jeg fikk det bevist nok en gang

Jeg lider. Nå har jeg fått bekreftet ytterligere en gang hvorfor jeg ikke lenger er et party-animal. I går kveld var jeg ute med en fin gjeng, og vi hadde det ekstremt gøy! Men i dag derimot… Oh lord. Nå skjønner dere kanskje hvorfor dagens første oppdatering kommer såpass sent. Jeg har nemlig ikke gjort annet enn å ligge som et slakt på sofaen i Pierres t-skjorte, mens jeg har syntes synd på meg selv. Det er søndagen sin det! Jeg kan ikke akkurat klage over det, da jeg ikke var hjemme før rundt klokken 06 i morges. Da får jeg jammen som fortjent, haha.

Nå skal jeg prøve å få i meg litt mat slik at energinivået forhåpentligvis gjenopptar seg. Jeg er jo helt død.. Resten av kvelden skal tilbringes akkurat likt som den har vært hittil; dø på sofaen mens jeg ser på serier. Takk Gud for at det er søndag sier jeg bare..

9 kommentarer
    1. Er du ikke redd for å ha med chanel veska di når du drikker? Hva om du blir for full, og noen stjeler den?

    2. Du ser helt fantastisk ut!!<3 Helt lik deg, går jeg ut, er dagen derpå ødlagt! Men en gang iblandt er det jo verdt det da.. hadde vært redd om vesken ja!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg