jeg sprekker av stolthet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God kveld, fine lesere! Har dere hatt en fin dag? 🙂 Det håper jeg! Min har vært fortreffelig. 

I dag er jeg faktisk litt (veldig) stolt. Ikke over meg selv, men over Pierre. Husker dere da jeg fortalte om hans anfall tidligere i år? Nå er det nærmere 7 måneder siden sist. Jeg skrev ikke så veldig mye om det da det skjedde, da hele episoden var ekstremt alvorlig og skummel. Når det kommer til ens helse, synes jeg det blir litt for privat til å dele med så mange mennesker. Det endte jo heldigvis bra etter både ambulansen kom, og han lå på overvåkning og fikk utført x antall tester på hjertet. Det dumme var at han endte opp med å få et brudd, pluss skulderen ut av ledd, så det måtte han operere på plass. Jeg husker det som om det skulle vært i går.. Jeg får så vondt i meg når jeg tenker på den dagen. Tenk at noe sånn kunne skje? Helt ut av det blå?

Nå, nærmere 7 måneder senere, er han i toppform igjen! Det gjør meg så utrolig stolt å se at han endelig kan dra på gymmet som normalt og være den aktive og spreke mannen han egentlig er. Han har vært nedfor alle disse månedene, rett og slett fordi at han ikke har kunnet få utløp for sin energi. Det har ikke vært bare bare, altså. Han fikk streng beskjed av sin fysioterapeut om å holde seg i ro, det eneste han kunne utføre i form av trening på overkropp var base-øvelser for å gjennoppbygge musklaturen. Men nå, nå er han all set! Ingen sure miner i denne heimen lenger hvert fall! Haha. Jeg er så stolt over han, at han har kommet seg så fort tilbake og ikke minst har kommet tilbake til sine gamle rutiner. Han trener hver morgen og passer skikkelig godt på sitt kosthold. Kanskje det er på tide at jeg finner litt inspirasjon i det han gjør? Litt i det minste? 

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med denne teksten, annet enn å få utløp for mine tanker denne kvelden. Jeg føler meg som verdens stolteste kjæreste. Du er så flink, elskling!! Jeg elsker deg. <3

25 kommentarer
    1. Aaw du er så søt som deler kjærligheten du har for kjæresten din!
      Dere må ha en fantastisk fin kveld videre 🙂

    2. Hei!
      Jeg og jentegjengen min vurderer å feire nyttårsaften i Stockholm, og jeg håpet at du/dere kanskje hadde noen tips angående utelivet der? Vet dere også noe om om det er vanskelig å komme inn som 19 år på 20 steder?
      Liker bloggen din veldig godt!

    3. Hei!:) siden det er så mange som lurer på det her med Pierre og hans jobb, altså hvordan han tjener penger, kunne du ikke skrive kort og greit her i kommentarfeltet hva det er han driver med, og hvordan han tjener penger. 🙂

    4. Oi, er det virkelig så lenge siden?? Jeg husker jo som om det var i går nesten selv! Trodde det var i sensommeren jeg. Jaja, sånn er det da jeg leser bloggen din x antall ganger om dagen! Hehe 😀 men kjempe bra han er frisk igjen <3 SÅ viktig å høre på kroppen/legen, det er noe jeg må øve meg på ass.. Haha!

    5. Heii! Veldig koselig innlegg, kos deg videre i kveld Isabel. Jeg bare lurte på om du hadde lest/hørt om Marilena? Moren la ut på Facebook om at ingen ville komme i bursdagen hennes og sånt. Det traff meg virkelig i hjertet. Om du ikke har lest det så les det😢❤️

    6. Hei!
      Kunne du laget et innlegg med outfit tips til julebord/julaften/nyttår osv? Og ikke bare kjoler, men fine outfits med bukser, skjørt, jumpsuit osv?:-)

    7. Det er så søtt å se hvor mye språket ditt blir påvirket av Pierre sin svensk😂😍 Så flott at han er frisk! 😄

    8. Det er når det er noe galt med helsa at man virkelig begynner å tenke over livet og hvor sårbart det faktisk er. Skikkelig ekkel følelse. Godt å høre at det går bra med Pierre nå 🙂
      Jeg ville egentlig bare innom å si at bloggen din er en glede i hverdagen min. Det er litt som vg, dagen blir ikke helt den samme uten ;-D

    9. Så fine dere er<3
      Vet ikke hvordan jeg får sport han, så får nesten prøve å spørre deg 😉 men hvor kjøper Pierre karamellsausen som han hadde på pannekakene på Snapchat? Synes han sa at det var med 0 kcal. Evt hva heter den? :/)
      Klems:*

    10. Så flott at han er på bedringens vei! Jeg lurer på om du føler deg utenfor samholdet, som det ser ut til å eksistere, blant bloggere på topplisten i Norge?

    11. Så bra alt går bra 🙂
      Ang det med pelsindustrien, Har du sett hvordan norge behandler kyllinger og høner? Det er helt sykt og se hvordan de stakkars dyrene blir over foret og de lever i veldig mye mørke for at de skal bare ligge stille og vokse. Det er også så fult at kyllingene nesten ikke har plass til og bevege seg 🙁 Skikkelig trist. Se litt om det på youtube, da tror jeg ikke du kommer til og spise kylling maki lenger og heller spiser vanlig sushi 🙂

    12. Amy: Nja, litt kanskje? Samtidig er dette en bransje hvor de fleste jobber for seg selv, så det gjør meg i grunn ingenting 🙂 Men det er klart at jeg synes det er trist når enkelte gir meg ulike peaks i sine innlegg. Det synes jeg blir veldig dobbeltmoralsk å gjøre, når vi selv vet hvor mye hat og stygge kommentarer faktisk påvirker en person.

    13. Anne: Nei, det tenker jeg ikke å gjøre da det er noe absolutt ingen andre har noe å gjøre med 🙂 Denne bloggen handler om meg og mitt liv, ikke hvordan Pierre tjener sine penger.

    14. Jeg regner med Pierre bruker Walden farms sine produkter, da de er nok de mest populære. De har karamell og sjokolade saus med 0 kcal blandt annet! Smaker digg! Bare å google etter dem! Mange norske gym sider som har dem! 🙂

    15. Så koselig for dere begge! 😀
      Men tror kanskje du mener basisøvelser (koordinasjon, utholdenhet, egenvektsstyrke, bevegelighet og stabilisering) og ikke “base”?
      Sistnevnte er store og krevende øvelser som knebøy/markløft/benkpress osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg