for et år siden

 

THEM GOOD OLD DAYS

For akkurat et år siden tilbrakte Sara, Linn, Pierre og jeg en lang-weekend i Stockholm. Mimre mimre.. Jeg savner denne tiden noe enormt. Dette var etter de tre sommermånedene vi hadde bodd sammen i Rhodos og opplevd de sjukeste ting. Vi kom hverandre så nære i løpet av den tiden, på både godt og vondt. Vi hadde det enormt gøy sammen! I November møttes vi igjen, i Stockholm. Vi var i utgangspunktet der for å dra på tidenes fest, nemlig Rhodos Reunion. Vi hadde noen fine dager sammen, hvor vi endelig fikk klemt og kost på hverandre igjen. Det var merkelig, husker jeg. Vi gikk liksom fra å bo sammen i tre måneder, til å ikke se hverandre på 60 dager. Det var en stor omvending. 

Jeg får en ordentlig god følelse inni meg når jeg scrollet gjennom disse bildene. Det var gode tider, det. Og fysj som jeg savner jentene mine. Jeg hater at Linn bor i Warsawa, og at Sara oppholder seg i Australia de neste månedene. Det er alt for lenge siden vi har møttes nå, men heldigvis finnes internett haha. Gode, fine jentene mine! Og dere? Tenk at jeg og Pierre ikke var sammen på dette tidspunktet? Merkelig å tenke på, haha. Vi oppførte oss jo som kjærester, selv om vi ikke hadde kommet helt til det steget enda. Min elsk. <3

♥ ♥ ♥

12 kommentarer
    1. Hei isabell, for noen fine bilder. Jeg lurer på hvordan håret ditt ser ut uten rettetang/krølletang eller andre former for varme. Retter/krøller du alltid håret ditt ofte? Pleier du å gå med det naturlig? Du har så langt hår og det vokser utrolig fort, merker jeg. Men Hvordan er håret ditt nå, etter all fargingen ? har mørkebrukt hår nå, nesten svart. Vurderer å farge håret mitt litt lysere, men er utrolig redd for at det skal bli ødelagt, rett og slett..

    2. Isabel er akkurat den samme, og like fin nå som før 🙂 så det så.
      Ser nesten ikke forskjell på deg og Sara, Isabel! Har du tenkt over at dere ligner??
      Ha en smashing kveld !

    3. Sykt hvor mye finere og sunnere håret ditt ser ut på de bildene, forhold til nå. Var så fin brunfarge på håret.

    4. Åååå Isabel du er bare så fin med sånn flette langs skulderen!!! Håper jeg får like tykt IG langt hår en dag! 🙂 🙂 <3
      Hva er der forresten Sara gjør i Australia og Linn i Polen? Studier?
      Klemmer i fleng ❤️

    5. Du virket så sykt mye morsommere før.. Nå er alt så plastisk og virker som du tar deg selv veldig høytidelig . Likte deg bedre før

    6. Så rart å se bilder av deg fra ifjor, du er nesten ikke til å kjenne igjen :/ Er litt enig med kommentaren over. Du har liksom mistet den morsomme sprudlene Isabel jeg husker fra paradise. Du smiler aldri på bilder lenger, og tar deg selv veldig høytydelig virker det som.

    7. Du er mye penere nå synes jeg, tror mye har med at du sminket deg litt “feil” før..? Du ser iaf bedre ut:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg