kjæresten får hvite tenner

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· LET′S GET THOSE TEETH WHITENED ·

Tannbleking, dere! Det er noe jeg ofte får spørsmål om, da jeg tilsynelatende har veldig hvite tenner. Jeg forstår godt at dere lurer, og derfor tenkte jeg å fortelle dere om min all time favoritt tannbleking gjennom tidene. Jeg har tipset dere om Premium White et par ganger tidligere, men det begynner å bli en stund siden nå. Derfor tenkte jeg at det var på tide med en ny anbefaling. Med det sagt vil jeg påpeke at jeg har testet ut utallige tannblekinger, men absolutt ingen annen kan måle seg med denne. Det er nettopp derfor jeg sverger til Premium White. Det finnes jo så mye på markedet, så det kan være litt vanskelig å vite hva man skal gå for. Men tro meg når jeg sier det; denne funker som bare fanken! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Siden sist har jeg faktisk fått Pierre til å bruke denne like flittig som meg. Han drikker ekstremt mye kaffe, i tillegg til å røyke. Så dere kan jo tenke dere hvor mye hans tenner får gjennomgå i løpet av en dag. Da er det ingenting som passer bedre enn å få en real runde med en god tannbleking. Jeg skal ærlig innrømme at det var litt vanskelig å få han til å starte med det helt i begynnelsen. Jeg mener, er ikke de fleste gutter slik? At man liksom ikke skal gjøre sånne smågreier, for det er for feminint? Heldigvis har han fått øynene opp for hvor mye et hvit smil faktisk utgjør på utseendet. Og nå bruker vi det like ofte! 🙂 Det skulle ikke mer til, altså. Hehe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· Kort om produktet ·

Premium White profesjonelt tannblekingssett for hjemmebruk. Resultatet er det samme man oppnår hos tannlegen, men til mye lavere pris. Med Premium White får du med LED lys for bleking, som gir et overveldende hvitt resultat. Om er lei av gule tenner, misfarging fra kaffe, te, eller vin (som i mitt tilfelle), vil jeg absolutt anbefale deg å klikke hjem denne! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå kan du bestille til kampanjepris 449,- (før: 1190,-)! Klikk det hjem HER.

22 kommentarer
    1. Vis du teller alle tannblek innleggene dine, så lurer jeg
      på hvor mange det er.? Folk er ikke dumme at man ikke
      vet om tannbleking

    2. Hei! Lurte på om du kunne laget et innlegg om ditt syn på homofili. Hadde vært gøy å lese 🙂 Du er rå Isabel og er utrolig gøy å følge deg!

    3. Er det ikke skadelig for tennene å bleike de så ofte? Blir ikke emaljen tynnere av det? Anbefales det av tannleger? Iser det i tennene etter at du har gjort det?

    4. Heei!! Jeg vil ha denne, men bor og har adresse her i Stockholm.
      Tror du jeg får gratis fra og til samme prisen for der om?
      Love😘

    5. Ditt syn på homofili? Vi er seriøst snart i 2017. Å spørre om folks syn på homofili burde være som å spørre om noens syn på hetrofili. Jeg blir så oppgitt…

    6. Hei! Så utrolig søt du var på første bilde 🙂 syns at du legger ut alt for mange bilder der du heller ser litt “bitch” ut om det er lov å si..? God kveld.

    7. Hei! Det kan være lurt å opplyse om at ikke alle kan bruke tannbleking. Om man har skadet emalje og lignende er det lurt å gå til tannlegen å forhøre seg om man kan bruke den 🙂 Ikke alle tannleger gir klarsignal til sine egne blekemiddel heller.
      Tenke bare å opplyse deg om det 🙂
      Ha en fin uke!

    8. Isabel!
      Jeg lurte på om du har hatt dårlig erfaring med levering fra Premium White? Jeg bestilte et sett rett etter jeg leste innlegget ditt. Det står at det tar 3-10 dager for levering og det passet meg perfekt i og med at jeg ønsket det i anledning julebord. Julebordet var forrige fredag, og jeg fikk ikke settet i tide, noe som irriterer meg veldig. Det har nå gått 15 dager siden bestilling og jeg har enda ikke fått det! Jeg har også sendt mail til kundeservice, men får ikke svar der heller…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg