uken som gikk

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ

Vi har hatt en ordentlig sovemorgen i dag. Det er jo tross alt søndag, så da er det vel innafor? Svigermor vekket oss for en stund siden. Jeg er så utrolig sulten atte hjelp! Heldige meg får straks servert en litt tidlig middag, og ikke hvilken rett som helst.. Når vi har finbesøk, har vi også de beste måltidene. Anette var så snill som tok med seg løvbiff (ikke slik som vi har i Norge), dere kan jo tenke dere hvor lykkelig jeg ble. Det er typ det beste som finnes! Så det skal vi spise, med fløtegratinerte poteter til. NAM! Ellers skal vi kose oss sammen med henne frem til hun reiser hjem senere i dag. Resten av kvelden skal jeg sette av til diverse jobb, og en tur til familien min. Det blir to søndagsmiddager på denne frøkna i dag, hihi. Jeg klager ikke! 😉

UKENS OPPTUR

Kall meg gjerne overfladisk, men det å bli dullet med av mitt fantastiske glamsquad denne uken har vært helt amazing! Jeg har fått fikset brynene mine hos flinkeste Elin på Brow Rehab, hårkur hos beste Ann Beate på MOODstudio og ikke minst ansiktsbehandlinger på ExtendYourBeauty. Det har virkelig hjulpet på, for shit så ufresh jeg har følt meg den siste tiden.

UKENS HØYDEPUNKT

Jeg har som dere allerede vet, vært nokså nedfor denne uken, men etter at jeg åpnet meg opp for dere på bloggen, fikk jeg masse positivitet slengt min vei. Det hjalp så utrolig mye på både psyken og humøret at dere aner ikke. Det er rart det der, hvordan noen få setninger fra dere kan endre så mye. Dere er gullverdt, og jeg er så latterlig heldig som har så fine lesere! <3 

UKENS INNKJØP

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Chanel-vesken, sett fra Nike, joggesko fra Nike, rens, sminke, kameralinse og diverse tilbehør.

UKENS CRAVING

Granateple med sukker strødd over. Sjokkert? Ikke? Om dere enda ikke har smakt det, må dere love meg å gjøre det asap. Det ER så godt!!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

På lik linje med positiv respons da jeg åpnet meg opp om hvordan jeg har det, kom det selvsagt en del negativt også. Det som driver meg til vansinne er hvor ekstremt lite empati enkelte har. Jeg mener, hvordan kan man tillate seg selv å sparke på noen som allerede ligger nede? Det der er ren ondskap, og jeg forstår virkelig ikke hvordan man kan være så hjerteløs. Nei, man behøver ikke like meg, men for faen.. Hva gjør du på min blogg da?!!? 

UKENS NEDTUR

At Trump vant valget. Obviously. Ikke mer å si om det, gitt.

UKENS TANKE

Reise, reise, reise… Jeg vil til en eksotisk øy NÅ, helst i går. Jeg drømmer meg bort til hvit sand, krystallklart hav, bungalows, 40 grader, bikini, solbrun hud, paraplydrinker, romantisk middag på stranden.. AH! En ting er hvert fall sikkert, og det er at vi blir å reise innen kort tid. Jeg holder ikke ut lenger!

UKENS MEST LESTE INNLEGG

NÅ SIER JEG STOPP

DET BLE SOM JEG FRYKTET

JEG HAR BESTEMT MEG

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Veske Chanel / poncho her / skinnjakke her / lignende jeans her / solbriller her / boots her

24 kommentarer

Siste innlegg