ukens spørsmål

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor mange barn har du og Pierre tenkt dere å ha i fremtiden?

– Selv vil jeg ha to barn, helst en jente og en gutt. Pierre har lyst på flere, kanskje fem? Vel, lett for mannen å si da det ikke er han som skal bære frem barnet haha.

Har du tatt teoriprøven til bil? Var det vanskelig?

– Ja, jeg har bestått når det kommer til sertifikatet, foruten om selve oppkjøringen som jeg har prestert å stryke to (!!!!) ganger på. Hva gir du meg?? For å svare på spørsmålet ditt om det var vanskelig.. Nei, jeg synes ikke det. Det handler bare om å pugge pensum, så går det smertefritt for seg 🙂

Hvordan uttaler du etternavnet ditt? Med å eller a? Er noe jeg har lurt på i lang tid:)

– Hehe, det spørsmålet har jeg blitt stilt mange ganger opp gjennom tidene skal jeg si deg! Det uttales med a 🙂

Hvor fikser du neglene dine?

– De fikser jeg alltid hos Therese på Strøget Negldesign. Hun heter “Totsiee” på instagram. Sååå flink!

Bestiller ikke du klær fra sheinside?

– Jo, hele tiden! Det er en av mine favoritt nettbutikker, spesielt på grunn av de latterlig lave prisene de har. Det er jo rene himmelen, hehe. Jeg har nylig lagt ut bilder hvor jeg har på meg klær fra nettiden. Blant annet disse plaggene:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kåpe her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Poncho her

Genser her

Hvordan var kommunikasjonen mellom deg og Pierre første gang? Du er fra Stavanger mens Pierre er fra Sverige..Hvordan var første de første dagene/ukene/månedene for dere når det gjelder kommunikasjon 😉

– Haha, det var helt krise! Jeg skjønte ingenting av det han sa, og han fattet ikke et eneste ord av min Stavanger-dialekt. Vi måtte gjenta oss selv x antall ganger før den andre fikk med seg hva som ble sagt. Med det sagt gikk det seg til nokså kjapt 🙂

Hvilket level er du på Candy Crush?

– Jeg er på level 1451!!!! Er det egentlig kult, eller bare flaut? Hahaha. Skikkelig nørd er jeg..

Hvorfor kan du ikke fortelle om hvilken klinikk du har operert deg på i Istanbul?

– Jeg synes det er litt skummelt med tanke på hvor mange personer jeg da hadde “anbefalt” dem til. Selv om jeg er strålende fornøyd med mine inngrep, er det ikke sikkert at nettopp du blir det samme. Derfor synes jeg det er skummelt å få det ansvaret. Selv mener jeg at det er viktig at man gjør research, og finner den kirurgen som passer nettopp deg best. Jeg håper dere forstår hvor jeg kommer fra. <3

Burde kanskje ikke uttale deg om pelsindustrien når du faktisk bruker dyretestet sminke og spiser kjøtt nesten hele uken. I tillegg sover du vel i en dundyne/dynputer og har flere dunjakker. Kanskje vippene du har satt på deg også er mink? Mener bare at du kanskje må sette deg litt mer inn i det, for dette kan bli sett på som dobbeltmoralsk.

– Jeg synes at det er en bra start å ta tak i det ene, og så jobbe seg videre til andre faktorer. Det at jeg ikke har vært så opplyst om selve pelsindustrien, selv om jeg aldri har kjøpt ekte pels, så synes jeg at det er et godt steg på veien. Det er ikke dobbeltmoralsk av den grunn. Man må ikke være vegeterianer for å få lov til å uttale seg om en fæl pelsindustri.

Hva hadde du på leppene på Matkontrollen? Syyykt fin farge og så fin matt!

– Jeg hadde på Kylies Dolce K 🙂

Jeg lurer på om du føler deg utenfor samholdet, som det ser ut til å eksistere, blant bloggere på topplisten i Norge?

– Nja, litt kanskje? Samtidig er dette en bransje hvor de fleste jobber for seg selv, så det gjør meg i grunn ingenting 🙂 Men det er klart at jeg synes det er trist når enkelte gir meg ulike peaks i sine innlegg. Det synes jeg blir veldig dobbeltmoralsk å gjøre, når vi selv vet hvor mye hat og stygge kommentarer faktisk påvirker en person.

___________

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

54 kommentarer
    1. Hvor lenge siden er det siden du tok teorien? Teoriprøven har bare en gyldighet på 3 år, så hadde jo vært fint for deg om du slapp å måtte ta den på nytt også 😊

    2. Har spurt tidligere, men kan du pliis fortelle hvilken rase Percy er? Han er så nusselig – hvis du ikke vet, spørre Daniel?

    3. Synes det er bra at du tar tak i pelsindustrien, selv om du hverken er veganer eller ikke bruker dyretestet sminke. Det er i det minste en start og det er bra i seg selv! kanskje du slutter å bruke dyretestet sminke og spise kjøtt og meieriprodukter, og kanskje det ikke skjer. Men alle bidrag til å stoppe denne forferdelige industrien, store eller små er bra i seg selv!

    4. Hei! ‘Å bare spørre, Hvortid begynte du tjene litt penger på menningstorget ? Føler ikke jeg fåe noen spørsmål om å gjøre noen meningsmålinger. Noen tips?

    5. Håper på svar fra deg fort siden må handle til julebord sesongen 👌🏻 På den nettsiden shain hvordan er størrelsene. Jeg er ca160høy, veldig tyn i armer og bein, ‘en har former foran og bak(rumpe,pupper) vi du skjønner. Lurer derfor på hvordan klærne sitter.

    6. Når du operererte nesen din, hvem inspirerte deg til å finne fasongen på den nye nesen din? Synes du er lik Kourtney Kardashian i fasongen nå. 🙂

    7. Jeg tror du har operert noe i ansiktet. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva du har gjort, men det er noe annerledes med kinnbein og rundt munnen på en måte. Eller er det bare sminke som gjør det? Så på svenske Hollywoodfruer en dag, og da så jeg en som også hadde disse trekkene i ansiktet. Er det det du har gjort?

    8. Til anonym kl. 15.45 som lurer på hvilken rase Daniels hund er: En langhåret chihuaua. 🙂
      Isabel: Jeg forstår veldig godt hvis du ikke ønsker å gå ut med hva du har operert denne gangen. Men om det er din beslutning, så synes jeg at det er fair av deg å fortelle leserene som digger deg dette. Flesteparten vil godta dette, og du slipper masingen. 🙂 Eller synes du det er gøy med de gjentagende spørsmålene?

    9. ser de fleste spør om hva du har operert, du svarer aldri, men synes du skylder leserne dine å svare på om du skal svare på det noen gang og når? Hvertfall når du har laget en greie rundt det

    10. Jeg ventet faktisk på den kommentaren med pels. Altså! Unnskyld meg,
      Men alle starter en plass. Det er maaange år siden jeg sa at jeg aldri skulle kjøpe noe ekte pels. To år siden jeg sluttet å spise kylling på grunn av den grådige måten de har det før de dør, og bare måneder siden jeg gikk fullt
      Inn for å ikke kjøpe dyretestet sminke, har skrevet ned merker som tester og ikke tester på bloggen. MEN det skal sies, jeg har alltid vært uhyre opptatt av dyrevelferd, men vegetarianer blir jeg aldri, og har selv drevet med jakt i 12-13 år. Man trenger ikke å være grusom for å spise kjøtt, så lenge man tenker litt over hva og hvor

    11. Hvorfor får du ikke en som retter på skrivefeilene dine? Du har ekstremt mye feil i disse innlegge dine, og en toppblogger burde ha ikke såå mye skrivefeil.

    12. Er du fornøyd med utseende ditt? Hvis ikke hva vil du endre neste?
      De fleste toppbloggere leverer ut rabattkoder og skriver om sponset innlegg fra junkyard, Shein, Nelly osv, har du ingen sponsorer eller samarbeider du ikke med noe kjeder? Synes dette er dumt for oss lesere
      Synes du at du er den samme personen som du var da du var med på ph? Litt den hypre jenta som sa det hun mente og ikke var redd for å drite seg ut? savner den Isabel jeg så så sykt opp til deg da mtp utseende og utstråling og personligheten din!

    13. Hei Isabel❤️
      Så akk videoene på snappen din! Skal kjøpe lik Tv slm du har. Lurte bare hvilke størrelse det er den du har? Er den 55inch.
      Håper du kan svare 💕
      Love uu

    14. Oi Isabel.. Jeg kan faktisk se at du ikke har det bra nå. Når du smiler, så er øynene dine sørgmodige. Du vet at du er fantastisk uansett hva som skjer, bare ikke glem å pleie mennesket på innsiden også. Klem

    15. På bildene før du opererte nesen din strålte du når du smilte. Hva har skjedd? Ikke at der er noe galt med nesen, men selveste Isabelle. Hvor er det blitt utstrålingen din som du hadde. Går du rundt og er egentlig litt lei deg hele tiden?

    16. Hei! Jeg lurer på om du kan skrive et utfyllende innlegg om hvordan det er å bestille klær fra Shein? Er det dårlig/god kvalitet på klærne, ligner de på bildene på nettsiden, og hvordan er størrelsene?
      Elsker bloggen din forresten, ikke la andre bloggere sin mening gå innpå deg! De er bare misunnelig på din raske suksess i bloggverden :*

    17. Under svaret ditt i spm. nr. 8 er den siste setningen din: “Jeg håper dere vet hvor jeg kommer ifra?” Hva mener du med det utsagnet? Det er jo skrevet fullstendig ut av konteksten?

    18. Hei :). Jeg har sitt på snappen at du har sitt av og til på episoder når du va med på Paradise Hotel når du va med, hvor kan eg finna det???:D. Har lyst å se den episodene ijn:)

    19. Vil igrunn si at skinnveske/jakker osv går under samme kappe som pels da dette også er dyrenes hud! Her fjerne de bare pelsen og tar ibruk av huden dems til å laga designervesker, bare en liten pekepinn. Også kanskje du burde tenke på å ta oppkjøring i en annen by enn Oslo? Kanskje oppkjøringen går bedre. En litt mindre by med mindre trafikk. Jeg gjorde det, å besto 🙂 Ha en fin kveld!

    20. Så tynn du har blitt, Isabel.. 😳 Overhodet ikke stygt ment, håper du har det bedre nå ❤️ Klem!

    21. Jeg begynner å bli lei av den trenden at alle skal bli vegetarianere eller veganere. Det er lov å bry seg om dyrevelferd, men samt spise kjøtt. Proteiner er ekstremt viktig, og mangel på protein som du ofte får av å være veganer og vegetarianer har farlige bivirkninger. Det å bli vegetarianer eller veganer er noe du skal ville helt selv og gå 100% inn for, du skal ikke gjøre det fordi det har blitt en trend. Så slutt å mas på Isabel om at hun spiser kjøtt. Og hvis du dropper kjøtt på grunn av miljøet, så burde du heller slutte å fly. Fly er det mest miljøskadelige du kan ta for deg. Så når folk sier at du skal reise rundt fra land til land med fly for å snakke om miljøet, så gir det null mening for meg. Men selvfølgelig er det viktigere å gjøre noe enn ingenting

    22. Jeg klarte det på 4 forsøk, så vet hvor dritt det føles å stryk.. bare å hold motet oppe og ikke gi opp. Så er det viktig med flere timer før selve oppkjøringa, sånn at du er helt sikker på bilen.

    23. Anonym: proteiner får man ikke bare fra kjøtt, her kan man for eksempel spise bønner. Fly er ikke det verste man kan foreta seg når det kommer til miljøet, når kjøttindustrien forurenser mer enn all transportnæring til sammen

    24. Har hørt at klærne fra shein er små på størrelsen, altså at noen som bruker S egentlig måtte hatt M-L.. Er det sant eller? lurer også på om man må betale toll+ hvordan er det med retur? stor klem til deg best Bella<3

    25. Så utrolig fint det første bilde var! Såå nydelig uansett, men gud så fin du var når du smilte med tennene slik!

    26. Men du må huske å tenke at du ikke er den eneste bloggeren som har operert pupper og nese. Jeg leser den bloggen og det er synd at du tok den setningen som et stikk til deg. Alle er ikke ute etter å “ta deg” hele tida, som du kanskje tenker. Folk som linker til Nelly klær er det jo også mange av. Tenker at du bør prøve å la være å ta alt slikt som negativitet rettet mot deg selv! 🙂 dette er vel mer en kombinasjon av flere bloggere, ikke spesifikt mot én blogger. Dette er noe jeg tror da 🙂

    27. Synes det er flott at du tar et standpunkt ang. pelsindustrien. Husk bare at div. jakker kan ha ekte pels på krager og hetter, samt at det er mange dyr som lider for at vi skal ha fyll(dun) i jakkene våre. Jeg boikotter også butikker som selger ekte pels.
      Å være politisk korrekt er vel ikke et mål, heller gjøre det som føles best for deg selv og din samvittighet:) Synes du er flink som viser for så mange at du har tatt et standpunkt, god begynnelse og god jobb:)
      Finner du frem strykejernet også, har jeg ikke ord 😉

    28. Har du noen tips til hvordan man kan unngå å få leppestift på tennene? Tar bort det ekstra med papir, men kommer alltid uansett..

    29. Jeg syns at det er flott at du fronter at du er i mot pelsdyrnæringen. Alle må starte et sted og alt er bedre enn ingenting! 🙂

    30. Helt enig med deg 19:58! Er også lei vegetar/veganer trenden, der de mest ekstreme nesten kaller oss som spiser kjøtt for mordere! Det går faktisk an å være glad i dyr uten å kutte ut kjøtt! Det som er verst for jorda er at vi er for mange mennesker! Sier ikke at folk ikke skal få barn, men fattige land er jo problemet hvor de formerer seg altfor mye…

    31. Når i framtiden kunne du tenke deg å begynne å få barn? Du og Pierre hadde fått såå fine barn sammen!

    32. Haha spør igjen jeg siden jeg ikke fik svar sist, men hvor ble det egentlig av den hunden dere skulle få? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg