Når Bella slår til!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Åååå jadda, dere gjettet riktig! Selveste jeg, Isabel Raad, har stått for middagen i dag, dere! Ja, Pierre er overlykkelig haha. Det er ikke ofte dette skjer, men det vet dere jo allerede. Jeg blir som et lite barn hver gang jeg har stått for måltidet, og slenger ivrig frem kameraet for å knipse bilder til dere. Hihi! Det er viktig å skryte litt av seg selv, da. Bare litt! Ikke sant? Jeg er jo som et lite barn.. Jaaaaja! Og til dere som skal kritisere meg for “det er jo bare til å steke kjøttdeig”; ja, jeg vet det. Men det er ikke barebare for denne elendige kokken skal jeg si dere. Så det så! 🙁

Akkurat nå sitter vi å ser på den nyeste episoden av svenske PH, før jeg skal hoppe i dusjen. Vi er begge to super trøtte etter en noe dramatisk slutt på denne dagen. Jeg forteller mer om det senere, det har vært så mye på en gang nå.. <3 God natt! 

31 kommentarer
    1. Ååh det så kjempegodt ut!! Kan jeg bare gi deg et lite tips? Jeg synes nachosen blir veldig god hvis du bruker litt cheddar ost istedenfor “vanlig” norsk gulost, hvis du i tillegg legger til hvitløk, chilli og mais, og topper den med hjemmelaget guacamole (en avokado + guacamolekrydder og en tesje rømme), cherrytomater og salsa. Åååh namm!! Bare et lite tips 🙂

    2. Jeg følger med på PH Sverige selv! Kjenner du Bettina? Jeg vet det bare er et spill og at folk ordner opp når de kommer ut, men fy faen!!! for en episode som gikk i dag. Har ikke ord.

    3. Anonym
      14.11.2016 kl.20:45
      Jeg føler meg helt oppgitt. Du skriver dag inn og dag ut om at du ønsker å være ærlige med oss lesere, og at du verdsetter oss høyt. Likevel har det gått nå en del tid, og du har fortsatt ikke sagt noe om din opperasjon, hvorfor lurer jeg da? Hva skjedde med ærligheten og åpenheten? Trodde du ikke likte å holde noe skjult fra oss lesere? Skjønner at du er redd for responsen og alt som kommer til å skrives om det i ettertid, men trodde du var den typen som likte å provosere og dessuten ga langt faen Ii hva andre mente. Vi er dine lesere, og vi ønsker å vite om denne opprrasjonen, så ta å man deg opp og FORTELL! Fordi det fortjener vi såpass!!

    4. Anonym: Ja, hun er en veldig nær venninne av meg. Huff, altså jeg satt her å raaaaste i sofaen. FOR en ufyselig oppførsel av Claudia, jeg ville spy! Heldigvis er Bettina en veldig sterk og oppegående jente, så hun hever seg over det <3

    5. Heisann Isabel!
      Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg… Men jeg prøver!! Jeg har noen venninner, eller kanskje ikke venninner nå mer… Som alltid skal beskylde meg for usannheter, ting jeg ikke har sagt, ting de planter i munnen min, og de prøver virkelig å få meg ned i dritten. Jeg syns det er så vanskelig å slutte å bry meg og jeg tenker på det mye mer en jeg burde.. Jeg blir så sinnsykt påvirket og det ødelegger virkelig store deler av dagen min. Har ikke lyst til at andre skal tro at jeg er en annen person enn den jeg er. De er virkelig ekle med meg og jeg føler det er så ufortjent.. Ikke får jeg lov til å forklare meg heller, men de bare utestenger meg og rotter seg sammen.
      Jeg vet jo at du har vært stuck i en del shit de siste månedene, med folk som ikke har behandlet deg helt bra (iallefall i følge det jeg har lest på sosiale medier). Hvordan takler du det? Det virker bare som du har det så ufatterlig bra og du er oppe fra morgen til kveld med et stort smil. Hvordan slutte å bry seg om folk man ikke vil ha i livet sitt, som har vært en stor del av det i lang tid?? Jeg er bare så ufatterlig lei dette pisset.
      Det er litt vanskelig å formulere situasjonen når du ikke vet hva det handler om.. Og ikke vet du hvem jeg er heller! Men jeg håper iallefall at du forstod litt, også håper jeg du leser dette. Stå på Isabel, du virker helt fantastisk og jævla tøff som står i mot alt <3
      - Jente 22år.

    6. Hei. Jeg lurer på de vite blomster hvor har du kjøpt?Er de ekte eller plastisk? Uansett de var kjempefine 🙂

    7. Kjære Isabel, jeg håper jeg kan få et bra svar av deg.
      Siden jeg var 14 år til idag som jeg er 21, sliter jeg veldig mye med uren hud i ansiktet og øverst på ryggen. Legen min har gitt meg en antibiotika kur, som ikke har hjulpet i det hele tatt. Og hun mener det er så lite at det ikke er noe å bry seg om, ‘en det hjelper lite for det plager meg veldig!
      Har også prøvd forskjellige renser og sånn som heller ikke gjør store forskjellen.
      Tenker å prøve en slags laser behandling. Vet du hva jeg burde gjøre og evt hvor det er ba å gjøre det? Jeg bor i Oslo. Hadde satt veldig stor pris på svar. God klem <3

    8. Haha du e ikje aleina.. æ kan heller ikje lage mat 😂 Kun mat man har vann i og micro mat.. flaaaaut 😳 Haha 😂
      Ka har du laga ? 😀
      ♡♡♡

    9. Haha..jeg kjenner meg sååå igjen😂 Jeg lager så å si ALDRI mat,men de få gangene jeg gjør det så er jeg bare såååå stolt! Jeg hater å lage mat og de få gangene jeg har lagd mat i løpet av mitt liv så har jeg lagd mat til min utkårede for å imponere han og KUN da. Hvis jeg lager mat til noen ja DA er jeg forelsket i vedkommende hehe.. tror det gjelder deg og😉 Det var forresten veldig koselig å få svar av deg i går. Det satt jeg veldig pris på søte❤️ Håper folk snart skjerper seg og ikke lar misunnelsen få dem til å skrive så mye dritt til deg. Jeg håper bare ikke at du lar all dritten gå innpå deg.. egentlig kan du ta alt “hatet” som et stoooort kompliment for folk er kun slik fordi de er dritt misunnelige på alt du har oppnådd i så ung alder. Du har jo egentlig alt! Du er på topp lista med bloggen og har liggi der i lang tid,du har masse penger,du har en dritt kjekk kjæreste som man ser lang vei er kjempe forelsket i deg (helt siden første dag på PH så man jo at Pierre ble kjempe betatt av deg!! Derfor er det så søtt at det ble dere!❤️),du er som jeg har sagt tusen ganger før utrolig vakker,du har friheten til å reise hvor du vil og gjøre hva du vil,du kan kjøpe deg alt du vil ha og ja du har oppnådd så mye så derfor er folk dritt misunnelige bare! Utrolig synd at det er så få mennesker som klarer å glede seg på vegne av andre! Uansett,nok komplimenter fra meg nå! Hehe… Ville bare skrive dette til deg i håp om at hva jeg forteller deg kan klare å få deg til å føle deg bedre og få deg til å se at alt “hatet” faktisk bare er noen HELVETTES store komplimenter😉 Jeg unner ingen å bli mobbet og derfor er det så viktig for meg å fortelle deg hvor fantastisk du er❤️ Håper du og Pierre får en fin dag. Stor klem😉 BTW,hvis du trenger en moderator for å kvitte deg med de stygge kommentarene slik at du slipper å se de så stiller jeg gledelig opp😉

    10. Anbefaler deg og prøve den Taffell ost med tomat det er sykt godt og du trenger ikke ha kjøttdeig engang, bare denne osten 🙂

    11. Du har blitt veldig mye bedre på å sminke deg siden den gang, men du var veldig vakker for et år siden også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg