Jeg føler meg lurt

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / klokke her

Sååå, hva synes vi om kveldens debut på Matkontrollen? 🙂 Hihi! Det var veldig morsomt å få være med, og ikke minst var det veldig lærerikt for min del. Kanskje det var det for flere av dere også? Jeg mener, jeg trodde med hånden på hjertet at Aloe Vera drikken var sunn! Det er derfor jeg har hamstret med meg et lager her hjemme, for det smaker godt i tillegg til at det tilsynelatende skulle være sunt. Det er jo en perfekt kombinasjon, ikke sant? Det viste seg å ikke stemme.. Jeg må ærlig innrømme at jeg følte meg passe lurt der jeg satt da de viste frem resultatet. Det står jo på hele omslaget på flasken at disse klumpene er aloe vera, men det er jo ren løgn? Klumpene er jo gele! Her har jeg gått til innkjøp av x antall esker med denne drikken som jeg trodde inneholdt sunne ingredienser som gjorde godt for både kropp og sjel. Vel vel! En ting er hvert fall sikkert og visst; jeg har ikke kjøpt en eneste flaske etter innspillingen. Haha! Da kan jeg like så god kjøpe meg en Fanta som jeg er så glad i, for innholdet på sukker var visst likt på de to drikkene. 

29 kommentarer
    1. Dette visste jeg!! Du må holde deg langt borte fra Forever Living, de selger sånn aloe vera, og de har vært oppe i media men nekter å snakke! Bare tull! Bare å google så finner du reportasjen! Slik de selger er også skremmende!

    2. Har ikke sett det enda, men tar opp episoden. Utrolig at det er sånn. Er jo det samme med imsdal med smak, like skadelig for tennene som en brus. Sykt…

    3. Du må lese på ingrediensene, for nå til dags er det x antall sukkerarter i nesten alt! Ingenting er sunt lenger, med mindre det er banan eller ren torskefile liksom.
      Hyggelig å se deg på skjermen, da 🙂

    4. Det har vært om disse aloe Vera drikkene på tv hjelper deg tidligere. Trodde virkelig at alle hadde fått med seg at disse drikkene bare var tull. Du er veldig lite opplyst.

    5. Forever Living produktene med aloe vera er til utvortes bruk på kroppen ufarlig, men de til innvortes bruk er jo direkte farlige… C9 dietten foreksempel har forårsaket leversvikt, skummelt!

    6. Derfor leser jeg alltid næringsinnhold og ingredienser på ting jeg ikke har spist/drukket før 🙂 nå går jeg ernæring så jeg veit sånn ca hva som er sunt og ikke! Men skjønner at folk føler seg lurt, for utseendemessig virker den jo sunn! Men prøv å les bakpå varer som er nye for deg fremover, litt kjedelig men gevinst for helsa 🙂

    7. Alt med måte 🙂 Jeg tror godt du kan drikke aloe vera drikk, men bare ikke hver dag. Pepsi max for eksempel er jo ikke bra det heller, men jeg drikker typ en liten boks i uken 🙂 Du sier jo at det er kos for deg å drikke det, så jeg synes du skal beholde det som nettopp kos!

    8. Uansett hva Isabell legger ut her på bloggen så må en eller annen skrive noe stygt. Kan dere ikke heller skrive noe hyggelig til henne eller la vær å kommentere om dere blir oppgitt/sure/tar dere nær.. jeg vet ikke hva som får dere til å skrive så mye rart jeg? Jeg er så lei av å se at på hvert eneste innlegg hun legger ut så må noen kommentere noe stygt. At det går ann. Tenk om dere skulle fått slengt dritt etter dere hver eneste dag. Jeg tror mange av dere bare hadde gått ned i kjelleren da altså.
      Du er så flink, Isabell 😊 du er flink til å oppdatere og skriver veldig bra. Du er også et veldig fint menneske som har mye å komme med. Du er også veldig vakker. Du fortjener alt godt som måtte komme din vei. Du står på ditt og virkelig jobber på.
      Ha en fin dag 😊

    9. Utrolig hvordan de lurer oss. Helt sykt. Man stoler jo på det som står der. Men neida! Det kan vi ikke. Sjekk folkeopplysning også, masse vi ikke vet spesielt om slanke industrien. Bare tull!

    10. Aloe Vera drikk (i ren form og høstet og behandlet på riktig måte) er veldig sunt. Det er utrolig viktig at kvaliteten på Aloe Vera produktet er bra hvis det utgir seg for å være aloe vera. Sjekk at aloe vera produktet du kjøper har kvalitetsstempelet til IASC (International Aloe Science Council) på seg. Se http://www.iasc.org for mer info. Har ikke produktet dette sertifiseringsstempelet så litt langt unna.
      Dere som sier at Forever Living Products sin aloe vera er farlig og dårlig dere tar direkte feil. Forever er størst i verden på aloe vera og de var første som fikk produktene sertifisert og har i dag flest produkter sertifisert. De har i tillegg mange andre sertifiseringer som garanterer at kvaliteten er på topp. Hadde aloe Vera av riktig kvalitet vært skadelig for leveren slik en stk. Expressen journalist og en stk ikke akkurat nøytral lege påstår så hadde nok ikke Forever vært størst i verden siden 1978 og solgt aloe Vera for nesten 25 milliarder kroner årlig. Lønner seg å være litt kildekritisk og ikke ta det pressen skriver og tro på det og dele ukritisk videre.. de lever av skandaleartikler og de finner det som er populært og lager artikler som er negative til det og vips så har de masse klikk og delinger og penger i kassa si!

    11. Hei! Har ikke fått sett på matkontrollen 😑
      Hvor får jeg kjøpt kylie sine leppestifter/lipgloss? 😊

    12. Det er forskjell på aloe vera drikkene, det er en de ikke har testet og den er økologisk og helt naturlig. Som Jon har skrevet over har lege Audun Myskja skrevet en bok om aloe vera. I boken anbefaler han å drikke aloe vera, han er også selvstendig forhandler for Forever Living Products.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg