommenterer , sånn er det å ha blogg. Virkelig, hva gjør det til at det er ok å kommentere så vanvittig stygt som noen gjør til en blogger? Sånne stygge nettroll må stoppes og det er bra at de modereres bort. Det må huskes at det er et levende menneske bak bloggen med følelser og tanker, med familie og venner som leser. Det er aldri greit, og dette kommentar feltet er det styggeste jeg har sett. Og må si så flott for de største trollene nå at kommentarene deres ikke blir godkjent, det må være forferdelig for dem og ikke få utløp for dritten som garantert kommer av misunnelse. Så tommel opp for meget bra beslutning

    31. Så lurt! 🙂 Det vil gi deg mye mindre pes og du slipper å dvele over de negative kommentarene som kommer inn. Jeg blir oppriktig flau når jeg leser hva folk får seg selv til å skrive. Skulle ikke vært lov.
      Husk at: du er bra nok! Stå på videre 🙂

    32. Utrolig synd at noen velger å bruke sin tid på å dra noen andre ned i dritten, syntes det er veldig bra at du ikke lar netttrollene ta fra deg din frihet til å ha ett kommentarfelt slik at de som har noe godt å komme med får gjort det! Jeg syntes du er utrolig sterk som alltid står for dine egne meninger, og enkelte burde vist mer respekt for at du er som alle oss andre – med egne følelser og et personlig liv bak bloggen. Stå på og fortsett med det du gjør <3

    33. Det høres bra ut 🙂 skjønner ikke at folk skal blandr seg/ skrive stygge ting til andre. Du virker så snill og god ut, Isabell :)<3 ha en fin helg 🙂

    34. Så utrolig bra at du gjør det! 🙂 tror det er en fin måte å få fjernet mange nettroll. Når det de skriver ikke får noen oppmerksomhet, så har det jo ingen hensikt ^^
      Ha en fin dag, Isabel! Håper du føler deg bedre snart 🙂

    35. Kjære gode Isabel! 🙂
      Er ikke ofte jeg skriver kommentarer på blogger men nå følte jeg for å sette meg ned å skrive noen ord til deg 🙂
      Det er så flott å se hvor langt du har kommet i en alder av 22 (?) år og du er allerede et forbilde for utrolig mange.
      Å drive en av Norges største blogg er en stor jobb i seg selv og det medfører også masse hat og negative kommentarer, så man må være psykisk sterk for å kunne ta imot all dritten. Jeg syns du har vært sterk altfor lenge og nå kommer konsekvensene for det; du er utmattet og sliten.
      Veldig bra at du har fått noen som kan se igjennom kommentarene dine, så du slipper å ta imot mer enn du klarer, jeg vet ikke med deg men jeg driter i hvor mange negative kommentarer jeg får, hvor mye dritt om blir sagt bak ryggen min. Men opp til flere ganger har det blitt for mye og tårene har fossa ned. Det skjer med alle 🙂
      Men som jeg har sett så har folk kommentert hvor mye penger du bruker, jeg syns ikke du skal skrive om hvor mye penger du bruker på det du kjøper, det er jo tross alt din økomoni og du velger selv hva du skal bruke penger på.
      Og du kan operere deg så mye du vil, du må jo tross alt være fornøyd med deg selv, men du burde ikke skrive om det på bloggen for da kommer det negative kommentarer.
      Jeg heier på deg og unner deg alt godt.
      <3

    36. Synes det er synd at så mange skriver så mye stygt til deg.. ingen vet noe om din kamp og hva du har opplevd negativt i ditt liv. Det er alltid en grunn bak hvorfor man er som man er. Jeg er ikke enig i alt du har gjort mtp operasjoner (tross alt det du får mye dritt for) men jeg føler ikke noe behov for å være ekkel mot deg av den grunn! Jeg skjønner ikke hva man får ut av å rakke ned et menneske slik??? Du virker som ei bra jente Isabel og du bør virkelig ikke bry deg! Stå på videre fine du! Og til dere som skriver hvor stygg hun er osv, drit i det og skaff dere et liv! Dumme mennesker.
      Klem til deg Isabel ❤️

    37. Kjære isabel! Så mye lettere sagt enn gjort, men prøv å hev deg over alle disse dustete menneskene, som alltid skal slenge med leppa. Jeg digger deg for at du er så åpen og ærlig om alt du gjør og deg som person. Du burde være stolt av deg selv, for alt du har oppnådd :).. du virker som ei kjempe snill og god jente, som bare vil alle vell. Så det er akkurat det du fortjener å få tilbake. Så håper virkelig at folk kan være snill og god med deg, akkurat som du fortjener. Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg