se meg på tv-skjermen i kveld

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I kveld dukker denne frøkna opp på TV-skjermen igjen! Jeg spilte jo inn til programmet Matkontrollen for en liten stund tilbake, og i kveld sendes det på TV. Jeg tror de fleste vil bli sjokkert av utfallet, det ble hvert fall jeg. Det var utrolig gøy å spille inn, da jeg faktisk lærte litt. Haha! Som regel gjør jeg jo bare TV som er typisk reality eller intervjuer, men denne gangen var det faktisk noe med “mål og mening”. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Se meg på Matkontrollen på Tv2 i kveld klokken 20:00!

13 kommentarer
    1. Så artig! Det må jeg få med meg 🙂
      Btw jeg synes det er så deilig uten all negativiteten i kommentarfeltet ditt for tiden. Tror du gjorde lurt i å ikke godkjenne hatet, for når folk ser at det er bare positive kommentarer fra før blir terskelen for å skrive noe stygt høyere og.
      Ha en rolig og go torsdagskveld <3

    2. Har rigget meg til i godstolen med TV2 foran meg nå, men det står at “Kjære mamma” er neste ut. Hvah, jeg som ville se Isabel på TV! Er det ikke tv2 livsstil, da?

    3. Jeg også ble overasket over hva som egentlig inneholdt den alovera drikken😳 Jeg som også syntes den var god! Men må vell slutte å drikke det da😕❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg