jeg stolte ikke på Pierre

Som de aller fleste allerede vet, hadde Pierre og jeg en veldig turbulent start på forholdet. Vi har alltid hatt et godt øye til hverandre, og da vi endelig gikk etter følelsene vi hadde for hverandre, var det mye som tilsa at det kom til å gå rett til helvete. Noe jeg faktisk trodde det ville gjøre i lang tid også, som er grunnen til at det tok så lang tid fra vi datet, til vi offisielt ble eksklusive og et par. Det var ingen andre enn Pierre jeg ville ha. Jeg husker hvordan det kun var hans oppmerksomhet jeg ville ha, absolutt alle andre gutter var som luft for meg i lang tid. Faktisk helt fra dag en, etter at han kom til Rhodos i fjor sommer. Det var da alt dramaet i media oppstod, og vi to var et forbudt tema. Etterhvert som tiden gikk, falt vi mer og mer for hverandre. Jeg merket ganske fort hvordan sjalusien boblet i meg så fort jeg så han med en annen jente, selv om jeg egentlig ikke hadde noe jeg skulle sagt. Jeg holdt nemlig på med en annen ved det tidspunktet. Tiden gikk, og etter 1,5 måned begynte det å nærme seg hjemreise fra party-øyen. Det var den siste tiden av oppholdet vårt, da vi bodde i en luksuriøs villa litt utenfor byen, at Pierre fortalte meg hva han følte. For første gang. Det er klart at jeg hadde mine tanker fra tidligere, men det å få alt bekreftet gjorde meg faktisk ganske stresset. For jeg visste at Pierre? Han kunne jeg aldri stole på. Det kom aldri til å funke mellom oss. Trodde jeg…

Vi holdt på i nærmere tre måneder før vi endelig ble et par. Hele den perioden var jeg ekstremt skeptisk til alt han gjorde, selv om han hele tiden motbeviste mine tvil. Han rettet all oppmerksomhet mot meg 24/7, og ga meg absolutt ingen tegn til å ever kunne gjøre meg vondt. Problemet mitt var at jeg ikke trodde på det likevel. Det er merkelig å tenke tilbake på nå. Hvordan kunne jeg være så blind? Så skeptisk? Han gjorde jo alt i sin makt for å bevise meg at jeg var jenta han ville ha. Nå i ettertid angrer jeg på at jeg ikke innså det mye tidligere. Tenk all det hodebryet vi hadde vært foruten.. Haha. Det endte hvert fall bra – her sitter vi, snart ett år senere, lykkeligere enn noensinne. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg stoler 100% på han den dag i dag, og det gjør meg så glad. Han har virkelig motbevist alle tvil jeg noensinne har hatt. Verdens beste mann! Jeg vet at jeg ikke er den eneste som har vært/er i denne situasjonen, hvor man har vanskeligheter med å stole på sin partner. Derfor tenkte jeg å dele mine beste tips med dere i dag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

______

· GUIDE: HOW TO TRUST HIM ·

1. La han motbevise deg. Vi jenter har en dum greie hvor vi alltid tror det verste om gutten, selv om vi kanskje ikke har grunn til det. Vi må gi slipp på de negative tankene, og heller la han bevise for deg at han faktisk er til å stole på. For hey! Ikke alle gutter er douchebags.

2. Gå inn i deg selv, og spør hvorfor du er så usikker på han. I mitt tilfelle tror jeg at det handlet mer om at jeg var usikker på meg selv, enn han. Bli sikker på deg selv, og tenk på det faktum at han har valgt nettopp deg! Hvorfor skal du tro at du ikke er bra nok da? 

3. Kommuniser! Dette gjelder i alle situasjoner. Er han ute på fylla med gutta? Si i fra om at du ønsker at han gir en lyd fra seg. Det gjør at du blir beroliget om at han oppfører seg, og faktisk tenker på deg også, selv om han er på fylla. Reagerer du på noe han sa? Snakk ut om det! Det er fort gjort å misforstå hverandre, da er det essensielt å kommunisere, slik at alt blir oppklart. Det er ikke sikkert det er så ille som du tror.

4. Bestem deg for å stole på han. Kanskje lettere sagt enn gjort, men det er nødvendig om forholdet skal funke. Du kommer til å bli gal av grubling og mistenksomhet hvis ikke. Han kommer til å bli gal av å bli mistenkeliggjort og føle det både urettferdig og kvelende. Hvis dette er mannen du vil dele livet med, så må du velge å stole på han. Du kan uansett ikke gjøre noe fra eller til med hva han velger å gjøre med livet sitt. Men dersom noe aldri kommer til skje (for alle menn er ikke drittsekker…), så vil du innse at du har kastet bort mye tid av forholdet deres som kunne vært brukt på å bare være lykkelig og nyte kjærligheten. Vent med bekymringene til de faktisk er begrunnet. 

33 kommentarer
    1. Dere to altså 😍
      Du skriver så fint om din kjære.
      Tenk om 10 år, så kan dere se tilbake på alle de fine innleggene her på bloggen, og mimre.
      Du har jo snart skrevet en “bok” om din kjærlighet til din kjæreste.
      Jeg syns ihvertfall dette er kjempe søtt.
      Kos dere masse videre i kveld ❤

    2. (Advarsel jeg er veldig random)… Men bryna til P er jævlig fine, på det bildet😍 Brow game on point, Pierre!

    3. Det er jo fint, men skjønner ikke hvordan 3 mnd kan være så lang tid..? Det er jo egentlig rimelig kort tid. Er ikke noe pirking på det, alt til forskjellig tempo, men å komme med at det tok såpass lang tid når det kun er snakk om 3 mnd det skjønner jeg ikke

    4. Veldig gode tips som man har nødt til å følge om man vil ha et velfungerende og godt forhold. Men ikke dra alle jenter under en kam. “Vi jenter har en dum greie hvor vi alltid tror det værste om gutten”. Det er ikke alle jenter som tror det værste om gutten, for noen jenter kan også tro det værste om andre jenter. Som meg. Jeg er selv i et forhold med en jente så de tipsene er ikke bare om jenter som liker gutter, men også for jenter som liker jenter og gutter som liker gutter 🙂

    5. Tror du han hadde vært sammen med deg om du ikke skulle operere nesa? Du har jo garantert fortalt han om neseoperasjonen før dere ble sammen på ordentlig

    6. Mange unødvendige kommentarer.. Og det med nesa? Pierre har jo selv sagt han falt for henne før alle operasjonene hennes og likte henne for den hun er. Ikke ta deg nær av det, Isabel. Folk rakker ned på andre for å heve seg selv! Du er ei flott jente og er heldig som har en så god kjæreste 🙂 vær lykkelig kjære deg <3

    7. Ååå dåkker e sååå søt ♡♡
      Kjæmpefint innlægg 😀 ♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    8. Haha.. om en pærson vælg og opperer sæ, så e det før og bli fornøyd me sæ sjøll og en gutt går ikje ætter ei jente kun pga utense.. frøken “21:40”, det trudde æ du veste fra før av 🙂 Og pierre hadde likt ho uansett 🙂 Ho va jo ikje stygg før oprasjon uansett om ho e finere no 🙂

    9. Isabel var ekstremt vakker selv med den mye omtalte “gamle” nesen, så Pierre hadde nok vært sammen med henne uansett, til deg som kom med den dustete kommentaren! Forresten har du begynt med vippeextensions Isabel? Hvor tar du det og hvilken type setter du på, klassisk eller 3D? Vurderer å begynne selv, hvor i Oslo går du? Vippene dine er nydelige nå! 🙂

    10. Det burde vel vært like vanskelig for Pierre og stole på deg? Altså en jente som gjør noe sånn mot ei venninne. Det er jo like ille som hva han gjorde.
      Jeg hadde hvertfall hatt problemer med å stole på en gutt som lå med dama til kompisen sin liksom. Er jo litt samme greia. Han gjorde jo ikke noe værre enn det du gjorde. Sånn sett utenfra for meg da. Men bra dere stoler på hverandre nå, og at dere har blitt sterke sammen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg