kjendiser, penger og sex

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· Lets get personal! ·

_______

Er du oppkalt etter noen? 

– Nei, ikke hva jeg vet.

Når gråt du sist?

– Jeg bruker ikke å gråte ofte normaltsett, men det har blitt litt tårer den siste tiden.. Sist jeg gråt var i går kveld, etter en telefonsamtale. Av og til skulle jeg ønske at jeg kunne lese andres tanker, for å kanskje hatt muligheten til å forstå hvorfor enkelte er som de er.

Hvilken kjendis ser du opp til, utseendemessig?

– King Kylie og Kim Kardashian. Begge to ser amazing ut! For å være ærlig synes jeg at Kylie begynner å ta igjen Kim, ass. Det skulle jeg aldri trodd, men herre så flott hun har blitt! Jelly…

Er du ofte sarkastisk?

– Hmm, ja. Kanskje litt for ofte? Men kun med mennesker som kjenner meg godt, slik at det ikke er fare for store misforståelser, haha. Det kan fort gå galt det der.

Hvilken frokostblanding er din favoritt?

– Ååååh, Nesquick! I loooove it. <3 Sunn er den nok ikke, men om den smaker godt? Hell yeah. Da er det definitivt verdt det!

Hva er det første du legger merke til ved et annet menneske?

– Utstrålingen og karisma. 

Hva er din øyenfarge?

– Jeg har egentlig lysebrune øyner, men jeg liker å ta i bruk mine blå linser. Som med alt annet; jeg liker å variere litt, og leke med utseendet.

Favoritt parfyme?

– Dolce & Gabbana Imperatrice 3. Det finnes ingen bedre enn den duften.. Ah!

Hvor ble du født?

– I Stavanger!

Hva er dine hobbyer?

– Se på serier, jobbe (jeeepp…), være med venner, reise og sminke.

Har du søsken?

– Jepp, tre stykker. En storesøster, en lillesøster og en lillebror. Elsker dem!

Hva vil du kalle dine barn?

– Aller helst vil jeg ha en jente og en gutt. Jenta skal hete Isadora og gutten Cristiano. Sistnevnte er Pierre veldig uenig i da, så vi får se.. Ellers synes jeg at Damion er fint!

Er penger viktig for deg?

– Ja, det er det. Jeg lever en viss livsstil hvor penger er essensielt. Dessuten synes jeg at penger er motiverende. Jeg ser nesten på det som en slags inspirasjon til å alltid være suksessfull. 

Når mistet du jomfrudommen?

– Du, da var jeg 18 år. Den mistet jeg til min første kjæreste. Sjokkert? Hehe. Jeg var ikke den jenta som lå rundt på fest, selv om jeg elsket å feste sammen med jentene. 

 

33 kommentarer
    1. Er det noe galt i å ligge rundt på fest? Det høres ut som om du ser ned på mennesker som har sex før de er atten, eller har sex med noen de ikke er kjæreste med?
      Det utspillet der strider litt mot det du har messet om tidligere, nemlig at sex er så naturlig, og ikke noe å vøre flau over…
      Håper du bare har formulert deg litt uheldig her, og at du ikke mener det på den måten..
      Hilsen en som ikke har kjæreste, men som likevel velger å ha et sexliv.

    2. Kylie og Kim blir jo snakket om som om de er Gud. De fikser på alt, så hvorfor beundre de så mye? Er jo haugevis av jenter i verden som er like fine som de, om ikke finere, og i tillegg er naturlige. Hvorfor behandler man de som om de er mer verdt enn alle andre mennesker?
      Hva mener du om dette..?

    3. Etter ph fikk du naturligvis flere følgere på instagram. Har du fått bedre selvfølelse/selvtillit etter at du ble mer kjent? Måler du din egen verdi opp mot følgere/likes/blogglesere? hvor mange følgere hadde du før ph? Bare nysgjerrig! 🙂

    4. Tror du at du noen gang kommer til å bruke bloggen din til å fremme viktige saker, eller kommer du til å holde deg til og kun være overfladisk?

    5. Du over her: Stort smil/munn er fantastisk fint! Så såg ikke poenget med den kommentaren 🙂
      Elsker når du svarer på sånne spørsmål her! Er så morsomt å lese og få kjenne deg bedre 🙂 Og jeg misforsto ikke den siste setningen med at du mente å ha et aktivt sexliv med flere er “horete” eller fælt. Du forklarte jo bare at DU ikke var/er den typen, ikke at det er noe bedre enn det andre 🙂

    6. Enig med du som skrev 18.31. De blir sett på som noe større enn de er! Og de ser jo ikke ut som naturlige skjønnheter, de ser både stramme og oversminket ut. Og jeg har reist masse rundt i Europa og sett så mange jenter/kvinner som er såå mye penere og vakrere enn dem. Kim og Kylie har opperert seg til mye av slik de er. Samboeren min er mann og han syntes for det første at de er altfor bollete i kroppen og runde og falske i ansiktet. Mye bedre med naturlige skikkelige nydelige skjønnheter som er fornøyd med seg selv som de er!!

    7. Du er også skjønnhetsoperert Isabel, men du er alikevel noe mer naturlig i utseende en kim og kylie:-)

    8. Jeg føler meg helt oppgitt. Du skriver dag inn og dag ut om at du ønsker å være ærlige med oss lesere, og at du verdsetter oss høyt. Likevel har det gått nå en del tid, og du har fortsatt ikke sagt noe om din opperasjon, hvorfor lurer jeg da? Hva skjedde med ærligheten og åpenheten? Trodde du ikke likte å holde noe skjult fra oss lesere? Skjønner at du er redd for responsen og alt som kommer til å skrives om det i ettertid, men trodde du var den typen som likte å provosere og dessuten ga langt faen Ii hva andre mente. Vi er dine lesere, og vi ønsker å vite om denne opprrasjonen, så ta å man deg opp og FORTELL! Fordi det fortjener vi såpass!!

    9. Det er ikke noe å være stolt over å ha sex før man er 18, og å ligge rundt!!! Så jeg synes det er flott Isabel er stolt over at hun ventet såpass lenge!! Jo lenger jo bedre!!
      For Pierre sin del burde det ikke være han som er moderator, for er jo vondt for han også å lese fæle kommentarer om dama!
      Håper også du snart vil fortelle om operasjonen, og gi faen i alle haterne som du pleier å gjøre! Masse love!! <3

    10. Hvis du er så fan av kylie jenner og kim kardashian utseende messig ,hvorfor smi ke du deg ikke fint som die gjøre? kan ikke være dei du har sminke inspo fra iallfall

    11. Du nevnte en gang at Pierre var halvt lebaneser, lurte bare på om han kan snakke arabisk?
      Elsker dere begge forresten <3 Ta godt vare på hverandre!

    12. Hei:):) kan du skrive et innlegg om hva som må til får og
      få lesere på bloggen sin?
      Og hva som må til får og få en god/bra blogg.
      Hva som e viktig å huske på når man blogger?

    13. Jeg lurte på om du kan fortelle mer hvor du kjøper dine blå linser? Hvilken type det er? Utrolige fine!

    14. Skal man være stolt av å vente med sex? Jo lengre jo bedre? Okei? Jeg trodde sex var så naturlig og veldig god trening, jeg? Og ikke noe å skamme seg over? Veldig rart å prøve å mene noe om når andre mennesker bør ha sex og når de bør «vente». Vente på hva, forresten? Hvis du føler deg klar, og den du skal ha sex med føler seg klar, hva i all verden skal du vente på da? Løfter om evig troskap?

    15. Sex er ikke noe for barn! Og man er et barn når man er under 16! Og 16 er ikke langt til 18! Ha sex i tenårene er tidlig, lik det eller ei!!! Man bør ikke ha sex før man er helt sikker, og det er de aller færreste i tenårene!! Anbefales ikke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg