livet atm

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / tights her

Hvilken produktiv fredag vi har hatt her hjemme i dag. Leiligheten er shinet og skrubbet, jeg har ryddet i garderoben OG vi har jobbet et par timer. Ikke verst til en fredag å være, eller hva? Nå som kvelden er her er jeg helt utslitt, så det blir ikke så mye på agendaen resten av denne dagen. Jeg vet en ting jeg vil gjøre, og det er å se den siste Fast & Furious filmen og drikke varm kakao med masse krem og marshmellows på. Det høres ut som en utmerket fredagskveld, spør du meg! Vi får heller være litt mer eventyrlystne i morgen. 

Hva gjør dere i kveld da? 🙂 Fortell meg gjerne! Jeg merker at magen beynner å skrike etter mat. Jeg pratet akkurat med Michelle som fortalte meg om hennes matlagingsplaner for kvelden.. Jeg kan trygt si at jeg ble rimelig sjalu. Det blir biff, mandelpoteter, stekt brokkoli og peppersaus på oss i kveld! Ikke så aller verst det heller. Yum! Jeg vil avslutte med å vise dere dagens innkjøp:

1. her / 2. her / 3. her / 4. her

______

God helg fininger!

17 kommentarer

Siste innlegg