min fine svigerfamilie

Hei! Hvor deilig er det ikke med helg, folkens? Det er jo helt ubeskrivelig, spesielt når planene ikke er så altfor mange. Vanligvis er jeg all for festligheter, men ikke nå.. Jeg har vært i behov av å ta det helt piano, og kun slappe av. Nettopp det har jeg gjort både i går og i dag. Vi har forresten fått besøk av vår kjære Anette, Pierres mamma. Det var alt for lenge siden sist nå, så det var etterlengtet! Hun kom i går kveld, og vi + Daniel møtte henne med tidenes middag, og selvsagt vin.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Yum! Altså, Pierres mat er til å dø for…

Vi koste oss i hverandres selskap hele kvelden i går, og det samme skal vi i kveld. I skrivende øyeblikk er vi alle samlet hos Daniel, og tacoen er allerede på gang. Vi har tatt med Party Alias, som vi skal spille. Vi gjorde det forrige gang hun var her, og jeg kan ikke telle på to hender hvor mange ganger vi satt med latterkrampe. Det er så hysterisk morsomt, spesielt når man har litt godt i glasset. 

Nå må jeg legge bort macen å være litt sosial. Hihi! Håper deres kveld blir like bra, uansett hva planene er. Det er jo tross alt helg! 😉 Klem fra meg.

31 kommentarer

Siste innlegg