dette vil vi gjøre i November

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

NOVEMBER, VELKOMMEN SKAL DU VÆRE!

Jeg vet at jeg er litt sent ute, det er tross alt 12. november allerede. Herlighet, så fort det har gått? Jeg lover at det føles ut som om at det var 1. i går. Ja Bella, du må snart innse at tiden flyr forbi… November er en så utrolig mysig måned. Det er da man begynner å komme i jule-modus, man forbereder seg til desember og om vi er heldig får vi opplevd årets første snø, også. Og jammen fikk vi det! Jeg ble møtt av et snøbelagt Oslo da flyet mitt fra Istanbul landet. Det satte virkelig stemningen, altså! 

10 TING JEG VIL GJØRE I NOVEMBER

_________

1. Gå lange kveldsturer mens snøen faller. Holde hender, en kopp med varm sjokolade i den ene hånden, være innpakket i den varmeste vinterjakken jeg eier, og puste inn den friske og kalde luften. Myyyys!

2. Drikke x antall kopper  med varm sjokolade, helst med marshmellows, krem OG sjokoladesaus over. Altså, nam… Finnes det noe bedre? I think not.

3. Kjøpe årets første boks med pepperkaker. 

4. Forberede årets adventskalender. Først og fremst må vi diskutere hvordan vi ønsker å gjøre det, da vi mest sannsynlig blir å reise bort. Skal vi pakke de med oss? Eller skal vi droppe det? Jeg stemmer for at vi tar med oss pakkekalenderen i kofferten, det er lite som slår nettopp det å våkne opp til en ny gave hver dag. Hihi!

5. Booke en reise. Vi er så leie av kulden, og ikke minst lengter vi etter solen og spesielt havet. Vi vil reise asap. Det gjenstår bare å bestemme seg for destinasjon. Maldivene står øverst på lista, men ettersom Daniel (Pierres bror) & co reiser til Thailand, blir vi kanskje å reise sammen med dem. Vi får se!

6. Se på alle de kommende episodene av X Factor UK. Ser dere på det? Jeg følger iherdig med. Deltagerne er så latterlig dyktige, det er sjeldent jeg ser en opptreden uten å få gåsehud over hele kroppen. Og dette kommer fra hun som eeegentlig ikke liker slike program. Jupp!

7. Sette av en helg til å virkelig storkose meg sammen med søsknene mine. Kanskje ha sleepover hjemme hos meg? Kino, Go-Kart.. Som oftest er det de selv som får velge aktivitetene vi foretar oss, så jeg trenger kanskje ikke å tenke mer på det. Haha.

8. Fikse neglene mine. Nå har det gått altfor lang tid siden sist, da negldesigneren min har vært bortreist på kurs. Jeg klarer virkelig ikke gå uten mine klør, jeg føler meg så mandig.. Haha, er det mulig. JAJA, det er lov med litt materialisme. Ikke sant?

9. Teste ut nye restauranter i Oslo. Vi er stamkunder hos både Nighthawk Diner og Fridays, på lik linje som x antall restauranter via Foodora. Jeg har fått utallig med tips fra dere lesere om nydelige restauranter i byen som vi må teste ut, så det skal jeg se til å få tatt tak i denne måneden. YUM!

10. Planlegge årets julegaver. Kanskje i det tidligste laget, men jeg liker å være tidlig ute. Det er lite som slår følelsen av å kunne glede andre. Jeg skal pønske frem de beste julegavene til alle mine kjære og nære. Jippi, dette blir en gøyal julaften! Ho ho ho…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genser her / tights her

Det har vært en tung start på denne måneden, men jeg satser på at resten av november blir tusen ganger bedre. Jeg har hvert fall en positiv innstilling, noe som er essensielt for de kommende ukene. Er det bare jeg som har kommet i ordentlig julestemning? Jeg elsker det! Og jeg elsker jul. 

57 kommentarer
    1. Hva er det du har operert? Man ser ikke noe forskjell på deg så kan ikke være noe stort? Eller bruker du gamle bilder?

    2. Hei Isabel ❤
      Høres ut som du får en koselig tid fremover. Skulle gjerne ha sneket med med i kofferten din og kommet meg til et varmere strøk selv. Høres deilig ut. Føler jeg fryser heletiden uansett om jeg er ute eller inne jeg.
      Men husk å sett av litt tid til deg selv. Ta deg en dag hjemme med masse moro på tv’n, med litt pleie og godis.
      Du har vært igjennom så mye og fortjener en “treat your self dag”
      Ønsker deg en fin dag videre ❤

    3. du virker som en veldig koslig og snill person, skjønner ikke at andre kan skrive så forferdelige ting.

    4. Du er en fryd å se på! Nydelig tvers gjennom 🙂
      Jeg har også begynt å få julestemning. Det er så godt å fortsatt kunne kjenne på sånne små gleder, selv om man er “voksen” hehe.
      Spent på hva du gir i julegaver til familien btw, ser for meg det ikke er småtteri xD

    5. Skal du aldri fortelle hva du har operert? Du er jo hjemme med din kjære, og har venner og familie du kan lene deg på om det blir tungt. Synes du skal nok en gang fortelle at det er tungt for deg og dele det, så håpe på at det ikke kommer for mye negativt. I tillegg har du jo fått en som huker ut alt det negative, så kanskje det er på tide snart?:)

    6. Ååå:) November <3 Tenkte egentlig bare titte innom for å si at jeg har nominert deg i to kategorier i Vixen blog awards 🙂 Ha en fin dag!

    7. Det hadde vært så gøy om dere hadde laget en slags adventskalender via youtube! Sånn dag for dag opplegg:D

    8. Så gøy, mye koselig ♡
      Æ begynte me julesanga i juni så æ e godt i gang 😀 Haha ! Bedre tidlig enn seint 😀
      Ville også fortæll at det e mange som kommentere og late som de e mæ.. men du mærke fort kæm som kommentere før æ skriv dialækt og dæm skriv bokmål.. ville bare få sagt ifra før har mærka at det kommer mye stygt fra navne “K.” men det e altså ikje mæ før æ kunne ALDRI funne på og skreve stygt om nån.. det e ikje mæ.. får dårlig samvittighet og det e ikje no æ kunne funne på og gjort.. så veit du værtfall det 🙂
      ♡♡♡

    9. Isabel, du er vakker.
      Likte forresten dette innlegget, kan du lage flere “listeinnlegg” nå mot jul?❤️

    10. Hei! Fikk skikkelig julestemning av innlegget, hehe!
      Lurer på om “operasjonen” du utførte muligens var fettsugning? Mener at magen virker strammere, hehe!

    11. Hei Isabell❤️
      Jeg eeeeeelsker å lese bloggen din😍😍😍du skriver om sååå mye spennende og det øker virkelig lesegleden min😉Jeg lurte på 2 ting: Hvilken app bruker du på å redigere de suuuuuper fine bildene dine også er det standard da……virker som du har mange “folk” hva skal du på julaften🎅🏼🎅🏼🎅🏼 Klem

    12. Begynne å tenke på hva du skal kjøpe i julegaver? Jeg er nesten ferdig handlet med julegavene, mangler kun 3 stk 🙂

    13. K.: Hei søtis! Nei, det vet jeg allerede 🙂 Veldig lett å se at det ikke er deg utifra ip-adressen vet du.. Ikke bekymre deg <3 Takk for at du alltid kommenterer til meg. Du er så god!! Klem!

    14. Hvordan er den genseren i størrelsen? Vurderer å kjøpe den, men er så usikker på hvilken str jeg bør ta. Kan man sende i retur i den nettbutikken?

    15. Så nydelig du er! <3
      Kan forresten virkelig ikke se du har gjort noen ny operasjon! Skjønner ikke hva det kan være, og at det skulle få noe negativt å si det.

    16. Tror det er puppene som er blitt større, sett det på mange bilder 🙂
      Synes det er litt rart at du koser deg med vinter i nr.1, samtidig som du er så lei kulda i nr. 5??

    17. Sykt vakker du er på disse bildene! ^_^
      Kan ikke skjønne at du synes det er tidlig å tenke på julepresanger, har selv helt noia dog jeg er nesten ferdig 😛

    18. Bra du veit det, men lætt og se også før æ kan kommentere mer på et innlægg og dialækta mi 🙂
      Alltid en ære og kommentere te dæ uansett om æ kommentere mye av det samme, men har begynt og slite litt på ka æ ska skrive før har kommentert så længe hos dæ.. haha, ser jo ikje bra ut :-O Så må prøve og komme på no nytt fræmmover :-D, Da bli det og se bedre ut ♡
      Søtesøteduuu ♡

    19. Ser at du har operert puppene dine igjen. Synes det er trist.. de var jo allerede VELDIG store. Kan godt skjønne at Pierre ikke var enig i den operasjonen. No hate da. Jeg har jo ingen pupper circa. Lol

    20. Du e såå pen, se på dæ 😀
      Øyan <3
      Leppen <3
      Kroppen <3
      Øran <3
      Håre <3
      Magen <3
      Love it ♡♡♡

    21. Punkt nr 5: tenk på alle som ikke bare kan dra til varmen… mange som gjerne skulle det, men som hverken har fri eller penger

    22. Heii fine! Jeg bestilte på shein, vet du gjør det ofte så måtte bare prøve! såååååå mye fint fyfadeer, bare klikket med meg alt jeg kom over! Lurte på om du vet noe om tollen osv?

    23. Omg har du operert puppene dine enda større ? Du er nydelig slik du ser ut nå , håper ikke det hvertfall! Tror du vil få puppa opp i halsen hvis de blir noe større nå . Du er så liten .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg